Wat kost het?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Staat op de markt een vrouw met biologisch en scharrelvlees. Bij haar.

Geen idee, 4 euro? 5 euro?quote:

quote:
2,75 https://www.hema.nl/eten-drinken/snacks/rookworstquote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blegh geen idee
@:Hemarookworst wat kost jij?

vind het vrij prijzigquote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, 4 euro? 5 euro?
Het is lekker en kwaliteit daar gaat het om

Als ik ze lekker vind terwijl ik niet dol ben op rookworst zegt dat wel watquote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind het vrij prijzigmaar wil het wel proberen, zag dat het ook te koop is bij een bepaalde markt hier

Verse @hemarookworst 🎉quote:

Dat had ik een tijdje terug toen ik het hier over een bepaalde lijn schoenen had, kreeg ik een week lang steeds die reclame hier op FOK!quote:

Iemand het over oldtimers gehad onlangs? Ook een vage groene back to the future auto.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had ik een tijdje terug toen ik het hier over een bepaalde lijn schoenen had, kreeg ik een week lang steeds die reclame hier op FOK!

Ik tijdje terug in MEN sc maar dat waren auto's van het hoogste kaliber.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Iemand het over oldtimers gehad onlangs? Ook een vage groene back to the future auto.
Das geen hema

Lekker acclimatiseren, het is immers dinsdagquote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Even viesdik doenKroketten en mexicano in de oven

Daar kom ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik tijdje terug in MEN sc maar dat waren auto's van het hoogste kaliber.

Daar gaat het enkel over post krikken, dikke auto's en andere mannen zaken waar draakjes niks te zoeken hebbenquote:

Heb net de boodschappen aangepakt van de bezorger en ze opgeruimd.....nu kan ik niet kiezen waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
Wat gaan of hebben we allemaal gegeten als avond eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |