Het slachtoffer zou de oorzaak van de scheiding zijn volgens de stalker.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel bizar weer... Stalken omdat je gaat scheiden, als ik het goed begrijp...
Bij een aangifte over bedreiging zal de politie die beelden van de supermarkt wel hebben opgevraagd en vervolgens mochten ze die in deze uitzending gebruiken?quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Krijg ook wel het gevoel dat het fake of aangedikt is. Hoezo krijgen ze camerabeelden uit de supermarkt? Waarom zou Frank al zijn kennis over het stel delen op social media? Vreemd allemaal.
Dat vond ik nou van vorige week. Die heb ik niet afgekekenquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het slachtoffer zou de oorzaak van de scheiding zijn volgens de stalker.
Ik vond het te langzaam gaan, hele tijd terugblikken ook naar beelden die we al gezien hadden. Ben door gaan spoelen.
Die camerabeelden uit de supermarkt zijn nagespeeld. Stond nog 'reconstructie' bij.quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:00 schreef leolinedance het volgende:
Krijg ook wel het gevoel dat het fake of aangedikt is. Hoezo krijgen ze camerabeelden uit de supermarkt? Waarom zou Frank al zijn kennis over het stel delen op social media? Vreemd allemaal.
O, dat heb ik gemist, sorry.quote:Op maandag 15 juni 2026 08:04 schreef DefKu het volgende:
[..]
Die camerabeelden uit de supermarkt zijn nagespeeld. Stond nog 'reconstructie' bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |