Ja juist de 2de helft was meest boeiende lol.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:08 schreef ThijsTH het volgende:
Pfff ja dat dacht ik al....vanochtend aflevering 4 op Videoland gekeken maar moest halverwege weg, wou hem net af gaan kijken en is ie verwijderd.....hopelijk is dit dan nog wel 1 van die 3 nieuwe afleveringen de komende weken, want vond hem wel interessant.
x 2quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:20 schreef TigerXtrm het volgende:
In dit soort zaken waar valse beschuldiging is bewezen en iemand onterecht heeft vastgezeten moet de standaard straf gewoon zijn;
Gevangenisstraf net zo lang als de vermeende dader heeft vastgezeten, inclusief voorarrest. Plus een schadevergoeding van x bedrag per verloren dag.
Ik zou met minder geen genoegen nemen om eerlijk te zijn.
Ik zie die aflevering niet op videoland of is ie al wat ouder.? Ik heb seizoen 4 en 3 afleveringen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:20 schreef TigerXtrm het volgende:
In dit soort zaken waar valse beschuldiging is bewezen en iemand onterecht heeft vastgezeten moet de standaard straf gewoon zijn;
Gevangenisstraf net zo lang als de vermeende dader heeft vastgezeten, inclusief voorarrest. Plus een schadevergoeding van x bedrag per verloren dag.
Ik zou met minder geen genoegen nemen om eerlijk te zijn.
Op NLZiet heet de aflevering "ingelaste uitzending". Via het uitzendschema van gisteren terug te vinden. Net bekeken. Wat een sneu verhaal. We hebben flink wat mensen steken laten vallen.quote:
Oh het ligt dus niet aan mijquote:
Laten we het er dan op houden dat ze er mee bezig zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:35 schreef Athenais het volgende:
Op videoland staat ineens alleen aflevering 1 van seizoen 4 nog online.
Ah, nu staan 2 en 3 er weer op maar aflevering 2 werkt niet. Gaat lekker, Videoland.
Bij mij merk ik er weinig van dat ze ermee bezig zijn. Kon altijd al aflevering 1/tm 3 zien en nu nog steeds.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Laten we het er dan op houden dat ze er mee bezig zijn.
quote:Goedemiddag. Jammer genoeg hebben we geen rechten om deze aflevering online aan te bieden. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Ashley
Oh dat is jammer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:48 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Bij mij merk ik er weinig van dat ze ermee bezig zijn. Kon altijd al aflevering 1/tm 3 zien en nu nog steeds.
Edit: zie net een antwoord op mijn Twitter vraag aan Videoland:
[..]
Heeft waarschijnlijk met een rechtstzaak ofzo te maken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:52 schreef Athenais het volgende:
Gaat dat over aflevering 4, 5 of allebei?
Jammer, ik zat al helemaal klaar voor mijn Nederlandse kijkbuismoment.
Ik betaal ervoorquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:23 schreef Athenais het volgende:
Ongetwijfeld maar er missen twee afleveringen.
Edit: even moeilijk gedaan met Twitter: meer mensen vragen het zich af want volgens Ashley van Videoland zou alleen aflevering 5 niet online komen. Hopelijk volgende week weer een afspraak makende Thijs.![]()
Potdomme nog an toe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |