Mercedes: "Wij hebben het beste team qua ontwerpers, engineers en technici."quote:Op zondag 19 juni 2022 11:27 schreef Breekfast het volgende:
Het blijft mij wel verbazen dat een topteam als Mercedes niet in staat is de problemen snel op te lossen. Blijkbaar hebben ze bij het ontwerp van de nieuwe auto zulke fundamentele ontwerpfouten gemaakt dat het niet op te lossen valt zonder het hele ontwerp om te hoeven gooien.
zo werkt F1 nu eenmaal, politiek is nooit ver wegquote:Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
Een ding moet je Mercedes (en wellicht ook andere teams) nageven: ze blijven het proberen
Het heeft in de persconferentie tot ietwat cynische reacties van andere teambazen geleid. "Misschien hadden ze die al in hun zak zitten, maar ja, een metalen steun heb je niet makkelijk in de zak zitten", aldus Frederic Vasseur van Alfa Romeo. McLaren CEO Zak Brown voegde toe: "Of misschien hebben ze daar een glazen bol..."quote:Op zondag 19 juni 2022 11:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Over onoprecht en zielige spelletjes gesproken, het is wel opvallend dat Mercedes blijkbaar al wist van de in de TD voorgestelde aanpassing voor dat tweede stangetje om de vloer te verstevigen en er dus al in de vrije training mee reed.
https://nl.motorsport.com(...)nd-protest/10324556/
Het momentum keert zich tegen Mercedes. In de afgelopen jaren hadden de teambazen dat niet openlijk durven te zeggenquote:Op zondag 19 juni 2022 11:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Het heeft in de persconferentie tot ietwat cynische reacties van andere teambazen geleid. "Misschien hadden ze die al in hun zak zitten, maar ja, een metalen steun heb je niet makkelijk in de zak zitten", aldus Frederic Vasseur van Alfa Romeo. McLaren CEO Zak Brown voegde toe: "Of misschien hebben ze daar een glazen bol..."
Alsof ze daar iets om gevenquote:
zeker een McLaren als Merc klant, die zullen wel al een aardig voorstel van Audi hebben liggenquote:Op zondag 19 juni 2022 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het momentum keert zich tegen Mercedes. In de afgelopen jaren hadden de teambazen dat niet openlijk durven te zeggen
Die steun hebben ze gewoon daar bijelkaar geMacgyvert natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Het heeft in de persconferentie tot ietwat cynische reacties van andere teambazen geleid. "Misschien hadden ze die al in hun zak zitten, maar ja, een metalen steun heb je niet makkelijk in de zak zitten", aldus Frederic Vasseur van Alfa Romeo. McLaren CEO Zak Brown voegde toe: "Of misschien hebben ze daar een glazen bol..."
Weet je, Toto Wolff scoort (van wat ik van hem kan zien) behoorlijk hoog in de lijstjes van narcisme. Wat hij nu uitkraamt is een vlucht naar voren om zijn machtspositie te heroveren.quote:
Redbull blijft ook proberen om het budgetcap 2022 te verhogen. Is denk ik ook kwalijkquote:Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
Een ding moet je Mercedes (en wellicht ook andere teams) nageven: ze blijven het proberen
Sinds Lauda er niet meer is heb je daar toch een vreemde situatie gekregen, sindsdien moet Toto good cop bad cop in z'n eentje doen maar dat good cop gaat hem niet zo best afquote:Op zondag 19 juni 2022 11:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet je, Toto Wolff scoort (van wat ik van hem kan zien) behoorlijk hoog in de lijstjes van narcisme. Wat hij nu uitkraamt is een vlucht naar voren om zijn machtspositie te heroveren.
Nu er niet aan toe wordt gegeven zul je straks nog veel meer rare teksten uit zijn mond horen komen. Een narcist is in eerste instantie niet makkelijk te spotten, maar vorig jaar toen de RB Mercedes het vuur echt aan de schenen legde kwamen de trekjes naar voren.
Het beste is dan ook om hem te negeren, want veranderen heeft toch geen zin.
daar zijn Ferrari en Mercedes ook voor, alleen wat kleinere teams nietquote:Op zondag 19 juni 2022 11:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Redbull blijft ook proberen om het budgetcap 2022 te verhogen. Is denk ik ook kwalijk
Dit leeft samen met Masi in AD heel erg onder de Britse F1 fans
Lauda wist overal de angel uit te krijgen en had het respect van Wolff. Er is nu binnen Mercedes niemand meer van statuur om hem tegen te houden.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinds Lauda er niet meer is heb je daar toch een vreemde situatie gekregen, sindsdien moet Toto good cop bad cop in z'n eentje doen maar dat good cop gaat hem niet zo best af
maargoed RB heeft dan wel een punt.....transport 4 a 5 keer zo duur en de rest is ook achterlijk duur geworden.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Redbull blijft ook proberen om het budgetcap 2022 te verhogen. Is denk ik ook kwalijk
Mercedes zou enorm gebaat zijn met een verhoging van de cap. Kunnen ze een nieuwe auto ontwerpen.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor 2024.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mercedes zou enorm gebaat zijn met een verhoging van de cap. Kunnen ze een nieuwe auto ontwerpen.
met nieuwe regels.........quote:
Ja, tenzij RedBull dit jaar nog grote steken laat vallen qua betrouwbaarheid zie ik niet in hoe anderen Max nog gaan bedreigen.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:53 schreef Beathoven het volgende:
Dit wordt t eerste cruise seizoen voor Verstappen. De lof voor Leclerc is wel aardig maar die presteert alleen vertekenent redelijk omdat Hamilton slecht presteert en er logisch gezien toch iemand in dat gat gaat vallen.
Leclerc is Mr. Saturday. Max is Mr. Sunday. En het gaat om zondag (uitgezonderd sprintracesquote:Op zondag 19 juni 2022 11:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, tenzij RedBull dit jaar nog grote steken laat vallen qua betrouwbaarheid zie ik niet in hoe anderen Max nog gaan bedreigen.
Of hij pole heeft of niet, hij staat er in de race en maakt het dan meestal af.
Ik snap het vanuit RB punt wel, zeker omdat ze geld overhouden net zoals Mercedes en Ferrari. Alleen de armste vijf teams die houden geen geld over en kunnen door die gestegen (transport) prijzen minder ontwikkelen. Dus het budget aanpassen op verzoek van de rijke jongens is niet eerlijk.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maargoed RB heeft dan wel een punt.....transport 4 a 5 keer zo duur en de rest is ook achterlijk duur geworden.
hmmm het seizoen is nog lang.....quote:Op zondag 19 juni 2022 11:53 schreef Beathoven het volgende:
Dit wordt t eerste cruise seizoen voor Verstappen. De lof voor Leclerc is wel aardig maar die presteert alleen vertekenent redelijk omdat Hamilton slecht presteert en er logisch gezien toch iemand in dat gat gaat vallen.
Of Leclerc is gewoon een heel behoorlijke coureur met een dito auto onder zijn kont. Hoe is dat vertekenend?quote:Op zondag 19 juni 2022 11:53 schreef Beathoven het volgende:
dit, nog veel te vroeg voor conclusiesquote:Op zondag 19 juni 2022 11:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hmmm het seizoen is nog lang.....
ik durf er nog niet aan te denken
Sowieso hebben een aantal teams de inflatie mee gebudgetteerd. Dat hadden de andere teams ook kunnen doen.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik snap het vanuit RB punt wel, zeker omdat ze geld overhouden net zoals Mercedes en Ferrari. Alleen de armste vijf teams die houden geen geld over en kunnen door die gestegen (transport) prijzen minder ontwikkelen. Dus het budget aanpassen op verzoek van de rijke jongens is niet eerlijk.
Ik vind het een minder kwalijke zaak dan waar Mercedes mee bezig is met de porpoising, alleen we mogen dit gelobby van redbull wel adresseren
hoe kom je erbij dat het alleen Red Bull is die lobbyt, er zijn maar 3 teams tegen die ik overigens gelijk geeft hoorquote:Op zondag 19 juni 2022 11:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik snap het vanuit RB punt wel, zeker omdat ze geld overhouden net zoals Mercedes en Ferrari. Alleen de armste vijf teams die houden geen geld over en kunnen door die gestegen (transport) prijzen minder ontwikkelen. Dus het budget aanpassen op verzoek van de rijke jongens is niet eerlijk.
Ik vind het een minder kwalijke zaak dan waar Mercedes mee bezig is met de porpoising, alleen we mogen dit gelobby van redbull wel adresseren
Ik geeft, 010 isn't just a code.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat het alleen Red Bull is die lobbyt, er zijn maar 3 teams tegen die ik overigens gelijk geeft hoor
Vorig jaar ging Max ook als leider in het klassement de zomerstop in, maar daarna wist Hamilton toch goed terug te komen. Het zou zomaar kunnen dat Mercedes in de loop van het seizoen die auto van ze aan de praat krijgt en dan ziet het veld er opeens heel anders uit. Ferrari zou ook nog stappen kunnen maken. Het is zeker nog niet gespeeld.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, tenzij RedBull dit jaar nog grote steken laat vallen qua betrouwbaarheid zie ik niet in hoe anderen Max nog gaan bedreigen.
Of hij pole heeft of niet, hij staat er in de race en maakt het dan meestal af.
Lekker gamen met Chevyquote:Op zondag 19 juni 2022 10:40 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
“These are Formula 1 cars,” said Tost. “This is not a Rolls-Royce, and drivers should be aware about this.
“If the cars are too stiff or it’s too difficult for them, maybe they should stay at home in the living room, sitting in the chair, and then they can do the races in TV or where, I don’t know.”
Ze staan er nu wel heel ver achter. Bovendien doet Ferrari nu ook mee en is Hamilton dit seizoen zeker niet de onbetwiste nummer 1 bij Mercedes. Nee, als Ferrari de betrouwbaarheid op orde heeft kunnen die misschien nog een gooi naar de titel doen, maar Mercedes gaat er echt niet bijkomen hoor.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorig jaar ging Max ook als leider in het klassement de zomerstop in, maar daarna wist Hamilton toch goed terug te komen. Het zou zomaar kunnen dat Mercedes in de loop van het seizoen die auto van ze aan de praat krijgt en dan ziet het veld er opeens heel anders uit. Ferrari zou ook nog stappen kunnen maken. Het is zeker nog niet gespeeld.
En zo wel dan toch eerder met Russel.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze staan er nu wel heel ver achter. Bovendien doet Ferrari nu ook mee en is Hamilton dit seizoen zeker niet de onbetwiste nummer 1 bij Mercedes. Nee, als Ferrari de betrouwbaarheid op orde heeft kunnen die misschien nog een gooi naar de titel doen, maar Mercedes gaat er echt niet bijkomen hoor.
Eens. Al is het qua punten dan wel gunstiger als drie teams meedoen in plaats van twee.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorig jaar ging Max ook als leider in het klassement de zomerstop in, maar daarna wist Hamilton toch goed terug te komen. Het zou zomaar kunnen dat Mercedes in de loop van het seizoen die auto van ze aan de praat krijgt en dan ziet het veld er opeens heel anders uit. Ferrari zou ook nog stappen kunnen maken. Het is zeker nog niet gespeeld.
Mercedes zie ik ook niet meer gebeuren al zal hun auto het wel beter doen op silverstone, zeker als het daar warm isquote:Op zondag 19 juni 2022 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze staan er nu wel heel ver achter. Bovendien doet Ferrari nu ook mee en is Hamilton dit seizoen zeker niet de onbetwiste nummer 1 bij Mercedes. Nee, als Ferrari de betrouwbaarheid op orde heeft kunnen die misschien nog een gooi naar de titel doen, maar Mercedes gaat er echt niet bijkomen hoor.
Ik heb het nergens over alleen redbull...quote:Op zondag 19 juni 2022 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat het alleen Red Bull is die lobbyt, er zijn maar 3 teams tegen die ik overigens gelijk geeft hoor
Nou ja, dat soort teambazen keek de afgelopen jaren niet naar Mercedes. Nu is het de concurrentiequote:Op zondag 19 juni 2022 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het momentum keert zich tegen Mercedes. In de afgelopen jaren hadden de teambazen dat niet openlijk durven te zeggen
zie je post #110 maar inderdaad rijke jongens is meervoudquote:Op zondag 19 juni 2022 12:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over alleen redbull...
Rijke jongens is meervoud toch?
Ze lieten ook gebeuren dat Mercedes de regels bepaalde. Dat lijkt nu wat voorbij te zijn.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:25 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, dat soort teambazen keek de afgelopen jaren niet naar Mercedes. Nu is het de concurrentie
Maar toen had Mercedes in de basis wel een prima auto die mee kon doen om de winst.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok, Leclerc is behoorlijk.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Of Leclerc is gewoon een heel behoorlijke coureur met een dito auto onder zijn kont. Hoe is dat vertekenend?
Hoezo? Hij is nu nog steeds serieuze competitie voor Verstappen en dat terwijl hij relatief meer punten is misgelopen door falen van de auto.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ok, Leclerc is behoorlijk.
Maar dat is het niveauverschil. Helaas is hij in alle behoorlijkheid een paar maten te klein voor serieuze competitie met Verstappen.
Verstappen precies hetzelfde, met twee DNF's.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is nu nog steeds serieuze competitie voor Verstappen en dat terwijl hij relatief meer punten is misgelopen door falen van de auto.
Daarom zei ik relatief meer, omdat ik die niet was vergetenquote:Op zondag 19 juni 2022 12:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verstappen precies hetzelfde, met twee DNF's.
Was ie niet eigenlijk een gigantische playboy?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuke en sympathieke man, veel grapjes/pranks, oog voor de veiligheid van de coureurs, prima coureur (nee het was inderdaad geen Michaël Schumacher, maar wel 10 races gewonnen).
Berger![]()
Nou ja als ik dat al niet eens meer kan zeggen omdat ik niet alle stakeholders benoem dan wordt het posten in dit topic wel lastig.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
zie je post #110 maar inderdaad rijke jongens is meervoud
Zie vorig jaar nota bene... het Hamilton incident op Silverstone en de Bottas torpedo in Hongarije en ineens ziet het er een stuk minder uit.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:43 schreef Red_85 het volgende:
Kan ook zo weer om slaan. Stemming na 3 races was dat het klaar was dit jaar. 5 races later kan Max opeens niks meer verliezen en is Leclerc gezien..
Riiight.
2 uitvalbeurten door wat dan ook en het is gewoon weer helemaal open.
Zijn nog niet eens in de buurt van de helft van het jaar....
Mercedes staat inderdaad erg ver achter, maar ik denk dat hun auto toch ook wel wat kwaliteiten moet hebben. Dat dat nog niet uit de verf komt is duidelijk, maar ik vind het moeilijk te geloven dat een team met zulke expertise en middelen opeens vergeten is hoe je een raceauto bouwt. Ik zou in elk geval niet uitsluiten dat in de loop van het seizoen toch opeens het kwartje valt en ze die auto aan de praat weten te krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
als jij een keurige 7de plaats 'mondjes snoeren' wilt noemen.....quote:Op zondag 19 juni 2022 08:24 schreef Drekkoning het volgende:
En Alonso gaat ook mondjes snoeren vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |