Met alleen het voorstel van Schiphol zou het hele probleem grotendeels al opgelost zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2022 18:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Meer koeien op minder land.
Maar we zouden er inderdaad ook 7 miljoen mensen uit kunnen gooien, en 8,5 miljoen auto's en het aantal vluchten vanaf Schiphol terugbrengen naar 50.000. Zodat de boeren op dezelfde voet verder kunnen. Prima oplossing!
Wetenschap moet de feiten op tafel leggen, er ligt te weinig.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Tot 2 dagen terug wist "niemand" waar Stroe lag. Voorlopig is er eigenlijk helemaal geen nieuws maar de krant pikt het wel leuk op.
Er zijn t/m 2030 zo'n 900.000 extra woningen nodig, dus niet zo gek dat alle opties bekeken worden.
Enig idee hoe vaak ik als militair in die omgeving kom? Het barst daar van de oefenterreinen en kazernes.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tot 2 dagen terug wist "niemand" waar Stroe lag.
Ik ken het ook alleen omdat Ik als dienstplichtige in nieuw milling zat.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 06:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Enig idee hoe vaak ik als militair in die omgeving kom? Het barst daar van de oefenterreinen en kazernes.
Ik zit er volgende week zelfs weer... En met mij nog een hele rits collega's.
Nou jaaaaaaa.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:33 schreef AchJa het volgende:
Nee hoor, op de vrijgekomen ruimte gaat heus niet gebouwd worden...
[..]
https://www.barneveldsekr(...)troe-25-000-woningen
Zo'n beetje de hele oppositie heeft dat wel door. Maar dat wegkabinet trekt toch zn eigen plan.quote:
Een bouwproject in Nederland? Ja, heel onverwacht.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten...
WAT ONVERWACHT ZEG, jeetje... hoe kan dat nou...
@:EinarBoe @:Hanca
Wat heeft dit project precies te maken met de stikstofwet die nog niet is aangenomen, over heel Nederland gaat, en waar de provincie Gelderland tegen is?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaa.
Het gaat echt om de natuur hoor, echt echt echt!!
Welke vrijgekomen grond? En wat is de relevantie voor dit topic?quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan verlagen we de maximumsnelheid op de snelweg gewoon naar 20 km/u, dan kunnen we vast weer door.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 06:28 schreef Basp1 het volgende:
Tekort aan stikstofexperts, verbreding A58 Eindhoven-Tilburg vertraagd
Veertien infrastructuurprojecten zijn met minstens 2,5 jaar vertraagd omdat er te weinig experts zijn voor de verplichte stikstofberekeningen.
En deze berichten gaan we natuurlijk de komende jaren nog veel meer krijgen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:20 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Welke vrijgekomen grond? En wat is de relevantie voor dit topic?
Is achteruit rijden misschien een optie?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan verlagen we de maximumsnelheid op de snelweg gewoon naar 20 km/u, dan kunnen we vast weer door.
En zo komen we tot de kern van het probleem, een compleet wantrouwen in de overheid. Met een kabinet die geleid word door iemand die zelf weinig van regels aantrekt en een minister die in doodleuk terugkeert na een motie van afkeuring in het vorige kabinet. Elke keer weer word er A gezegd en B gedaan.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vertel, wat is de link tussen een willekeurig bouwproject in een gemeente in Nederland en een alomvattend nationaal plan om de stikstofhuishouding op orde te krijgen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En nog ontkennen ook.
Je zet jezelf onnoemelijk voor lul nu.
Maar ga gerust verder hoor. Geen probleem.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:20 schreef EinarBoe het volgende:
Welke vrijgekomen grond? En wat is de relevantie voor dit topic?
Staat nb in het bericht zelf...quote:
Maar he, blijf lekker in je eigen geneuzel geloven.quote:de intensieve veehouderij in de Gelderse Vallei moet ‘radicaal’ worden afgebouwd.
Voorwaarde is koppeling met sanering landbouw
Dat de bouw is stilgelegd vanwege stikstof is toch algemeen bekend? Dat er huizen gebouwd moeten worden ook. Wat vooral niet klopt is de bewering van sommige politici dat men voor asielzoekers/immigranten wil bouwenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Staat nb in het bericht zelf...
[..]
Maar he, blijf lekker in je eigen geneuzel geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |