Zoiets dacht ikquote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:30 schreef trigt013 het volgende:
Deze man werkt bij de CJIB in Leeuwarden, die heeft morgen een integriteitsonderzoek aan zijn laars.
Op welke Facebook pagina?quote:Op woensdag 31 mei 2023 04:57 schreef GM78 het volgende:
Als ik de reacties op Facebook mag geloven. Is die Ton zelf ook geen lieverdje, en heeft die schijnbaar zelfs nu een relatie met haar
Je hebt gelijk. Kijk op videoland en zie dat het aflevering 6 is van vorig seizoen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:47 schreef MhZero het volgende:
[..]
Nee, herhaling.
https://www.rtlboulevard.(...)kers-maarten-rafaela
Stalkenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb het allemaal gemist, wat heeft deze dude allemaal gedaan?
In de opname informatie en diverse websites wordt ook Rubina genoemd. Ik dacht al, dan is er vast wat fouts gegaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:23 schreef RipCity het volgende:
Rubina was wel een leuke vrouw maar waarsch ook iets mis mee! Die stalker was sowieso wack. Arme Mac ook. Goed dat ze m gaan vervolgen.
Of is dat ook een herhaling? Zat die net te kijken op Videoland?
[ twitter ]
Edit: denk dat Videoland m per ongeluk heeft geüpload ofzo? Dat die niet uitgezonden mag worden vanwege de rechtszaak deze maand?
Ja juist de 2de helft was meest boeiende lol.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:08 schreef ThijsTH het volgende:
Pfff ja dat dacht ik al....vanochtend aflevering 4 op Videoland gekeken maar moest halverwege weg, wou hem net af gaan kijken en is ie verwijderd.....hopelijk is dit dan nog wel 1 van die 3 nieuwe afleveringen de komende weken, want vond hem wel interessant.
x 2quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:20 schreef TigerXtrm het volgende:
In dit soort zaken waar valse beschuldiging is bewezen en iemand onterecht heeft vastgezeten moet de standaard straf gewoon zijn;
Gevangenisstraf net zo lang als de vermeende dader heeft vastgezeten, inclusief voorarrest. Plus een schadevergoeding van x bedrag per verloren dag.
Ik zou met minder geen genoegen nemen om eerlijk te zijn.
Ik zie die aflevering niet op videoland of is ie al wat ouder.? Ik heb seizoen 4 en 3 afleveringen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:20 schreef TigerXtrm het volgende:
In dit soort zaken waar valse beschuldiging is bewezen en iemand onterecht heeft vastgezeten moet de standaard straf gewoon zijn;
Gevangenisstraf net zo lang als de vermeende dader heeft vastgezeten, inclusief voorarrest. Plus een schadevergoeding van x bedrag per verloren dag.
Ik zou met minder geen genoegen nemen om eerlijk te zijn.
Op NLZiet heet de aflevering "ingelaste uitzending". Via het uitzendschema van gisteren terug te vinden. Net bekeken. Wat een sneu verhaal. We hebben flink wat mensen steken laten vallen.quote:
Oh het ligt dus niet aan mijquote:
Laten we het er dan op houden dat ze er mee bezig zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:35 schreef Athenais het volgende:
Op videoland staat ineens alleen aflevering 1 van seizoen 4 nog online.
Ah, nu staan 2 en 3 er weer op maar aflevering 2 werkt niet. Gaat lekker, Videoland.
Bij mij merk ik er weinig van dat ze ermee bezig zijn. Kon altijd al aflevering 1/tm 3 zien en nu nog steeds.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Laten we het er dan op houden dat ze er mee bezig zijn.
quote:Goedemiddag. Jammer genoeg hebben we geen rechten om deze aflevering online aan te bieden. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Ashley
Oh dat is jammer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:48 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Bij mij merk ik er weinig van dat ze ermee bezig zijn. Kon altijd al aflevering 1/tm 3 zien en nu nog steeds.
Edit: zie net een antwoord op mijn Twitter vraag aan Videoland:
[..]
Heeft waarschijnlijk met een rechtstzaak ofzo te maken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:52 schreef Athenais het volgende:
Gaat dat over aflevering 4, 5 of allebei?
Jammer, ik zat al helemaal klaar voor mijn Nederlandse kijkbuismoment.
Ik betaal ervoorquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:23 schreef Athenais het volgende:
Ongetwijfeld maar er missen twee afleveringen.
Edit: even moeilijk gedaan met Twitter: meer mensen vragen het zich af want volgens Ashley van Videoland zou alleen aflevering 5 niet online komen. Hopelijk volgende week weer een afspraak makende Thijs.![]()
Potdomme nog an toe!quote:
NLZIET werkt wel, die met Ton en Tinder, Amanda in aflevering 1 en 3 met bloedeigen vader.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:35 schreef Athenais het volgende:
Op videoland staat ineens alleen aflevering 1 van seizoen 4 nog online.
Ah, nu staan 2 en 3 er weer op maar aflevering 2 werkt niet. Gaat lekker, Videoland.
Ja, 4 en 5 zijn beiden offline. Ashley had het hierbij over aflevering 5 die ivm rechten niet online kwam. Maar vorige week was dat met aflevering 4 ook al het geval. Quite annoying.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:40 schreef Athenais het volgende:
[..]
Potdomme nog an toe!
Volgens mij is de aflevering met die geflipte verpleegkundige en Berry ook offline.
De titel was dan ook Zeeman confronteert en niet Zeeman confronteert stalkers. Maar inderdaad apart omdat we dat niet gewend zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:18 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Beetje apart ja, zo'n uitzending er tussendoor.
Oh daar had ik niet eens op geletquote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:43 schreef praadje het volgende:
[..]
De titel was dan ook Zeeman confronteert en niet Zeeman confronteert stalkers. Maar inderdaad apart omdat we dat niet gewend zijn.
Haha, ik maak de gids voor de tv sc dus ik zie dat meteen als ik mijn lijstje maak. Kan me voorstellen dat je er anders niet op let.quote:
Hier op Ziggo was het wel ZC: Stalkers, ik had er speciaal op gelet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:43 schreef praadje het volgende:
[..]
De titel was dan ook Zeeman confronteert en niet Zeeman confronteert stalkers. Maar inderdaad apart omdat we dat niet gewend zijn.
Ah, in de gewone gids niet. Ze waren er zelf nog niet over uit denk ikquote:Op woensdag 28 juni 2023 00:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hier op Ziggo was het wel ZC: Stalkers, ik had er speciaal op gelet.
Ja ik zie het afl. 6 ineens. Zo even kijkenquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:46 schreef ThijsTH het volgende:
Op Videoland staat ie wel onder ZC Stalkers. Wat een walgelijk wijf zeg die Rabia!
Je paard via marktplaats verplaatsen. Die éne muts had dat beest nog geen half jaar. Neem een dier en zorg er voor.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Een doodsaaie aflevering met een telefonisch flutconfrontatie trouwens.
Geldt voor elk dier wat op ons bord terecht komt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 06:34 schreef Evdb15 het volgende:
Wat ontzettend sneu voor die paarden. Hoe kun je zo zijn voor onschuldige dieren 😭
Nieuwaal.quote:
Eens dit is gewoon geen kwaliteit. Ze zijn vast met een aantal uitzendingen bezig geweest die ze uiteindelijk niet konden uitzenden om 1 of andere reden. Wellicht dat de crew, of Thijs zelf te zwaar bedreigd is door de stalker. Die vorige aflevering met dat paard had ook niks met stalking te maken toch? Wellicht zijn er geen ernstige stalkingszaken meer over.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:55 schreef ThijsTH het volgende:
Pfff Zeeman wat is dat voor een troep de laatste weken? Herhalingen en nieuwe afleveringen die niet eens op Videoland/Kijk geplaatst worden. Wat mij betreft heet je voortaan Matroos totdat je deze shit fixt.
Ik snapte alleen niet waarom? Er was geen financieel gewin?quote:Op woensdag 29 november 2023 08:06 schreef ThijsTH het volgende:
Bizarre aflevering weer vandaag zeg!
Ik ook niet, gewoon gek in haar hoofd denk ik.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:46 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet waarom? Er was geen financieel gewin?
Voor Martin natuurlijk verschrikkelijk, zo'n gek die zijn leven kapot maakt. Maar ik vind het ergens ook wel zielig voor die vrouw. Ze is duidelijk erg ziek. En haar achternaam is makkelijk te vinden op zijn Facebook pagina, dus ze wordt in dit programma eigenlijk openlijk aan de schandpaal genageld, wat zo iemand ook helemaal kapot kan maken lijkt me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |