ja kloptquote:Op maandag 20 juni 2022 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had hem gedownload ufc on espn 37, was eergister geloof ik.
maar dat vind ik sowieso wel fijn, want dan kun je mooi alles doorspoelen
van de 3 uur uitzending is misschien een uur knokken
lekker man!quote:Op maandag 20 juni 2022 00:05 schreef FranticDJ het volgende:
Straks weer mooie dingen doen
wordt weer een mooie week
had xbox meegenomen naar tuinhuisjequote:Op maandag 20 juni 2022 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heb jij lang in het tuinhuisje gezeten zeg.
Heb je je spel gewonnen?quote:Op maandag 20 juni 2022 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had xbox meegenomen naar tuinhuisje
ja ik speel gewoon single player niet online ofzoquote:
B00sterquote:Op maandag 20 juni 2022 03:08 schreef B00STER het volgende:
Vandaag is de dag
hij komt maar één keer
morgen dan is het
vandaag al niet meer
niet zeuren, geniet
van het leven, het mág
maar doe het vandaag
want vandaag is de dag
Vriend Booster, ik miste je al.quote:Op maandag 20 juni 2022 03:08 schreef B00STER het volgende:
Vandaag is de dag
hij komt maar één keer
morgen dan is het
vandaag al niet meer
niet zeuren, geniet
van het leven, het mág
maar doe het vandaag
want vandaag is de dag
3 uur snachtsquote:Op maandag 20 juni 2022 03:08 schreef B00STER het volgende:
Vandaag is de dag
hij komt maar één keer
morgen dan is het
vandaag al niet meer
niet zeuren, geniet
van het leven, het mág
maar doe het vandaag
want vandaag is de dag
niet zo frantastischquote:
maanmannetjes? bijen of asbest?quote:Op maandag 20 juni 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet zo frantastisch
maanmannetjes in huis
en kan dus niet echt wat doen vandaag
Ah dat is fijn zegquote:Op maandag 20 juni 2022 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het voorrecht dat ik betaald krijg om hele mooie dingen te mogen doen
quote:Op maandag 20 juni 2022 09:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Is dat nog steeds van die schoorsteen brand ?
hoop ik ookquote:Op maandag 20 juni 2022 10:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopen dat ze snel weer weg zijn dan
Nee snap ik wel..quote:Op maandag 20 juni 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoop ik ook
kan niks doen
kan niet weg
niks voor mij zo
Oh dat heb ik gisteren gedaan, heb alles op andere plek in de kast neer gelegd..quote:Op maandag 20 juni 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe gaat het met het kledingopruimen?
quote:Op maandag 20 juni 2022 11:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gisteren gedaan, heb alles op andere plek in de kast neer gelegd..
quote:Op maandag 20 juni 2022 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat van die instagroep "dingen die ik mis in de supermarkt"?
quote:De ene persoon zit op voetbal, de andere op tennis of hockey. Er zijn ook mensen die een héél andere sport doen. Dominique Bolk (31) uit Maastricht doet aan zeemeerminzwemmen!
Hebben ze je weer in de steek gelaten?quote:
Dramaandagquote:Op maandag 20 juni 2022 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze je weer in de steek gelaten?
Jij bent er weer en dat is altijd leuk.quote:
Ahwquote:Op maandag 20 juni 2022 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent er weer en dat is altijd leuk.
Jaquote:Op maandag 20 juni 2022 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze je weer in de steek gelaten?
Dat is ook een oplossingquote:Op maandag 20 juni 2022 17:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah, gewoon ff op de bank nu en dan komt het wel weer goed hoor
After dinner dip.....ik wacht nog even op zoonlief, die is half zeven thuis, maar wel gezelliger om samen te etenquote:Op maandag 20 juni 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is ook een oplossing
Heb net eten op en kak dan altijd een beetje in..
Oh dan moet je idd nog even wachten met avond eten..quote:Op maandag 20 juni 2022 17:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
After dinner dip.....ik wacht nog even op zoonlief, die is half zeven thuis, maar wel gezelliger om samen te eten
Je rite?quote:Op maandag 20 juni 2022 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet oppassen dat ik niet in slaap val en dan veel te lang doorslaap en mijn rite verkloot
Hier meestal na 7 uurquote:Op maandag 20 juni 2022 17:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat is hier wel meer een gangbare etenstijd, zo rond half7/7 uur
Als ik begin met koken dan heb jij de afwas al gedaan.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Nja tussen de middag eet ik ook vroeg..
Tussen de middag is ook vroeg.quote:Op maandag 20 juni 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Nja tussen de middag eet ik ook vroeg..
Denk t ook wel jaquote:Op maandag 20 juni 2022 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik begin met koken dan heb jij de afwas al gedaan.
O ik kende ook iemand die dat deed, aparte naam had zequote:Op maandag 20 juni 2022 13:09 schreef maily het volgende:
Dominique (31) doet aan zeemeerminzwemmen; workout voor het hele lichaam
[..]
Tot 13:00quote:Op maandag 20 juni 2022 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
In mijn ogen is dat de tijd gemiddeld genomen van 11.30 tot 12.30
Tussen lunch en avondeten eet ik altijd wel watquote:Op maandag 20 juni 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben jullie dan niet al eerder honger of eten jullie dan gewoon fruit ofz?
Ja ik ook wel.. maar dan rond uur of 5 toch trek dus maak ik avond eten..quote:Op maandag 20 juni 2022 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tussen lunch en avondeten eet ik altijd wel wat
met, hoezo?quote:
Oh hoor dat er best veel gif op zit vandaar.. Ik eet eigenlijk altijd zonder schilquote:
En dan specifiek appels?quote:Op maandag 20 juni 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hoor dat er best veel gif op zit vandaar.. Ik eet eigenlijk altijd zonder schil
Als het er op komt zit het er ook in, schil is een soort huid en gif kan daar gewoon doorheen.quote:Op maandag 20 juni 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hoor dat er best veel gif op zit vandaar.. Ik eet eigenlijk altijd zonder schil
Ah ok heb ook maar gehoord.. schil gaat ook tussen mijn tanden zittenquote:Op maandag 20 juni 2022 18:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het er op komt zit het er ook in, schil is een soort huid en gif kan daar gewoon doorheen.
Wassen doe ik wel.
Ik heel soms..quote:Op maandag 20 juni 2022 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet bijna nooit appels. Peer eet ik wel met schil.
Bedoel je:quote:
A en Cquote:Op maandag 20 juni 2022 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bedoel je:
A) heel soms peer eten ?
B) heel soms schil eten?
C) heel soms een peer met schil eten?
D) heel soms een appel met schil eten?
Eet je ook het steeltje?quote:Op maandag 20 juni 2022 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet bijna nooit appels. Peer eet ik wel met schil.
Het steeltje kietelt altijd lekker op de porseleinen troon.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het steeltje kietelt altijd lekker op de porseleinen troon.
quote:Op maandag 20 juni 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het steeltje kietelt altijd lekker op de porseleinen troon.
Die droeftoeter mag ook wel weer terug naar school.quote:
Beetje triest wel iddquote:Op maandag 20 juni 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die droeftoeter mag ook wel weer terug naar school.
Dat ken je wel stellen idd.quote:
Het is wel schattig dat je niet eens je letters kan uitlijnen. Maar je boodschap is ook compleet kut. Ik moet er om lachenquote:
Dat is beter dan platzak.quote:
Een klapzak lijkt mij ook maar niets.quote:
Of een knapzakquote:Op maandag 20 juni 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een klapzak lijkt mij ook maar niets.
Nee dat ook nietquote:Op maandag 20 juni 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een klapzak lijkt mij ook maar niets.
Nee, afgelopen zaterdag wel naar Meijendel/Oostduinen geweestquote:Op maandag 20 juni 2022 19:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ouwe pik ouwe pijp, ben je nog in Kiekduun geweest?
Dat is ook leuk!quote:Op maandag 20 juni 2022 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, afgelopen zaterdag wel naar Meijendel/Oostduinen geweest
Ik was daarna even op de pier geweest toen de zon bijna onder ging, begon opeens heel hard te waaien. Waaide bijna weg joh. Toen ik weer terug naar de stad fietste was er nauwelijks wind.quote:
Ja aan de kust was de afkoeling zaterdag al vroeg ingezet.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was daarna even op de pier geweest toen de zon bijna onder ging, begon opeens heel hard te waaien. Waaide bijna weg joh. Toen ik weer terug naar de stad fietste was er nauwelijks wind.
O ja, dat moet ook nog gebeuren.quote:
Maanlampje.quote:
Hup de keuken inquote:Op maandag 20 juni 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja, dat moet ook nog gebeuren.
O ja, maar ik weet nog niet wat te maken vanavondquote:
Pasta, iets met rijst? Of stamppotquote:Op maandag 20 juni 2022 20:14 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja, maar ik weet nog niet wat te maken vanavond
Maar dat had ik gister al en heb niks te stampenquote:Op maandag 20 juni 2022 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pasta, iets met rijst? Of stamppot
Wat heb je wel dan?quote:Op maandag 20 juni 2022 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat had ik gister al en heb niks te stampen
Iets wat ik pas ga zoeken als ik in de keuken ben, ik hoop dat ik een grote bak ijs tegenkom en een hamburger want daar heb ik zin in.quote:
Nou dat hoop ik met je mee, zodat je lekker kan eten straksquote:Op maandag 20 juni 2022 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets wat ik pas ga zoeken als ik in de keuken ben, ik hoop dat ik een grote bak ijs tegenkom en een hamburger want daar heb ik zin in.
Straks zeker weer onder mijn...quote:Op maandag 20 juni 2022 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee lui, maar nog te vroeg om te gaan slapen....
Mag dat nog dan??quote:Op maandag 20 juni 2022 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks zeker weer onder mijn...
In het kastje achter de concentratie. Naast de ambitie.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets wat ik pas ga zoeken als ik in de keuken ben, ik hoop dat ik een grote bak ijs tegenkom en een hamburger want daar heb ik zin in.
Waarom zou dat niet mogen?quote:
Dat zal mijn jaloerse parkiet wel weer hebben gedaan.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou gisteren stuurde je me ijskoud weg
quote:Op maandag 20 juni 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal mijn jaloerse parkiet wel weer hebben gedaan.
Je reservevleugeltje?quote:Op maandag 20 juni 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal mijn jaloerse parkiet wel weer hebben gedaan.
Ik zal het wel weer goed maken.quote:
Dat zijn pussie's zegt ze.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Je reservevleugeltje?
Laat je parkiet dit topic maar eens zien.![]()
CRE / [Taxidermie] #1
Moest dat van je begeleider?quote:Op maandag 20 juni 2022 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
Goeie groentelading naast m'n pasta gegeten
Nee van mezelf. VItamines, mineralen en vezels weet je welquote:
Ik plukte ze bij mijn ouders vroeger gewoon even uit de tuin.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga straks een peer eten. Met schil @:mrsloveable
En ik ging zo lekker.quote:
Opgeven is geen optie.quote:
Was een korte revival.quote:Op maandag 20 juni 2022 23:34 schreef devzero het volgende:
Ik moet wat vaker op Fok! komen. Hele revival van DTS gemist
O ja gegeten en 3 afleveringen verder.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik met je mee, zodat je lekker kan eten straks
Waar haal je ganzenrookworst?quote:Op maandag 20 juni 2022 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja gegeten en 3 afleveringen verder.
Het werd ganzenrookworst, salade en rijst met vaag sausje
Morgen iets met pompoen en naanbrood
Bij de ganzenHEMAquote:
Sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
Goedemorgen liefste vivaatjes![]()
Laatste tijd wel erg rustig hier in de ochtenden valt me op
Heb jij iedereen opgesloten in het tuinhuisje zonder wifi tot in de middag?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij iedereen opgesloten in het tuinhuisje zonder wifi tot in de middag?
Grey the bonequote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fran the man![]()
Als het goed is tenminste
Tsja, werk he.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
Goedemorgen liefste vivaatjes![]()
Laatste tijd wel erg rustig hier in de ochtenden valt me op
Mwahhquote:
zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahh
We maken er maar het beste van
Tis in ieder geval mooi weer
Het is geen klacht, meer een constatering.quote:
zo las ik het ookquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is geen klacht, meer een constatering.
Het is gelukkig niet meer zo warm als end vorige week.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahh
heo í het met de marsmannetjes?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahh
had gisteravond anders een aardige waterval over mn rugquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet meer zo warm als end vorige week.
Komt wel weer.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet meer zo warm als end vorige week.
Wat voor noeste arbeit heb je gister dan allemaal verricht?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had gisteravond anders een aardige waterval over mn rug
Watersportquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor noeste arbeit heb je gister dan allemaal verricht?
Ah, ja dan heb je als sneller veel water op je rugquote:
Muah, kan beter. Slaap al nacht of 4 slechtquote:
Oh bahquote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, kan beter. Slaap al nacht of 4 slecht
Nee, niet heel erg, maar precies midden op mijn kin en het irriteert mequote:
Golden shower in de kelder van @Haags?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had gisteravond anders een aardige waterval over mn rug
Oh bah bah!!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, niet heel erg, maar precies midden op mijn kin en het irriteert me
Staat op de markt een vrouw met biologisch en scharrelvlees. Bij haar.quote:
Wat kost het?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Staat op de markt een vrouw met biologisch en scharrelvlees. Bij haar.
Geen idee, 4 euro? 5 euro?quote:
quote:
2,75 https://www.hema.nl/eten-drinken/snacks/rookworstquote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blegh geen idee
@:Hemarookworst wat kost jij?
vind het vrij prijzigquote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, 4 euro? 5 euro?
Het is lekker en kwaliteit daar gaat het om
Als ik ze lekker vind terwijl ik niet dol ben op rookworst zegt dat wel watquote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind het vrij prijzigmaar wil het wel proberen, zag dat het ook te koop is bij een bepaalde markt hier
Dat had ik een tijdje terug toen ik het hier over een bepaalde lijn schoenen had, kreeg ik een week lang steeds die reclame hier op FOK!quote:
Iemand het over oldtimers gehad onlangs? Ook een vage groene back to the future auto.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had ik een tijdje terug toen ik het hier over een bepaalde lijn schoenen had, kreeg ik een week lang steeds die reclame hier op FOK!
Ik tijdje terug in MEN sc maar dat waren auto's van het hoogste kaliber.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Iemand het over oldtimers gehad onlangs? Ook een vage groene back to the future auto.
Das geen hema
Lekker acclimatiseren, het is immers dinsdagquote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Even viesdik doenKroketten en mexicano in de oven
Daar kom ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik tijdje terug in MEN sc maar dat waren auto's van het hoogste kaliber.
Daar gaat het enkel over post krikken, dikke auto's en andere mannen zaken waar draakjes niks te zoeken hebbenquote:
Heb net de boodschappen aangepakt van de bezorger en ze opgeruimd.....nu kan ik niet kiezen waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
Wat gaan of hebben we allemaal gegeten als avond eten?
Doe maar lekker decadent met je thuis bezorgde boodschappenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb net de boodschappen aangepakt van de bezorger en ze opgeruimd.....nu kan ik niet kiezen waar ik zin in heb
Zin in een badeendje?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb net de boodschappen aangepakt van de bezorger en ze opgeruimd.....nu kan ik niet kiezen waar ik zin in heb
Smooth!quote:
Al bijna drie jaar trouwe klant, zaaaalig, zou echt niet meer zonder kunnenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe maar lekker decadent met je thuis bezorgde boodschappen
Je kent mij toch.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zin in een zomers eendje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daarom kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om jou op te eten
Kreng.quote:
Avond MrsL.quote:
Lekker dingquote:
Badeendjequote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond MrsL.![]()
Ze willen mij opeten.
Zeg je dat tegen mij of sta je voor de spiegel?quote:
Er zijn meerdere mogelijkhedenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen mij of sta je voor de spiegel?
Dat weet je bij jou nooit.quote:
Ik ben een mysterieuze draakquote:
Ik vind het toch leuker om naar de super te fietsen en terug. Is ook beter voor mijn conditie.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Smooth!![]()
[..]
Al bijna drie jaar trouwe klant, zaaaalig, zou echt niet meer zonder kunnen![]()
Beter dan lopen?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het toch leuker om naar de super te fietsen en terug. Is ook beter voor mijn conditie.
Never ending story...quote:
Voor mijn fiets conditie is dat wel beter als lopen jaquote:
Een hele toffequote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Never ending story...
Maar jij bent wel een toffe draak.
Ik weet niet of ik nu ga lopen of fietsen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mijn fiets conditie is dat wel beter als lopen ja
Ben al dagelijks onderweg van/naar cliënten en doe intensief werk.....quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het toch leuker om naar de super te fietsen en terug. Is ook beter voor mijn conditie.
De AH zit aan de overkant, de fiets pakken kost mij meer tijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu ga lopen of fietsen.
Lopen = nu weg en snel
Fietsen heb ik al gedaan vandaag
Lopen voor mij duurt langer dan fietsen, althans naar de super.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu ga lopen of fietsen.
Lopen = nu weg en snel
Fietsen heb ik al gedaan vandaag
Kom je doen?quote:
Dat doet iedereen al standaardquote:
Dan ga ik om kusjes vragen.quote:
Jep, ik kreeg alleen ruzie met de dierenbescherming.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je een vinkje op je jasje gespeld?
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik kreeg alleen ruzie met de dierenbescherming.
* Cinderelladreamer slikt een opmerking inquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga vanavond maar extra vroeg mijn nest in, heb sinds vrijdag op zaterdag niet meer dan 5 uur per nacht geslapen
* SBE zegt maar niets over opmerkingen waarin vrouwen inslikken zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer slikt een opmerking in
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE zegt maar niets over opmerkingen waarin vrouwen inslikken zeggen.
Ik hou het graag netjes.quote:
DerRabbit heeft mij geleerd hoe ik mij aan zijn hof moet gedragen.quote:
Ja dat geeft me echt vertrouwenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
DerRabbit heeft mij geleerd hoe ik mij aan zijn hof moet gedragen.
Nou zeg, het was wel onder begeleiding van FF en MrsL.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat geeft me echt vertrouwen![]()
Ja dat dusquote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou zeg, het was wel onder begeleiding van FF en MrsL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |