Nieuwaal.quote:
Eens dit is gewoon geen kwaliteit. Ze zijn vast met een aantal uitzendingen bezig geweest die ze uiteindelijk niet konden uitzenden om 1 of andere reden. Wellicht dat de crew, of Thijs zelf te zwaar bedreigd is door de stalker. Die vorige aflevering met dat paard had ook niks met stalking te maken toch? Wellicht zijn er geen ernstige stalkingszaken meer over.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:55 schreef ThijsTH het volgende:
Pfff Zeeman wat is dat voor een troep de laatste weken? Herhalingen en nieuwe afleveringen die niet eens op Videoland/Kijk geplaatst worden. Wat mij betreft heet je voortaan Matroos totdat je deze shit fixt.
Ik snapte alleen niet waarom? Er was geen financieel gewin?quote:Op woensdag 29 november 2023 08:06 schreef ThijsTH het volgende:
Bizarre aflevering weer vandaag zeg!
Ik ook niet, gewoon gek in haar hoofd denk ik.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:46 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet waarom? Er was geen financieel gewin?
Voor Martin natuurlijk verschrikkelijk, zo'n gek die zijn leven kapot maakt. Maar ik vind het ergens ook wel zielig voor die vrouw. Ze is duidelijk erg ziek. En haar achternaam is makkelijk te vinden op zijn Facebook pagina, dus ze wordt in dit programma eigenlijk openlijk aan de schandpaal genageld, wat zo iemand ook helemaal kapot kan maken lijkt me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |