Eet je ook het steeltje?quote:Op maandag 20 juni 2022 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet bijna nooit appels. Peer eet ik wel met schil.
Het steeltje kietelt altijd lekker op de porseleinen troon.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het steeltje kietelt altijd lekker op de porseleinen troon.
quote:Op maandag 20 juni 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het steeltje kietelt altijd lekker op de porseleinen troon.
Die droeftoeter mag ook wel weer terug naar school.quote:
Beetje triest wel iddquote:Op maandag 20 juni 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die droeftoeter mag ook wel weer terug naar school.
Dat ken je wel stellen idd.quote:
Het is wel schattig dat je niet eens je letters kan uitlijnen. Maar je boodschap is ook compleet kut. Ik moet er om lachenquote:
Dat is beter dan platzak.quote:
Een klapzak lijkt mij ook maar niets.quote:
Of een knapzakquote:Op maandag 20 juni 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een klapzak lijkt mij ook maar niets.
Nee dat ook nietquote:Op maandag 20 juni 2022 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een klapzak lijkt mij ook maar niets.
Nee, afgelopen zaterdag wel naar Meijendel/Oostduinen geweestquote:Op maandag 20 juni 2022 19:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ouwe pik ouwe pijp, ben je nog in Kiekduun geweest?
Dat is ook leuk!quote:Op maandag 20 juni 2022 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, afgelopen zaterdag wel naar Meijendel/Oostduinen geweest
Ik was daarna even op de pier geweest toen de zon bijna onder ging, begon opeens heel hard te waaien. Waaide bijna weg joh. Toen ik weer terug naar de stad fietste was er nauwelijks wind.quote:
Ja aan de kust was de afkoeling zaterdag al vroeg ingezet.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was daarna even op de pier geweest toen de zon bijna onder ging, begon opeens heel hard te waaien. Waaide bijna weg joh. Toen ik weer terug naar de stad fietste was er nauwelijks wind.
O ja, dat moet ook nog gebeuren.quote:
Maanlampje.quote:
Hup de keuken inquote:Op maandag 20 juni 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja, dat moet ook nog gebeuren.
O ja, maar ik weet nog niet wat te maken vanavondquote:
Pasta, iets met rijst? Of stamppotquote:Op maandag 20 juni 2022 20:14 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja, maar ik weet nog niet wat te maken vanavond
Maar dat had ik gister al en heb niks te stampenquote:Op maandag 20 juni 2022 20:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pasta, iets met rijst? Of stamppot
Wat heb je wel dan?quote:Op maandag 20 juni 2022 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat had ik gister al en heb niks te stampen
Iets wat ik pas ga zoeken als ik in de keuken ben, ik hoop dat ik een grote bak ijs tegenkom en een hamburger want daar heb ik zin in.quote:
Nou dat hoop ik met je mee, zodat je lekker kan eten straksquote:Op maandag 20 juni 2022 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets wat ik pas ga zoeken als ik in de keuken ben, ik hoop dat ik een grote bak ijs tegenkom en een hamburger want daar heb ik zin in.
Straks zeker weer onder mijn...quote:Op maandag 20 juni 2022 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee lui, maar nog te vroeg om te gaan slapen....
Mag dat nog dan??quote:Op maandag 20 juni 2022 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks zeker weer onder mijn...
In het kastje achter de concentratie. Naast de ambitie.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets wat ik pas ga zoeken als ik in de keuken ben, ik hoop dat ik een grote bak ijs tegenkom en een hamburger want daar heb ik zin in.
Waarom zou dat niet mogen?quote:
Dat zal mijn jaloerse parkiet wel weer hebben gedaan.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou gisteren stuurde je me ijskoud weg
quote:Op maandag 20 juni 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal mijn jaloerse parkiet wel weer hebben gedaan.
Je reservevleugeltje?quote:Op maandag 20 juni 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal mijn jaloerse parkiet wel weer hebben gedaan.
Ik zal het wel weer goed maken.quote:
Dat zijn pussie's zegt ze.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Je reservevleugeltje?
Laat je parkiet dit topic maar eens zien.![]()
CRE / [Taxidermie] #1
Moest dat van je begeleider?quote:Op maandag 20 juni 2022 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
Goeie groentelading naast m'n pasta gegeten
Nee van mezelf. VItamines, mineralen en vezels weet je welquote:
Ik plukte ze bij mijn ouders vroeger gewoon even uit de tuin.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga straks een peer eten. Met schil @:mrsloveable
En ik ging zo lekker.quote:
Opgeven is geen optie.quote:
Was een korte revival.quote:Op maandag 20 juni 2022 23:34 schreef devzero het volgende:
Ik moet wat vaker op Fok! komen. Hele revival van DTS gemist
O ja gegeten en 3 afleveringen verder.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik met je mee, zodat je lekker kan eten straks
Waar haal je ganzenrookworst?quote:Op maandag 20 juni 2022 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja gegeten en 3 afleveringen verder.
Het werd ganzenrookworst, salade en rijst met vaag sausje
Morgen iets met pompoen en naanbrood
Bij de ganzenHEMAquote:
Sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
Goedemorgen liefste vivaatjes![]()
Laatste tijd wel erg rustig hier in de ochtenden valt me op
Fran the manquote:
Heb jij iedereen opgesloten in het tuinhuisje zonder wifi tot in de middag?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij iedereen opgesloten in het tuinhuisje zonder wifi tot in de middag?
Grey the bonequote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fran the man![]()
Als het goed is tenminste
Alles Frantastisch?quote:
Tsja, werk he.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
Goedemorgen liefste vivaatjes![]()
Laatste tijd wel erg rustig hier in de ochtenden valt me op
Mwahhquote:
zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahh
We maken er maar het beste van
Tis in ieder geval mooi weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |