Goed WK en Antony gaat voor 100 miljoen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 23:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geweldige speler maar ik denk niet dat die voor Frenkie of De Ligt bedragen gaat. Om die 2 heerste er toch een belachelijk grote hype. En clubs als City en PSG zaten ook concreet achter hun aan. Die hype mis ik nu wel een beetje bij Antony. Nog steeds gaat die 50+ miljoen opleveren daar niet van.
En Alvarez mogelijk de andere kant op voor 30 miljoenquote:Op donderdag 23 juni 2022 08:39 schreef Poepz0r het volgende:
Het bekende Twitter account Es_grimes meldt een akkoord tussen Ajax en Leipzig over zowel Moriba (10 mio excl bonussen) als Brobbey (12 mio excl bonussen).
Goed verhaal Pierre.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:05 schreef tong80 het volgende:
Daardoor ben ik niet meer verrast. Toch vind ik het verrassend
Middelmaat inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
De keren dat ik Zirkzee gezien heb, vond ik het maar niks. Hoop toch op iets creatievers dan dit. Sowieso is 30 miljoen voor Brobbey en Zirkzee extreem.
Tja, het zijn wel heel jonge spelers, internationals, en die bij een grote buitenlandse club spelen met een lopend contract. Die kosten eigenlijk altijd wel meer dan een paar miljoen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
De keren dat ik Zirkzee gezien heb, vond ik het maar niks. Hoop toch op iets creatievers dan dit. Sowieso is 30 miljoen voor Brobbey en Zirkzee extreem.
hoe kom je aan 30?quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
als je bij Anderlecht niet opvalt lijkt me dat niet inderdaad al heb ik hem niet zien spelenquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:25 schreef Scorpie het volgende:
Zirkzee is maar een matige speler gebleken.
ik dacht 12 + bonussen voor Brobbey maar goed het blijft speculeren vooralsnogquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze hebben het over 18 voor Brobbey en een bedrag van boven de 10 voor Zirkzee.
Voor met name Timber vind ik dat wel echt terecht hoor. Dat is een uitzonderlijk goede speler. Kan weleens in de categorie De Ligt / Frenkie vallen als hij daar niet al in zit.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
Wel erg mooi dat ze voor Martinez, Timber en Antony (te) hoog in de boom gaan zitten.
Mwah, zo slecht zijn die cijfers nu toch ook weer niet voor Zirkzee, 15 goals en 8 assists is best prima voor een jonge spits en Anderlecht is ook niet de absolute top in Belgie.quote:Op donderdag 23 juni 2022 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je bij Anderlecht niet opvalt lijkt me dat niet inderdaad al heb ik hem niet zien spelen
Haller had bij Frankfurt hele aardige cijfers en West Ham >>> Anderlecht qua niveau, neemt niet weg dat het wat kan worden maar niet op basis van wat hij tot nu toe heeft laten zienquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, zo slecht zijn die cijfers nu toch ook weer niet voor Zirkzee, 15 goals en 8 assists is best prima voor een jonge spits en Anderlecht is ook niet de absolute top in Belgie.
Haller was bij West Ham ook een flop, dus alleen naar dat soort cijfers kijken zegt ook niet alles. Hij zal bij Ajax best uit de verf kunnen komen
Volgens mij zit dat met name op het gebied van instelling en karakter, een beetje een Mo Ihattaren 2.0 dusquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is die Moriba nou eigenlijk wat? Wat ik me ervan kan herinneren, talent die een beetje is stilgevallen qua ontwikkeling?
Als ze die binnenhalen zou ik echt enorm blij zijn hoorquote:Op donderdag 23 juni 2022 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is die Moriba nou eigenlijk wat? Wat ik me ervan kan herinneren, talent die een beetje is stilgevallen qua ontwikkeling?
quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:05 schreef tong80 het volgende:
Pierre van Hooijdonk heeft weinig begrip voor de keuze van Ajax
Mits het via koop of huur met een optie tot koop is. Anders ben je het opleiden voor Leipzig.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze die binnenhalen zou ik echt enorm blij zijn hoor
Uiteraard.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mits het via koop of huur met een optie tot koop is. Anders ben je het opleiden voor Leipzig.
Vooralsnog wel ja. Voor een vertrek van Timber ben ik niet zo bang meer, maar als je Nico, Martinez, Alvarez en Antony kwijt raakt zul je toch nog wel even aan de bak moeten.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:55 schreef Tarado het volgende:
al met al zijn ze aardig bezig zo lijkt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |