Ja, of 18 miljoen incl. Moriba (laten we het niet hopen).quote:
ken hem nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja, of 18 miljoen incl. Moriba (laten we het niet hopen).
Groot talent met een marktwaarde van een miljoen of 10, die moet je er niet bij willen hebben voor bijna niets nee.quote:
Je weet nooit of je er meer uit hadden kunnen halen omdat je niet weet hoe ver Dortmund had willen gaan..quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja daarom verkopen ze hem voor 35, omdat ze er veel meer uit hadden kunnen halen.
de speler is er ook nog bij hè, op het moment dat Haller met hun persoonlijk rond was is de onderhandelingspositie al zwakkerquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je weet nooit of je er meer uit hadden kunnen halen omdat je niet weet hoe ver Dortmund had willen gaan..
Groot talent qua naam misschien maar heeft nog barweinig indruk gemaakt bij Barca en Valencia. Niet voor niets dat Leipzig hem voor 3 miljoen wil weggeven.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Groot talent met een marktwaarde van een miljoen of 10, die moet je er niet bij willen hebben voor bijna niets nee.
Al geloof ik dat gerucht niet.
Hij is 19 jaar. En dat Leipzig hem voor 3 miljoen wil weggeven geloof ik niets van.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Groot talent qua naam misschien maar heeft nog barweinig indruk gemaakt bij Barca en Valencia. Niet voor niets dat Leipzig hem voor 3 miljoen wil weggeven.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Wat moet Dortmund met zo'n beperkte spits?
Voor Ajax makkelijk veel geld binnen harken zeg, ongelofelijk.
Ik niet, strik erom, op de fiets en weg ermeequote:Op woensdag 22 juni 2022 13:49 schreef Intint het volgende:
Ik voel me bijna schuldig ten opzichte van Dortmund…
Je klinkt echt VIESMAD weer biancotjequote:Op woensdag 22 juni 2022 13:18 schreef bianconeri het volgende:
ik had Neres gehouden en Antony voor de hoofdprijs verkochtquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:13 schreef PicoMMP het volgende:
Je moet het ijzer smeden als het heet is. Haller gaat er volgend jaar echt niet weer elf maken in de Champions League. Hadden we bij Neres ook moeten doen, met die Chinezen.
Lol, neem aan dat ze gewoon de 25 bedoelen incl. bonussen die ze continue al noemen, Ajax gaat 100% geen 30 miljoen betalen voor Bergwijn.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens de T komt Bergwijn na 1 juli om belastingtechnische redenen. En gaat Ajax dit het transferrecord aanscherpen. Zal dus wel richting de 30 miljoen gaan.
volgend boekjaar dus, was wel te verwachten maar 30 lijkt me stug, die 20 miljoen pond zal dichterbij zittenquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens de T komt Bergwijn na 1 juli om belastingtechnische redenen. En gaat Ajax dit het transferrecord aanscherpen. Zal dus wel richting de 30 miljoen gaan.
Als een club met genoeg geld een speler écht wil hebben tikken ze gemakkelijk nog een paar miljoen extra af. Kijk maar naar wat er bij Bergwijn gebeurt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja daarom verkopen ze hem voor 35, omdat ze er veel meer uit hadden kunnen halen.
Wel, want als je luistert naar Ajax dan hebben ze simpelweg nu de liquide middelen nodig van transfers om andere spelers te halen en aangezien ze graag Bergwijn, Brobbey en Wijndal in een vroeg stadium van de voorbereiding willen is dit het moment om spelers te verkopen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als een club met genoeg geld een speler écht wil hebben tikken ze gemakkelijk nog een paar miljoen extra af. Kijk maar naar wat er bij Bergwijn gebeurt.
Ja, er zit een risico aan dat ze na een tijdje door waren geschakeld naar een ander. Maar nu is het wel erg snel gegaan allemaal, zonder dat Ajax echt moeilijk heeft gedaan als je de verhalen mag geloven. En het was ook geen ramp geweest als Haller was gebleven en heb je niet de luxe om tot het einde van de transferperiode te pokeren.
Dit is gespeeld.quote:Op woensdag 22 juni 2022 18:55 schreef tong80 het volgende:
Ambitieuze Schreuder wil met Ajax de Champions League winnen
Redactie VI - 17 minuten geleden
Delen
Alfred Schreuder is woensdag officieel begonnen aan zijn dienstverband als hoofdtrainer van Ajax. De opvolger van Erik ten Hag is duidelijk met grootse plannen naar de hoofdstad teruggekeerd.
© ProShots
Schreuder was eerder bij Ajax werkzaam als de assistent van Ten Hag. Met de twee trainers op de bank stonden de Amsterdammers in het seizoen 2018/19 op de drempel van de Champions League-finale. Schreuder wil opnieuw hoge ogen gaan gooien in het miljardenbal. Sterker: hij wil zijn voorganger (en voormalig collega) gaan aftroeven.
'Zonder arrogant te zijn, maar je moet altijd de ambitie hebben om het hoogste na te streven', zegt Schreuder tegen Ajax TV. 'Ik heb zelf de ambitie om ooit een keer de Champions League te winnen. Ajax heeft dat in het verleden ook gedaan en we waren drie jaar geleden ook heel dichtbij.'
Ajax heeft Schreuder overgenomen van Club Brugge, waarmee hij in het afgelopen seizoen kampioen van België werd. Dinsdag zit de coach voor het eerst als hoofdtrainer op de bank bij Ajax, dat dan oefent tegen het Duitse SV Meppen.
Later deze week spreekt VI nog uitgebreid met Alfred Schreuder.
Moriba is geen spits.quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ilaix Moriba werd als toptalent bestempeld bij Barca. Vroeg gedebuteerd. Die waren daar boos dat hij vertrok.
Lijkt me zeer sterk dat Leipzig hem weggeeft voor een fooitje
Geweldig op het EK-17, misschien wel de beste in dat team van de generatie Brobbey, Hansen en Taylor. Scheen het bij Liverpool in de jeugd ook behoorlijk te hebben gedaan maar had daar TAA (waar hij wel iets van weg had) voor zich. Daarna had ik hoge verwachtingen maar vond hem bij Wolverhampton zwaar tegenvallen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik lees her en der dat Ajax ook interesse had in die Hoever. Kan iemand hier me wat meer vertellen over hem?
Ik ken die jongen helemaal niet.
te duur?quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom is Bergwinho nog geen speler van Ajax?
quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom is Bergwinho nog geen speler van Ajax?
Graag voortaan eerst het hele topic doorlezen als je vragen steltquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Aanpakken die gastenquote:Op woensdag 22 juni 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Graag voortaan eerst het hele topic doorlezen als je vragen stelt
Ik heb geen idee wie de T is. Als die user de Telegraaf bedoelt, dan neem ik dat niet serieus. Graag duidelijk zijn voordat je iemand op zijn vingers tikt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Graag voortaan eerst het hele topic doorlezen als je vragen stelt
Vrij risicoloze aankoop, je weet wat hij kan, geen problemen om te aarden hier. Prima bedrag, als er geen onverantwoordelijke financiële risico's worden genomen. Al met al een goede speler voor Ajax lijkt me.quote:
Ik had nooit gedacht dat Ajax winst zou gaan maken op Hallerquote:Op woensdag 22 juni 2022 13:18 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:15 schreef Tjacka het volgende:
hebben we al wat verkocht
ik wacht alleen op een Ajax update
Zoals je ziet heb ik er verstand van. Antony is de volgende mocht je ook voorspellingen over aankopen willen dan hoor ik het wel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:19 schreef Wotte het volgende:
Ik voorspel alleen dat Antony het transferrecord van Ajax gaat breken.
denk niet dat Antony over 100 miljoen gaat sorryquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
[..]
Zoals je ziet heb ik er verstand van. Antony is de volgende mocht je ook voorspellingen over aankopen willen dan hoor ik het wel.
Slechts 86 miljoen en een beetje.quote:Op woensdag 22 juni 2022 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk niet dat Antony over 100 miljoen gaat sorry
ik word wel een beetje moe van alle geruchten
er is alweer genoeg verkocht dus voor het geld hoeft het niet, als er dan toch een gek 70+ voor Antony biedt kan je geen nee zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk niet dat Antony over 100 miljoen gaat sorry
ik word wel een beetje moe van alle geruchten
Geweldige speler maar ik denk niet dat die voor Frenkie of De Ligt bedragen gaat. Om die 2 heerste er toch een belachelijk grote hype. En clubs als City en PSG zaten ook concreet achter hun aan. Die hype mis ik nu wel een beetje bij Antony. Nog steeds gaat die 50+ miljoen opleveren daar niet van.quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is alweer genoeg verkocht dus voor het geld hoeft het niet, als er dan toch een gek 70+ voor Antony biedt kan je geen nee zeggen
Goed WK en Antony gaat voor 100 miljoen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geweldige speler maar ik denk niet dat die voor Frenkie of De Ligt bedragen gaat. Om die 2 heerste er toch een belachelijk grote hype. En clubs als City en PSG zaten ook concreet achter hun aan. Die hype mis ik nu wel een beetje bij Antony. Nog steeds gaat die 50+ miljoen opleveren daar niet van.
En Alvarez mogelijk de andere kant op voor 30 miljoenquote:Op donderdag 23 juni 2022 08:39 schreef Poepz0r het volgende:
Het bekende Twitter account Es_grimes meldt een akkoord tussen Ajax en Leipzig over zowel Moriba (10 mio excl bonussen) als Brobbey (12 mio excl bonussen).
Goed verhaal Pierre.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:05 schreef tong80 het volgende:
Daardoor ben ik niet meer verrast. Toch vind ik het verrassend
Middelmaat inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
De keren dat ik Zirkzee gezien heb, vond ik het maar niks. Hoop toch op iets creatievers dan dit. Sowieso is 30 miljoen voor Brobbey en Zirkzee extreem.
Tja, het zijn wel heel jonge spelers, internationals, en die bij een grote buitenlandse club spelen met een lopend contract. Die kosten eigenlijk altijd wel meer dan een paar miljoen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
De keren dat ik Zirkzee gezien heb, vond ik het maar niks. Hoop toch op iets creatievers dan dit. Sowieso is 30 miljoen voor Brobbey en Zirkzee extreem.
hoe kom je aan 30?quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
als je bij Anderlecht niet opvalt lijkt me dat niet inderdaad al heb ik hem niet zien spelenquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:25 schreef Scorpie het volgende:
Zirkzee is maar een matige speler gebleken.
ik dacht 12 + bonussen voor Brobbey maar goed het blijft speculeren vooralsnogquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze hebben het over 18 voor Brobbey en een bedrag van boven de 10 voor Zirkzee.
Voor met name Timber vind ik dat wel echt terecht hoor. Dat is een uitzonderlijk goede speler. Kan weleens in de categorie De Ligt / Frenkie vallen als hij daar niet al in zit.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
Wel erg mooi dat ze voor Martinez, Timber en Antony (te) hoog in de boom gaan zitten.
Mwah, zo slecht zijn die cijfers nu toch ook weer niet voor Zirkzee, 15 goals en 8 assists is best prima voor een jonge spits en Anderlecht is ook niet de absolute top in Belgie.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je bij Anderlecht niet opvalt lijkt me dat niet inderdaad al heb ik hem niet zien spelen
Haller had bij Frankfurt hele aardige cijfers en West Ham >>> Anderlecht qua niveau, neemt niet weg dat het wat kan worden maar niet op basis van wat hij tot nu toe heeft laten zienquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, zo slecht zijn die cijfers nu toch ook weer niet voor Zirkzee, 15 goals en 8 assists is best prima voor een jonge spits en Anderlecht is ook niet de absolute top in Belgie.
Haller was bij West Ham ook een flop, dus alleen naar dat soort cijfers kijken zegt ook niet alles. Hij zal bij Ajax best uit de verf kunnen komen
Volgens mij zit dat met name op het gebied van instelling en karakter, een beetje een Mo Ihattaren 2.0 dusquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is die Moriba nou eigenlijk wat? Wat ik me ervan kan herinneren, talent die een beetje is stilgevallen qua ontwikkeling?
Als ze die binnenhalen zou ik echt enorm blij zijn hoorquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is die Moriba nou eigenlijk wat? Wat ik me ervan kan herinneren, talent die een beetje is stilgevallen qua ontwikkeling?
quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:05 schreef tong80 het volgende:
Pierre van Hooijdonk heeft weinig begrip voor de keuze van Ajax
Mits het via koop of huur met een optie tot koop is. Anders ben je het opleiden voor Leipzig.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze die binnenhalen zou ik echt enorm blij zijn hoor
Uiteraard.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mits het via koop of huur met een optie tot koop is. Anders ben je het opleiden voor Leipzig.
Vooralsnog wel ja. Voor een vertrek van Timber ben ik niet zo bang meer, maar als je Nico, Martinez, Alvarez en Antony kwijt raakt zul je toch nog wel even aan de bak moeten.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:55 schreef Tarado het volgende:
al met al zijn ze aardig bezig zo lijkt het
Als die info van dikke Mike klopt (60 mil voor Martinez, 80 voor Antony) raak je die niet kwijt hoor. Gelukkig. Alvarez komt blijkbaar niet voor in de plannen van Alfred maar die zou ik toch maar niet zo snel weg doen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vooralsnog wel ja. Voor een vertrek van Timber ben ik niet zo bang meer, maar als je Nico, Martinez, Alvarez en Antony kwijt raakt zul je toch nog wel even aan de bak moeten.
alsof de pers al van zijn plannen weet, voorlopig is het niet meer dan ik wil prijzen winnen met aantrekkelijk aanvallend voetbal, denk dat Frank de Boer dat ook ooit heeft gezegdquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die info van dikke Mike klopt (60 mil voor Martinez, 80 voor Antony) raak je die niet kwijt hoor. Gelukkig. Alvarez komt blijkbaar niet voor in de plannen van Alfred maar die zou ik toch maar niet zo snel weg doen.
Nou ja ik geloof best dat Mike info heeft dat Alvarez mag vertrekken bij een goed bod, wat blijkbaar op 30 miljoen ligt. En dan zelf de conclusie trekt dat hij niet in de plannen voor komt is typisch de T.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
alsof de pers al van zijn plannen weet, voorlopig is het niet meer dan ik wil prijzen winnen met aantrekkelijk aanvallend voetbal, denk dat Frank de Boer dat ook ooit heeft gezegd
Dat gunnen van transfers mag wat mij betreft wel eens afgelopen zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alvarez moet in de plannen van iedere trainer voorkomen anders ben je knettergek. Het zal vooral aardigheid van Ajax zijn om een transfer te 'gunnen'
30 miljoen voor een 24-jarige basisspeler van Ajax en het Mexicaanse elftal met nog 2 jaar contract is een bodemprijs. Moet toch meer richting de 35-40 wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alvarez moet in de plannen van iedere trainer voorkomen anders ben je knettergek. Het zal vooral aardigheid van Ajax zijn om een transfer te 'gunnen'
Nico gun ik het wel.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat gunnen van transfers mag wat mij betreft wel eens afgelopen zijn.
Zulke dingen zijn al getekend hoor maar wordt pas 1 juli in boeken gezet.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:20 schreef Heeinz het volgende:
Ajax wil dus Bergwijn pas officieel na 1 juli overnemen? Dan zal er in de komende week wel ineens een grotere club komen die hem een topsalaris biedt
denk dat het gewoon rond is en Spurs weet dat Ajax goed voor het geld is, een boekhoud technische kwestie meer is het nietquote:Op donderdag 23 juni 2022 11:20 schreef Heeinz het volgende:
Ajax wil dus Bergwijn pas officieel na 1 juli overnemen? Dan zal er in de komende week wel ineens een grotere club komen die hem een topsalaris biedt
Is ook wel een zekere mate van eigenbelang bij, Ajax moet zich presenteren als mooie doorstapclub, dat is de manier waarop je aantrekkelijk bent voor een bepaalde categorie talenten.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ligt nog 2 jaar vastquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag Kik Pierie voorbij komen bij de eerste training, die was ik totaal vergeten
quote:
Dat is volgende week vrijdag, dat is allemaal al vastgelegd. Is gewoon iets administratiefs. Zo simpel is dat.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:20 schreef Heeinz het volgende:
Bandé er gratis bij.quote:
aardige missers toch wel, gelukkig ook veel goed gedaan al vrees ik dat Daramy ook nog op de missers lijst komtquote:
Ik gun Tadic wel een transfer.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |