Hoeveel uur lang doe je het vasten? 12?quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:26 schreef GGMM het volgende:
Steker nog als ik op het kantoor ben vergeet ik lunch vaak omdat ik op andere tijdstippen lunch en niet zo autistisch kan zijn zoals thuis dat ik stipt om 12:00 eet (Ik doe aan IF dus ik kijk hier vaak erg naar uit).
Dus je opmerking 'geen lunchact' slaat echt helemaal nergens op.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, hij slaapt vredig in nadat we wereldkampioen zijn geworden.
Wat attent dat je er aan denktquote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch zijn die twee mormels al aanwezig?
16quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel uur lang doe je het vasten? 12?
Krijg toch de absolute touwteringtyfus en een zwart gat op je muil gauw.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat attent dat je er aan denkt
Ja ze zijn er inmiddels. Ze zijn 8,5 week oud en echt heel speels en klein. Foto's zullen snel volgen.
Ik wilde er één @:Scrummie noemen maar deze kitten lijkt bovengemiddeld intelligent, dus dat wordt een andere naam. (Suggesties zijn welkom, het is een vrouwtje)
[..]
Nou ja zeg![]()
(zie verder bovenstaande reactie)
Goed om te horen maat, ik kijk erg uit naar de foto'squote:Op woensdag 22 juni 2022 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ze zijn er inmiddels. Ze zijn 8,5 week oud en echt heel speels en klein. Foto's zullen snel volgen.
Ik wilde er één @:Scrummie noemen maar deze kitten lijkt bovengemiddeld intelligent, dus dat wordt een andere naam. (Suggesties zijn welkom, het is een vrouwtje)
[..]
Nou ja zeg![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg toch de absolute touwteringtyfus en een zwart gat op je muil gauw.
Kenji klinkt ook niet echt als een meisjesnaam.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed om te horen maat, ik kijk erg uit naar de foto's
Suggestie voor naam: Kenji
quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebbetje maat. Ik wilde er echt eentje Scrummie noemen. Maar omdat het een vrouwtje is kan het geen Scrummie zijn zeg maar. De andere naam is Nightwing (de kat is volledig zwart en de naam is verzonnen door Onlo Jr. )
[ afbeelding ]
Waarom heb jij geen twitter meer?quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:43 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Nouja, ik heb soms best vrouwelijke kanten hoor, dus het zou niet heel raar zijn. Ik kijk namelijk net als @:GGMM graag naar Friends.
Maar dan zou ik voor Sasha gaan. Wavesgoden.
Jeetje, van 20:00 tot 12:00. Wellicht wen je eraan, maar voelt alsof dat op de momenten dat je dan wel mag eten je dusdanig veel eet dat je echt moet uitbuiken. Of je moet sowieso al een lage voedselinname hebben.quote:
Heb ik wel hoor, maar ik hou FOK! en privé gescheiden. Althans, dat probeer ik. @ZKAquote:
Zelfs bij een lage voedselinname voelt dat bij je eerste maaltijd wel zo ja.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jeetje, van 20:00 tot 12:00. Wellicht wen je eraan, maar voelt alsof dat op de momenten dat je dan wel mag eten je dusdanig veel eet dat je echt moet uitbuiken. Of je moet sowieso al een lage voedselinname hebben.
In het weekend zoquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:43 schreef Scrummie het volgende:
Nouja, ik heb soms best vrouwelijke kanten hoor, dus het zou niet heel raar zijn.
Carmelaquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Nou ja zeg![]()
Ja eens. Gisteren toen ze er net waren schoten ze gelijk onder de bank. Daar hebben ze 3 uur gezeten totdat ik wat lekkers voor ze klaar had gezet. Vandaag is al een wereld van verschil. Ze breken samen de tent af, spelen wat af en liggen naast me te slapen. Nu schieten ze enkel nog voor onbekende geluiden direct onder de bank, maar ze komen er steeds sneller van vandaan.quote:
Die andere gewoon Hans noemen. Ooohhh Hans wat doe je. Hans waar zijn de vaccinssss ohhhh Hansquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja eens. Gisteren toen ze er net waren schoten ze gelijk onder de bank. Daar hebben ze 3 uur gezeten totdat ik wat lekkers voor ze klaar had gezet. Vandaag is al een wereld van verschil. Ze breken samen de tent af, spelen wat af en liggen naast me te slapen. Nu schieten ze enkel nog voor onbekende geluiden direct onder de bank, maar ze komen er steeds sneller van vandaan.
Morgen wordt de krabpaal (en een lamp @:scrummie ) bezorgd. Straks nog even een kam halen want ook die kleintjes verliezen genoeg haar. Straks even de klootzak uithangen met de stofzuiger. Dat zullen ze me niet in dank afnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |