Ik tijdje terug in MEN sc maar dat waren auto's van het hoogste kaliber.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Iemand het over oldtimers gehad onlangs? Ook een vage groene back to the future auto.
Das geen hema
Lekker acclimatiseren, het is immers dinsdagquote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Even viesdik doenKroketten en mexicano in de oven
Daar kom ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik tijdje terug in MEN sc maar dat waren auto's van het hoogste kaliber.
Daar gaat het enkel over post krikken, dikke auto's en andere mannen zaken waar draakjes niks te zoeken hebbenquote:
Heb net de boodschappen aangepakt van de bezorger en ze opgeruimd.....nu kan ik niet kiezen waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
Wat gaan of hebben we allemaal gegeten als avond eten?
Doe maar lekker decadent met je thuis bezorgde boodschappenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb net de boodschappen aangepakt van de bezorger en ze opgeruimd.....nu kan ik niet kiezen waar ik zin in heb
Zin in een badeendje?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb net de boodschappen aangepakt van de bezorger en ze opgeruimd.....nu kan ik niet kiezen waar ik zin in heb
Smooth!quote:
Al bijna drie jaar trouwe klant, zaaaalig, zou echt niet meer zonder kunnenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe maar lekker decadent met je thuis bezorgde boodschappen
Je kent mij toch.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Zin in een zomers eendje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daarom kan ik het niet over m'n hart verkrijgen om jou op te eten
Kreng.quote:
Avond MrsL.quote:
Lekker dingquote:
Badeendjequote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond MrsL.![]()
Ze willen mij opeten.
Zeg je dat tegen mij of sta je voor de spiegel?quote:
Er zijn meerdere mogelijkhedenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen mij of sta je voor de spiegel?
Dat weet je bij jou nooit.quote:
Ik ben een mysterieuze draakquote:
Ik vind het toch leuker om naar de super te fietsen en terug. Is ook beter voor mijn conditie.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Smooth!![]()
[..]
Al bijna drie jaar trouwe klant, zaaaalig, zou echt niet meer zonder kunnen![]()
Beter dan lopen?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het toch leuker om naar de super te fietsen en terug. Is ook beter voor mijn conditie.
Never ending story...quote:
Voor mijn fiets conditie is dat wel beter als lopen jaquote:
Een hele toffequote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Never ending story...
Maar jij bent wel een toffe draak.
Ik weet niet of ik nu ga lopen of fietsen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mijn fiets conditie is dat wel beter als lopen ja
Ben al dagelijks onderweg van/naar cliënten en doe intensief werk.....quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het toch leuker om naar de super te fietsen en terug. Is ook beter voor mijn conditie.
De AH zit aan de overkant, de fiets pakken kost mij meer tijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu ga lopen of fietsen.
Lopen = nu weg en snel
Fietsen heb ik al gedaan vandaag
Lopen voor mij duurt langer dan fietsen, althans naar de super.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu ga lopen of fietsen.
Lopen = nu weg en snel
Fietsen heb ik al gedaan vandaag
Kom je doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |