Ja jammer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Neuh, valletje opgezet en confronteren.
Verbaast me niks gezien de slottekst van de aflevering dat ie het haar vergeven heeft.quote:Op woensdag 31 mei 2023 04:57 schreef GM78 het volgende:
Als ik de reacties op Facebook mag geloven. Is die Ton zelf ook geen lieverdje, en heeft die schijnbaar zelfs nu een relatie met haar
Wtf.quote:Op woensdag 31 mei 2023 04:57 schreef GM78 het volgende:
Als ik de reacties op Facebook mag geloven. Is die Ton zelf ook geen lieverdje, en heeft die schijnbaar zelfs nu een relatie met haar
Wat leukquote:Op woensdag 31 mei 2023 04:57 schreef GM78 het volgende:
Misschien juist daarom wel niet om kunnen gaan met een afwijzing.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:26 schreef StephanL het volgende:
Echt bizar. Lijkt een leuke dame en dan dit doen.
Ik denk dat ze geen mannenbrein heeft.quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:36 schreef ThijsTH het volgende:
Vraag me alleen af waarom Sylvia die 12 mannen die voor sex aan haar deur kwamen heeft afgewimpeld. Ze had er op z'n minst een paar van kunnen neuken toch, als ze er toch zijn en zo op een presenteerblaadje worden afgeleverd....
Jammer dat het al bekend is wie want ze weet het precies. Toch benieuwd naar deze uitzendingquote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:29 schreef praadje het volgende:
Vanavond 20.35 RTL5
Stalking is altijd heel heftig voor slachtoffers, maar wat als je stalker je bloedeigen vader is? Het overkomt de Friese Trudie en haar broer. En ook haar moeder, haar vaders ex, wordt slachtoffer. De gewetenloze Gerben valt zijn voormalige gezin al acht jaar lang lastig. Thijs Zeeman en zijn team nemen deze bizarre en treurige zaak hoog op.
Ik wist dat Gerben Zonderland niet deugde!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:29 schreef praadje het volgende:
Vanavond 20.35 RTL5
Stalking is altijd heel heftig voor slachtoffers, maar wat als je stalker je bloedeigen vader is? Het overkomt de Friese Trudie en haar broer. En ook haar moeder, haar vaders ex, wordt slachtoffer. De gewetenloze Gerben valt zijn voormalige gezin al acht jaar lang lastig. Thijs Zeeman en zijn team nemen deze bizarre en treurige zaak hoog op.
Veldwachter Zwart in gebreke dus, weer een jeugdheld weg.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:02 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Ik wist dat Gerben Zonderland niet deugde!
Dat zullen de gebroeders Klinkhamer niet leuk vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |