Is die bakschepper in te huren?quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is tonijn gegeten. Zonder olie want de katten gingen rellen. Straks nog een portie met olie, als dit er in blijft. Ze had flink honger. Drinken doet ze overigens uitstekend deze week. Anus ziet er normaal uit.
Er was inderdaad al een paar dagen niet gepoept hoorde ik net van de bakschepper. Die ook net het hele huis heeft gestofzuigd en gedweild
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:11 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa sterkte
@:Lucky_Strike sterkte en beterschap aan Piep
@:derLudolf beterschap
Ik had gisteren diploma-uitreiking. Broer, ouders, oma en B waren er. Ik had een jurkje (en knalblauwe All Stars eronder). Stagebegeleider hield tot mijn verbazing een heel flatterend praatje. (De stagebegeleider die wel eens vergat dat ik stage bij hem liep, en waar ik verder ook niet veel aan had. Nu wel ineens helemaal trots op me en allerlei goeie herinneringen aan me)
's Avonds met z'n allen uit eten geweest. Op mijn kosten want ik ben nu een Volwassene met een Salaris.
Vanochtend een mailtje van de studie-adviseur. Die was na de diploma-uitreiking blijkbaar meteen dingen uit gaan zoeken, want ze kon niet geloven dat ik niet Cum Laude had. Bleek inderdaad een foutje te zijn van Diploma Services (die ik sowieso niet serieus kan nemen, ik bedoel, die naam).
Binnenkort dus even opnieuw m'n diploma ophalen, maar dan met Cum Laude erop ipv alleen geslaagd.
Joepie, wat fijn ditquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Dora is vandaag voor het eerst sinds vrijdag zelfstandig de poort uitgelopen voor de laatste avondwandeling.![]()
(Die ik wel, expres, nog in het daglicht heb gedaan maar van de week wilde ze zelfs bij daglicht niet)
Nou! Gewoon weer een fijne spring in 't veld Doraquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ben echt enorm opgelucht. Ik hoop dat het doorzet.
Dan krijg je er nog eentje. Wat een knappe prestatiequote:
Beterschap voor Poes. En fijn dat Dora geen draagflapoor meer is dan..quote:Op donderdag 23 juni 2022 07:14 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Daar waar Dora een grote stap zette gisteren gaat het dus niet goed met Abby. Snot, nog steeds oordrek maar ze trekt zich ook wat terug en ze eet slecht.
En nog een felicitatie van mijquote:
*flop flop flopquote:Op donderdag 23 juni 2022 07:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Beterschap voor Poes. En fijn dat Dora geen draagflapoor meer is dan..
Gefeliciteerdquote:
Inspectie?quote:Op donderdag 23 juni 2022 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag 'inspectie' van de administratie van het pgb van moeders. Je moet alles netjes klaar hebben liggen voor ze. Alleen staat echt alles tegenwoordig online. Loonstrookjes, brieven, ziekmeldingen, contracten etc. Ik voelde niet de behoefte om alles uiit te printen, dus ik ben benieuwd
Daarom heb ik gisteren het huis gepoetstquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, het wordt ineens 30 graden vandaag. Dat had ik nog niet meegekregen. Dan zal ik vast niet zo productief zijn als ik van plan ben.
Ik ben speciaal om die reden naar t werk gegaan terwijl thuiswerken efficiënter, maar veel warmer, zou zijnquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, het wordt ineens 30 graden vandaag. Dat had ik nog niet meegekregen. Dan zal ik vast niet zo productief zijn als ik van plan ben.
Dat is ook niet voor de eerste keer. Is een pgb ook werkverschaffing? voor de uitvoerders.quote:Op donderdag 23 juni 2022 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag 'inspectie' van de administratie van het pgb van moeders. Je moet alles netjes klaar hebben liggen voor ze. Alleen staat echt alles tegenwoordig online. Loonstrookjes, brieven, ziekmeldingen, contracten etc. Ik voelde niet de behoefte om alles uiit te printen, dus ik ben benieuwd
Zeg dat welquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wachten op een pakketje dus nergens heen voorlopig
Oef dat gaat een warme klus worden @:Sarabi
Greendayquote:Op donderdag 23 juni 2022 11:19 schreef gcjoel het volgende:
Net uit bed, is het al warm zeg!
Gister naar greenday in Groningen geweest. Leuk hoor met die boeren en files op de weg![]()
We hebben er zo'n 4 uur over gedaan.![]()
Maar was wel tof, want mijn bff woont ook in Groningen dus die kwam ook
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 23 juni 2022 11:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa voor mijn gevoel alleen maar oude nummers. Of ze hebben geen nieuwe?
Ik ben ook uit de american idiot tijd.quote:Op donderdag 23 juni 2022 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Toen ik tijdens mijn studie een veel jongere klasgenoot op visite had, wilde hij wel Greenday horen. Ik vroeg of hij Dookie of American Idiot wilde horen. Hij kende niets van Dookie, dacht zelfs dat Greenday een heel recente band was. Zo jong
Viel gister echt enorm mee, of ja je kan de 'rust' best prima opzoeken.quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice, Greenday.
Wij gaan zo naar G´n roses.. Weet niet of het zin is of ik er tegen op zie.. Mensen..... veel....
Goed van je!quote:Op donderdag 23 juni 2022 13:49 schreef Blues het volgende:
Mijn 'oude' lease-Ebike is opgehaald.
600 dingen op een iPad moeten invullen. Mopper mopper mopper deed de chauffeur op de lease maatschappij. Hoe de communicatie gaat en hele verhalen van dingen die er steeds fout gaat in het contact me hen.
Goh! Ben dus niet de enige.
Bij de andere dealer van mijn nieuwe lease-ebike is nog niets bekend of besteld![]()
![]()
Had niet anders verwacht...wel weer ff gemaild met leasemaatschappij![]()
Gelukkig heb ik nog een oud brikkie staan voor morgen naar station. Bandjes net opgepompt dus geen probleem verder, maar het had wat beter kunnen aansluiten allemaal.
Komt goed in the end![]()
Positief blijven
Alles niet zo serieus nemen
First world problems
WAT! Zolang wachten! Moet er goudbeslag op of zo? Of met de mind beschildertquote:Op donderdag 23 juni 2022 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Goed van je!
Ben nog steeds aan het wachten op mijn nieuwe e-bike. November besteld, laatste berichten zijn begin augustus. Eerst zien dan geloven.
Pfff rekening binnen van Menzis. Wist niet dat een fietstest onder het eigen risico viel, schrok me een hoedje.
En moet ook even naar de laptopmonteur, de linkerkant van het toetsenbord heeft kuren en dat typt niet fijn.
Zag er inderdaad relaxt uitquote:Op donderdag 23 juni 2022 13:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Viel gister echt enorm mee, of ja je kan de 'rust' best prima opzoeken.
Wij stonden helemaal rechts op het asfalt naast de frietkraam, goed geluid, goed zicht en er stond bijna niemand.
Er waren ook mensen met kleedjes achterin het veld, ook heerlijk lijkt me.
Nee hoor, gewoon een batavus. Maar onderdelen zijn niet/moeilijk leverbaar. Delen komen uit China en dat gaat ook wat lastig.quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:01 schreef Blues het volgende:
[..]
WAT! Zolang wachten! Moet er goudbeslag op of zo? Of met de mind beschildert![]()
Probeer maar eens een ketting en een setje tandwielen (eigenlijk zijn het kettingwielenquote:Op donderdag 23 juni 2022 14:01 schreef Blues het volgende:
[..]
WAT! Zolang wachten! Moet er goudbeslag op of zo? Of met de mind beschildert![]()
Hoe is het met je? Iets aan het opknappen?quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Probeer maar eens een ketting en een setje tandwielen (eigenlijk zijn het kettingwielenmaar iedereen zegt het verkeerd) te bestellen bij Shimano...
Via bol morgen in huis?quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:12 schreef derLudolf het volgende:
Probeer maar eens een ketting en een setje tandwielen (eigenlijk zijn het kettingwielenmaar iedereen zegt het verkeerd) te bestellen bij Shimano...
Ja eigenlijk heb ik geen last meer, vanochtend had ik nog wel een beetje last maar nu helemaal niet meer. Denk dat m'n reisje dit weekend dan maar gewoon door kan gaanquote:Op donderdag 23 juni 2022 14:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Iets aan het opknappen?
Ik zie het ja, nou dan ik dat al weer een stuk beter te leveren. Ik weet dat m'n pa er best lang op heeft gewacht vorig jaar.quote:
Dat lukt met de fiets echt niet. Maar de huidige doet het nogquote:
Ik had t over de onderdelen van Luquote:Op donderdag 23 juni 2022 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat lukt met de fiets echt niet. Maar de huidige doet het nog
Wauw! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:11 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa sterkte
@:Lucky_Strike sterkte en beterschap aan Piep
@:derLudolf beterschap
Ik had gisteren diploma-uitreiking. Broer, ouders, oma en B waren er. Ik had een jurkje (en knalblauwe All Stars eronder). Stagebegeleider hield tot mijn verbazing een heel flatterend praatje. (De stagebegeleider die wel eens vergat dat ik stage bij hem liep, en waar ik verder ook niet veel aan had. Nu wel ineens helemaal trots op me en allerlei goeie herinneringen aan me)
's Avonds met z'n allen uit eten geweest. Op mijn kosten want ik ben nu een Volwassene met een Salaris.
Vanochtend een mailtje van de studie-adviseur. Die was na de diploma-uitreiking blijkbaar meteen dingen uit gaan zoeken, want ze kon niet geloven dat ik niet Cum Laude had. Bleek inderdaad een foutje te zijn van Diploma Services (die ik sowieso niet serieus kan nemen, ik bedoel, die naam).
Binnenkort dus even opnieuw m'n diploma ophalen, maar dan met Cum Laude erop ipv alleen geslaagd.
Dat stelt gerust, dat het nu weer wat beter te leveren is. Mijn fiets moet ook een en ander vernieuwd krijgen voordat ik er komende zomer ver op kan. Niet dat ik veel verre plannen heb, maar eigenlijk moest ie vorige zomer al een grondige beurtquote:Op donderdag 23 juni 2022 15:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zie het ja, nou dan ik dat al weer een stuk beter te leveren. Ik weet dat m'n pa er best lang op heeft gewacht vorig jaar.
Nou, het idee was dit:quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:59 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa wat deed je voor pijnlijke workout?
Lol, hier blauwe luchtenquote:Op donderdag 23 juni 2022 17:58 schreef Tele6 het volgende:
Het auto-alarm van de auto hier voor de deur gaat af, zó hard regent het
Duidelijk verhaalquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, het idee was dit:
Complete as many rounds as possible in 20 mins of:
Handstand Hold, 30 secs
Squat Hold, 30 secs
L-Sit Hold, 30 secs
Chin Over Bar Hold, 30 secs
En daar heb ik over gemopperd en toen moest ik dit:
20:00 AMRAP:
Double Kettlebell Overhead Carry, 16 kg, 24 m
9 Double Kettlebell Front Squats, 16 kg
Double Kettlebell Farmers Carry, 16 kg, 24 m
12 Body Rows
Vooral de kb front rack squats waren facking kut.
Regen?quote:Op donderdag 23 juni 2022 17:58 schreef Tele6 het volgende:
Het auto-alarm van de auto hier voor de deur gaat af, zó hard regent het
Oh ik denk dat ik liever die eerste had gedaanquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, het idee was dit:
Complete as many rounds as possible in 20 mins of:
Handstand Hold, 30 secs
Squat Hold, 30 secs
L-Sit Hold, 30 secs
Chin Over Bar Hold, 30 secs
En daar heb ik over gemopperd en toen moest ik dit:
20:00 AMRAP:
Double Kettlebell Overhead Carry, 16 kg, 24 m
9 Double Kettlebell Front Squats, 16 kg
Double Kettlebell Farmers Carry, 16 kg, 24 m
12 Body Rows
Vooral de kb front rack squats waren facking kut.
Ik in hindsight ookquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik liever die eerste had gedaan
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 23 juni 2022 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maandag uit eten, gisteren uit eten, morgen uit eten.
En inmiddels vier kantoordagen achter elkaarVandaag voor het eerst in ruim twee jaar weer een landelijke meeting. Was fijn.
Maar ik mis mijn thuisdagen wel /huismus
Hier net de was binnen voor de bui. Gelukkig alleen het randje kwam hier over dus geen al te harde regen. Dus nu weer lekker buiten zitten etenquote:
Bui?quote:
Ze liegenquote:
Vorige keer was in 2018; al even geleden dus. Het gaat er ook om of de zorg nog afdoende is etc. Hij zei aan het eind van het gesprek 'U bent tevreden. Wij zijn ook tevreden'. Dat klonk wel goed geloof ik.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:10 schreef Vanyel het volgende:
Inspectie?
Dat hebben wij nog nooit gehad
Herkenbaar scenario.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:10 schreef fietsie het volgende:
Hier was het echt een soort van anticlimax; buienradar toonde woest binnendrijvende buien die ter plekke oplosten... bijelkaar 9mm in de regenmeter, en niet eens een veraf geboemel...
Ik woonde met een FOKker in hetzelfde trappenhuis. Went heel snel. Inmiddels is hij getrouwd & verhuisd.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:32 schreef Kreator het volgende:
Ik zie nu bijna dagelijks een fokker voor de deur langslopen. Ook apart.
Tevens 2.5 kilo kwijtgeraakt sinds ik begonnen ben met MTB.
Tot slot vanavond spareribs eten inEnschede
met
wouter
.
PS goed geslapen.
Addendum: geen zin meer in werken.
Ik wist niet dat jij het zo slecht hebt gehad vroeger. Heb je lang in een trappenhuis moeten wonen en waarom woonde er nog een fokker?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik woonde met een FOKker in hetzelfde trappenhuis
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij het zo slecht hebt gehad vroeger. Heb je lang in een trappenhuis moeten wonen en waarom woonde er nog een fokker?
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:40 schreef Kreator het volgende:
Ik wist niet dat jij het zo slecht hebt gehad vroeger. Heb je lang in een trappenhuis moeten wonen en waarom woonde er nog een fokker?
Ah, ik zie het probleem al.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:39 schreef Lonaa het volgende:
Mistakes were made
Run, 400 m
Row, 800 m
Run, 400 m
Sled Push, 20 kg, 150 m
Run, 400 m
40 Push-ups
Run, 400 m
Row, 800 m
tot zijn elfde, daarna ging ie naar Hogwartsquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu klinkt het net alsof die Fok!ker je stalkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:32 schreef Kreator het volgende:
Ik zie nu bijna dagelijks een fokker voor de deur langslopen. Ook apart.
Tevens 2.5 kilo kwijtgeraakt sinds ik begonnen ben met MTB.
Tot slot vanavond spareribs eten inEnschede
met
wouter
.
PS goed geslapen.
Addendum: geen zin meer in werken.
Zou me niks verbazen. Binnenkort dan maar verhuizen naar een trappenhuis.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nu klinkt het net alsof die Fok!ker je stalkt.
Reservering maar afgezegdquote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:59 schreef Sarabi het volgende:
Wat een nacht
En ik voelde me al niet 100%
Vanavond eigenlijk uiteten maar even aan kijken of dat nu niet zonde van het geld en eten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |