abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205111789


Crypto?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is pseudoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain. Ook zijn de laatste jaren Layer2 oplossingen populair zoals bijv. Lightning Network. Hiermee kun je instant betalingen doen voor slechts een fractie van de fees die je op de basislaag zou betalen.

Naast Bitcoin zijn er o.a. concurrenten van Bitcoin (bijv. Monero), utility chains (bijv. Ethereum) en memecoins (bijv. Dogecoin). Dit noemen we altcoins, zie bijv. Coingecko voor een impressie. Vele zijn experimenteel en overleven de bearmarkets niet.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain.

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Echter het grootste verschil zit hem in decentraliteit. Bitcoin is tot op heden nog de enige decentrale cryptocurrency. Daarom is Bitcoin veilig voor vele attack factors. Dit betekend niet dat het gebruik van Bitcoin zonder risico is! DYOR (Do Your Own Research)!



Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc/laptop/telefoon/tablet en daar je coin in opslaan. Daarnaast zijn er ook hardware wallets te koop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Bewaar je private key (seed) ten allen tijde goed! Dit is je backup om je wallet te restoren. Vul deze ook nergens anders in dan in je wallet. Twijfel je hoe je precies je wallet moet restoren? Stel je vraag in het n00b-topic.

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van! Hoe kan ik kopen?
Bekijk hier stap voor stap handleidingen: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #6 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Exchanges;
Kraken - Betrouwbare exchange
Binance - Chinese exchange met een groot aanbod van crypto
BL3P - Nederlandse Bitcoin exchange, zelfde partij als broker Bitonic
Bitvavo - Nederlandse exchange met een ruim aanbod van crypto

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Mempool.space
Blockchain.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin.nl (NL)
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoinstart (NL)
BTCWiki (NL)
Bitcoin Information & Resources

Podcasts:
Beginnen met Bitcoin (NL)
Satoshi Radio (NL)
Cryptocast (NL)

Boeken:
Ons Geld is Stuk
De Bitcoin Standaard

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205111812
Leuke titel, ipv te leren dat nu een flinke bull market kan beginnen voor een jaar lang, boos zijn op elkaar wie de meeste winsten heeft gemaakt.

Ipv samenwerken een ieder voor zich strategie.

Negatieve mensen doen maar.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205111831
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:52 schreef firefly3 het volgende:
Leuke titel, ipv te leren dat nu een flinke bull market kan beginnen voor een jaar lang, boos zijn op elkaar wie de meeste winsten heeft gemaakt.

Ipv samenwerken een ieder voor zich strategie.

Negatieve mensen doen maar.
De laatste 100 topics hebben ons geleerd dat als we nou van 1 iemand niets moeten leren, jij dat wel bent.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205112019
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:54 schreef dimmak het volgende:

[..]
De laatste 100 topics hebben ons geleerd dat als we nou van 1 iemand niets moeten leren, jij dat wel bent.
Wat we geleerd hebben is dat DCA en HODL minder effectief is dan DCA en koop/verkoop. Traden ipv alleen HODLEN.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205112029
Alts moet je traden, langzaam kopen en verkopen en niet in 1x super veel kopen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205112178
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:12 schreef firefly3 het volgende:
Traden ipv alleen HODLEN.
Ik heb je nog geen 1 goede call zien maken anders...

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:01 schreef LXIV het volgende:

[..]
Die fondsen keren dividend uit.
Goed verhaal wel verder

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2022 17:34:42 ]
pi_205112280
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wat we geleerd hebben is dat DCA en HODL minder effectief is in mijn geselecteerde timeframe
Fixed it

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 21-06-2022 17:57:18 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205112782
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:33 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ik heb je nog geen 1 goede call zien maken anders...
[..]
Goed verhaal wel verder
Wat jij wil, ik blijf laag bijkopen. Lange termijn, doemsdenken dat 50% van alle alts zoals in 2017 gaan neerstorten is meer jouw ding. Ik blijf oneindig alles kopen. Kijken wie er in 2023 gelijk heeft, jij of ik.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205112790
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 17:52 schreef dimmak het volgende:

[..]
Fixed it
Traden is voor iedere tijdsframe het beste.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205112801
In een tijdspanne van 2 jaar, 4 jaar, 10 jaar gaan alts overtreffen is mijn inschatting.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205112893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Traden is voor iedere tijdsframe het beste.
Als het je lukt om de markt te timen wel ja. Dat heeft nog nooit iemand hier ontkend. Helaas gaat daar 99% van de mensen de fout in.

Maar dat staat verder los van dat iedereen je en je kut posts helemaal zat is. Dus post even lekker mee in de trend van het topic of donder lekker op naar een eigen topic waar je eindeloos kunt trollen en shitposten.

@D. kunnen we hier even actief op modden? Het is nu wel eens klaar met dit gezeik.
Uitvinder van de biersmiley.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 juni 2022 @ 20:59:28 #12
4530 crew  Crazy Harry
pi_205114202
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:01 schreef dimmak het volgende:

@:D. kunnen we hier even actief op modden? Het is nu wel eens klaar met dit gezeik.
Laten we dat gewoon niet doen om een bubble met allemaal dezelfde meningen te voorkomen.

Laten we anders ook de afzeikreacties over andere technologien dan bitcoin verwijderen, want dat zien we ook te vaak.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator dinsdag 21 juni 2022 @ 21:04:27 #13
18653 crew  D.
pi_205114242
Het gaat hier weer meer over elkaar dan over crypto :Y

Als je je stoort aan iemands posts REAGEER ER DAN NIET OP.

Als iemand steeds bezig is met een monoloog, en in herhaling valt, al dan niet reacties uitlokt, dan is daar op te modden, maar als er (steeds maar weer) op gereageerd wordt, dan vind er een discussie plaats, en goh, we zitten op een (discussie)forum.

Dus nogmaals, als je reageert ga je een discussie aan, en vergroot je daarmee de kans dat de posts waar je je aan stoort juist blijven staan :Y
  Moderator dinsdag 21 juni 2022 @ 21:08:26 #14
18653 crew  D.
pi_205114272
TR's zijn altijd welkom, en de meesten hier weten uit ervaring dat daar ook wat mee gedaan wordt
pi_205114349
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 20:59 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Laten we dat gewoon niet doen om een bubble met allemaal dezelfde meningen te voorkomen.

Laten we anders ook de afzeikreacties over andere technologien dan bitcoin verwijderen, want dat zien we ook te vaak.
Ik vraag toch niet om te gaan modden om een bubbel te creren joh. :') Dat is ook al meerdere keren aangegeven. Dit topic was altijd een plek voor gezonde discussie maar gaat nu al tientallen topics nergens over door 1 user. Maar blijkbaar vinden we dat ok dat die user na het trollen in alle andere subfora hier terecht gekomen is. Dan passen we ons aan aan dat niveau. ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205117676
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wat jij wil, ik blijf laag bijkopen. Lange termijn, doemsdenken dat 50% van alle alts zoals in 2017 gaan neerstorten is meer jouw ding. Ik blijf oneindig alles kopen. Kijken wie er in 2023 gelijk heeft, jij of ik.
De alts zijn al meer dan 50% gedaald, misschien je lijst coins eens nakijken? Maar verder heb je altijd gelijk dus dat gaat in 2023 niet veranderen.
pi_205117740
Anyways hier in Turkije kan je echt al op veel plekken met bitcoin betalen! Overal stickers op de winkel ruiten _O_

Het blijft imo mooi dat de mensen die het echt nu nodig hebben uiteindelijk een voorsprong krijgen op de spoiled in het westen.
pi_205117767
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:22 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Anyways hier in Turkije kan je echt al op veel plekken met bitcoin betalen! Overal stickers op de winkel ruiten _O_

Het blijft imo mooi dat de mensen die het echt nu nodig hebben uiteindelijk een voorsprong krijgen op de spoiled in het westen.
In Turkije zijn ze wel wat inflatie gewend.
pi_205117770
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wat jij wil, ik blijf laag bijkopen. Lange termijn, doemsdenken dat 50% van alle alts zoals in 2017 gaan neerstorten is meer jouw ding. Ik blijf oneindig alles kopen. Kijken wie er in 2023 gelijk heeft, jij of ik.
Over hoeveel geld gaat dit eigenlijk?
pi_205117780
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:22 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Anyways hier in Turkije kan je echt al op veel plekken met bitcoin betalen! Overal stickers op de winkel ruiten _O_

Het blijft imo mooi dat de mensen die het echt nu nodig hebben uiteindelijk een voorsprong krijgen op de spoiled in het westen.
Denk toch dat ze liever euro's of dollars krijgen dan bitcoin. Maar alles beter dan de lira natuurlijk voor die mensen
pi_205117783
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:17 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
De alts zijn al meer dan 50% gedaald, misschien je lijst coins eens nakijken? Maar verder heb je altijd gelijk dus dat gaat in 2023 niet veranderen.
Ik investeer incrementeel. Dus alts die ik hoog gekocht heb, hebben verlies, maar ik koop laag bij. Het is niet slim om in 1x te kopen of te verkopen vind ik.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205117797
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:24 schreef SOG het volgende:

[..]
Over hoeveel geld gaat dit eigenlijk?
Iedere rode dag koop ik bij als Bitcoin nog lager gaat, een redelijk bedrag totaal.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205117821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Iedere rode dag koop ik bij, een redelijk bedrag totaal.
Een redelijk bedrag...

Ik weet het niet. Al vaak zat meegemaakt dat mensen hier een grote bek van hier tot tokyo opzetten en dan blijkt dat ze 200 euro aan crypto hebben ofzo :D ;)
pi_205117822
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:26 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Denk toch dat ze liever euro's of dollars krijgen dan bitcoin. Maar alles beter dan de lira natuurlijk voor die mensen
Zie geen sticker van de euro of dollar. En als je daar mee betaald ga je ongelofelijk rekt op de koers, dus nee ik denk het niet eigenlijk (behalve de cheaters)
pi_205118030
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:26 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Denk toch dat ze liever euro's of dollars krijgen dan bitcoin. Maar alles beter dan de lira natuurlijk voor die mensen
Hebben ze ook.

Lekker eerst langs het wisselkantoor en dikke fee betalen.


Genot.
blablablabla
pi_205121355
quote:
Circle Launches Euro-Backed Stablecoin

Financial services company Circle today announced the launch of Euro Coin, a brand new stablecoin backed by Euro reserves.

Circle, the issuer of the USDC stablecoin, is launching a new fiat-backed digital asset called Euro Coin (EUROC), the company said on Thursday.

The new Euro Coin will initially launch on the Ethereum blockchain as an ERC-20 token on June 30, with more supported networks to follow later this year.

Circle states in an accompanying press release that Euro Coin is fully-backed by euro-denominated reserves “held conservatively in the custody of leading financial institutions within the U.S. regulatory perimeter, beginning with Silvergate Bank.”

“Euro Coin is being issued under a regulated framework for money transmission, under the same statutes that regulate USDC, with full-reserves in Euro,” Circle’s CEO Jeremy Allaire wrote in a tweet.

He added that Euro Coin will have “the same security, liquidity and transparency” as USDC, the industry’s second-largest stablecoin with a market capitalization of $54.5 billion.

Most recently, USDC was launched on Polygon, an interoperability and scaling framework for building Ethereum-compatible blockchains.

“Euro Coin expands opportunities for payments, on-chain FX, trade finance, commerce and broader digital asset markets use-cases,” continued Allaire. “The launch is symbolic of a shift in crypto markets towards greater and greater utility value from blockchain infrastructure.”

Per the company’s blog post, once trading begins, Euro Coin will be available to non-Circle users on crypto exchanges, such as Binance.US, Bitstamp, FTX, and Huobi Global, and popular decentralized finance (DeFi) protocols, including Compound, Curve, and Uniswap.

Other partners include custody service providers Anchorage Digital, CYBAVO, and Fireblocks, as well as hardware wallet Ledger and MetaMask Institutional, an institution-compliant version of the popular DeFi wallet.

"There is clear market demand for a digital currency denominated in euros, the world's second most traded currency after the U.S. dollar,” said Circle’s CEO Jeremy Allaire.

According to Allaire, by offering USDC and Euro Coin, the company “is helping to unlock a new era of fast, inexpensive, secure and interoperable value exchange worldwide."

While Circle’s euro-backed stablecoin stablecoin will be officially rolled out at the end of the month, the company noted that developers can begin integrating with the Euro Coin smart contract already today, ahead of the launch.
https://decrypt.co/103067/circle-launches-euro-backed-stablecoin

Nooit meer lollars _O_
pi_205121485
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:29 schreef SOG het volgende:

[..]
Een redelijk bedrag...

Ik weet het niet. Al vaak zat meegemaakt dat mensen hier een grote bek van hier tot tokyo opzetten en dan blijkt dat ze 200 euro aan crypto hebben ofzo :D ;)
Haha, begonnen met tienduizenden als start investering vanuit mijn Tesla aandelen
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205123067
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 17:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Haha, begonnen met tienduizenden als start investering vanuit mijn Tesla aandelen
En hoeveel honderden is er nog van over?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2022 20:01:09 ]
  Forum Admin woensdag 22 juni 2022 @ 20:34:39 #29
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205123432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Hebben ze ook.

Lekker eerst langs het wisselkantoor en dikke fee betalen.


Genot.
Hij doet net of je zomaar een hotel en huurauto meekrijgt door vriendelijk te lachen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_205124683
Geloof het of niet. Ik heb m'n annuteitenhypotheek afgelost. Van crypto profits. En ja, dat is waarschijnlijk op een verschrikkelijk moment. Ik heb verkocht op $27k btw. Maar zie dit feestje niet zomaar weer opleven.

Ik denk dat we eerst een lange beer in gaan. Voor nu ben ik een blij man met permanent lagere maandlasten
  woensdag 22 juni 2022 @ 22:56:30 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205124893
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:33 schreef Roellie80 het volgende:
Geloof het of niet. Ik heb m'n annuteitenhypotheek afgelost. Van crypto profits. En ja, dat is waarschijnlijk op een verschrikkelijk moment. Ik heb verkocht op $27k btw. Maar zie dit feestje niet zomaar weer opleven.

Ik denk dat we eerst een lange beer in gaan. Voor nu ben ik een blij man met permanent lagere maandlasten
Heerlijk toch. De rest van je leven geen hypotheek meer betalen (totdat de overheid je EWF voor een afgelost huis gaat laten betalen). Dat is fijner leven dan op een houtje bijten en voor wat je overhoudt DCAn
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205124909
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:33 schreef Roellie80 het volgende:
Geloof het of niet. Ik heb m'n annuteitenhypotheek afgelost. Van crypto profits. En ja, dat is waarschijnlijk op een verschrikkelijk moment. Ik heb verkocht op $27k btw. Maar zie dit feestje niet zomaar weer opleven.

Ik denk dat we eerst een lange beer in gaan. Voor nu ben ik een blij man met permanent lagere maandlasten
Welkom bij de club ;)
pi_205124951
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Heerlijk toch. De rest van je leven geen hypotheek meer betalen (totdat de overheid je EWF voor een afgelost huis gaat laten betalen). Dat is fijner leven dan op een houtje bijten en voor wat je overhoudt DCAn
Nouja, ik heb nog een stukje bankspaarhypotheek. Maar gezien de HRA regeling, plus dat het huis nu dus nog niet mijn volledige eigendom is (dus geen vermogensbelasting hoef te betalen) heb ik hier wat minder haast mee.

Maar het scheelt aanzienlijk. En wat er dan ook verder gebeurt in cryproland. Deze is weer in de pocket :)
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:05:48 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205124968
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Nouja, ik heb nog een stukje bankspaarhypotheek. Maar gezien de HRA regeling, plus dat het huis nu dus nog niet mijn volledige eigendom is (dus geen vermogensbelasting hoef te betalen) heb ik hier wat minder haast mee.

Maar het scheelt aanzienlijk. En wat er dan ook verder gebeurt in cryproland. Deze is weer in de pocket :)
Ja. Uiteindelijk wil niemand crypto hebben om te hebben maar om mee te verdienen en zo beter te gaan leven. Al zou je je hele leven DCAn en op een houtje bijten hiervoor en bij overlijden 10 miljoen hebben, dan was dat volkomen nutteloos. Wachten tot je 70 bent om op te gaan maken ook. Dit geld natuurlijk niet alleen voor crypto maar voor alle beleggingen.

Zelf heb ik nog 600 euro hypotheekkosten en die los ik niet af om al te veel belasting te voorkomen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205125035
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:05 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja. Uiteindelijk wil niemand crypto hebben om te hebben maar om mee te verdienen en zo beter te gaan leven. Al zou je je hele leven DCAn en op een houtje bijten hiervoor en bij overlijden 10 miljoen hebben, dan was dat volkomen nutteloos. Wachten tot je 70 bent om op te gaan maken ook. Dit geld natuurlijk niet alleen voor crypto maar voor alle beleggingen.

Zelf heb ik nog 600 euro hypotheekkosten en die los ik niet af om al te veel belasting te voorkomen.
Klopt helemaal. Al ben ik in tegenstelling tot jou nog wel overtuigd van een opleving van Bitcoin. En waarschijnlijk ook wel weer een shitload aan alts die meeliften. Er vallen in crypto nog weer voldoende winsten te behalen, als je maar geduld hebt.

Ik heb nog ongeveer 580 over aan lasten, waar dat 7 jaar geleden nog 1200 was. Dat voelt gewoon wel als een dikke win
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:19:38 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205125050
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:16 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Klopt helemaal. Al ben ik in tegenstelling tot jou nog wel overtuigd van een opleving van Bitcoin. En waarschijnlijk ook wel weer een shitload aan alts die meeliften. Er vallen in crypto nog weer voldoende winsten te behalen, als je maar geduld hebt.

Ik heb nog ongeveer 580 over aan lasten, waar dat 7 jaar geleden nog 1200 was. Dat voelt gewoon wel als een dikke win
Ik zal niet zeggen dat bitcoin niet kan opleven. Geen idee. Wat ik wel zeg is dat iedereen die geld in BTC stopt dit er uiteindelijk weer uit wil halen. En je dom bent als je dat te laat doet
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205125054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:16 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Klopt helemaal. Al ben ik in tegenstelling tot jou nog wel overtuigd van een opleving van Bitcoin. En waarschijnlijk ook wel weer een shitload aan alts die meeliften. Er vallen in crypto nog weer voldoende winsten te behalen, als je maar geduld hebt.

Ik heb nog ongeveer 580 over aan lasten, waar dat 7 jaar geleden nog 1200 was. Dat voelt gewoon wel als een dikke win
En al is het geen dikke win omdat de overheid weer wat nieuws bedenkt, je hoeft niet altijd financieel zo goed mogelijk af te zijn. Eenvoudig rond kunnen komen geeft gemoedsrust.

Ik denk er hetzelfde over als jij: Bitcoin leeft wel weer op. 't Is een kwestie van geduld hebben en naar de lange termijn kijken. We hebben eerdere magere jaren doorstaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:25:31 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205125077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En al is het geen dikke win omdat de overheid weer wat nieuws bedenkt, je hoeft niet altijd financieel zo goed mogelijk af te zijn. Eenvoudig rond kunnen komen geeft gemoedsrust.

Ik denk er hetzelfde over als jij: Bitcoin leeft wel weer op. 't Is een kwestie van geduld hebben en naar de lange termijn kijken. We hebben eerdere magere jaren doorstaan.
Maar wat is voor jullie het moment om te cashen? Als de kinderen gaan studeren? Als jullie met 50 met pensioen willen? Of pas wanneer jullie kinderen het geld kunnen gebruiken voor een eigen huis.
Basisprincipe van beleggen is altijd dat je gericht naar een doel toewerkt. Niet het verzamelen van zoveel mogelijk vermogen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205125096
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:19 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik zal niet zeggen dat bitcoin niet kan opleven. Geen idee. Wat ik wel zeg is dat iedereen die geld in BTC stopt dit er uiteindelijk weer uit wil halen. En je dom bent als je dat te laat doet
Ja en nee. Ik heb ook nog wel een tijdje mijn maandlasten kunnen drukken door mn boodschappen te betalen met de rente die ik kreeg. Dat is natuurlijk ook een manier.
pi_205125104
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En al is het geen dikke win omdat de overheid weer wat nieuws bedenkt, je hoeft niet altijd financieel zo goed mogelijk af te zijn. Eenvoudig rond kunnen komen geeft gemoedsrust.
Dat is het. Ik laat ongetwijfeld rendament liggen. Maar mijn doel is altijd geweest om lage maandlasten te hebben. Dat geeft gemoedsrust
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:30:52 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205125107
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:28 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ja en nee. Ik heb ook nog wel een tijdje mijn maandlasten kunnen drukken door mn boodschappen te betalen met de rente die ik kreeg. Dat is natuurlijk ook een manier.
De rente die je kreeg door het staken? Je snapt zelf toch ook dat dit ponzi's zijn die gedoemd zijn ooit te klappen. Qua risico/rendement helemaal niet zo optimaal denk ik.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205125126
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:25 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar wat is voor jullie het moment om te cashen? Als de kinderen gaan studeren? Als jullie met 50 met pensioen willen? Of pas wanneer jullie kinderen het geld kunnen gebruiken voor een eigen huis.
Basisprincipe van beleggen is altijd dat je gericht naar een doel toewerkt. Niet het verzamelen van zoveel mogelijk vermogen
We streven niet naar al ons geld aan crypto's onttrekken, maar genoeg rendement op ons cryptovermogen krijgen om een passief inkomen te hebben en vroeger met pensioen te kunnen. Dat rendement halen we ook nu nog.

Ik hoop wel dat Bitcoin ooit minder volatiel wordt. Ik zie de toekomst van Bitcoin niet als een object voor speculatie maar als een 'store of value'. Ik zit hier dan ook niet om te geilen op snel stijgende koersen, maar omdat ik idealistisch ben, de hervorming van geld meen mee te maken en mezelf intussen zo min mogelijk afhankelijk probeer te maken van de grillen van overheden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205125135
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:30 schreef LXIV het volgende:

[..]
De rente die je kreeg door het staken? Je snapt zelf toch ook dat dit ponzi's zijn die gedoemd zijn ooit te klappen. Qua risico/rendement helemaal niet zo optimaal denk ik.
True, maar wie weet loopt dat feestje nog wel 10 jaar door. Je moet er wel bovenop zitten om jezelf wat in te dekken, maar gevaarlijk is het zeker.

Ik had bijvoorbeeld nog een hele Bitcoin op Celcius staan. Toen de eerste berichten over solvabiliteit op twitter kwamen heb ik het weggehaald. Het heeft daarna nog weken geduurd voor ze letterlijk de withdraws stopzette.

Maar wat Luna betreft, dat heeft meer mensen onverwachts getroffen. Het blijft wel een mijnenveld
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:40:12 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205125137
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:38 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
True, maar wie weet loopt dat feestje nog wel 10 jaar door. Je moet er wel bovenop zitten om jezelf wat in te dekken, maar gevaarlijk is het zeker.

Ik had bijvoorbeeld nog een hele Bitcoin op Celcius staan. Toen de eerste berichten over solvabiliteit op twitter kwamen heb ik het weggehaald. Het heeft daarna nog weken geduurd voor ze letterlijk de withdraws stopzette.

Maar wat Luna betreft, dat heeft meer mensen onverwachts getroffen. Het blijft wel een mijnenveld
Maar ik vraag me nu dan af waarom mensen in deze tijd van zeer hoge risico's nog in die munten blijven zitten. Die paar procent rente? ik zou dan het geld of de crypto veiligstellen en weer terugkomen als de markt wat gekalmeerd is. Of zijn de vergoedingen evenredig omhoog gegaan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205125141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar ik vraag me nu dan af waarom mensen in deze tijd van zeer hoge risico's nog in die munten blijven zitten. Die paar procent rente? ik zou dan het geld of de crypto veiligstellen en weer terugkomen als de markt wat gekalmeerd is. Of zijn de vergoedingen evenredig omhoog gegaan?
Omdat we anders naar die risico's kijken dan jij en niet overal een ponzi scheme in zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:43:35 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205125154
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Omdat we anders naar die risico's kijken dan jij en niet overal een ponzi scheme in zien.
Ik ben trouwens helemaal niet risico-avers als het om beleggen gaat en mijn horizon is >20 jaar.

Wat ik niet begrijp is waar dergelijke hoge rentepercentages vandaan kunnen komen dan. Dat geld wordt niet in een reeel winstgevend bedrijf geinvesteerd. Bij de bank krijgen ze het niet geleend, zelfs niet nu banken gigantische kapitaaloverschotten hebben en geld betalen om hun kapitaal ergens te stallen .Hoe zit dat dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205125155
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar ik vraag me nu dan af waarom mensen in deze tijd van zeer hoge risico's nog in die munten blijven zitten. Die paar procent rente? ik zou dan het geld of de crypto veiligstellen en weer terugkomen als de markt wat gekalmeerd is. Of zijn de vergoedingen evenredig omhoog gegaan?
Nee. Dat niet. Mensen raken emotioneel betrokken bij munten, als je die al langer hebt. En ben je nu dan nog op tijd om uit te stappen? Misschien gaan we nu wel weer omhoog. Hodl en "als je niet verkoopt verlies je niet" is het devies
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:44:48 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205125162
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:43 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Nee. Dat niet. Mensen raken emotioneel betrokken bij munten, als je die al langer hebt. En ben je nu dan nog op tijd om uit te stappen? Misschien gaan we nu wel weer omhoog. Hodl en "als je niet verkoopt verlies je niet" is het devies
Ik snap wel dat je vasthoudt aan een coin, maar niet dat je een stablecoin blijft staken voor die paar procent terwijl de risico's nu zo hoog zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205125174
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:43 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik ben trouwens helemaal niet risico-avers als het om beleggen gaat en mijn horizon is >20 jaar.

Wat ik niet begrijp is waar dergelijke hoge rentepercentages vandaan kunnen komen dan. Dat geld wordt niet in een reeel winstgevend bedrijf geinvesteerd. Bij de bank krijgen ze het niet geleend, zelfs niet nu banken gigantische kapitaaloverschotten hebben en geld betalen om hun kapitaal ergens te stallen .Hoe zit dat dan?
De hoogste percentages komen door defi protocollen die arbitrage mogelijkheden benutten, yield genereren op basis van tradingfees. Maar ook airdrops en hoge inflatie van munten. Er zijn veel methodes om 5-20% rente te genereren. Ik was hier als de kippen bij toen dit een beetje begon in 2017. En dat is sindsdien alleen maar gegroeid.

De grootste alt gaat straks over naar PoS waarna je waarschijnlijk hier ook een apy van 8% kan krijgen. Voornamelijk gefinancierd door tradingfees
pi_205125178
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik snap wel dat je vasthoudt aan een coin, maar niet dat je een stablecoin blijft staken voor die paar procent terwijl de risico's nu zo hoog zijn.
Voor stablecoins vind ik de risico's niet zo hoog. USDC en BUSD zijn 100% backed
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:50:01 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205125182
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:48 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Voor stablecoins vind ik de risico's niet zo hoog. USDC en BUSD zijn 100% backed
Zeiden ze dat van T-USD ook?

Als het 100% backed is, is dat ok. Maar dat kan dus niet met bijv. Chinees staatspapier. Dan is er een valuta-risico.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205125204
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Zeiden ze dat van T-USD ook?

Als het 100% backed is, is dat ok. Maar dat kan dus niet met bijv. Chinees staatspapier. Dan is er een valuta-risico.
USDT is tijd al shady geweest.

Ik weet het niet exact. Maar durf het voor nu echt wel aan om mijn vermogen (wat er nog van over is haha) in USDC te zetten.

Er zit meer risico aan de partij waar je het vervolgens stalt voor een rente dan dan de munt zelf zomaar omvalt. Dat vertrouwen heb ik op USDT niet
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:55:34 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205125213
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:54 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
USDT is tijd al shady geweest.

Ik weet het niet exact. Maar durf het voor nu echt wel aan om mijn vermogen (wat er nog van over is haha) in USDC te zetten.

Er zit meer risico aan de partij waar je het vervolgens stalt voor een rente dan dan de munt zelf zomaar omvalt. Dat vertrouwen heb ik op USDT niet
Maar als je het stalt, kun je het dan nog ieder moment terughalen of is het risico dat je opeens te horen krijgen dat het gefreezed is. Dan kan die USDC nog wel zijn waarde behouden, maar kun je er gewoon niet meer bij
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205125214
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:33 schreef Roellie80 het volgende:
Geloof het of niet. Ik heb m'n annuteitenhypotheek afgelost. Van crypto profits. En ja, dat is waarschijnlijk op een verschrikkelijk moment. Ik heb verkocht op $27k btw. Maar zie dit feestje niet zomaar weer opleven.

Ik denk dat we eerst een lange beer in gaan. Voor nu ben ik een blij man met permanent lagere maandlasten
Beter idd dan een huurwoning hebben. Mensen met alleen crypto beseffen niet dat zij iedere maand geld in de sloot gooien met hun huurhuis.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205125215
Er komt trouwens ook een euro stable, door dezelfde partij uitgegeven als USDC

https://www.circle.com/en/euro-coin
pi_205125226
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:55 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar als je het stalt, kun je het dan nog ieder moment terughalen of is het risico dat je opeens te horen krijgen dat het gefreezed is. Dan kan die USDC nog wel zijn waarde behouden, maar kun je er gewoon niet meer bij
Dat is het risico. Je moet een derde gecentraliseerde partij (of in het geval van DeFi een script) vertrouwen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2022 23:59:16 ]
pi_205125228
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:54 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
USDT is tijd al shady geweest.

Ik weet het niet exact. Maar durf het voor nu echt wel aan om mijn vermogen (wat er nog van over is haha) in USDC te zetten.

Er zit meer risico aan de partij waar je het vervolgens stalt voor een rente dan dan de munt zelf zomaar omvalt. Dat vertrouwen heb ik op USDT niet
Zo kijken we er ook naar. Wij zijn redelijk conservatief, gaan niet voor de hoogste rendementen en proberen voor betrouwbare partijen te kiezen. Je kunt je natuurlijk altijd vergissen, vandaar de risicospreiding.

@LXIV, volgens mij is dit een aardige uitleg over de verschillende typen stablecoins: An In-Depth Comparison of Stablecoins UST, USDT, & USDC. Ik ben zelf totaal geen expert en vaar op het inzicht van mijn geliefde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205125241
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Zo kijken we er ook naar. Wij zijn redelijk conservatief, gaan niet voor de hoogste rendementen en proberen voor betrouwbare partijen te kiezen. Je kunt je natuurlijk altijd vergissen, vandaar de risicospreiding.

@:lxiv, volgens mij is dit een aardige uitleg over de verschillende typen stablecoins: An In-Depth Comparison of Stablecoins UST, USDT, & USDC. Ik ben zelf totaal geen expert en vaar op het inzicht van mijn geliefde.
"As a result, the same auditing firm’s investigation concluded that USDC was 100% backed by cash and its equivalents. For that reason, 1 USDC is indeed backed by 1 US dollar."
  donderdag 23 juni 2022 @ 00:03:58 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205125257
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Zo kijken we er ook naar. Wij zijn redelijk conservatief, gaan niet voor de hoogste rendementen en proberen voor betrouwbare partijen te kiezen. Je kunt je natuurlijk altijd vergissen, vandaar de risicospreiding.

@:lxiv, volgens mij is dit een aardige uitleg over de verschillende typen stablecoins: An In-Depth Comparison of Stablecoins UST, USDT, & USDC. Ik ben zelf totaal geen expert en vaar op het inzicht van mijn geliefde.
Die drie verschillende principes kende ik, met bijbehorende risico's. Ook het nut van een stablecoin is mij duidelijk.

Wat mij niet duidelijk is, is waar het geld van het staken van coins vandaan kan komen anders dan ponzi.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205125267
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 00:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
Die drie verschillende principes kende ik, met bijbehorende risico's. Ook het nut van een stablecoin is mij duidelijk.

Wat mij niet duidelijk is, is waar het geld van het staken van coins vandaan kan komen anders dan ponzi.
Ben je het met me ns dat Bitcoin een soort reverse ponzi scheme is, omdat virtueel schaarste wordt gecreerd door de hodlers van het eerste uur en mensen die hun wallets kwijtraken? In mijn ogen kan een economie of subeconomie namelijk op deze wijze niet gezond zijn.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205125285
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 00:03 schreef LXIV het volgende:

Wat mij niet duidelijk is, is waar het geld van het staken van coins vandaan kan komen anders dan ponzi.
Dit antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Het is algemeen geaccepteerd, binnen crypto dat je zo'n 10% kan krijgen op stablecoins. Ik heb hier eerder al eens een topic over geopend, ook met tips hoe je risico's laag kan houden. En het werkt ook al jaren.

Zelfs nu, in deze zware tijd iedereen die met leverage in crypro zit zijn er geen signalen dat de rente op stables onhoudbaar is
pi_205125299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 00:11 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dit antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Het is algemeen geaccepteerd, binnen crypto dat je zo'n 10% kan krijgen op stablecoins. Ik heb hier eerder al eens een topic over geopend, ook met tips hoe je risico's laag kan houden. En het werkt ook al jaren.

Zelfs nu, in deze zware tijd iedereen die met leverage in crypro zit zijn er geen signalen dat de rente op stables onhoudbaar is
Binance Academy legt het aardig uit, maar nog steeds in vrij grote lijnen. Het helemaal snappen doe ik in ieder geval niet. Dat deed ik vroeger trouwens ook niet toen je nog geld kon verdienen met een spaardeposito.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205125374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 00:11 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dit antwoord moet ik je helaas schuldig blijven. Het is algemeen geaccepteerd, binnen crypto dat je zo'n 10% kan krijgen op stablecoins. Ik heb hier eerder al eens een topic over geopend, ook met tips hoe je risico's laag kan houden. En het werkt ook al jaren.

Zelfs nu, in deze zware tijd iedereen die met leverage in crypro zit zijn er geen signalen dat de rente op stables onhoudbaar is
Rente is een vergoeding voor een aantal principes (en daarmee ook de hoogte daarvan)

-Het belangrijkste is uiteraard het niet terug krijgen van je geld/muntjes, hoe groter het risico, hoe hoger uiteraard de rente
-Het zelf niet kunnen investeren, en het eventueel daarmee mislopen van rendement, kortom in een markt met weinig mogelijkheden zal de rente ook lager liggen.
-Het neemt je eigen liquiditeit af

Zelf heb ik al voor de crashes van de afgelopen tijd geroepen dat rentes van 15 procent of hoger compleet idioot zijn, dat zijn geen normale "rentes" maar gewoon een Ponzi on steroids, bij een normale Ponzi betaald men de rentes uit het vermogen, echter hier gaat het nog verder, men betaald de rentes niet uit het vermogen, maar uit het vermogen waar ernstig mee gegokt word, niet zo vreemd dat als de markt een beetje naar beneden gaat dat de boel dan vrij snel klapt, en dan heb ik het nog niet eens over de liquiditeitsproblemen die het vuurtje nog wat harder aanwakkeren.

Wat het ook niet beter maakt is dat een hele hoop "Defis", aan elkaar gelinked zijn, waarbij layer 3 omdonderd als layer 2 naar de knoppen gaat.

En dan nog het grootste punt, de meeste van deze Defis, zijn helemaal geen Defis gebleken, iets waar ik persoonlijk al langer voor waarschuw, zelfs de Defis die wel echt Defi beweren te zijn, hacken daar om heen door snel het protocol te veranderen, en via votes een soort van Hardfork te doen, tjah.....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205125378
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 00:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Binance Academy legt het aardig uit, maar nog steeds in vrij grote lijnen. Het helemaal snappen doe ik in ieder geval niet. Dat deed ik vroeger trouwens ook niet toen je nog geld kon verdienen met een spaardeposito.
De meeste van de zaken die ze uitleggen zijn vrij onschuldig, alleen met lending loop je dus wel grote risicos, staking is op zich wel een goede methode die als je het goed doet, of op een betrouwbaar platform zit interessant kan zijn.
Bij Proof of Stake platforms word concensus bereikt via stemmen, iedereen die stemt krijgt daarvoor ook een vergoeding, op die manier kun je dus op een relatief veilige manier verdienen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205126751
Zie het ook niet naar nieuwe ATH's opleven. Economische situatie was ook wel ronduit uniek de laatste jaren. Plus mensen die er anders instaan, als je voor 90% onder water hebt gestaan ga je natuurlijk veel eerder afromen ipv HODL DCA to the moon.

Zal je zien dat hij over een half jaar de 100k aan tikt :P .
blablablabla
pi_205127070
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 10:51 schreef Elan het volgende:
Zie het ook niet naar nieuwe ATH's opleven. Economische situatie was ook wel ronduit uniek de laatste jaren. Plus mensen die er anders instaan, als je voor 90% onder water hebt gestaan ga je natuurlijk veel eerder afromen ipv HODL DCA to the moon.

Zal je zien dat hij over een half jaar de 100k aan tikt :P .
Zou mooi zijn, 100K. Ben benieuwd hoe hoog de alts zouden staan op dit niveau.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205127132
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 11:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Zou mooi zijn, 100K. Ben benieuwd hoe hoog de alts zouden staan op dit niveau.
Zijn hoge prijzen voor alts berhaupt realistisch? Vraag me af hoe die prijzen tot stand komen. Is dat echt vraag en aanbod? En waarom kunnen coins zonder max supply berhaupt gigantisch stijgen?

Bij Bitcoin kun je nog spreken van schaarste dat de prijs op drijft. Bij Cardano of Waves is daar toch geen sprake van.
blablablabla
pi_205127317
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 11:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Zijn hoge prijzen voor alts berhaupt realistisch? Vraag me af hoe die prijzen tot stand komen. Is dat echt vraag en aanbod? En waarom kunnen coins zonder max supply berhaupt gigantisch stijgen?

Bij Bitcoin kun je nog spreken van schaarste dat de prijs op drijft. Bij Cardano of Waves is daar toch geen sprake van.
Retail gekte kan iedere smallcap coin x10 tot x200 omhoog gooien.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Forum Admin donderdag 23 juni 2022 @ 12:14:34 #69
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205127402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 12:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Retail gekte kan iedere smallcap coin x10 tot x200 omhoog gooien.
Zou me in deze wellicht aanhoudende lage markt eerder zorgen maken welke alt projecten levensvatbaar blijven en bij welke projecten de developers wat anders gaan doen omdat de inkomsten niet meer zijn wat ze waren.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_205127505
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 00:03 schreef LXIV het volgende:
Wat mij niet duidelijk is, is waar het geld van het staken van coins vandaan kan komen anders dan ponzi.
Het aanbieden van liquiditeit aan andere partijen voor een bedrag.

Het probleem hiermee is echter dat deze het gebruiken met leverage traden. Ik zou dus iedereen aanraden om niet mee te doen aan die praktijken want het helpt de markt niet mee. Door recente problemen met o.a. Celcius en BlockFi heb ik dan ook het gedeelte wat ik bij Ledn uit had staan weer terug getrokken naar mijn eigen cold storage. ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205128267
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 12:14 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Zou me in deze wellicht aanhoudende lage markt eerder zorgen maken welke alt projecten levensvatbaar blijven en bij welke projecten de developers wat anders gaan doen omdat de inkomsten niet meer zijn wat ze waren.
Tot nu toe is alleen Luna gevallen, valt me reuze mee
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205128430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:19 schreef LXIV het volgende:
Wat ik wel zeg is dat iedereen die geld in BTC stopt dit er uiteindelijk weer uit wil halen. En je dom bent als je dat te laat doet
Gezien de meeste bitcoiners geld prima begrijpen zie ik dit niet snel gebeuren.

Als je naar de data kijkt zie je tijdens deze crash overigens dat normies gewoon kei hard door sparen in bitcoin. Het omgekeerde dus van wat jij beweert hier.
pi_205128443
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 14:25 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Gezien de meeste bitcoiners geld prima begrijpen zie ik dit niet snel gebeuren.

Als je naar de data kijkt zie je tijdens deze crash overigens dat normies gewoon kei hard door sparen in bitcoin. Het omgekeerde dus van wat jij beweert hier.
Wat bedoel je, dat hij geld niet begrijpt?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205129111
Hoe lang kan Tether nog elke week een miljard afboeken?
What Would Goku Do
  donderdag 23 juni 2022 @ 16:22:43 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205129324
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 14:25 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Gezien de meeste bitcoiners geld prima begrijpen zie ik dit niet snel gebeuren.

Als je naar de data kijkt zie je tijdens deze crash overigens dat normies gewoon kei hard door sparen in bitcoin. Het omgekeerde dus van wat jij beweert hier.
Wat een onzin. Wat heb je aan voortdurend bitcoin aankopen als je uiteindelijk niet gaat cashen? Waarvoor spaar je dan? Om 20 BTC achter te laten als je sterft terwijl je sleutel onvindbaar is? Iedereen wil uiteinde cashen om met dat geld in de echte wereld iets te kopen. Een auto, huis, vervroegd pensioen, het maakt niet uit. BTC kopen om eeuwig vast te houden is gewoon geld schenken aan mensen die wel uitvangen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205129339
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 16:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat een onzin. Wat heb je aan voortdurend bitcoin aankopen als je uiteindelijk niet gaat cashen? Waarvoor spaar je dan? Om 20 BTC achter te laten als je sterft terwijl je sleutel onvindbaar is? Iedereen wil uiteinde cashen om met dat geld in de echte wereld iets te kopen. Een auto, huis, vervroegd pensioen, het maakt niet uit. BTC kopen om eeuwig vast te houden is gewoon geld schenken aan mensen die wel uitvangen.
Beetje kortzichtig dit. Wie weet wat er in de toekomst mogelijk is met Bitcoin? Voor het zelfde geld hoef je nooit wat te verkopen.

Dat zou bijv. al kunnen door ermee te gaan betalen of als onderpand gebruiken. Hoe het zich ontvouwt de komende 10/20 jaar kan niemand voorspellen.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 23 juni 2022 @ 16:34:45 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205129389
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 16:25 schreef dimmak het volgende:

[..]
Beetje kortzichtig dit. Wie weet wat er in de toekomst mogelijk is met Bitcoin? Voor het zelfde geld hoef je nooit wat te verkopen.

Dat zou bijv. al kunnen door ermee te gaan betalen of als onderpand gebruiken. Hoe het zich ontvouwt de komende 10/20 jaar kan niemand voorspellen.
Of je er nu meteen iets mee koopt of het eerst omruilt voor euro’s maakt in principe toch niets uit? Maar uiteindelijk heb je geld (euro/btc) om er iets mee te doen. Niet om te hebben..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205129396
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 16:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Of je er nu meteen iets mee koopt of het eerst omruilt voor euro’s maakt in principe toch niets uit? Maar uiteindelijk heb je geld (euro/btc) om er iets mee te doen. Niet om te hebben..
Nee, maar er zijn dus scenario's te verzinnen waar je niet hoeft te cashen door Bitcoin te verkopen.

Als ik voor mezelf mag spreken boeit het me allemaal niet zo. Ik zou alleen Bitcoin verkopen in de komende 10 jaar bij verschillende scenario's waarbij mijn vertrouwen in in Bitcoin geschaad zou worden. Nu is het mijn spaarpot, wat ik er uiteindelijk mee ga doen ligt eraan welke kant Bitcoin op gaat.

Ik zie mezelf niet snel in een situatie belanden dat ik MOET verkopen om andere persoonlijke redenen. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 23 juni 2022 @ 18:26:17 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205130035
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 16:37 schreef dimmak het volgende:

[..]
Nee, maar er zijn dus scenario's te verzinnen waar je niet hoeft te cashen door Bitcoin te verkopen.

Als ik voor mezelf mag spreken boeit het me allemaal niet zo. Ik zou alleen Bitcoin verkopen in de komende 10 jaar bij verschillende scenario's waarbij mijn vertrouwen in in Bitcoin geschaad zou worden. Nu is het mijn spaarpot, wat ik er uiteindelijk mee ga doen ligt eraan welke kant Bitcoin op gaat.

Ik zie mezelf niet snel in een situatie belanden dat ik MOET verkopen om andere persoonlijke redenen. :)
Laat ik de vraag anders stellen: met hoeveel btc wil je je graf ingaan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205130303
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 18:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Laat ik de vraag anders stellen: met hoeveel btc wil je je graf ingaan?
Met hoeveel euro wil jij je graf in gaan?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 23 juni 2022 @ 19:29:21 #81
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205130563
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:05 schreef dimmak het volgende:

[..]
Met hoeveel euro wil jij je graf in gaan?
0
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205130602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 16:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat een onzin. Wat heb je aan voortdurend bitcoin aankopen als je uiteindelijk niet gaat cashen? Waarvoor spaar je dan? Om 20 BTC achter te laten als je sterft terwijl je sleutel onvindbaar is? Iedereen wil uiteinde cashen om met dat geld in de echte wereld iets te kopen. Een auto, huis, vervroegd pensioen, het maakt niet uit. BTC kopen om eeuwig vast te houden is gewoon geld schenken aan mensen die wel uitvangen.
Ik leef van mijn bitcoin en ben dat van plan de rest van mijn leven te doen.

Dit was overigens altijd de goal van mijn sparen/investeren, helaas lukt dat haast niet op de traditionele manier.
pi_205130663
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
0
Precies. Ik ook met 0 BTC. En mijn vastgoed en edel metalen wil ik ook niet mee nemen. Maar ben ook niet van plan om het graf in te stappen de komende 10 jaar. Is dat wel het geval mag mijn vrouw beslissen wat ze ermee doet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205130916
Ouch

twitter
pi_205131193
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 20:00 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Ouch

[ twitter ]
Ik ben blij dat iemand dit daadwerkelijk uitgezocht heeft. Paar topics geleden verklaarden een aantal mij voor gek toen ik dit zei.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205131232
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 20:00 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Ouch

[ twitter ]
Lol.

Maar eth is ook een shitcoins.
Dus er zijn er meer lol.
pi_205131380
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 20:00 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Ouch

[ twitter ]
Beetje onzin statistiek gezien het feit dat de meeste altcoins nog geen utilities hadden in 2017.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205131398
Waarom mensen de huidige situatie met 2017 blijven vergelijken is voor mij een groot raadsel.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 23 juni 2022 @ 22:06:34 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205132160
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:33 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ik leef van mijn bitcoin en ben dat van plan de rest van mijn leven te doen.

Dit was overigens altijd de goal van mijn sparen/investeren, helaas lukt dat haast niet op de traditionele manier.
Maar dan maak j toch ook meer btc op dan dat je koopt
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 23 juni 2022 @ 22:09:51 #90
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205132196
“ting on June 27, Coinbase will introduce some changes required by local regulations. Specifically, when you send crypto outside of Coinbase, we are required to ask you for the name and physical address of the recipient and the purpose of transfer. In certain cases we may require you to link a Coinbase Wallet to your main Coinbase account in order to send crypto assets off the Coinbase platform. This allows us to verify that you control the Coinbase Wallet that is receiving the crypto assets, which is a requirement under Dutch regulations”

Weer een die naar de pijpen van de BD danst.
Zou wat zijn als je fiat ook alleen maar je eigen rekening mag overmaken.
Dit is dus hoe crypto als betaalmiddel wordt tegengehouden
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_205132673
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 20:48 schreef firefly3 het volgende:
Waarom mensen de huidige situatie met 2017 blijven vergelijken is voor mij een groot raadsel.
Waarom trade ETH nu dan met moeite op 50% van de btc ath?

Maar goed deze statistiek gaat in 2025 niet veranderen als je het nu nog niet begrijpt ga je het nooit begrijpen ws.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:06 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar dan maak j toch ook meer btc op dan dat je koopt
Dat licht aan de tijd horizon waarop je kijkt. Soms trade ik namelijk een deel van de porto.

Maar goed ik heb nog steeds niet de intentie ooit euros aan te schaffen van mijn bitcoin.. Dus je punt klopt nog steeds niet.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2022 22:54:44 ]
pi_205132723
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:52 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Waarom trade ETH nu dan met moeite op 50% van de btc ath?

Maar goed deze statistiek gaat in 2025 niet veranderen als je het nu nog niet begrijpt ga je het nooit begrijpen ws.
Goede glazen bol wel.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205132767
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Goede glazen bol wel.
De ironie _O-
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 23 juni 2022 @ 23:39:00 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205133113
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:52 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Waarom trade ETH nu dan met moeite op 50% van de btc ath?

Maar goed deze statistiek gaat in 2025 niet veranderen als je het nu nog niet begrijpt ga je het nooit begrijpen ws.
[..]
Dat licht aan de tijd horizon waarop je kijkt. Soms trade ik namelijk een deel van de porto.

Maar goed ik heb nog steeds niet de intentie ooit euros aan te schaffen van mijn bitcoin.. Dus je punt klopt nog steeds niet.
Hoe leef je dan van je bitcoin?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205133502
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:59 schreef recursief het volgende:

[..]
De ironie _O-
Hij zegt dat Ethereum het gaat verliezen van Bitcoin in 2025. Ik zeg dat beide opties nog op tafel zitten. Wat is jouw mening hierover?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205133514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 23:39 schreef LXIV het volgende:

[..]
Hoe leef je dan van je bitcoin?
Goeie directe vraag
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205133852
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 03:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hij zegt dat Ethereum het gaat verliezen van Bitcoin in 2025. Ik zeg dat beide opties nog op tafel zitten. Wat is jouw mening hierover?
Een grap wordt nooit leuker als je 'm uit moet leggen. Dus nee beste firefly3, hier ga ik me niet toe laten verleiden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205134643
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:09 schreef stinkie het volgende:
“ting on June 27, Coinbase will introduce some changes required by local regulations. Specifically, when you send crypto outside of Coinbase, we are required to ask you for the name and physical address of the recipient and the purpose of transfer. In certain cases we may require you to link a Coinbase Wallet to your main Coinbase account in order to send crypto assets off the Coinbase platform. This allows us to verify that you control the Coinbase Wallet that is receiving the crypto assets, which is a requirement under Dutch regulations”

Weer een die naar de pijpen van de BD danst.
Zou wat zijn als je fiat ook alleen maar je eigen rekening mag overmaken.
Dit is dus hoe crypto als betaalmiddel wordt tegengehouden
Dit zit dus ook in het huidige MICA voorstel, stel je voor dat je bij de AH gaat betalen en ze zouden elke keer je naam en adres moeten noteren, inclusief een overzicht hoe je aan dat geld bent gekomen, want dat is letterlijk wat men wil.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205134731
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 08:13 schreef recursief het volgende:

[..]
Een grap wordt nooit leuker als je 'm uit moet leggen. Dus nee beste firefly3, hier ga ik me niet toe laten verleiden.
Al is hier de verleiding ook groot,, ik zou zeggen reageer helemaal niet meer op hem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2022 10:32:03 ]
  vrijdag 24 juni 2022 @ 11:01:30 #100
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205135071
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 10:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dit zit dus ook in het huidige MICA voorstel, stel je voor dat je bij de AH gaat betalen en ze zouden elke keer je naam en adres moeten noteren, inclusief een overzicht hoe je aan dat geld bent gekomen, want dat is letterlijk wat men wil.
In zekere zin bestaat het al doordat ‘we’ banken een opsporingstaak hebben gegeven met transactie controle.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_205135471
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef stinkie het volgende:

[..]
In zekere zin bestaat het al doordat ‘we’ banken een opsporingstaak hebben gegeven met transactie controle.
Ja en nee, want wat er straks gebeurt is dat als je vanuit een wallet van een andere beurs naar een Nederlandse beurt je wilt overmaken, je dan nog steeds YKC moet toepassen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Forum Admin vrijdag 24 juni 2022 @ 13:23:52 #102
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205136283
Dan kan je toch naar bijv. naar je metamask wallet overmaken en vandaar je aankopen doen?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_205136733
https://bitonic.nl/contest

Bitonic truitje gescoord. :D Ik las de spelregels te laat, want daarna klikte ik een coldwallet aan, maar je mag maar 1 prijs claimen. :P Er zijn nog 10 prijzen te claimen!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205137020
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:39 schreef dimmak het volgende:

[..]
Precies. Ik ook met 0 BTC. En mijn vastgoed en edel metalen wil ik ook niet mee nemen. Maar ben ook niet van plan om het graf in te stappen de komende 10 jaar. Is dat wel het geval mag mijn vrouw beslissen wat ze ermee doet.
Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe hebben jullie de overdraagbaarheid van jullie crypto's geregeld voor als je overlijdt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 15:09:23 #105
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205137221
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe hebben jullie de overdraagbaarheid van jullie crypto's geregeld voor als je overlijdt?
Er zijn weinig goede oplossingen voorhanden. Ik heb het geregeld met een vriend, dat we elkaars crypto belangen behartigen als de ander overlijd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 15:10:10 #106
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205137235
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe hebben jullie de overdraagbaarheid van jullie crypto's geregeld voor als je overlijdt?
Niet anders dan met de rest
Accountant weet waar er kapitaal te vinden is. Keys liggen veilig en nabestaande(n) weten hoe crypto werkt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_205137685
I was told dat er allemaal opties verliepen en de prijs daardoor ging dippen.
What Would Goku Do
  vrijdag 24 juni 2022 @ 16:00:29 #108
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_205137686
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 15:10 schreef stinkie het volgende:

[..]
Keys liggen veilig en nabestaande weet hoe crypto werkt.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 16:10:42 #109
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_205137833
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 08:13 schreef recursief het volgende:

[..]
Een grap wordt nooit leuker als je 'm uit moet leggen. Dus nee beste firefly3, hier ga ik me niet toe laten verleiden.
Grappen zijn niet echt bevorderlijk voor de discussie
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205137930
quote:
Heeft denk ik ook te maken dat de grote Beurzen naar Europa willen komen in 2024, als ze nu de regeltjes niet volgen en zich richten op Nederland dan krijgen ze straks straf, het zelfde is gebeurt de online wetkantoren.

Overigens vermoed ik dat Binance binnenkort hard aangepakt word.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205137989
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe hebben jullie de overdraagbaarheid van jullie crypto's geregeld voor als je overlijdt?
Mijn broer weet waar mijn passfrase is, overigens ligt die niet in Nederland maar duizenden kilometers verderop, kortom als ik of mijn broer gegijzeld zouden word het nog niet zo makkelijk om er aan te komen.

Overigens zou ik afraden om de passphrase in tweeen te delen, bruteforcing op basis van een halve keyphrase is namelijk goed te doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205138700
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mijn broer weet waar mijn passfrase is, overigens ligt die niet in Nederland maar duizenden kilometers verderop, kortom als ik of mijn broer gegijzeld zouden word het nog niet zo makkelijk om er aan te komen.

Overigens zou ik afraden om de passphrase in tweeen te delen, bruteforcing op basis van een halve keyphrase is namelijk goed te doen.
Je zei dat je er in totaal voor 5-10k in zat ofzo, denk niet dat mensen je dan gaan gijzelen?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205139316
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 17:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je zei dat je er in totaal voor 5-10k in zat ofzo, denk niet dat mensen je dan gaan gijzelen?
Veel mensen geloven dat niet omdat ze weten dat ik daar al heel lang mee bezig ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door raptorix op 24-06-2022 18:49:19 ]
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 24 juni 2022 @ 19:11:51 #115
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_205139630
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
Heeft denk ik ook te maken dat de grote Beurzen naar Europa willen komen in 2024, als ze nu de regeltjes niet volgen en zich richten op Nederland dan krijgen ze straks straf, het zelfde is gebeurt de online wetkantoren.

Overigens vermoed ik dat Binance binnenkort hard aangepakt word.
Waarom.denk.je.dat ?

Binance vol doet namelijk gewoon aan de EU wetten van witwassen.
Niks voor niks hebben ze al de Franse licentie binnen om te handelen.
Verder kan zo goed als elke EU land weer direct geld storten naar binance .

Het is Nederland wat alles weer.tegen houden.
Als wat goed is voor de burger houden ze tegen


Zelfde met rijbewijs A1/b op een 125cc te rijden.
Elke EU land mag je met je b rijbewijs rijden op een A1 .
Verrek Frankrijk krijg je zelf A1 op je rijbewijs kado als je b rijbewijs haalt.

Wat doet Nederland
Nee doen we niet en als mensen met A1 op rijbewijs b de grens overkomen kunnen ze nog boeten krijgen .
Dus Belg met zijn rijbewijs b op een A1 motor je .
Krijg dan een boeten omdat hij hier rijd.


En onze land doet met alles zo moeilijk en knijp de burgers uit.

Nederland gaat China 2.0 worden
pi_205141069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 19:11 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Waarom.denk.je.dat ?

Binance vol doet namelijk gewoon aan de EU wetten van witwassen.
Niks voor niks hebben ze al de Franse licentie binnen om te handelen.
Verder kan zo goed als elke EU land weer direct geld storten naar binance .

Het is Nederland wat alles weer.tegen houden.
Als wat goed is voor de burger houden ze tegen

Zelfde met rijbewijs A1/b op een 125cc te rijden.
Elke EU land mag je met je b rijbewijs rijden op een A1 .
Verrek Frankrijk krijg je zelf A1 op je rijbewijs kado als je b rijbewijs haalt.

Wat doet Nederland
Nee doen we niet en als mensen met A1 op rijbewijs b de grens overkomen kunnen ze nog boeten krijgen .
Dus Belg met zijn rijbewijs b op een A1 motor je .
Krijg dan een boeten omdat hij hier rijd.

En onze land doet met alles zo moeilijk en knijp de burgers uit.

Nederland gaat China 2.0 worden
Ik zeg niet dat ik er mee eens ben, maar de regels in Nederland zijn vrij streng, nu had ik je waarschijnlijk al eens verteld dat ik voor een highend cryptobedrijf werk, en wij nemen gemiddeld zo een 1-3 weken om onze klanten in kaart te brengen.Dat de meeste bedrijven hier in Nederland soms wat minder kritisch mee omspringen, meh....

Wat betreft Binance, die voldoen totaal niet aan de regels, al was het maar dat bij het aanvragen van een licentie er duidelijkheid moet zijn over je bedrijfsstructuur, in het geval van Kraken zal dat geen probleem worden, maar Binanace word op dag 1 afgewezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 24 juni 2022 @ 21:37:44 #117
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_205141304
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 21:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat ik er mee eens ben, maar de regels in Nederland zijn vrij streng, nu had ik je waarschijnlijk al eens verteld dat ik voor een highend cryptobedrijf werk, en wij nemen gemiddeld zo een 1-3 weken om onze klanten in kaart te brengen.Dat de meeste bedrijven hier in Nederland soms wat minder kritisch mee omspringen, meh....

Wat betreft Binance, die voldoen totaal niet aan de regels, al was het maar dat bij het aanvragen van een licentie er duidelijkheid moet zijn over je bedrijfsstructuur, in het geval van Kraken zal dat geen probleem worden, maar Binanace word op dag 1 afgewezen.
https://www.google.com/am(...)uring-in-binance/amp

https://allesovercrypto.n(...)erlijke-concurrentie

https://www.google.com/am(...)th-new-partnerships/

Denk dat binance aardige bezig is om overal aan te sluiten

Het is alleen Nederland die wilt dat elke crypto excanges registreer bij de dnb .
Hebben ze snel even een wetje voor toegepast .

Daar is onze overheid wel snel mee maar als het voor de burgers is dan rekken ze maar uit ook al hebben ze een bevel liggen van een rechter.

Ik spuug op onze overheid hoe ze met de burgers omgaan .
pi_205142009
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 23:39 schreef LXIV het volgende:

[..]
Hoe leef je dan van je bitcoin?
Een bitcoin debitcard. Je stort bitcoin en geeft geld uit om dingen te kopen.

Het liefst direct bitcoin vanuit mijn eigen Lightning wallets, maar de meeste commerciele bedrijven lopen achter en zijn er nog niet klaar voor. En zelfs als ze het accepteren is het vaak nog erg omslachtig.

Ik zou graag eens op vakantie gaan naar El Salvador en echt 100% van bitcoin uitgaves leven.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2022 22:42:50 ]
pi_205142112
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:35 schreef raptorix het volgende:
Overigens zou ik afraden om de passphrase in tweeen te delen, bruteforcing op basis van een halve keyphrase is namelijk goed te doen.
Dat licht toch aan hoe lang je keyphrase is?
pi_205142268
Wat een kutprijs zeg, en btc gaat nog onder de 15K Dollar ook nog.
Vakman pur sang
pi_205142679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 22:48 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Dat licht toch aan hoe lang je keyphrase is?
Volgens mij is die standaard 20 woorden, met 10 zit je echt aan te korte kant.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205142696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 21:37 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
https://www.google.com/am(...)uring-in-binance/amp

https://allesovercrypto.n(...)erlijke-concurrentie

https://www.google.com/am(...)th-new-partnerships/

Denk dat binance aardige bezig is om overal aan te sluiten

Het is alleen Nederland die wilt dat elke crypto excanges registreer bij de dnb .
Hebben ze snel even een wetje voor toegepast .

Daar is onze overheid wel snel mee maar als het voor de burgers is dan rekken ze maar uit ook al hebben ze een bevel liggen van een rechter.

Ik spuug op onze overheid hoe ze met de burgers omgaan .
Zoals gezegt, ik werk bij een organisatie die wel zeer strak is, wij zijn dan ook al compliant volgens de Mica regeling, Binance komt niet eens in de buurt, sterker nog zelfs volgens de huidige Nederlandse toetsing komen ze niet eens in de buurt, een grote schande dat Frankrijk ze toe laat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205142986
twitter
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205143003
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 23:33 schreef raptorix het volgende:

[..]
Volgens mij is die standaard 20 woorden, met 10 zit je echt aan te korte kant.
12 of 24 meestal..
pi_205144121
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 00:04 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
12 of 24 meestal..
Je heb het over de saad code van een cryptowallet
Ouwe wallet waren 12 codes de nieuwe zijn 24 .
pi_205144338
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 08:17 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Je heb het over de saad code van een cryptowallet
Ouwe wallet waren 12 codes de nieuwe zijn 24 .
Maar als er dus 12 in verkeerde handen vallen, dan hoef je dus maar 12 woorden te bruteforcen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205144656
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 09:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Maar als er dus 12 in verkeerde handen vallen, dan hoef je dus maar 12 woorden te bruteforcen
quote:
A 12-word seed phrase has a possible combination of 340.282.366.920.938.463.463.374.607.431.768.211.456
Een RTX3090 doet zo'n 69GH/s in Hashcat geloof ik.

Dan kost dat je zo'n 4.931.628.500.000.000.000.080.680.336 seconden, ofwel 156.273.880.000.000.000.000 jaar.

Gebruik je 1.000.000 videokaarten dan mag je daar 6 nullen afhalen :+
pi_205144874
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 14:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe hebben jullie de overdraagbaarheid van jullie crypto's geregeld voor als je overlijdt?
Mijn broertje weet hoe het werkt, mijn vrouw heeft duidelijke instructies hoe ze het dan met mijn broertje kan regelen.
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 11:11:21 #129
62913 Blik
The one and Only!
pi_205145174
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 10:26 schreef dimmak het volgende:

[..]
Mijn broertje weet hoe het werkt, mijn vrouw heeft duidelijke instructies hoe ze het dan met mijn broertje kan regelen.
En wat als jij en je broertje in dezelfde auto zitten die verongelukt?
pi_205145224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:11 schreef Blik het volgende:

[..]
En wat als jij en je broertje in dezelfde auto zitten die verongelukt?
Jij zal vast een leuk leven leiden.
pi_205145402
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 09:56 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[..]
Een RTX3090 doet zo'n 69GH/s in Hashcat geloof ik.

Dan kost dat je zo'n 4.931.628.500.000.000.000.080.680.336 seconden, ofwel 156.273.880.000.000.000.000 jaar.

Gebruik je 1.000.000 videokaarten dan mag je daar 6 nullen afhalen :+
My bad ik had hem ooit anders gelezen, wellicht dat auteur daar een fout heeft gemaakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 25 juni 2022 @ 11:37:22 #132
62913 Blik
The one and Only!
pi_205145404
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Jij zal vast een leuk leven leiden.
Ik heb helemaal niks geregeld :D Yolo

Maar ik zou er eerder voor kiezen om het ergens op te schrijven, vast te leggen en mijn vrouw hierin mee te nemen dan dat ik het bij een 3de zou neerleggen
pi_205145407
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:11 schreef Blik het volgende:

[..]
En wat als jij en je broertje in dezelfde auto zitten die verongelukt?
Ik werkte ooit bij een bedrijf waarbij de directie nooit in zelfde voertuig mocht zitten, dus 2 van de 4 gingen altijd met eigen vervoer :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 25 juni 2022 @ 11:50:52 #134
62913 Blik
The one and Only!
pi_205145511
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik werkte ooit bij een bedrijf waarbij de directie nooit in zelfde voertuig mocht zitten, dus 2 van de 4 gingen altijd met eigen vervoer :)
Dat is vrij normaal beleid zelfs bij de grotere bedrijven. Waar ik werk is het beleid volgens mij dat er maximaal 2 directieleden in hetzelfde voertuig/vliegtuig mogen zitten
  zaterdag 25 juni 2022 @ 13:04:28 #135
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_205146062
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:50 schreef Blik het volgende:

[..]
Dat is vrij normaal beleid zelfs bij de grotere bedrijven. Waar ik werk is het beleid volgens mij dat er maximaal 2 directieleden in hetzelfde voertuig/vliegtuig mogen zitten
Vrij normaal ja. Ik heb een tijd admin wachtwoorden van een bank beheerd met een collega. Mochten ook nooit samen ergens in.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_205146615
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:04 schreef stinkie het volgende:

[..]
Vrij normaal ja. Ik heb een tijd admin wachtwoorden van een bank beheerd met een collega. Mochten ook nooit samen ergens in.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shamir%27s_Secret_Sharing
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205146857
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 09:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Maar als er dus 12 in verkeerde handen vallen, dan hoef je dus maar 12 woorden te bruteforcen
https://en.bitcoin.it/wiki/Seed_phrase

https://www.reddit.com/r/(...)orks_an_explanation/

Opzoeken en je weet meer.
pi_205147038
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Jij zal vast een leuk leven leiden.
Nou ja, ik vind het een goede vraag. Mijn vriend en ik hebben het met elkaar geregeld, maar als wij samen een auto-ongeluk krijgen wil ik dat het goed geregeld is voor onze kinderen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205147106
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nou ja, ik vind het een goede vraag. Mijn vriend en ik hebben het met elkaar geregeld, maar als wij samen een auto-ongeluk krijgen wil ik dat het goed geregeld is voor onze kinderen.
Als je het goed wil doen zal je het moeten opnemen in je testament. En dan ofwel je seed phrase in testament of notarile akte laten opnemen (lijkt me niet ideaal) of in je testament instructies geven hoe je nabestaanden bij de seed phrase kunnen komen.

Bij mij staat mijn seed phrase gewoon in mijn passwordmanager trouwens, maar ik heb ook geen groot crypto-vermogen. Als je alle gekunstelde constructies hierboven leest met broertjes en kluizen in het buitenland is dit wel weer een mooi voorbeeld hoe gebruiksonvriendelijk crypto eigenlijk is en waarom het nooit gecentraliseerde diensten zal vervangen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2022 16:31:23 ]
pi_205147174
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:30 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Als je het goed wil doen zal je het moeten opnemen in je testament.
Ik vind het suf om hiervoor naar een notaris te gaan terwijl ik in crypto's zit omdat.. enfin, je begrijpt me vast wel. Geef me een smart contract!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205147202
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:30 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Als je het goed wil doen zal je het moeten opnemen in je testament. En dan ofwel je seed phrase in testament of notarile akte laten opnemen (lijkt me niet ideaal) of in je testament instructies geven hoe je nabestaanden bij de seed phrase kunnen komen.

Bij mij staat mijn seed phrase gewoon in mijn passwordmanager trouwens, maar ik heb ook geen groot crypto-vermogen. Als je alle gekunstelde constructies hierboven leest met broertjes en kluizen in het buitenland is dit wel weer een mooi voorbeeld hoe gebruiksonvriendelijk crypto eigenlijk is en waarom het nooit gecentraliseerde diensten zal vervangen.
Je hebt gelijk, het is allemaal zoveel gedoe. Bitcoin blijft idd gebruiksonvriendelijk. Een woordje van je phrase kwijt en je bent in 1 klap je vermogen kwijt. Bij een bank hoef je slechts jezelf te identificeren en kun je nooit je vermogen kwijtraken.

[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 26-06-2022 11:29:36 ]
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205147239
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind het suf om hiervoor naar een notaris te gaan terwijl ik in crypto's zit omdat.. enfin, je begrijpt me vast wel. Geef me een smart contract!
Wie gaat dan vaststellen dat zowel jij als je partners dood zijn om dat smart contract te triggeren?
pi_205147820
Ik ga trouwens de crypto als proffesionel weer uit dank DNB, veel plezier met Binance :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205148644
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:49 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Wie gaat dan vaststellen dat zowel jij als je partners dood zijn om dat smart contract te triggeren?
D.m.v. een uittreksel uit een overlijdensakte, uitgegeven door een overheidsinstantie (bij ons de gemeente). Zo gaat dat nu ook bij banken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205152292
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:49 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Wie gaat dan vaststellen dat zowel jij als je partners dood zijn om dat smart contract te triggeren?
Hier zjin al oplossingen voor, je zou bijvoorbeeld de Notaris iets op een blockchain kunnen laten zetten die dit triggered.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205152528
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, het is allemaal zoveel gedoe. Bitcoin blijft idd gebruiksonvriendelijk. Een woordje van je phrase kwijt en je bent in 1 klap je vermogen kwijt.
Dat geld voor iedere cryptocoin. Volledig eigen beheer is zowel een voordeel als een nadeel.

quote:
Bij een bank hoef je slechts jezelf te identificeren en kun je nooit je vermogen kwijtraken.
Eh? Je hebt Icesave en DSB gemist zeker? Leuk dat er tot een ton gedekt bent door het depositogarantiesysteem maar alles daarboven kan je zeker wel kwijt raken.
pi_205153608
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 19:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
D.m.v. een uittreksel uit een overlijdensakte, uitgegeven door een overheidsinstantie (bij ons de gemeente). Zo gaat dat nu ook bij banken.
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hier zjin al oplossingen voor, je zou bijvoorbeeld de Notaris iets op een blockchain kunnen laten zetten die dit triggered.
Had altijd begrepen dat het voordeel van smart contracts is dat je geen trusted third parties meer nodig hebt. Nu moet je alsnog in de weer met centrale registers en notarissen.
pi_205153645
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 13:36 schreef Heph844 het volgende:

[..]
[..]
Had altijd begrepen dat het voordeel van smart contracts is dat je geen trusted third parties meer nodig hebt. Nu moet je alsnog in de weer met centrale registers en notarissen.
Daarom zou het mooi zijn als publieke domeinen meer gebruik zouden maken van blockchain technology, het is een ideaal middel om officieele data te distribueren, en dat kan natuurlijk op een publieke manier, maar ook private via encryptie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205158859
Wanneer de inleg eruit is en het huis wat groter geworden door dikke winst dan maakt het niet zoveel meer uit wat de overgebleven muntjes verder nog gaan doen.
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 06:32:21 #150
18653 crew  D.
pi_205158971
Weer het nodige geveegd.

Mocht iemand een post missen dan was het vast een reactie op een verwijderde post
  maandag 27 juni 2022 @ 06:44:30 #151
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205158985
Wanneer moon?
Lambo?
Bugatti?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205158990
De kans dat je winst maakt bij crypto currency’s is 10%.
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
  maandag 27 juni 2022 @ 06:58:15 #153
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205159006
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:46 schreef TitanicLover het volgende:
De kans dat je winst maakt bij crypto currency’s is 10%.
Bedankt Hans
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205159111
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:46 schreef TitanicLover het volgende:
De kans dat je winst maakt bij crypto currency’s is 10%.
Nee, twee keer de helft.
pi_205160218
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:46 schreef TitanicLover het volgende:
De kans dat je winst maakt bij crypto currency’s is 10%.
Niet als je 300 coins in je portfolio hebt dan win je altijd
pi_205160616
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, het is allemaal zoveel gedoe. Bitcoin blijft idd gebruiksonvriendelijk. Een woordje van je phrase kwijt en je bent in 1 klap je vermogen kwijt. Bij een bank hoef je slechts jezelf te identificeren en kun je nooit je vermogen kwijtraken.
:') :') :')


En als je je eigen 200 coins ook echt in bezit had genomen dan had je geweten dat "bitcoin" niet gebruiksonvriendelijk is maar elke shitcoin precies op dezelfde manier werkt. Maar goed het gaat alleen om hett trollen uiteraard.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2022 11:56:52 ]
pi_205160670
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 09:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Maar als er dus 12 in verkeerde handen vallen, dan hoef je dus maar 12 woorden te bruteforcen
Bij mij weten is 6 woorden het meest wat (bekend is) dat ooit gebruteforced is. Dat was met een cloud computing waarbij iemand een script had geschreven, waarbij de derivation path en het bekend was dat er geen password achter zit.

Een simpel passwoordje en 12 woorden en je zit nog steeds meer dan safe. Daarbij iets simpels als de eerste paar bitcoin addressen van een seed niet gebruiken wil ook nog wel eens helpen (scripts kijken vaak alleen naar eerste address om zo sneller te kunnen bruteforcen).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2022 12:00:51 ]
pi_205161598
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:54 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
:') :') :')

En als je je eigen 200 coins ook echt in bezit had genomen dan had je geweten dat "bitcoin" niet gebruiksonvriendelijk is maar elke shitcoin precies op dezelfde manier werkt. Maar goed het gaat alleen om hett trollen uiteraard.

Nope ik hou mijn crypto op exchanges. Veilig genoeg.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205161853
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 13:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Nope ik hou mijn crypto op exchanges. Veilig genoeg.
:')

In it for the tech yo

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2022 14:22:04 ]
pi_205162041
twitter


"Adoptie blijft uit"
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205162204
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:48 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

"Adoptie blijft uit"
Heb het 'rapport' gelezen. Wat een broddelwerk zeg, het gemiddelde stukje op Medium.com heeft een 10 keer hoger niveau.

Kijk dit stippellijntje van crypto gaat ongeveer hetzelfde als internetadoptie in de jaren 90, dus het kan niet lang meer duren of we komen in hyper-adoptie van crypto _O-
pi_205162410
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 15:07 schreef Heph844 het volgende:
Kijk dit stippellijntje van crypto gaat ongeveer hetzelfde als internetadoptie in de jaren 90, dus het kan niet lang meer duren of we komen in hyper-adoptie van crypto _O-
S curve adoptie is echt broddelwerk ja.
pi_205162499
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:48 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

"Adoptie blijft uit"
Het blijft glazenbol werk. Internet adoptie begon niet in Afrika en het kan als een kaarsje uitdoven.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205162558
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 15:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Het blijft glazenbol werk. Internet adoptie begon niet in Afrika en het kan als een kaarsje uitdoven.
Je bent in ieder geval goed bearish geworden de laatste maanden. Gaat het niet zo goed met de 200 coin portfolio misschien? Het is niet dat we je niet gewaarschuwd hadden.

Er is werkelijk niets veranderd met een paar maanden terug toen je nog dacht makkelijk rijk te worden van CrYptO

En als je denkt dat de bitcoin genie nu nog terug in de vles kan ben je echt niet goed wijs.
pi_205162576
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 15:44 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Je bent in ieder geval goed bearish geworden de laatste maanden. Gaat het niet zo goed met de 200 coin portfolio misschien? Het is niet dat we je niet gewaarschuwd hadden.

Er is werkelijk niets veranderd met een paar maanden terug toen je nog dacht makkelijk rijk te worden van CrYptO

En als je denkt dat de bitcoin genie nu nog terug in de vles kan ben je echt niet goed wijs.
Ik ben altijd al longterm bearish geweest over Bitcoin omdat een HODL economie niet kan draaien.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205162826
Het blijft fascinerend hoe sommige mensen 9 jaar geleden al een betere visie hadden dan nu.

pi_205162858
Bonus _O_



[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2022 16:15:34 ]
pi_205162862
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:11 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Het blijft fascinerend hoe sommige mensen 9 jaar geleden al een betere visie hadden dan nu.

[ afbeelding ]
Ik ken de persoon die dit 11 jaar terug poste ;)

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205162876
Merendeel van wat mensen het afgelopen jaar in een van de tienduizenden altcoins hebben genvesteerd komt nooit meer terug. Geloof daar niks van.
blablablabla
pi_205162906
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:16 schreef Elan het volgende:
Merendeel van wat mensen het afgelopen jaar in een van de tienduizenden altcoins hebben genvesteerd komt nooit meer terug. Geloof daar niks van.
Dat denk ik ook, ik denk echter dat het gros van de top 40 wel weer wat terugkomen, je ziet toch dat daar een zeker geloof in is, overigens benieuwd hoe het met Celcius gaat aflopen, vind het allemaal nogal lang duren en vaag verhaal, ik denk dat ze dondersgoed weten wat ze kwijt zijn, en wat er nog is maar niet liquide is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Forum Admin maandag 27 juni 2022 @ 16:23:46 #171
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205162949
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:44 schreef corehype het volgende:
Wanneer moon?
Lambo?
Bugatti?
Wake me up when September ends
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_205162972
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, ik denk echter dat het gros van de top 40 wel weer wat terugkomen, je ziet toch dat daar een zeker geloof in is, overigens benieuwd hoe het met Celcius gaat aflopen, vind het allemaal nogal lang duren en vaag verhaal, ik denk dat ze dondersgoed weten wat ze kwijt zijn, en wat er nog is maar niet liquide is.
Misschien domme vraag hoor maar waar komt de hele waardering voor altcoins eigenlijk vandaan? kan 1 Solana niet 1 dollar kosten (was 0.50 CT in 2020) ipv de 40 die het nu is, laat staan de 200 die het was, terwijl het dat het bedrijf ondertussen gewoon op een gezonde manier door groeit?

Is die marktgroei echt zo explosief dat het een 400x waardering in geld legitimeert terwijl er totaal geen sprake is van schaarste zoals bij BTC?
blablablabla
pi_205163008
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Misschien domme vraag hoor maar waar komt de hele waardering voor altcoins eigenlijk vandaan? kan 1 Solana niet 1 dollar kosten (was 0.50 CT in 2020) ipv de 40 die het nu is, laat staan de 200 die het was, terwijl het dat het bedrijf ondertussen gewoon op een gezonde manier door groeit?

Is die marktgroei echt zo explosief dat het een 400x waardering in geld legitimeert terwijl er totaal geen sprake is van schaarste zoals bij BTC?
Lastig te zeggen omdat veel van die munten gewoon BTC volgen, pas als er een ontkoppeling ontstaat denk ik dat men ook strikter naar de purpose van deze muntjes zal kijken, maar goed er zit vaak een behoorlijk fanatieke fanbase bij.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205163019
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Misschien domme vraag hoor maar waar komt de hele waardering voor altcoins eigenlijk vandaan? kan 1 Solana niet 1 dollar kosten (was 0.50 CT in 2020) ipv de 40 die het nu is, laat staan de 200 die het was, terwijl het dat het bedrijf ondertussen gewoon op een gezonde manier door groeit?

Is die marktgroei echt zo explosief dat het een 400x waardering in geld legitimeert terwijl er totaal geen sprake is van schaarste zoals bij BTC?
De prijs marketwerking van vraag en aanbod, zolang niemand verkoopt en veel mensen die coin willen kopen gaat de prijs omhoog, ongeacht of dat het waard is of niet.

Vandaar daar de extreem waanzinnige waarderingen van sommige coins (doge, Luna, Shibu etc etc).
pi_205163030
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:16 schreef Elan het volgende:
Merendeel van wat mensen het afgelopen jaar in een van de tienduizenden altcoins hebben genvesteerd komt nooit meer terug. Geloof daar niks van.
Dat dacht ik ook na de ICO boom. Maar vele zijn daarna Bitcoin maxi geworden en dat zou nu ook kunnen gebeuren, dat soort berichten zie je regelmatig langs komen op verschillende plekken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205163043
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:30 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
De prijs marketwerking van vraag en aanbod, zolang niemand verkoopt en veel mensen die coin willen kopen gaat de prijs omhoog, ongeacht of dat het waard is of niet.

Vandaar daar de extreem waanzinnige waarderingen van sommige coins (doge, Luna, Shibu etc etc).
Ik heb de .COM bubbel heel bewust meegemaakt (en was ook wel redelijk sceptisch voor het klapte), toch zijn er nog een flink aantal bedrijven die het overleeft hebben en zelfs groot geworden (Amazon bijvoorbeeld).

Qua Bitcoin is het moeilijk te zeggen of het een Altavista of een Google zal worden ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205163062
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Lastig te zeggen omdat veel van die munten gewoon BTC volgen , pas als er een ontkoppeling ontstaat denk ik dat men ook strikter naar de purpose van deze muntjes zal kijken, maar goed er zit vaak een behoorlijk fanatieke fanbase bij.
Even los van hoe geweldig BTC natuurlijk is en de rest er eigenlijk niet toe doet blijft dat ook een aparte gewaarwording. Projecten die geen kont doen. Letterlijk 0 ontwikkeling. Maar als BTC stijgt stijgen ze in gelijke tred mee omhoog. Of andersom mee omlaag.
blablablabla
pi_205163093
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:33 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb de .COM bubbel heel bewust meegemaakt (en was ook wel redelijk sceptisch voor het klapte), toch zijn er nog een flink aantal bedrijven die het overleeft hebben en zelfs groot geworden (Amazon bijvoorbeeld).

Qua Bitcoin is het moeilijk te zeggen of het een Altavista of een Google zal worden ;)
Ja ik ook, meen dat 2% het uiteindelijk overleefd heeft en een nog veel kleiner percentage uiteindelijk succesvol is geworden. Aangezien er krankzinnig veel cryptomunten zijn en bijkomen is het wel gewaagd om nu veel geld in 1 project te pompen. Zelfs al kunnen de rewards groot zijn.
blablablabla
pi_205163111
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:33 schreef raptorix het volgende:
Qua Bitcoin is het moeilijk te zeggen of het een Altavista of een Google zal worden ;)
In 2011 twijfelde je nog of Google een google was of het een Altavista ging worden?
pi_205163112
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Even los van hoe geweldig BTC natuurlijk is en de rest er eigenlijk niet toe doet blijft dat ook een aparte gewaarwording. Projecten die geen kont doen. Letterlijk 0 ontwikkeling. Maar als BTC stijgt stijgen ze in gelijke tred mee omhoog. Of andersom mee omlaag.
Ja dat is best bizar, vooral omdat ze vooral op marketing drijven, nu ken ik zelf een Coin die echt heel sterk is, maar totaal niet gemarket word, er zit 1 van de beste cryptoteams achter die er is (man of 40) toch is de munt sinds de introductie van 30ct, naar 1.5 gegaan, soms pijnlijk om te zien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205163127
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:39 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
In 2011 twijfelde je nog of Google een google was of het een Altavista ging worden?
Nee ik doel meer op 1998, toen was Altavista zo groot dat niemand ooit zou verwachten dat ze even van de troon werden gestoten, ik denk dat ze 3 jaar later 99% van hun markt hebben verloren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205163154
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee ik doel meer op 1998, toen was Altavista zo groot dat niemand ooit zou verwachten dat ze even van de troon werden gestoten, ik denk dat ze 3 jaar later 99% van hun markt hebben verloren.
Ja vandaar mijn punt, bitcoin is 13 jaar bezig en niet 2 zoals google toen. Op de 13de verjaardag van bitcoin had het een vele grotere market cap dan google op haar 13de verjaardag. De market is aardig duidelijk.
pi_205163175
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja dat is best bizar, vooral omdat ze vooral op marketing drijven, nu ken ik zelf een Coin die echt heel sterk is, maar totaal niet gemarket word, er zit 1 van de beste cryptoteams achter die er is (man of 40) toch is de munt sinds de introductie van 30ct, naar 1.5 gegaan, soms pijnlijk om te zien.
Exact.
Marketing is wel een wezenlijk onderdeel van een bedrijfsproces natuurlijk. Maar die debiele pumps van Waves bijvoorbeeld slaan nergens op. Dat project staat al jaren niks te doen. Je hebt dus geen existentie of relevantie nodig om in elk geval tijdelijk een enorme groei door te maken.Cardano is ook interessant als je de prijs bekijkt en vervolgens bedenkt hoeveel miljarden Ada's er nou eigenlijk in omloop zijn :D
blablablabla
pi_205163200
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:44 schreef Elan het volgende:
Maar die debiele pumps van Waves bijvoorbeeld slaan nergens op. Dat project staat al jaren niks te doen.
Kwam dat niet doordat ze daar ook een Lunatje hebben proberen te doen toen met hun lending platform oid? Anyway ik ben blij dat ik alle Waves op tijd in delen verkocht heb :')
pi_205163286
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:48 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Kwam dat niet doordat ze daar ook een Lunatje hebben proberen te doen toen met hun lending platform oid? Anyway ik ben blij dat ik alle Waves op tijd in delen verkocht heb :')
Daarna hebben ze nog een pump gehad van meer dan 100% _O-
Het is wel geinig maar kloppen doet het natuurlijk totaal niet.

Vraag is natuurlijk of dat exclusief bij Waves aan de gang is of misschien wel gemeengoed bij veel altcoins.
blablablabla
pi_205163623
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 16:42 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Ja vandaar mijn punt, bitcoin is 13 jaar bezig en niet 2 zoals google toen. Op de 13de verjaardag van bitcoin had het een vele grotere market cap dan google op haar 13de verjaardag. De market is aardig duidelijk.
Mijn punt is meer dat het vaker voorkomt dat ogenschijnlijk sterke leiders heel snel naar beneden kunnen zakken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205163637
quote:
Yes, there will be alcohol on site for purchase. The legal age to be served in the Netherlands is age 18 and above. Know how to HODL your alcohol. If you get intoxicated and cause problems, security will kindly ask you to leave the premises.

:D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205163755
Minimaal 249 Euro entree voor de Bitcoin conferentie, alleen de echte fanmoonboys zullen hier op af komen :D
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205163841
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mijn punt is meer dat het vaker voorkomt dat ogenschijnlijk sterke leiders heel snel naar beneden kunnen zakken.
Was Altavista een sterke leider ja?

Daarnaast is bitcoin geen company maar een protocol en/of geld.
pi_205163856
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:51 schreef firefly3 het volgende:
Minimaal 249 Euro entree voor de Bitcoin conferentie, alleen de echte fanmoonboys zullen hier op af komen :D
Nee hoor, is vooral veel netwerken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205163862
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:05 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Was Altavista een sterke leider ja?

Daarnaast is bitcoin geen company maar een protocol en/of geld.
Ik denk dat je mijn punt niet helemaal begrijpt, wat ik wil zeggen is dat iets wat nu ogenschijnlijk sterk lijkt best snel kan worden overschaduwd door een goed alternatief, nu heb ik een sterk geloof in Bitcoin maar het is niet uitgesloten dat het ooit overschaduwd zal worden door een alternatief wat nu nog niet bestaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205163868
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 17:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Yes, there will be alcohol on site for purchase. The legal age to be served in the Netherlands is age 18 and above. Know how to HODL your alcohol. If you get intoxicated and cause problems, security will kindly ask you to leave the premises.

:D
Gezien het in Amsterdam is zou ik mij eerder zorgen maken over andere substanties _O-

Westergas is wel een hele toffe locatie overigens
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205163891
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat je mijn punt niet helemaal begrijpt, wat ik wil zeggen is dat iets wat nu ogenschijnlijk sterk lijkt best snel kan worden overschaduwd door een goed alternatief, nu heb ik een sterk geloof in Bitcoin maar het is niet uitgesloten dat het ooit overschaduwd zal worden door een alternatief wat nu nog niet bestaat.
Ik betwijfel ten zeerste of er ooit een alternatief komt wat zo decentraal kan zijn als Bitcoin. Juist de beginjaren, de enige zijn, distributie en vermeende opoffering van Satoshi maken het heel lastig om dat te evenaren. Ik zie een alternatief dus ook niet meer komen, of de decentraliteit op opgegeven worden. Maar dan hebben we geen cryptocurrency nodig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205164114
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:08 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee hoor, is vooral veel netwerken.
Netwerken waarvoor?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205164131
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat je mijn punt niet helemaal begrijpt, wat ik wil zeggen is dat iets wat nu ogenschijnlijk sterk lijkt best snel kan worden overschaduwd door een goed alternatief, nu heb ik een sterk geloof in Bitcoin maar het is niet uitgesloten dat het ooit overschaduwd zal worden door een alternatief wat nu nog niet bestaat.
Mee ns, er kan altijd iets beters komen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205164142
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:13 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik betwijfel ten zeerste of er ooit een alternatief komt wat zo decentraal kan zijn als Bitcoin. Juist de beginjaren, de enige zijn, distributie en vermeende opoffering van Satoshi maken het heel lastig om dat te evenaren. Ik zie een alternatief dus ook niet meer komen, of de decentraliteit op opgegeven worden. Maar dan hebben we geen cryptocurrency nodig.
Waarom moet alles zo decentraal mogelijk zijn? Moet het pers zo decentraal zijn dat het in miljarden stukjes over de hele planeet is verspreid?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205164157
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Netwerken waarvoor?
Omdat er ook heel veel mensen wellicht professioneel met crypto bezig zijn en dat het dan handig is als je mensen kent?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205164171
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
Omdat er ook heel veel mensen wellicht professioneel met crypto bezig zijn en dat het dan handig is als je mensen kent?
Met Bitcoin bedoel je? Ik denk dat altcoins daar een no go zijn?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205164291
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Met Bitcoin bedoel je? Ik denk dat altcoins daar een no go zijn?
Ook, nee denk niet dat altcoins daar een groot probleem zijn hoor, maar ik weet dat op dit soort sessies ook heel veel gesproken word over de wettelijke aspecten van Bitcoin/Crypto, Lightning en ook erg veel over hoe het geldsysteem werkt. Daarnaast zullen er ongetwijfeld ook technische sessies zijn.

Om een voorbeeld te geven 2019 sprak Alex Mashinsky (Celcius er).
Maar ook Edward Snowden en de de moeder van Ross Ulbricht.

https://b.tc/conference/2019/speakers
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205164707
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat je mijn punt niet helemaal begrijpt, wat ik wil zeggen is dat iets wat nu ogenschijnlijk sterk lijkt best snel kan worden overschaduwd door een goed alternatief, nu heb ik een sterk geloof in Bitcoin maar het is niet uitgesloten dat het ooit overschaduwd zal worden door een alternatief wat nu nog niet bestaat.
Het duurde zo'n 8000 jaar voordat we goud eindelijk verbeterd hebben. Het is goed mogelijk dat we over 8000 jaar een betere intergalactic geld hebben gezien bitcoin daar waarschijnlijk niet het meest geschikt is.

Bitcoins netwerk effect, merknaam, decentraliteit, verspreiding (hoe ga je nu nog een eerlijkere verspreiding dan dat van bitcoin voor elkaar krijgen?) en vergeet niet dat iets 10/100x beter moet zijn om zijn technologische voorganger te verdrijven.

Onmogelijk is het niet nee, maar dat is dan waarschijnlijk een intergalactic geld over een paar honderd tot duidend jaar waarbij bitcoin nu niet het meest geschikt lijkt.
pi_205164871
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waarom moet alles zo decentraal mogelijk zijn? Moet het pers zo decentraal zijn dat het in miljarden stukjes over de hele planeet is verspreid?
Makkelijk. Zonder decentraliteit zijn er betere alternatieven. En het gaat niet over duizenden stukjes, het gaat erom dat iedereen net veel kan inbrengen als een ander, of beter gezegd net zo weinig. Decentraliteit is meer dan 100k nodes die draaien.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205167919
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:49 schreef dimmak het volgende:

[..]
Makkelijk. Zonder decentraliteit zijn er betere alternatieven. En het gaat niet over duizenden stukjes, het gaat erom dat iedereen net veel kan inbrengen als een ander, of beter gezegd net zo weinig. Decentraliteit is meer dan 100k nodes die draaien.
Meestal is een middenweg goed genoeg. Kun je in 1 zin omschrijven wie er belang heeft van 100% decentraliteit en waarom?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205168093
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 08:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Meestal is een middenweg goed genoeg. Kun je in 1 zin omschrijven wie er belang heeft van 100% decentraliteit en waarom?
Wat bedoel je met middenweg? Er is geen middenweg. Iets is decentraal of niet. Kom eerst zelf maar eens je post onderbouwen, dan kijk ik of ik zin heb om inhoudelijk te reageren. De laatste 100 topics heb je mijn inhoudelijke reacties ontweken dus stop er eerst zelf maar eens wat effort in.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205168152
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 08:45 schreef dimmak het volgende:

[..]
Wat bedoel je met middenweg? Er is geen middenweg. Iets is decentraal of niet. Kom eerst zelf maar eens je post onderbouwen, dan kijk ik of ik zin heb om inhoudelijk te reageren. De laatste 100 topics heb je mijn inhoudelijke reacties ontweken dus stop er eerst zelf maar eens wat effort in.
Volgens google:

Wat is decentraal?
Zonder aanwijsbaar centrum (van de macht), verspreiden over een aantal punten.

Zo zijn ETH, LTC en Monero ook gedecentralizeerd:

Which coins are fully decentralized?
After ETH comes BTC, LTC, and finally Monero. Looking at the overall picture, Bitcoin appears to be the most decentralized coin balancing out the development as well as the mining network to provide more easy and open access to users.

Dus je spreekt google tegen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205168199
ETH is net zo decentraal als FOK!

pls stop trading guys

en dalijk als ze ooit een keer over zijn naar PoS dan is het helemaal afgelopen met de decentraliteit.
pi_205168212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 08:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Volgens google:

Wat is decentraal?
Zonder aanwijsbaar centrum (van de macht), verspreiden over een aantal punten.

Zo zijn ETH, LTC en Monero ook gedecentralizeerd:

Which coins are fully decentralized?
After ETH comes BTC, LTC, and finally Monero. Looking at the overall picture, Bitcoin appears to be the most decentralized coin balancing out the development as well as the mining network to provide more easy and open access to users.

Dus je spreekt google tegen.
Lekker onderbouwd weer met een goede bron. Jij had Wikipedia tijdens je studie ook als bron?

Ik heb dit al eens aan je uitgelegd in de laatste maanden, maar vooruit: ETH, LTC etc. hebben allemaal centrale attack factors. Als er een overheidsinstantie (zoals bijv. de SEC) aanklopt bij Infura, ETH Foundation of een ander belangrijk centraal orgaan van ETH is het einde verhaal. Dat maakt ETH niet decentraal. De aankomende overgang naar PoS draagt bij aan nog meer centraliteit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205168491
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:08 schreef dimmak het volgende:

[..]
Lekker onderbouwd weer met een goede bron. Jij had Wikipedia tijdens je studie ook als bron?

Ik heb dit al eens aan je uitgelegd in de laatste maanden, maar vooruit: ETH, LTC etc. hebben allemaal centrale attack factors. Als er een overheidsinstantie (zoals bijv. de SEC) aanklopt bij Infura, ETH Foundation of een ander belangrijk centraal orgaan van ETH is het einde verhaal. Dat maakt ETH niet decentraal. De aankomende overgang naar PoS draagt bij aan nog meer centraliteit.
Ben je misschien niet een beetje te paranoia waardoor je risico moeilijk kunt inschatten? ETH gaat zich heus wel redden.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205168497
Mensen zijn z bang geld te verliezen, dat ze mogelijkheden niet zien.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205168508
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ben je misschien niet een beetje te paranoia waardoor je risico moeilijk kunt inschatten? ETH gaat zich heus wel redden.
Letterlijk een nieuwsbericht van gister: SEC Chairman Gary Gensler Implies That Ether Is A Security And Falls Under His Jurisdiction

Volgens mij ben je zelf niet bewust van de risico's die crypto's hebben.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205168647
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 09:52 schreef dimmak het volgende:

[..]
Letterlijk een nieuwsbericht van gister: SEC Chairman Gary Gensler Implies That Ether Is A Security And Falls Under His Jurisdiction

Volgens mij ben je zelf niet bewust van de risico's die crypto's hebben.
Beetje FUD verspreiden en zelf zit hij waarschijnlijk gigantisch in ETH.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205168652
Gaan we deze discussie nu voor de zoveelste keer overdoen? Op deze manier lijkt het meer op een religieus conflict. Hou eens even op zeg.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205168713
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 10:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Beetje FUD verspreiden en zelf zit hij waarschijnlijk gigantisch in ETH.
:')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205168897
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 10:13 schreef recursief het volgende:
Gaan we deze discussie nu voor de zoveelste keer overdoen? Op deze manier lijkt het meer op een religieus conflict. Hou eens even op zeg.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 juni 2022 @ 11:44:30 #215
4530 crew  Crazy Harry
pi_205169415
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 10:21 schreef dimmak het volgende:

[..]
:')
Gensler heeft op MIT les gegeven over DLT. Dus de kans dat hij in ETH zit is inderdaad vrij hoog.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_205169915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 11:44 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Gensler heeft op MIT les gegeven over DLT. Dus de kans dat hij in ETH zit is inderdaad vrij hoog.
Ja het hoofd van de SEC, die juist op zulke dingen toezien, verspreid inderdaad FUD zodat hij ETH laag kan inkopen.. :') Man man man

En dan ben ik paranoia..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205170039
Hedgefunds schijnen tether nu te schorten, als die overleven en ze moeten die shortposities opgeven zou dat positief zijn voor de btc prijs?
What Would Goku Do
pi_205170122
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 12:37 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ja het hoofd van de SEC, die juist op zulke dingen toezien, verspreid inderdaad FUD zodat hij ETH laag kan inkopen.. :') Man man man

En dan ben ik paranoia..
Jij ziet denk ik Bitcoin over 5 jaar als enige die ver bovenaan staat mbt market cap. Ik zie juist eerder talloze altcoins net zoveel aan terrein winnen als Ethereum en er ontstaat misschien zelfs een flippening.

En over marktmanipulatie: dit is altijd al zo geweest.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205170228
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 12:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Jij ziet denk ik Bitcoin over 5 jaar als enige die ver bovenaan staat mbt market cap. Ik zie juist eerder talloze altcoins net zoveel aan terrein winnen als Ethereum en er ontstaat misschien zelfs een flippening.

En over marktmanipulatie: dit is altijd al zo geweest.
Je ziet het wel maar kan het niet uitleggen waarom dat is. Klinkt goed Jomanda, ik ga er ook op gokken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205170354
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 13:08 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je ziet het wel maar kan het niet uitleggen waarom dat is. Klinkt goed Jomanda, ik ga er ook op gokken.
Vanwege utilities. Ethereum heeft veel meer dApps dan Bitcoin en Solana wordt veel meer gebruikt in de gaming community enz.

Zolang er niet zoveel utilities op het Bitcoin netwerk beschikbaar zijn, zullen andere netwerken aan terrein winnen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205170378
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 13:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Vanwege utilities. Ethereum heeft veel meer dApps dan Bitcoin en Solana wordt veel meer gebruikt in de gaming community enz.

Zolang er niet zoveel utilities op het Bitcoin netwerk beschikbaar zijn, zullen andere netwerken aan terrein winnen.
Dan zou ik eerder bang zijn voor een flippening tussen ETH en Solana of een andere utilitychain. ;)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205170459
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 13:22 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dan zou ik eerder bang zijn voor een flippening tussen ETH en Solana of een andere utilitychain. ;)
We zullen zien. Wat ik inieder geval wel al opmerk is dat Ethereum in een uptrend zit in verhouding tot Bitcoin.



Verder zijn er zoveel utilities, dat ik denk dat Solana en Ethereum naast elkaar kunnen bestaan.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 juni 2022 @ 15:57:41 #223
4530 crew  Crazy Harry
pi_205171444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 11:44 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Gensler heeft op MIT les gegeven over DLT. Dus de kans dat hij in ETH zit is inderdaad vrij hoog.
Ik bevestig niet dat hij FUD verspreidt, dat lees jij erin, ik zie het niet eens als FUD.
Ik bevestig enkel het vermoeden dat hij waarschijnlijk in ETH zit.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Redactie Frontpage dinsdag 28 juni 2022 @ 16:00:27 #224
4530 crew  Crazy Harry
pi_205171476
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 13:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Vanwege utilities. Ethereum heeft veel meer dApps dan Bitcoin en Solana wordt veel meer gebruikt in de gaming community enz.
Ik mag hopen dat men snel op alternatieven overstapt. Ethereum heeft aangetoond de drukte niet aan te kunnen en Solana is een farce op het distributed stuk.

Meer snelheid en echt gedistribueerd is nodig.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_205171552
SQLana _O-
pi_205171714
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:00 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat men snel op alternatieven overstapt. Ethereum heeft aangetoond de drukte niet aan te kunnen en Solana is een farce op het distributed stuk.

Meer snelheid en echt gedistribueerd is nodig.
Misschien dat netwerken zoals Avalanche, Elrond enz de boel een beetje kunnen opvangen. Er is heel veel vraag.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 juni 2022 @ 16:32:13 #227
4530 crew  Crazy Harry
pi_205171750
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 16:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Misschien dat netwerken zoals Avalanche, Elrond enz de boel een beetje kunnen opvangen. Er is heel veel vraag.
Bij Avalanche waren er ook gelijk problemen toen het wat drukker werd.

Idealiter wil je natuurlijk 1 tech waar iedereen op zit, of dat alles naadloos samenwerkt. Beide is nog ver weg.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_205173351
twitter


lol
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205173508
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205177993
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205178942
Aardig wat mensen en bedrijven worden gebroken deze cycle, prachtig. _O_
pi_205179137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:20 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Aardig wat mensen en bedrijven worden gebroken deze cycle, prachtig. _O_
Echt heerlijk hoe mensen geld verliezen en zelfs zelfmoord plegen hierdoor, vet feest
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205179359
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Echt heerlijk hoe mensen geld verliezen en zelfs zelfmoord plegen hierdoor, vet feest
Als mensen echt zelfmoord plegen om dit soort slechte actors zoals Luna kunnen we deze slechte partijen maar beter snel rekt krijgen voordat ze nog veel meer schade aanrichten.

Een stuk beter dan ze lopen verheerlijken zoals jij ontiechelijk veel topics lang hebt gedaan met je yield farming.
pi_205179473
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:04 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Als mensen echt zelfmoord plegen om dit soort slechte actors zoals Luna kunnen we deze slechte partijen maar beter snel rekt krijgen voordat ze nog veel meer schade aanrichten.

Een stuk beter dan ze lopen verheerlijken zoals jij ontiechelijk veel topics lang hebt gedaan met je yield farming.
Nee, het beste is om iedereen bewust te houden van de risico's maar niet telkens feest te vieren als het misgaat want er vallen altijd doden. Maar blijkbaar vinden mensen het grappig hier als dingen mislopen (soms heeft het te maken met aanvallen van buitenaf of een combinatie van). Niet iedere altcoin development team heeft slechte bedoelingen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205179582
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 12:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Nee, het beste is om iedereen bewust te houden van de risico's maar niet telkens feest te vieren als het misgaat want er vallen altijd doden. Maar blijkbaar vinden mensen het grappig hier als dingen mislopen (soms heeft het te maken met aanvallen van buitenaf of een combinatie van). Niet iedere altcoin development team heeft slechte bedoelingen.
Het is niet grappig nee, ik spendeer honderden uren per jaar om mensen te behoeden van dit soort fraudeurs, maar mensen doen nou eenmaal wat ze zelf willen en moeten dus hun verantwoordelijkheid nemen als het fout gaat en op de blaren zitten. Imo een groot nadeel van een vrije markt zonder regelgeving gezien er veel mensen slecht zijn en de meerderheid niet intellectueel genoeg is om zichzelf te behoeden van dit soort mensen helaas.

Dit is een zuivering zoals een echt capitalistisch systeem moet hebben en is dus zeer welkom en helemaal niet slecht, sterker nog als je bitcoin stacked is dit juist een bonus om extra goedkoop te kunnen stacken.

Maar misschien moet je eens naar jezelf kijken en kritisch zijn. Je hebt niet anders dan yield farms, shitty inu, fluffy en puffy lopen promoten hier. Misschien is er dus wel iemand die hier mee leest en jou crap investment advies heeft gevolgd en nu misschien zelfs wel aan zelfmoord denkt?....

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2022 12:27:29 ]
pi_205179669
Overigens precies de reden waarom ik altijd fel op jou reageer @firefly3 en niet te beroerd ben om dat na 100de keren in de herhaling te vallen toch nog te blijven doen (tegen beter weten in). Niet om jou te behoeden maar om mensen die hier mee lezen te behoeden op vaak obvious scams.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2022 12:35:09 ]
pi_205179964
Topic reported. Ik ben voorlopig weg hier.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205180722
twitter


King! _O_
pi_205180847
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:33 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[ twitter ]

King! _O_
Goed nieuws voor de gehele cryptospace :)
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:38:11 #240
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205181254
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:33 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[ twitter ]

King! _O_
Beetje wisselgeld.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205181303
Crypto hedge fund Three Arrows Capital plunges into liquidation as market crash takes toll

https://www.cnbc.com/2022(...)urce=androidappshare


Kaput
  Forum Admin woensdag 29 juni 2022 @ 16:18:12 #242
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205181549
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Beetje wisselgeld.
Op 4 miljard wel.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_205183054
Zelfs Bitcoin heeft flinke zwakheden:
twitter


A new report reveals that blockchain is neither decentralized nor updated.


https://www.techrepublic.(...)ities-on-blockchain/




[ Bericht 4% gewijzigd door firefly3 op 29-06-2022 20:22:13 ]
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205184471
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 19:19 schreef firefly3 het volgende:

Zelfs Bitcoin heeft flinke zwakheden: [ twitter ]

A new report reveals that blockchain is neither decentralized nor updated.

https://www.techrepublic.(...)ities-on-blockchain/

[ afbeelding ]

Gewoon het internet en het stroomnetwerk afsluiten en we zijn direct van die ellendige butcoin af!

Ik zie verder ook helemaal geen probemen onstaan daardoor.
pi_205187492
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:27 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Gewoon het internet en het stroomnetwerk afsluiten en we zijn direct van die ellendige butcoin af!

Ik zie verder ook helemaal geen probemen onstaan daardoor.
Geniaal inzicht wel. Schakel het internet uit en er is geen Bitcoin. :')

Verder staan er niet echt schokkende dingen in voor Bitcoin, meer clickbait dan inhoud.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205188109
https://amboss.space/node(...)f649a98cd35178c9727a

^ De Lightning node van BL3P ^

Via een support ticket kun je toegang vragen tot de testgroep.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205188229
Typisch bearmarket-gelul. Alles is weer een scam.

Tot we weer stijgen dan is het de digitale revolutie.
blablablabla
pi_205188238
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 21:27 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Gewoon het internet en het stroomnetwerk afsluiten en we zijn direct van die ellendige butcoin af!

Ik zie verder ook helemaal geen probemen onstaan daardoor.
Gewoon _O_
blablablabla
pi_205188274
Denk dat we vandaag 15K gaan testen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205189232
Nog even verder voordat 't weer een interessant DCA moment is.
pi_205189465
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:52 schreef Vlicious87 het volgende:
Nog even verder voordat 't weer een interessant DCA moment is.
Nice, heerlijk laag inkopen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 30 juni 2022 @ 13:51:49 #252
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_205189605
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 13:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Nice, heerlijk laag inkopen.
prima hans, ga maar weer even zitten
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_205189764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Echt heerlijk hoe mensen geld verliezen en zelfs zelfmoord plegen hierdoor, vet feest
Als de koers stijgt verliezen ook veel mensen geld die aan t shorten zijn, graag nooit meer juichen als de koers omhoog gaat.
pi_205189775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 11:10 schreef raptorix het volgende:
Denk dat we vandaag 15K gaan testen :)
Denk morgen..
pi_205190068
Mijn short approves
pi_205190128
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 14:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Als de koers stijgt verliezen ook veel mensen geld die aan t shorten zijn, graag nooit meer juichen als de koers omhoog gaat.
Het is niet erg om te juichen als je geld verdient, het is wel erg om te juichen als mensen flinke financile schade hebben geleden en de nadruk erop te leggen op de slachtoffers.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205190220
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:49 schreef dimmak het volgende:
https://amboss.space/node(...)f649a98cd35178c9727a

^ De Lightning node van BL3P ^

Via een support ticket kun je toegang vragen tot de testgroep.


Ik heb per ongeluk mijn node offline gehaald toen ik vanmorgen thuis was (ik had de netwerkkabel even nodig en niet terug gedaan) dus ik kan het nog niet testen. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205190954
Na 1 uur: DCA portefeuille van Madelon Vos staat 700 euro in de min. Ze was hiermee op september 2020 mee begonnen door iedere maand 100 euro Bitcoin te kopen.


Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205191093
twitter
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205191904
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 16:39 schreef firefly3 het volgende:
Na 1 uur: DCA portefeuille van Madelon Vos staat 700 euro in de min. Ze was hiermee op september 2020 mee begonnen door iedere maand 100 euro Bitcoin te kopen.


Twee jaar stelt geen reet voor qua belleggingstermijn natuurlijk, helemaal niet bij iets dat zo extreem volatiel is als bitcoin.

Na 2 jaar in de min staan is niet vreemd.
pi_205192112
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:35 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Twee jaar stelt geen reet voor qua belleggingstermijn natuurlijk, helemaal niet bij iets dat zo extreem volatiel is als bitcoin.

Na 2 jaar in de min staan is niet vreemd.
Naar mijn mening is het verlies goedpraten wat vaak gedaan wordt. Bij iedere exponentile stijging blijft iedereen alsmaar kopen en als het weer ns omlaag dondert dan is het beleggingstermijn ineens te kort.

Zij heeft duidelijk geen winst afgeroamed en ze is k niet minder gaan investeren toen alles exponentieel omhoog was geknald.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205192220
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Naar mijn mening is het verlies goedpraten wat vaak gedaan wordt. Bij iedere exponentile stijging blijft iedereen alsmaar kopen en als het weer ns omlaag dondert dan is het beleggingstermijn ineens te kort.

Zij heeft duidelijk geen winst afgeroamed en ze is k niet minder gaan investeren toen alles exponentieel omhoog was geknald.
Nee dat is nu juist de kern van de hele strategie, dat je bij blijft kopen ongeacht de prijs. Toen ie op 60.000 stond kocht ze, en nu ie op 20.000 staat koopt ze ook. Je beweegt dus mee met het lange termijn gemiddelde.

DCA is gewoon een prima strategie, onder de volgende aannames:
- het is niet mogelijk om de markt te voorspellen
- de markt gaat op de lange termijn omhoog*

Doe het consequent en je verslaat het grote merendeel van de 'buy low, sell high' beleggers. En dan moet je dus accepteren dat je de eerste jaren met gemak op verlies kan komen te staan

*dit is nog maar de vraag bij crypto

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2022 19:04:21 ]
pi_205193326
DCA discussie waarbij trading god Firefly3 het beter weet. round 300:

Fight
pi_205193337
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:01 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Nee dat is nu juist de kern van de hele strategie, dat je bij blijft kopen ongeacht de prijs. Toen ie op 60.000 stond kocht ze, en nu ie op 20.000 staat koopt ze ook. Je beweegt dus mee met het lange termijn gemiddelde.

DCA is gewoon een prima strategie, onder de volgende aannames:
- het is niet mogelijk om de markt te voorspellen
- de markt gaat op de lange termijn omhoog*

Doe het consequent en je verslaat het grote merendeel van de 'buy low, sell high' beleggers. En dan moet je dus accepteren dat je de eerste jaren met gemak op verlies kan komen te staan

*dit is nog maar de vraag bij crypto
Helaas heeft het niet de eenvoudige parameter dat als Bitcoin met honderden procenten is gestegen binnen 2 maanden, dat je minder moet investeren. Blowofftops waren er in 2013, 2017 en 2021.

Mensen die in aandelen investeren weten dat zij voorzichtiger moeten zijn na honderden procenten stijging in 2 maanden tijd.

Keer op keer hopen de cryptoinvesteerders na honderden procenten stijging dat er geen blowoff top is en er geen diepe dal meer komt.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205193353
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:22 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
DCA discussie waarbij trading god Firefly3 het beter weet. round 300:

Fight
Je hoeft geen tradinggod te zijn om blowofftops te herkennen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205193396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je hoeft geen tradinggod te zijn om blowofftops te herkennen.
Haha makkelijk praten nu het -70% staat.

Toen het op de blowofftop zat zat je niet anders dat de grootste crap te chillen. Je begrijpt dat er een zoekfunctie is op de site he?
pi_205194466
Ik koop altijd coins in lagere hoeveelheden als BTC een nieuwe ATH heeft gemaakt of honderden procenten is gestegen.

Dit betekent niet dat ik dan nooit iets koop als we hoog staan.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205194664
Het betekent vooral dat je nooit iets koopt

Met je hoofd.
pi_205196043
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Naar mijn mening is het verlies goedpraten wat vaak gedaan wordt. Bij iedere exponentile stijging blijft iedereen alsmaar kopen en als het weer ns omlaag dondert dan is het beleggingstermijn ineens te kort.

Zij heeft duidelijk geen winst afgeroamed en ze is k niet minder gaan investeren toen alles exponentieel omhoog was geknald.
Als je beter wist liep Madelon gewoon lekker bij te kopen toen de Bitcoin op 4K stond.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205196055
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je hoeft geen tradinggod te zijn om blowofftops te herkennen.
Je gaf laatst gewoon aan dik in de min te staan, aangezien ik mag aannemen dat je in shitcoins zit is de kans groot dat dat niet gaat herstellen, de enige manier om met shitcoins wat te verdienen is door op tijd in te stappen, en voor de rugpull te verkopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205196330
EU gaat regels stellen aan crypto.
A little too late :(
blablablabla
pi_205196343
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je hoeft geen tradinggod te zijn om blowofftops te herkennen.
Tijdens die tops liep jij hier fluffycoin en Moonriver te promoten.
blablablabla
pi_205196429
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 07:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je gaf laatst gewoon aan dik in de min te staan, aangezien ik mag aannemen dat je in shitcoins zit is de kans groot dat dat niet gaat herstellen, de enige manier om met shitcoins wat te verdienen is door op tijd in te stappen, en voor de rugpull te verkopen.
Ik sta in de min voor dit jaar, 2022, gerekend vanaf jan 2022. Niet in het totaal. Waarom verdraai je mijn woorden??????
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205196433
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Tijdens die tops liep jij hier fluffycoin en Moonriver te promoten.
Ik promoot altijd coins, bull of bear.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205196489
Het -enige- wat ik zeg is dat ik bij iedere grote golf opwaards en neerwaarts wat meer overhoud.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:00:08 #277
366734 dimmak
bitcoin
pi_205196522
https://www.fbi.gov/wanted/topten/ruja-ignatova

Ruja Ignatova op de most wanted list van de FBI.

The Missing Cryptoqueen _O_

Onecoin _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door dimmak op 01-07-2022 10:49:12 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:02:01 #278
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205196527
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je hoeft geen tradinggod te zijn om blowofftops te herkennen.
Ik kan hier wat DM’s van je neerplempen waarin je aangaf BTC gekocht te hebben. DMs van 3 weken geleden :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:02:49 #279
366734 dimmak
bitcoin
pi_205196531
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik kan hier wat DM’s van je neerplempen waarin je aangaf BTC gekocht te hebben. DMs van 3 weken geleden :D
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205196649
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik kan hier wat DM’s van je neerplempen waarin je aangaf BTC gekocht te hebben. DMs van 3 weken geleden :D
Ja, hoe lager btc gaat hoe meer btc ik koop. Wat snap je precies niet aan deze strategie? Deze strategie zegt niet dat je totaal op de bodem koopt en nooit perongeluk te hoog koopt. Je hoeft niet exact de bodem te kennen, alleen minder veel kopen als bitcoin afgelopen maanden honderden procenten is gestegen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205196680
Bijzonder dat trading een doodnormaal concept is op beursfora maar dat het hier als iets onmogelijks wordt bestempeld. Misschien wat meer ervaring opdoen op de beurs en een kijkje nemen?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205197381
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ja, hoe lager btc gaat hoe meer btc ik koop. Wat snap je precies niet aan deze strategie? Deze strategie zegt niet dat je totaal op de bodem koopt en nooit perongeluk te hoog koopt. Je hoeft niet exact de bodem te kennen, alleen minder veel kopen als bitcoin afgelopen maanden honderden procenten is gestegen.
Ja als we allemaal zeker wisten dat een koers altijd wel een keer hoger zou worden dan het punt waar je koopt dan maak je altijd winst, maar niemand weet zeker of een koers hoger zal worden, man man man.
Wat is next? Je trucje om in roulette elke keer je inzet te verdubbelen als hij niet op rood valt?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205197588
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja als we allemaal zeker wisten dat een koers altijd wel een keer hoger zou worden dan het punt waar je koopt dan maak je altijd winst, maar niemand weet zeker of een koers hoger zal worden, man man man.
Wat is next? Je trucje om in roulette elke keer je inzet te verdubbelen als hij niet op rood valt?
Als Bitcoin maanden lang een gigantische stijging meemaakt, komt het in overbought territorium. Hier speel ik altijd op in als een asset met honderden procenten stijgt binnen een korte periode. Dat jij er niets mee doet moet je zelf weten, maar ik heb een vermoeden dat blow-off tops de komende jaren nog vaker zullen voorkomen.

Bitcoin is nog steeds super volatiel en heeft een super lage market cap. Dus deze pieken zullen nog vaker voorkomen.

Because price cannot move in one direction forever, price will turn around at some point. Currency pairs that are overbought or oversold sometimes have a greater chance of reversing direction, but could remain overbought or oversold for a very long time. So we need to use an oscillator to help us determine when a reversal is actually occurring.

https://finance.yahoo.com(...)qsDNu5EvwARFEuWONEih
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205197648
De RSI staat op z'n laagst ooit voor Bitcoin. Voor mij betekent dit flink inslaan. Wat anderen doen moet iedereen voor zichzelf weten.

twitter
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205197781
El Jefe! _O_

twitter
pi_205197824
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als Bitcoin maanden lang een gigantische stijging meemaakt, komt het in overbought territorium. Hier speel ik altijd op in als een asset met honderden procenten stijgt binnen een korte periode. Dat jij er niets mee doet moet je zelf weten, maar ik heb een vermoeden dat blow-off tops de komende jaren nog vaker zullen voorkomen.

Bitcoin is nog steeds super volatiel en heeft een super lage market cap. Dus deze pieken zullen nog vaker voorkomen.

Because price cannot move in one direction forever, price will turn around at some point. Currency pairs that are overbought or oversold sometimes have a greater chance of reversing direction, but could remain overbought or oversold for a very long time. So we need to use an oscillator to help us determine when a reversal is actually occurring.

https://finance.yahoo.com(...)qsDNu5EvwARFEuWONEih
Hoe kom je erbij dat marketcap klein is, het staat met de huidige prijs nog in de top 20 in vergelijking met grootste bedrijven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205197825
Alu hoedje had weer eens gelijk :X

pi_205197879
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat marketcap klein is, het staat met de huidige prijs nog in de top 20 in vergelijking met grootste bedrijven.
Toen de marketcap van Bitcoin 2x zo hoog was als de stand van vandaag, liet Bitcoin nog zien dat er super veel volatiliteit bestaat. En dat was nota bene door slechts een Elon Musk tweet. Dus grote pieken en dalen zullen naar mijn mening nog de komende jaren blijven komen. En daar anticipeer ik op , met een longterm en shortterm portfolio.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205197906
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Toen de marketcap van Bitcoin 2x zo hoog was als de stand van vandaag, liet Bitcoin nog zien dat er super veel volatiliteit bestaat. En dat was nota bene door slechts een Elon Musk tweet. Dus grote pieken en dalen zullen naar mijn mening nog de komende jaren blijven komen. En daar anticipeer ik op , met een longterm en shortterm portfolio.
Het blijft me verbazen dat je zelf niet door hebt hoe je je eigen schrijfsels al binnen 1 post tegenspreekt, je hebt het over "super volatiel", overbought, een lage marketcap, en dat 1 tweet de hele boel kan veranderen, met andere woorden, er valt niets over de markt te zeggen. Maar vervolgens is het Firefly die precies het exacte moment weet om te verkopen of verkopen.

Ik zou zeggen, schrijf het eens fatsoenlijk uit in een artikel en post het op Medium, zal ik er voor zorgen dat het gereviewed door wat mensen die dit professioneel doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205197945
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:22 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het blijft me verbazen dat je zelf niet door hebt hoe je je eigen schrijfsels al binnen 1 post tegenspreekt, je hebt het over "super volatiel", overbought, een lage marketcap, en dat 1 tweet de hele boel kan veranderen, met andere woorden, er valt niets over de markt te zeggen. Maar vervolgens is het Firefly die precies het exacte moment weet om te verkopen of verkopen.

Ik zou zeggen, schrijf het eens fatsoenlijk uit in een artikel en post het op Medium, zal ik er voor zorgen dat het gereviewed door wat mensen die dit professioneel doen.
De RSI is laag, het is nu tijd om flink in te kopen. Zo simpel is het. Er zullen megastijgingen aankomen. Het is niet zo dat we voor altijd zo laag blijven staan zoals nu.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205197961
Ja, Bitcoin KAN nog naar de 10K gaan. Maar de kans hierop is wel erg klein.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_205197974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De RSI is laag, het is nu tijd om flink in te kopen. Zo simpel is het. Er zullen megastijgingen aankomen. Het is niet zo dat we voor altijd zo laag blijven staan zoals nu.
Je roept maar wat, schrijf het eens uit, van de week kondigde je nog megadaling in.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205197992
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je roept maar wat, schrijf het eens uit, van de week kondigde je nog megadaling in.
-10% is geen megadaling. -50% is megadaling. Die -10% hebben we ondertussen gehad.

Met inkopen zit ik nu bijna in mijn laatste versnelling. Ik kan het nog nt iets opvoeren voor als het op -30% zou gaan bijvoorbeeld.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 11:32:27 #294
366734 dimmak
bitcoin
pi_205198016
:O
Uitvinder van de biersmiley.
pi_205198458
Ik heb tantoeveel cash klaar staan

Maar heb net te horen gekregen dat ik m'n droomhuis ga kopen dus Bitcoin moet of nog een paar jaar wachten
  vrijdag 1 juli 2022 @ 13:53:05 #296
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_205199507
Dicht
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')