abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 22 juni 2022 @ 18:55:47 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_205122296
Ambitieuze Schreuder wil met Ajax de Champions League winnen
Redactie VI - 17 minuten geleden

Delen

Alfred Schreuder is woensdag officieel begonnen aan zijn dienstverband als hoofdtrainer van Ajax. De opvolger van Erik ten Hag is duidelijk met grootse plannen naar de hoofdstad teruggekeerd.

© ProShots
Schreuder was eerder bij Ajax werkzaam als de assistent van Ten Hag. Met de twee trainers op de bank stonden de Amsterdammers in het seizoen 2018/19 op de drempel van de Champions League-finale. Schreuder wil opnieuw hoge ogen gaan gooien in het miljardenbal. Sterker: hij wil zijn voorganger (en voormalig collega) gaan aftroeven.

'Zonder arrogant te zijn, maar je moet altijd de ambitie hebben om het hoogste na te streven', zegt Schreuder tegen Ajax TV. 'Ik heb zelf de ambitie om ooit een keer de Champions League te winnen. Ajax heeft dat in het verleden ook gedaan en we waren drie jaar geleden ook heel dichtbij.'

Ajax heeft Schreuder overgenomen van Club Brugge, waarmee hij in het afgelopen seizoen kampioen van België werd. Dinsdag zit de coach voor het eerst als hoofdtrainer op de bank bij Ajax, dat dan oefent tegen het Duitse SV Meppen.

Later deze week spreekt VI nog uitgebreid met Alfred Schreuder.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205122380
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 18:05 schreef wimderon het volgende:

[..]
Als een club met genoeg geld een speler écht wil hebben tikken ze gemakkelijk nog een paar miljoen extra af. Kijk maar naar wat er bij Bergwijn gebeurt.

Ja, er zit een risico aan dat ze na een tijdje door waren geschakeld naar een ander. Maar nu is het wel erg snel gegaan allemaal, zonder dat Ajax echt moeilijk heeft gedaan als je de verhalen mag geloven. En het was ook geen ramp geweest als Haller was gebleven en heb je niet de luxe om tot het einde van de transferperiode te pokeren.
Wel, want als je luistert naar Ajax dan hebben ze simpelweg nu de liquide middelen nodig van transfers om andere spelers te halen en aangezien ze graag Bergwijn, Brobbey en Wijndal in een vroeg stadium van de voorbereiding willen is dit het moment om spelers te verkopen.
pi_205122381
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 18:55 schreef tong80 het volgende:
Redactie VI - 17 minuten geleden

Delen

Alfred Schreuder is woensdag officieel begonnen aan zijn dienstverband als hoofdtrainer van Ajax. De opvolger van Erik ten Hag is duidelijk met grootse plannen naar de hoofdstad teruggekeerd.

© ProShots
Schreuder was eerder bij Ajax werkzaam als de assistent van Ten Hag. Met de twee trainers op de bank stonden de Amsterdammers in het seizoen 2018/19 op de drempel van de Champions League-finale. Schreuder wil opnieuw hoge ogen gaan gooien in het miljardenbal. Sterker: hij wil zijn voorganger (en voormalig collega) gaan aftroeven.

'Zonder arrogant te zijn, maar je moet altijd de ambitie hebben om het hoogste na te streven', zegt Schreuder tegen Ajax TV. 'Ik heb zelf de ambitie om ooit een keer de Champions League te winnen. Ajax heeft dat in het verleden ook gedaan en we waren drie jaar geleden ook heel dichtbij.'

Ajax heeft Schreuder overgenomen van Club Brugge, waarmee hij in het afgelopen seizoen kampioen van België werd. Dinsdag zit de coach voor het eerst als hoofdtrainer op de bank bij Ajax, dat dan oefent tegen het Duitse SV Meppen.

Later deze week spreekt VI nog uitgebreid met Alfred Schreuder.

:T
Dit is gespeeld.
  woensdag 22 juni 2022 @ 19:06:47 #129
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205122400
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ilaix Moriba werd als toptalent bestempeld bij Barca. Vroeg gedebuteerd. Die waren daar boos dat hij vertrok.

Lijkt me zeer sterk dat Leipzig hem weggeeft voor een fooitje
Moriba is geen spits.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_205122458
Eerst maar eens de kwartfinale halen.

Ambitie is leuk, maar vergelijkingen met drie jaar geleden gaan nergens over. Je had met Ziyech, Frenkie, De Ligt, Onana, Mazraoui en een uitblinkende Neres echt een geniaal elftal. Blind, Nico en Tadic waren ook veel beter dan dat ze nu zijn.

Nu heb je amper een fatsoenlijke keeper, weinig creativiteit op het middenveld en het is nog afwachten wat je voorin erbij krijgt. Daarnaast is er gewoon een kans dat je Antony en Timber verliest, maar zelfs als die blijven is er nog genoeg ruimte voor verbetering.
  woensdag 22 juni 2022 @ 19:21:28 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205122565
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 19:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Moriba is geen spits.
Waar zeg ik dat?
  woensdag 22 juni 2022 @ 19:26:36 #132
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205122621
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik lees her en der dat Ajax ook interesse had in die Hoever. Kan iemand hier me wat meer vertellen over hem?
Ik ken die jongen helemaal niet. :{
Geweldig op het EK-17, misschien wel de beste in dat team van de generatie Brobbey, Hansen en Taylor. Scheen het bij Liverpool in de jeugd ook behoorlijk te hebben gedaan maar had daar TAA (waar hij wel iets van weg had) voor zich. Daarna had ik hoge verwachtingen maar vond hem bij Wolverhampton zwaar tegenvallen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_205122630
Waarom is Bergwinho nog geen speler van Ajax?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_205122752
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 19:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
te duur?
Hallo
  Forum Admin woensdag 22 juni 2022 @ 19:45:56 #135
35723 crew  GGMM
pi_205122855
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 19:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens de T komt Bergwijn na 1 juli om belastingtechnische redenen. En gaat Ajax dit het transferrecord aanscherpen. Zal dus wel richting de 30 miljoen gaan.
Graag voortaan eerst het hele topic doorlezen als je vragen stelt :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205122945
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Aanpakken die gasten oO/
Hallo
pi_205123093
Bergwijn is rond, zie Ajax Showtime
pi_205123348
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Ik heb geen idee wie de T is. Als die user de Telegraaf bedoelt, dan neem ik dat niet serieus. Graag duidelijk zijn voordat je iemand op zijn vingers tikt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_205123508
Breaking: Bergwijn rond met Ajax!
Allemaal cabaretteketet!
pi_205123537
Ajax heeft geďnformeerd naar Andrea Pinamonti, zo meldt FCInternews.it. Volgens de website heeft Ajax de entourage van Pinamonti om informatie gevraagd. De 23-jarige spits staat onder contract bij Internazionale en werd afgelopen seizoen verhuurd aan FC Empoli. Daar scoorde hij dertien doelpunten en gaf hij twee assists in de Serie A. Er zijn meer clubs met interesse in Pinamonti, maar alleen Monza heeft dat tot nu toe concreet laten weten.
pi_205124348
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 20:44 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Bergwijn rond met Ajax!
Vrij risicoloze aankoop, je weet wat hij kan, geen problemen om te aarden hier. Prima bedrag, als er geen onverantwoordelijke financiële risico's worden genomen. Al met al een goede speler voor Ajax lijkt me.
pi_205124440
hebben we al wat verkocht

ik wacht alleen op een Ajax update
Groot fan van User Wotte
pi_205124610
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Wat moet Dortmund met zo'n beperkte spits?
Voor Ajax makkelijk veel geld binnen harken zeg, ongelofelijk.
Ik had nooit gedacht dat Ajax winst zou gaan maken op Haller :D

Maar goed, de vraag is wat er voor dat krankzinnig hoge bedrag wordt aangekocht.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_205124630
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:15 schreef Tjacka het volgende:
hebben we al wat verkocht

ik wacht alleen op een Ajax update
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 00:19 schreef Wotte het volgende:
Ik voorspel alleen dat Antony het transferrecord van Ajax gaat breken.
Zoals je ziet heb ik er verstand van. Antony is de volgende mocht je ook voorspellingen over aankopen willen dan hoor ik het wel.
pi_205124647
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:28 schreef Wotte het volgende:

[..]
[..]
Zoals je ziet heb ik er verstand van. Antony is de volgende mocht je ook voorspellingen over aankopen willen dan hoor ik het wel.
denk niet dat Antony over 100 miljoen gaat sorry

ik word wel een beetje moe van alle geruchten
Groot fan van User Wotte
pi_205124681
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Slechts 86 miljoen en een beetje.
pi_205124693
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:33 schreef Wotte het volgende:

[..]
Slechts 86 miljoen en een beetje.
betalen ze dat voor middelmaat
Groot fan van User Wotte
pi_205124747
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]
betalen ze dat voor middelmaat
We hebben het over engelse clubs he. Die doen niet anders.
  woensdag 22 juni 2022 @ 23:24:43 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205125074
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 22:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

er is alweer genoeg verkocht dus voor het geld hoeft het niet, als er dan toch een gek 70+ voor Antony biedt kan je geen nee zeggen
pi_205125150
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 23:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
er is alweer genoeg verkocht dus voor het geld hoeft het niet, als er dan toch een gek 70+ voor Antony biedt kan je geen nee zeggen
Geweldige speler maar ik denk niet dat die voor Frenkie of De Ligt bedragen gaat. Om die 2 heerste er toch een belachelijk grote hype. En clubs als City en PSG zaten ook concreet achter hun aan. Die hype mis ik nu wel een beetje bij Antony. Nog steeds gaat die 50+ miljoen opleveren daar niet van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')