En nu het recht op abortus wordt geschrapt ook wel extra nuttig, anders wordt het zo druk in het land. In Nederland doen we iets soortgelijks met dieren op de Veluwe, je wilt het toch allemaal wel in een gezond evenwicht houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het tweede Amandement is wel wat kinderlevens waard natuurlijk he.
Hihi, je leeft in een fantasie.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog altijd tegen de wet, maar goed, het klinkt wel leuk natuurlijk.
De politie houd je in ieder geval niet tegen, zo bleek laatst in Uvalde.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja? Je mag zo maar kinderen neermaaien en je komt niet in de gevangenis? Bron?
Wat heeft Trump hiermee te maken?quote:
De perp is toch echt doodgeschoten. Beetje raar als wat hij deed gewoon mag in Amerika.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De politie houd je in ieder geval niet tegen, zo bleek laatst in Uvalde.
Door de grenswacht ja, tegen het commando van de lokale politiechef in...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De perp is toch echt doodgeschoten. Beetje raar als wat hij deed gewoon mag in Amerika.
Nadat ze hem eerst vrolijk zijn gang hadden laten gaan ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De perp is toch echt doodgeschoten. Beetje raar als wat hij deed gewoon mag in Amerika.
Hoe dit uit gaat pakken? Ongeveer de helft van de staten gaat abortus verbieden, een deel daarvan gaat ook het out-of-state gaan voor een abortus verbieden of mensen die daarbij helpen straffen. We gaan geen daling zien van ongewenste zwangerschappen maar wel een stijging zien van babies die ter adoptie worden aangeboden. We gaan ook een stijging zien van vrouwen die doe-het-zelf abortussen proberen en mensen die illegale abortussen als dienst aan gaan bieden. We gaan armoede nog meer zien toenemen in de onderste lagen van de bevolking want het hebben van kinderen kost nou eenmaal veel geld en de Amerikaanse overheid helpt je daar amper mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:24 schreef nostra het volgende:
Staatsrechtelijk misschien nog te begrijpen, moreel totaal verwerpelijk natuurlijk. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Dat weet ik. Maar je kan Trump moeilijk de schuld geven van elke beslissing die deze gasten nemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kijk even wie de voorstemmers benoemd heeft.
Seriously?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:57 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je kan Trump moeilijk de schuld geven van elke beslissing die deze gasten nemen.
Noem eens een paar recente schutters op scholen die in de gevangenis zijn beland dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja? Je mag zo maar kinderen neermaaien en je komt niet in de gevangenis? Bron?
Dat kan ik zeker wel, dit was namelijk de hele opzet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:57 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je kan Trump moeilijk de schuld geven van elke beslissing die deze gasten nemen.
Mag jij al stemmen? Ik zou me er niet aan wagen als ik jou was.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:57 schreef XDo het volgende:
[..]
Ah je kent hem persoonlijk. Sorry, mijn fout dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker wel, dit was namelijk de hele opzet.
Mwha, dat hoeft niet zozeer. Conservatisme gaat vooral om voorzichtig zijn met veranderingen omdat het nieuwe idee slechter kan uitpakken. De manier waarop Spanje in het verleden of de GOP vandaag de dag daarin doorslaan is wel kwaadaardig natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:43 schreef Hexagon het volgende:
Het conservatisme is sowieso een kwaadaardige ideologie vergelijkbaar met communisme.
Neuh. Ik spreek Engels: https://www.cnbc.com/2016(...)e-abortion-case.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:00 schreef XDo het volgende:
[..]
Ah je kent hem persoonlijk. Sorry, mijn fout dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |