Nou! Gewoon weer een fijne spring in 't veld Doraquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ben echt enorm opgelucht. Ik hoop dat het doorzet.
Dan krijg je er nog eentje. Wat een knappe prestatiequote:
Beterschap voor Poes. En fijn dat Dora geen draagflapoor meer is dan..quote:Op donderdag 23 juni 2022 07:14 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Daar waar Dora een grote stap zette gisteren gaat het dus niet goed met Abby. Snot, nog steeds oordrek maar ze trekt zich ook wat terug en ze eet slecht.
En nog een felicitatie van mijquote:
*flop flop flopquote:Op donderdag 23 juni 2022 07:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Beterschap voor Poes. En fijn dat Dora geen draagflapoor meer is dan..
Gefeliciteerdquote:
Inspectie?quote:Op donderdag 23 juni 2022 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag 'inspectie' van de administratie van het pgb van moeders. Je moet alles netjes klaar hebben liggen voor ze. Alleen staat echt alles tegenwoordig online. Loonstrookjes, brieven, ziekmeldingen, contracten etc. Ik voelde niet de behoefte om alles uiit te printen, dus ik ben benieuwd
Daarom heb ik gisteren het huis gepoetstquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, het wordt ineens 30 graden vandaag. Dat had ik nog niet meegekregen. Dan zal ik vast niet zo productief zijn als ik van plan ben.
Ik ben speciaal om die reden naar t werk gegaan terwijl thuiswerken efficiënter, maar veel warmer, zou zijnquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, het wordt ineens 30 graden vandaag. Dat had ik nog niet meegekregen. Dan zal ik vast niet zo productief zijn als ik van plan ben.
Dat is ook niet voor de eerste keer. Is een pgb ook werkverschaffing? voor de uitvoerders.quote:Op donderdag 23 juni 2022 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag 'inspectie' van de administratie van het pgb van moeders. Je moet alles netjes klaar hebben liggen voor ze. Alleen staat echt alles tegenwoordig online. Loonstrookjes, brieven, ziekmeldingen, contracten etc. Ik voelde niet de behoefte om alles uiit te printen, dus ik ben benieuwd
Zeg dat welquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wachten op een pakketje dus nergens heen voorlopig
Oef dat gaat een warme klus worden @:Sarabi
Greendayquote:Op donderdag 23 juni 2022 11:19 schreef gcjoel het volgende:
Net uit bed, is het al warm zeg!
Gister naar greenday in Groningen geweest. Leuk hoor met die boeren en files op de weg![]()
We hebben er zo'n 4 uur over gedaan.![]()
Maar was wel tof, want mijn bff woont ook in Groningen dus die kwam ook
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 23 juni 2022 11:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa voor mijn gevoel alleen maar oude nummers. Of ze hebben geen nieuwe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |