Dat had Meadow eerst ook, is helemaal niet erg is voor die kleintjes ook spannend. Bij de stofzuiger gaan ze hier tegenwoordig meteen naar boven of buiten.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja eens. Gisteren toen ze er net waren schoten ze gelijk onder de bank. Daar hebben ze 3 uur gezeten totdat ik wat lekkers voor ze klaar had gezet. Vandaag is al een wereld van verschil. Ze breken samen de tent af, spelen wat af en liggen naast me te slapen. Nu schieten ze enkel nog voor onbekende geluiden direct onder de bank, maar ze komen er steeds sneller van vandaan.
Morgen wordt de krabpaal (en een lamp @:scrummie ) bezorgd. Straks nog even een kam halen want ook die kleintjes verliezen genoeg haar. Straks even de klootzak uithangen met de stofzuiger. Dat zullen ze me niet in dank afnemen
Ja, dat is lekker vrouwelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die andere gewoon Hans noemen. Ooohhh Hans wat doe je. Hans waar zijn de vaccinssss ohhhh Hans
Cocoquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen nog op zoek naar een naam voor de voorste maat. Suggesties zijn welkom
quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, en dus geen kat (al helemaal geen vrouwtjeskat)
Dat betekent maan.quote:
Je kunt het ook gewoon aan je zoontje vragen, dan ben je gelijk klaar, anders kies je toch weer een verkeerde naam.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, en dus geen kat (al helemaal geen vrouwtjeskat)
Borsato's neukertje.quote:
Kipfilet met ham-kaas, broccoli en aardappeltjes.quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe vandaag weer een "Spaanse kapucijnerschotel" met wat rijst, genot.
Ik heb geen idee wat ik me hier bij voor moet stellen, maar het klinkt erg lekker.quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe vandaag weer een "Spaanse kapucijnerschotel" met wat rijst, genot.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik me hier bij voor moet stellen, maar het klinkt erg lekker.
Wat een viezig mollige vrouw.quote:Op woensdag 22 juni 2022 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb er zelf nog mais bijgeflikkerd.
BBQ!quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chorizoquote:Op woensdag 22 juni 2022 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WTFquote:Op woensdag 22 juni 2022 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |