Ja, of 18 miljoen incl. Moriba (laten we het niet hopen).quote:
ken hem nietquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja, of 18 miljoen incl. Moriba (laten we het niet hopen).
Groot talent met een marktwaarde van een miljoen of 10, die moet je er niet bij willen hebben voor bijna niets nee.quote:
Je weet nooit of je er meer uit hadden kunnen halen omdat je niet weet hoe ver Dortmund had willen gaan..quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja daarom verkopen ze hem voor 35, omdat ze er veel meer uit hadden kunnen halen.
de speler is er ook nog bij hè, op het moment dat Haller met hun persoonlijk rond was is de onderhandelingspositie al zwakkerquote:Op woensdag 22 juni 2022 11:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je weet nooit of je er meer uit hadden kunnen halen omdat je niet weet hoe ver Dortmund had willen gaan..
Groot talent qua naam misschien maar heeft nog barweinig indruk gemaakt bij Barca en Valencia. Niet voor niets dat Leipzig hem voor 3 miljoen wil weggeven.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Groot talent met een marktwaarde van een miljoen of 10, die moet je er niet bij willen hebben voor bijna niets nee.
Al geloof ik dat gerucht niet.
Hij is 19 jaar. En dat Leipzig hem voor 3 miljoen wil weggeven geloof ik niets van.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Groot talent qua naam misschien maar heeft nog barweinig indruk gemaakt bij Barca en Valencia. Niet voor niets dat Leipzig hem voor 3 miljoen wil weggeven.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Wat moet Dortmund met zo'n beperkte spits?
Voor Ajax makkelijk veel geld binnen harken zeg, ongelofelijk.
Ik niet, strik erom, op de fiets en weg ermeequote:Op woensdag 22 juni 2022 13:49 schreef Intint het volgende:
Ik voel me bijna schuldig ten opzichte van Dortmund…
Je klinkt echt VIESMAD weer biancotjequote:Op woensdag 22 juni 2022 13:18 schreef bianconeri het volgende:
Wat moet Dortmund met zo'n beperkte spits?
Voor Ajax makkelijk veel geld binnen harken zeg, ongelofelijk.
ik had Neres gehouden en Antony voor de hoofdprijs verkochtquote:Op woensdag 22 juni 2022 14:13 schreef PicoMMP het volgende:
Je moet het ijzer smeden als het heet is. Haller gaat er volgend jaar echt niet weer elf maken in de Champions League. Hadden we bij Neres ook moeten doen, met die Chinezen.
Lol, neem aan dat ze gewoon de 25 bedoelen incl. bonussen die ze continue al noemen, Ajax gaat 100% geen 30 miljoen betalen voor Bergwijn.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens de T komt Bergwijn na 1 juli om belastingtechnische redenen. En gaat Ajax dit het transferrecord aanscherpen. Zal dus wel richting de 30 miljoen gaan.
volgend boekjaar dus, was wel te verwachten maar 30 lijkt me stug, die 20 miljoen pond zal dichterbij zittenquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens de T komt Bergwijn na 1 juli om belastingtechnische redenen. En gaat Ajax dit het transferrecord aanscherpen. Zal dus wel richting de 30 miljoen gaan.
Als een club met genoeg geld een speler écht wil hebben tikken ze gemakkelijk nog een paar miljoen extra af. Kijk maar naar wat er bij Bergwijn gebeurt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja daarom verkopen ze hem voor 35, omdat ze er veel meer uit hadden kunnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |