Ik loop je gewoon ondersteboven hoorquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb daar gelukkig nooit last van gehad, ze stappen allemaal opzij
Hou maar tegoedquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:14 schreef DJMO het volgende:
Tenzij je met een broodje biefstuk mokum aan komt zetten. Dan ga ik aan de kant om hem op te eten.
Ja,. ik zal never nooit vergeten dat jullie naast me kwamen rijden en vroegen of ik een taxi nodig had. Wat was ik opgelucht en dankbaarquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat lukt jou niet want je heb mij gezien toen
Graag gedaan nogmaalsquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja,. ik zal never nooit vergeten dat jullie naast me kwamen rijden en vroegen of ik een taxi nodig had. Wat was ik opgelucht en dankbaar
Ja, van dat petje bestaat er maar één op de wereld, ik heb 'm zelf gemaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Graag gedaan nogmaalswas de weg kwijt en toen zag ik een fok petje en kon niet mis
Leuk toch. Dacht eerst dat fok! Ze verkocht toen. Dus nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, van dat petje bestaat er maar één op de wereld, ik heb 'm zelf gemaakt.
@Danny : zie hier: uitgelezen markt voor FOK! petjes en wellicht andere merchandisequote:Op woensdag 22 juni 2022 21:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Leuk toch. Dacht eerst dat fok! Ze verkocht toen. Dus niet
Denk niet dat er veel mee gaan lopen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Danny : zie hier: uitgelezen markt voor FOK! petjes en wellicht andere merchandise
Ajb nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel mee gaan lopen eerlijk gezegd
Lolquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ook niet, vroeg het mij toen afloop je ergens hoor je bolk achter je
Runnnnnquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Of er zegt er één met een petje op, ik ben @:paul heeee
Vind je het niet grappigquote:
Slaat niet op mij, maar vond m grappig, zo van, mn man en ik waren heel gelukkig voor 20 jaar, en toen ontmoetten we elkaarquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Snap ik hem weer verkeerd? Ff de vertaler erbij
Las er overheen en keek wat er onder stondquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Slaat niet op mij, maar vond m grappig, zo van, mn man en ik waren heel gelukkig voor 20 jaar, en toen ontmoetten we elkaar
Super leuk liedje is datquote:
Ja echt hè? Weet nog de 1e keer dat ik m hoorde, was gelijk blij en er helemaal weg van, stond gelijk op repeat voor een tijdjequote:
Heb ik met dezequote:Op woensdag 22 juni 2022 22:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? Weet nog de 1e keer dat ik m hoorde, was gelijk blij en er helemaal weg van, stond gelijk op repeat voor een tijdje![]()
Oh die is ook heeel leuk!quote:
Ik heb weer zo een pixies modus, vind ze top.quote:
Ook leuk !!!quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb weer zo een pixies modus, vind ze top.
Jij ook slaap lekker!quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben er van tussen, alvast welterusten fos
Ply!quote:
Alles goed daar?quote:
Ply!!quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Moontjegezellig al die mooie vrouwen op de vroege ochtend hier
Dankje schatjequote:Op donderdag 23 juni 2022 09:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ply!!![]()
En jij natuurlijk niet te vergeten
Aah heerlijk!! Het is dit weekend mijn verjaardagquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Dankje schatjenu lekker weekend al, had nog wat pc werk en klaar al.lekker van de zon genieten dan maar
quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah heerlijk!! Het is dit weekend mijn verjaardag
We hebben hem omgedooptquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat wel, hoessie met jou dan? Alles oke met de pup
quote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahahah geweldigquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben hem omgedoopt
Terror Tim heet hij nu
Aaah das geluk danquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel de leukste liefste broekie die ik ken![]()
Wauw das een mooie ervaringquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Wilde dat ik het nog was, werd ik net vader 28
Gaat weg, dit weekend is mijn verjaardagquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mijne alquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gaat weg, dit weekend is mijn verjaardag
Wanneer jij dan? Ik zondag.quote:
Wow!! Dat had k effe niet verwachtquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Oudste is al weer 35 tijd vliegt wel.
Maar spring nog tegen de muur op als moet
mijn oudste is 17quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Oudste is al weer 35 tijd vliegt wel.
Maar spring nog tegen de muur op als moet
Hele weekend feestquote:
ik word 45 dit jaarquote:
Je ziet er uit als 25quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik word 45 dit jaar
zolang ik het niet hardop zeg voel ik me 30
aaahhh das liefquote:
Heb dat ook hoor. Jong oud zijn er velen, maar oud zijn en jong blijven is een talentquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik word 45 dit jaar
zolang ik het niet hardop zeg voel ik me 30
Echt hoorquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaahhh das lief![]()
![]()
![]()
soms zou ik ook nog wel 25 willen zijn
Hmm. Nou ben ik benieuwd hoe oud je mij er uit vindt zienquote:
mijn man is iets jonger en een echte ADHD-erquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb dat ook hoor. Jong oud zijn er velen, maar oud zijn en jong blijven is een talent
Ik vind jou er ook echt niet uit zien als 43 hoor ! je ziet er veel jonger uitquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Nou ben ik benieuwd hoe oud je mij er uit vindt zien
ehhh jij vind dus van niet?quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Nou ben ik benieuwd hoe oud je mij er uit vindt zien
Jip is ook veel jonger dan ik en die houd mij weer jongquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn man is iets jonger en een echte ADHD-er
dan moet je wel
Dan heb je ineens niet meer het antwoord op allesquote:
lang leve de jongere partnersquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Jip is ook veel jonger dan ik en die houd mij weer jong
Lieve schat, ik heb geen idee hoe je er überhaupt uit ziet, ik heb je nog nooit gezienquote:
Zo is dat, beetje sporten en normaal eten doet een mens ook goed. En heb trouwens ook adhd en ene zoon ook.quote:
Fixed.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan ben je ineens niet meer het antwoord op alles
Adhd'ers United. Hier ook adhd en assquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Zo is dat, beetje sporten en normaal eten doet een mens ook goed. En heb trouwens ook adhd en ene zoon ook.
mijn profielfoto op WAquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb geen idee hoe je er überhaupt uit ziet, ik heb je nog nooit gezien
Ha, even loerenquote:
whats appquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Wat is WA? Heb al op je fobo gekeken net
Hoe oud was je ook al weer zei je? Ik zou je geen dag ouder dan 20 geven!quote:
wat moon zegtquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:08 schreef PLY het volgende:
[..]
aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook al weer zei je? Ik zou je geen dag ouder dan 20 geven!
jij hebt geen foto op je FOBO?quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:08 schreef PLY het volgende:
[..]
4,53 miljard jaarquote:
"quote:
Scherpquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"
The most widely accepted origin explanation posits that the Moon formed 4.51 billion years ago, not long after Earth, out of the debris from a giant impact between the planet and a hypothesized Mars-sized body called Theia. It then receded to a wider orbit because of tidal interaction with the Earth."
Dan zijn we even oudquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"
The most widely accepted origin explanation posits that the Moon formed 4.51 billion years ago, not long after Earth, out of the debris from a giant impact between the planet and a hypothesized Mars-sized body called Theia. It then receded to a wider orbit because of tidal interaction with the Earth."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is btw mijn meest recente selfie. Half uur geleden.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:24 schreef DJMO het volgende:
Ik zou zeggen 27/28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is btw mijn meest recente selfie. Half uur geleden.
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben zoiezo niet goed met leeftijden hoor. Maar je het een jong koppie
ben ik het helemaal mee eensquote:
nope, ik ben maar 530 miljoen jaar oudquote:
Heb er één opgezet bij mequote:Op donderdag 23 juni 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben ik het helemaal mee eens
je lijkt geen 43 stuk jonger
Lullig weer hequote:Op donderdag 23 juni 2022 10:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er gelooft iemand niet dat Fries Fruit het best is.
Dat is beter dan je eigen er over opwindenquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ach ik moet er ook wel weer om lachen.
Mogguh Ply.
quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat is beter dan je eigen er over opwinden
Ben je gek, jij heb niks fout gedaan hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Het is maar een TT.
En ik gok op een nootje erbij, maar ik ben gek op nootjes dus dat komt mooi uit.
DTS ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben je gek, jij heb niks fout gedaan hoor.
Poepen in een ouwe schoenquote:Op donderdag 23 juni 2022 11:10 schreef DJMO het volgende:
Jongens. Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet gaan doen
Haha, toch niet dusquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:12 schreef Maanvis het volgende:
Was ff schrikken net, had ineens bijna geen waterdruk meer in huis (echt een pielig straaltje) gelukkig is het nu vanzelf opgelost
Enorme run op flessen spa blauw bij watersnoodramp in Udenquote:Op donderdag 23 juni 2022 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haha, toch niet dus
https://www.kliknieuws.nl(...)ng-in-uden-en-volkel
mensen willen niet meer zelf nadenkenquote:
uuh wanneer deden ze dat wel dan? In de tijd dat je nog naar de leraar moest luisteren? In de tijd waar alleen geschreven pers was en die konden schrijven wat ze wilden? in de tijd dat er verzuiling was en je nooit op een andere partij stemde? in de tijd van de 2e wereldoorlog waar Hitler een heel land kon indoctrineerde doordat mensen niet nadachten? In de tijd waarin het grootste deel van NL religieus was?quote:Op donderdag 23 juni 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen willen niet meer zelf nadenken
hebben liever een voorgekauwd goedje waar zelf niks meer mee hoeven
Hier ook 28, gelukkig waait het wel af en toequote:Op donderdag 23 juni 2022 12:51 schreef Maanvis het volgende:
Het wordt hier met de minuut warmer.
28,8 graden, kwartier geleden 27,9 graden
Dan heb je patat en weer geen bier, je moet veel drinken met dit weerquote:Op donderdag 23 juni 2022 14:02 schreef DJMO het volgende:
Serieus hoor. Staat een man voor de ah op Utrecht cs te bedelen om geld voor een patatje. Met een halve liter bier in z'n handen. Koop dan geen bier sukkel, dan hou je geld over voor patat.
En een biertje is toch al snel 2 bruine boterhammen!quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Dan heb je patat en weer geen bier, je moet veel drinken met dit weer
GA om 3 uur lekker zitten en trek er een paar open, tablet aan de kant en muziekje erbij en poten omhoogquote:Op donderdag 23 juni 2022 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een biertje is toch al snel 2 bruine boterhammen!
Dan nog.quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Dan heb je patat en weer geen bier, je moet veel drinken met dit weer
Idk ze eet der voer amperquote:
Ik heb toen een konijn zijn tanden zelf gevijld en dat overleefde hij niet, ff te strak in de bankschroef gedraaidquote:
Ouchquote:Op donderdag 23 juni 2022 14:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb toen een konijn zijn tanden zelf gevijld en dat overleefde hij niet, ff te strak in de bankschroef gedraaid![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb toen een konijn zijn tanden zelf gevijld en dat overleefde hij niet, ff te strak in de bankschroef gedraaid![]()
Word hans andersquote:Op donderdag 23 juni 2022 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn bril viel net zomaar in twee stukken ook vervelend
En anders bel je de plaatselijke Hansquote:
Is het een dikke natte luidruchtige of een stille killer?quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:30 schreef DJMO het volgende:
Er kriebelt een hele dikke ruft die naar buiten wil. Ik heb alleen geen zin om op te staan en naar het toilet te lopen. #dillema
Meh. Ben bijna op Schiphol.quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
ik zeg gewoon doen
lekker de coupe voor jezelf
Ik heet geen @hemarookworst hoorquote:Op donderdag 23 juni 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaslek geconstateerd op Schiphol
Check met dit weer ook of ze diarree heet i.v.m vliegen die dan eitjes daarin leggen met de kans op maden. Vooral als ze buiten staan kan dat voorkomen. Goed dat je ermee naar de dierenarts gaat in ieder geval.quote:
Bij @hemarookworst ontstaat nooit een gaslek, de hele installatie is zeer goed afgedicht voor maximale efficiëntie!quote:
een tweede groningen gasveld ontstaat bij die manquote:Op donderdag 23 juni 2022 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij @:hemarookworst ontstaat nooit een gaslek, de hele installatie is zeer goed afgedicht voor maximale efficiëntie!
Sinds de olie en gas crisis moeten er nieuwe manieren gevonden worden!quote:Op donderdag 23 juni 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
een tweede groningen gasveld ontstaat bij die man
Waar ben je heen gewandeld?quote:Op donderdag 23 juni 2022 16:23 schreef DJMO het volgende:
Ik ben kapot .... zo maar even afkoelen in het winkelcentrum aan de overkant. #gratisairco
Vlgd x met de bus gaan met die hittequote:Op donderdag 23 juni 2022 16:23 schreef DJMO het volgende:
Ik ben kapot .... zo maar even afkoelen in het winkelcentrum aan de overkant. #gratisairco
quote:
Ik ben niet wezen wandelen vandaag. Slechts een rondje nl gedaan: Castricum-Amsterdam-Baarn-Utrecht-Schiphol-Zaandam-Castricum. Maar de 20 minuten naar huis wandelen en daar thuiskomen in een huiskamer van 27 graden waren niet echt aangenaam.quote:
Ah dat kan ook, lekker even treinen dus.. Was wel te doen in de trein?quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet wezen wandelen vandaag. Slechts een rondje nl gedaan: Castricum-Amsterdam-Baarn-Utrecht-Schiphol-Zaandam-Castricum. Maar de 20 minuten naar huis wandelen en daar thuiskomen in een huiskamer van 27 graden waren niet echt aangenaam.
In de trein was het prima te doen. Zelfs op de stations was het nog uit te houden. Eenmaal thuis eerst m'n bovenkleding uitgesmeten en een droog xxl shirt aangetrokken. Daarna naar de apotheek en het winkelcentrum gevlucht. En nee, ik heb geen airco helaas.quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan ook, lekker even treinen dus.. Was wel te doen in de trein?
Heb je geen airco?
Misschien een aanschaffen dan, ook al ben je wel veel van huis natuurlijk..quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de trein was het prima te doen. Zelfs op de stations was het nog uit te houden. Eenmaal thuis eerst m'n bovenkleding uitgesmeten en een droog xxl shirt aangetrokken. Daarna naar de apotheek en het winkelcentrum gevlucht. En nee, ik heb geen airco helaas.
Ja dat laatste dus. Moet ik nou echt voor die enkele goed warme dag een airco aanschaffen ?? Zo'n ding kost niet alleen geld in aanschaf maar ook in gebruik. En aangezien ik op 20 meter lopen een winkelcentrum met airco voor de deur heb, kan ik net zo goed daar gaan afkoelen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien een aanschaffen dan, ook al ben je wel veel van huis natuurlijk..
Nja een simpele airco kan al bij de action halen, weet niet hoeveel die verbruiken qua stroom..quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat laatste dus. Moet ik nou echt voor die enkele goed warme dag een airco aanschaffen ?? Zo'n ding kost niet alleen geld in aanschaf maar ook in gebruik. En aangezien ik op 20 meter lopen een winkelcentrum met airco voor de deur heb, kan ik net zo goed daar gaan afkoelen.
Ben er gek genoeg voor. Of ik ga net als de hangjeugd op de trap bij de lift naar het parkeerdek zitten.quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja een simpele airco kan al bij de action halen, weet niet hoeveel die verbruiken qua stroom..
Haha, nu zie voor mij dat een stoeltje er neer gaat zetten
Ah dat kan ook nog idd..quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben er gek genoeg voor. Of ik ga net als de hangjeugd op de trap bij de lift naar het parkeerdek zitten.
Je moet er ook niet mee gooienquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Konijn paar spuiten gehad nog wat gestrest maar gaat wel weer
Zielig hoe aanhankelijk ze eigenlijk is.quote:
Ronduit geweldig!!quote:
Dan zul jij een stuk ouder zijn dan ik gok ik? Ik ben zelf van 79 en heb deze rond m'n tienerjaren volgens mij voor het eerst op een geleende vhs uit de videotheek of op TV gezien, dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 23 juni 2022 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Een van de eerste films (musical) die ik in de bioscoop heb gezien![]()
Ik moet denken aan een aflevering van Married with children.quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja een simpele airco kan al bij de action halen, weet niet hoeveel die verbruiken qua stroom..
Haha, nu zie voor mij dat een stoeltje er neer gaat zetten
Ik ben van eind jaren 60. Maar deze vergeet je nooit meerquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zul jij een stuk ouder zijn dan ik gok ik? Ik ben zelf van 79 en heb deze rond m'n tienerjaren volgens mij voor het eerst op een geleende vhs uit de videotheek of op TV gezien, dat weet ik niet meer.
Leeuwardenquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een aflevering van Married with children.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben er gek genoeg voor. Of ik ga net als de hangjeugd op de trap bij de lift naar het parkeerdek zitten.
quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:DJMO
Action ventilator. 17 euro 45 watt.
En hij is sterk, het konijn zat tegen de tralies aangeplakt.
Die katten van mij ookquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij is wel ineens een stuk fitter, lag de hele dag op apegapen.
Lekker manquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Zo eindelijk thuis wat een hitte. Lekker zonder broek lopen
Tuurlijk manquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe je dat ook om je partner te verrassen?
Ik zet het op YTquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
Broek uit
Broek uit![]()
wel livestream erbij graag
Weet je nog welke?quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een aflevering van Married with children.![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Met die hitte dat de airconditioning kapot gaat en ze in de supermarkt vakantie houden.
Ja die ja.quote:
Geweldig iddquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Met die hitte dat de airconditioning kapot gaat en ze in de supermarkt vakantie houden.
Hey papabear, alles goed? Lang niet gezienquote:
Wandelsequote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:23 schreef DJMO het volgende:
Niks koffie. Water! #aandewandelmetdiehandel
Dank. Een slordige 23 km. Van huis naar boer geertquote:
Hoeveel loop je met de 4daagse ook weer?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank. Een slordige 23 km. Van huis naar boer geert
4 x 40.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel loop je met de 4daagse ook weer?
Dat ga jij makkelijk halenquote:
Of het makkelijk zal gaan weet ik niet, ik hoop natuurlijk van wel.quote:
Je loopt zo veel komt wel goedquote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Of het makkelijk zal gaan weet ik niet, ik hoop natuurlijk van wel.
Dottie!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey papabear, alles goed? Lang niet gezien
Bijna schoolvakantie he, wanneer b egint die bij jullie?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dottie!
Ja hoor, prima. Kind is weer naar school en de boel hier is even lekker aan het doorluchten na een flinke plensbui
Dan zijn jullie de eersten volgens mij. Hier moeten ze nog 3 weken. 15 juli laatste schooldag en daags erna vertrekken we richting Emmen naar de campingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna schoolvakantie he, wanneer b egint die bij jullie?
Hier is het nog een week naar school en dan vakantie
A gezellig, hopelijk hebben jullie een beetje mooi weer, niet te heet en niet te natquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan zijn jullie de eersten volgens mij. Hier moeten ze nog 3 weken. 15 juli laatste schooldag en daags erna vertrekken we richting Emmen naar de camping
Dat is precies het weertype waar ik ook op hoopquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gezellig, hopelijk hebben jullie een beetje mooi weer, niet te heet en niet te nat
Het is nu raar, de ene dag 31 en maandag wordt het 18quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is precies het weertype waar ik ook op hoop
Gelukkig merken we er niks vanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:57 schreef Dotteke het volgende:
O Jee
Ze kruipen op onze huid en hebben er seks: deze beestjes komen ’s nachts op ons tot leven
https://www.telegraaf.nl/(...)hts-op-ons-tot-leven
Net kriebelde wel toen ik het las 🤣quote:
Haha, gek is dat he.. ook als je kleine beetjes ziet lopenquote:
Waar ben je nou? Kom ik bij boer geert aan, geen PLY te bekennenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Beste snackbar in de zaanstreek. Westzijde dit
Weet ik hoe laat jij er bent? Je houd hem tegoed hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar ben je nou? Kom ik bij boer geert aan, geen PLY te bekennen
Mention de PI schatquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Weet ik hoe laat jij er bent? Je houd hem tegoed hoor.
Ja heel vreemd.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, gek is dat he.. ook als je kleine beetjes ziet lopen
Hier moeten we een mooie bolkmeet houden met de FA en modsquote:
Het zou wel een geschikte DTS meet plek zijn jaquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier moeten we een mooie bolkmeet houden met de FA en mods
En dan afzakken 200m verderop aan het terras aan de zaanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zou wel een geschikte DTS meet plek zijn ja
Wel pas na de vierdaagse hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:44 schreef PLY het volgende:
[..]
En dan afzakken 200m verderop aan het terras aan de zaan
Ben ik volgens mij ook langs gelopen zostraks. Is dat bij die brug?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Eetcafé De toog in koog aan de zaan komen wij veel. Trouwens, waar niet
Jaaa rechtsquote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik volgens mij ook langs gelopen zostraks. Is dat bij die brug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |