abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:30:57 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221007351
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel bizar weer... Stalken omdat je gaat scheiden, als ik het goed begrijp...
Het slachtoffer zou de oorzaak van de scheiding zijn volgens de stalker.

Ik vond het te langzaam gaan, hele tijd terugblikken ook naar beelden die we al gezien hadden. Ben door gaan spoelen.
pi_221007465
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Krijg ook wel het gevoel dat het fake of aangedikt is. Hoezo krijgen ze camerabeelden uit de supermarkt? Waarom zou Frank al zijn kennis over het stel delen op social media? Vreemd allemaal.
Bij een aangifte over bedreiging zal de politie die beelden van de supermarkt wel hebben opgevraagd en vervolgens mochten ze die in deze uitzending gebruiken?
pi_221007467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Het slachtoffer zou de oorzaak van de scheiding zijn volgens de stalker.

Ik vond het te langzaam gaan, hele tijd terugblikken ook naar beelden die we al gezien hadden. Ben door gaan spoelen.
Dat vond ik nou van vorige week. Die heb ik niet afgekeken

Maar Zeeman is wel een mannetje apart
En ze moeten die show gewoon inkorten...
  vrijdag 12 juni 2026 @ 17:17:21 #79
174940 W00fer
Maar echt
pi_221020229
Wat me vooral opvalt is dat veel mensen in blinde woede wat gaan doen en daarin dan blijven hangen.
Dat je het ergens niet mee eens bent en dat het pijn doet dat kan. En ik herken het ook wel van een breakup of een ontslag of een andere heftige situatie. Je kan er niet mee omgaan, bent het er niet mee eens, bent heel boos, echt heel boos. Hoopt antwoorden te krijgen, hoopt verhaal te halen, hoopt de ander te kunnen overtuigen dat het niet klopt, niet waar is en niet past. Frustratie te uitten, boosheid, verdriet, angst voor de toekomst of confrontatie met het heden.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_221048481
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Krijg ook wel het gevoel dat het fake of aangedikt is. Hoezo krijgen ze camerabeelden uit de supermarkt? Waarom zou Frank al zijn kennis over het stel delen op social media? Vreemd allemaal.
Die camerabeelden uit de supermarkt zijn nagespeeld. Stond nog 'reconstructie' bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')