mooie speler maar iets teveel een ouderwetse 10, die hebben het moeilijk in het huidige voetbalquote:
Zal ook wel een (erg) dure jongen zijn, die bovendien vrij veel blessures heeft gehad de afgelopen jaren. Wil wel weer terug naar Europa. Met het huren van de talenten en het kopen van de 'oudjes' creëren ze in ieder geval weinig waarde.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooie speler maar iets teveel een ouderwetse 10, die hebben het moeilijk in het huidige voetbal
Dit wordt onze Eto'o hoor.quote:
quote:
quote:
quote:Ik snap de reflex wel maar ik zit er op dit vlak zelden naast.
We hadden Saviola al, toch?quote:
Ik ben nog van de Nedved generatie. Maar die had dan ook al toegezegd te komen tot Lazio roet in het eten gooide.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
We hadden Saviola al, toch?
Ik heb het idee dat we allemaal worden beflikkerd.quote:
Hij pakt nu 12-13 mio per jaar of zoquote:Op maandag 27 juni 2022 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we allemaal worden beflikkerd.
Ben het met je eens hoor, maar wel een waanzinnige clubquote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Leeds wil Gakpo blijkbaar. Mag toch aannemen dat Gakpo daar geen trek in heeft, die kan wel naar een betere club lijkt mij zo.
Zou het juist wel verstandig vinden als eredivisietoppers wat vaker dat soort keuzes zouden maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Leeds wil Gakpo blijkbaar. Mag toch aannemen dat Gakpo daar geen trek in heeft, die kan wel naar een betere club lijkt mij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |