Geen idee, hij had Simons schijnbaar met klem geadviseerd om naar Eindhoven te gaan. Misschien dat ie zelf ook nog komtquote:Op donderdag 30 juni 2022 14:34 schreef XL het volgende:
[..]
Wijnaldum graag, maar is daar sprake van?
de Jong zou echt verschrikkelijk zijn
Wat mij betreft welkom. Ik heb in hem nooit die wereldtopper gezien die anderen wel zagen, maar voor de Eredivisie is het gewoon absolute top.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen idee, hij had Simons schijnbaar met klem geadviseerd om naar Eindhoven te gaan. Misschien dat ie zelf ook nog komt
zou echt wel een versterking voor PSV zijn maar een speler die een topsalaris bij Liverpool niet genoeg vond en daarom voor nog meer naar PSG vertrok zie ik niet na 1 jaar zoveel inleveren om bij bij PSV te gaan ballenquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat mij betreft welkom. Ik heb in hem nooit die wereldtopper gezien die anderen wel zagen, maar voor de Eredivisie is het gewoon absolute top.
Wel een speler die van weinig toegevoegde waarde is op het moment dat hij 'lui' gaat voetballen. Hij kon zoveel energie in zijn spel leggen altijd, maar bij PSG heeft hij dat niet meer (kunnen) laten zien. Kortom; ik heb geen idee. Kan ook he.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat mij betreft welkom. Ik heb in hem nooit die wereldtopper gezien die anderen wel zagen, maar voor de Eredivisie is het gewoon absolute top.
Dat is inderdaad zijn probleem. Veel energie en blijven gaan, maar dat is er een beetje uit en als je hem goed kort dekt dan komt hij er gewoon niet zo goed meer mee weg.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wel een speler die van weinig toegevoegde waarde is op het moment dat hij 'lui' gaat voetballen. Hij kon zoveel energie in zijn spel leggen altijd, maar bij PSG heeft hij dat niet meer (kunnen) laten zien. Kortom; ik heb geen idee. Kan ook he.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Samen een woordle doen bij de presentatie.
@:onlogisch
@:wereldgozer
@:GGMM
@:scrummie
@:MC-M
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk heeft deze bijdrage allesquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:28 schreef tja77 het volgende:
Kan er niks aan doen maar dat joch heeft iets onuitstaanbaars. Aan de andere kant had een van Bommel en een Toivonen dat ook.
Dat vind ik bij hem dus echt helemaal niet. Hij scoort bij mij erg laag op de Noa Lang schaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:28 schreef tja77 het volgende:
Kan er niks aan doen maar dat joch heeft iets onuitstaanbaars. Aan de andere kant had een van Bommel en een Toivonen dat ook.
Dan noem je er ook eenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik bij hem dus echt helemaal niet. Hij scoort bij mij erg laag op de Noa Lang schaal.
Duo Penottiquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:08 schreef Coelho het volgende:
Vandaag wordt de trainer 46 (net als Patrick Kluivert trouwens - wel toevallig dat twee NL topspitsen op exact dezelfde dag geboren zijn).
probleem met streepshirts blijft toch altijd de achterkant, de voorkant vind ik best wel primaquote:
Ik vind vooral dat het shirt te wit isquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem met streepshirts blijft toch altijd de achterkant, de voorkant vind ik best wel prima
Het ziet eruit als een wit shirt met rode strepen inderdaad, door die witte achterkant en die witte mouwen. Ik vind het niet heel lelijk overigens.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:03 schreef Gutanoth het volgende:
Als in, de wit/rood verhouding klopt niet
Luukaids.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De eredivisie is weer een peen en uiengezicht rijker
Een van die twee zal wel vertrekken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gakpo - De Jong - Madueke
Veerman - Sangare - Simons
Klinkt wel lekker, nu nog fatsoenlijke backs (Teze niet meegerekend).
Wat verwachten jullie, Gakpo en Sangare gaan nog vertrekken?
Eerder het tegenovergestelde. Vooral tov de Umbro-tijden. Geen Philips doet natuurlijk nog altijd pijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Krijg er amateurkriebels bij
Toppie oss
Precies dit.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, haal je gewoon 20+ doelpunten mee. Lijkt mij prima, stuk beter dan die rommel van de afgelopen jaren.
Kon me dat shirt niet eens herinneren maar wat is dat dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kan altijd erger en witter. Ik heb nog nachtmerries van het '89/'90 shirt.
Inderdaad. En ook een fijne hardwerkende teamspeler.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, haal je gewoon 20+ doelpunten mee. Lijkt mij prima, stuk beter dan die rommel van de afgelopen jaren.
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De eredivisie is weer een peen en uiengezicht rijker
pisvee, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 02:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...
2020 wil zijn gerucht terug.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat hoor ik nu? Guus Til? Nee toch.
je hebt wel zo'n type nodig, jammer dat Van Ginkel dat niet meer kan brengenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat hoor ik nu? Guus Til? Nee toch.
Ah ja, pisvee ajakkes en feyenooit toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 02:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die uber pisvee jenkert ook weer terug. Goed man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |