Doe maar lekker decadent met je thuis bezorgde boodschappenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb net de boodschappen aangepakt van de bezorger en ze opgeruimd.....nu kan ik niet kiezen waar ik zin in heb

Zin in een badeendje?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb net de boodschappen aangepakt van de bezorger en ze opgeruimd.....nu kan ik niet kiezen waar ik zin in heb

Smooth!quote:
Al bijna drie jaar trouwe klant, zaaaalig, zou echt niet meer zonder kunnenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe maar lekker decadent met je thuis bezorgde boodschappen

Je kent mij toch.quote:

quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zin in een zomers eendje
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daarom kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om jou op te eten

Kreng.quote:

Avond MrsL.quote:

Lekker dingquote:

Badeendjequote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond MrsL.![]()
Ze willen mij opeten.

Zeg je dat tegen mij of sta je voor de spiegel?quote:

Er zijn meerdere mogelijkhedenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen mij of sta je voor de spiegel?

Dat weet je bij jou nooit.quote:

Ik ben een mysterieuze draakquote:

Ik vind het toch leuker om naar de super te fietsen en terug. Is ook beter voor mijn conditie.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Smooth!![]()
[..]
Al bijna drie jaar trouwe klant, zaaaalig, zou echt niet meer zonder kunnen![]()

Beter dan lopen?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het toch leuker om naar de super te fietsen en terug. Is ook beter voor mijn conditie.

Never ending story...quote:

Voor mijn fiets conditie is dat wel beter als lopen jaquote:

Een hele toffequote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Never ending story...
Maar jij bent wel een toffe draak.

Ik weet niet of ik nu ga lopen of fietsen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mijn fiets conditie is dat wel beter als lopen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |