SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee, ik heb 'm wel gedronken.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo ook mijn mandje opzoeken![]()
Heb weer fijne muziek gehoord vandaag (met onderbreking)
Tsjuus!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Wordt hoog gewaardeerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm wel gedronken.
Is een hele serie van, de zgn. guitarlabels.
Iemand heeft de hele serie weten te bemachtigen en die heeft 'ie toen opengetrokken…
https://www.whiskybase.com/whiskies/bottler/77653/the-whiskyman
Welterusten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Dure hobby, maar wel gaafquote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm wel gedronken.
Is een hele serie van, de zgn. guitarlabels.
Iemand heeft de hele serie weten te bemachtigen en die heeft 'ie toen opengetrokken…
https://www.whiskybase.com/whiskies/bottler/77653/the-whiskyman
Slaap lekker just me. En morgen fit weer op.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:00 schreef just me het volgende:
ik ga ook afsluiten, jammer maar morgen gaat de wekker vroeg
Dank voor de vele mooie muziekjes
![]()
Welterusten…quote:Op zondag 19 juni 2022 00:00 schreef just me het volgende:
ik ga ook afsluiten, jammer maar morgen gaat de wekker vroeg
Dank voor de vele mooie muziekjes
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 23:59 schreef Melting het volgende:
Mad..... hierna moet jij even een sigaartje gaan roken.
Ik vind de teringtubbie versie beter.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Een ware tuinkabouter-genocide vindt hier plaats.
En één tuinkabouter is geen tuinkabouterquote:Op zondag 19 juni 2022 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Een ware tuinkabouter-genocide vindt hier plaats.
Oh? Waar heb je ze gezien?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Zelden live zo'n slechte performance gezien als van dit gezelschap…
quote:
Zie ik jullie ook de 27e juni?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2022 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent welkom voor een whisky'tje als je wilt…
Ow, niet in de Ziggo.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar jij zal dan niet in het Gelredome zitten, gok ik.
Helaas, wist niet eens dat ze op tour zijn.quote:
Oh? Ik was er toen ook in de Ziggo bij.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, niet in de Ziggo.
Nee, ik ben niet in Arnhem, maar heb Iron Maiden wel 2 keer live gezien..
quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helaas, wist niet eens dat ze op tour zijn.
Vond de laatste tours de kaarten ook wat aan de dure kant.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helaas, wist niet eens dat ze op tour zijn.
Die worden niet goedkoper inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vond de laatste tours de kaarten ook wat aan de dure kant.
Eeuwen geleden in Ahoy…quote:Op zondag 19 juni 2022 00:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh? Ik was er toen ook in de Ziggo bij.
Waar heb je ze nog meer gezien?
Je zou toch toezicht krijgen bij het toedienen van je medicatie?quote:
Toen dat bier over de techniek ging?quote:
Met alles erbij gaat het al snel richting ¤150, vind ik wat te veel van het goede. En heb ze al een keer of 6 gezien denk ik.quote:
Een vriend van mij trekt de hele wereld over om ze te bezoeken.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met alles erbij gaat het al snel richting ¤150, vind ik wat te veel van het goede. En heb ze al een keer of 6 gezien denk ik.
Was dat het optreden waar Bruce even uit zijn plaat ging? (Dance of death tour denk ik?). Daar was ik bijquote:
Volgens mij wel.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was dat het optreden waar Bruce even uit zijn plaat ging? (Dance of death tour denk ik?). Daar was ik bij
Dat denk ik ook.quote:
Kijk...... doet ie goed.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vriend van mij trekt de hele wereld over om ze te bezoeken.
Kost hem een vermogen, maar het heeft er wel z'n Finse vriendin aan overgehouden…
Nee hoor, ben gewoon nog aan het luisteren en me aan het bedenken of ik MJ hoor hier.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Of er is een spoedje tussendoor gekomen.
Daar was ik ook bij.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb Maiden slechts een keer gezien. 2006 in de Brabanthallen...
quote:Op zondag 19 juni 2022 00:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, ben gewoon nog aan het luisteren en me aan het bedenken of ik MJ hoor hier.
quote:
Dat was in 2003.quote:
Daar was ik ookquote:Op zondag 19 juni 2022 00:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb Maiden slechts een keer gezien. 2006 in de Brabanthallen...
Was niet zo heel goed idd. Hoorde wel achteraf dat er geluidstechnische problemen waren aan1 kant van de zaal oid...quote:Op zondag 19 juni 2022 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij.
Vond dat niet zo denderend.
Ik vond dat juist best wel goed. Had toen het nieuwe album ook nog niet geluisterd en was wel blij dat ze het gewoon helemaal speelden.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij.
Vond dat niet zo denderend.
Intwine, denk ik…quote:Op zondag 19 juni 2022 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Stem ken ik volgens mij wel. Maar ik kan het niet thuisbrengen nog
Zat ik ook aan te denken.quote:
Welterusten.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg alvast bedankt en welterusten voor straks!
Welterusten MadMaster.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg alvast bedankt en welterusten voor straks!
Waarom bloedveeg?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
Trusten suiker zat weer veer te hoog dus bloedveeg over de buik en huisartenpost bellen
quote:Op zondag 19 juni 2022 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
Trusten suiker zat weer veer te hoog dus bloedveeg over de buik en huisartenpost bellen
quote:Op zondag 19 juni 2022 00:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Manfred Manns Earth band - Blinded by the light
Welterusten DJ11.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga wel alvast afhaken nu. Ik zit inmiddels al 6,5 uur op deze plek. Tijd om te verkassen naar een bank en daarna een bed.
Bedankt MeltingWelterusten allemaal
Welterusten.quote:Op zondag 19 juni 2022 00:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga wel alvast afhaken nu. Ik zit inmiddels al 6,5 uur op deze plek. Tijd om te verkassen naar een bank en daarna een bed.
Bedankt MeltingWelterusten allemaal
Wel te hoog maar kan slapen.quote:
Ik dacht dat je de sensor kreeg?quote:Op zondag 19 juni 2022 00:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel te hoog maar kan slapen.
Niet goed geprikt wacht ook even mee 22,7 niet 27,2 denk ik
Zo dus nog maar een keer prikken.
Ja maar bijspuiten blijftquote:Op zondag 19 juni 2022 00:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de sensor kreeg?
Onbegrijpelijk dat het zo hoog blijft bij je. Dat ze daar niets aan doen.
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen Tjoent.quote:Op zondag 19 juni 2022 08:15 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Wat is het heerlijk fris buiten
Mooi weer om een Singing in the Rain wandeling te makenquote:Op zondag 19 juni 2022 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent.
Hier regent het. Inderdaad heerlijk fris.
Doe je best!quote:Op zondag 19 juni 2022 08:17 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Mooi weer om een Singing in the Rain wandeling te maken
Of je vraagt je zus/moeder even waar ze liggen.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:33 schreef Rafeiro het volgende:
Haha ik word gek.
Ik heb minimaal 3 nagelschaartjes, die voor mij op vaste logische plekken lagen.
Op geen van die plekken ligt er nu een. Echt super lief dat ma en zus even flink tekeer zijn gegaan in huis.
Maar dan komt het moeilijk omgaan met aanpassingen wel naar boven
Zo duur zijn ze niet dus haal morgen wel een nieuwe. Maar na een uur als kip zonder kop rondgelopen te hebben, ben ik nu wel klaar. ish. Frustreert me nog steeds, maar ik geef op.
Ja, ik vind terug naar bed gaan eigenlijk heel raar, maar vanochtend was ik nog echt een zombie. Dus toch maar gedaan en nog een paar uur geslapen.quote:Op zondag 19 juni 2022 07:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Toch wel terug naar bed gegaan?
Zo, dat is heftigquote:Op zondag 19 juni 2022 10:50 schreef Domino_Placedos het volgende:
Buon giorno, let's try some shit out...
Domino lika to play all kind of electronic music.quote:Op zondag 19 juni 2022 11:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dat is heftig
Dat had ik niet achter Domino gezocht
Ciaoquote:Op zondag 19 juni 2022 11:45 schreef Domino_Placedos het volgende:
This will be the end of my try out gig, I needa to have some lunch.
Ciao, later!
Ja, maar vogelsquote:Op zondag 19 juni 2022 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De rode besjes beginnen te kleuren, eerste jaar dat er echt serieus wat aan de struik zit, nu hopen dat de vogels me binnenkort niet voor zijn
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je UI weer aanpast naar een niet zo psycho versie, dan ben je helemaal weer leuk…![]()
Rust? Met mij in de buurt? Nu wel want ik moet opletten natuurlijk.quote:
Oh leuk, spannendquote:Op maandag 20 juni 2022 08:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanmiddag gaan we in het nieuwe huis kijken en meten en hopelijk een indicatie van de opleverweek krijgen
Môgge Brotherquote:
zei er iemand vogels? Meer dan genoeg daarvan hier.quote:
Hebben je buren nog steeds die prachtige boom vol vogels in de achtertuin?quote:Op maandag 20 juni 2022 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
zei er iemand vogels? Meer dan genoeg daarvan hier.
Daarom zal het hier wel Vogelbuurt genoemd worden
Ja nog steeds. Die wordt niet gekapt mag ik hopen. Zijn we meteen 25-50 vogels kwijt hierquote:Op maandag 20 juni 2022 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hebben je buren nog steeds die prachtige boom vol vogels in de achtertuin?
wahey!quote:
Fastest DJ in the westquote:Op zondag 19 juni 2022 11:45 schreef Domino_Placedos het volgende:
This will be the end of my try out gig, I needa to have some lunch.
Ciao, later!
Une Iwo Irio?quote:
Spannend!quote:Op maandag 20 juni 2022 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
M’n bad zit erin, laat de verhuiswagen maar komen….
Alle binnenmuren staan, nu gaan ze aan de slag met de afwerking en dan hopen ze begin oktober te kunnen opleveren
Dat gaat echt snel nuquote:Op maandag 20 juni 2022 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Alle binnenmuren staan, nu gaan ze aan de slag met de afwerking en dan hopen ze begin oktober te kunnen opleveren
Ik zie het voor me... DDM in bad en de verhuismannen aan het sjouwenquote:Op maandag 20 juni 2022 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, maar het eerste jaar telt niet mee hoor.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Als we straks verhuisd zijn dan heeft het meer dan 2 jaar geduurd sinds we het contract hebben getekend, vind ik best lang eigenlijk
Lief van je ex-stiefvader! En ik herken het gevoel van dagen over willen slaan heel goed, maar uiteindelijk gaat het allemaal voorbij. Sterkte alvastquote:Op maandag 20 juni 2022 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens wou ik dat het maar altijd vandaag bleef, of dat het meteen overmorgen werd
Alles behalve morgen, want dan moet ik naar de tandarts.
Prikkie en ik voel niks meer, maar panie enzo
Net wel leuk gebabbeld met de ex van mijn moeder en die komt me met de auto ophalen om naar de tandarts te gaan. Paniek level 10-6 ofzo
Ik zit nu al te stuiteren omdat ik moet, maar dat helpt toch wel.
"Hoe laat moet ik er zijn jonge"ik ben er wel." Zo fijn zo'n reactie.
Maar morgen dus stap 1 van het metselwerk.
Zo lief, heb meteen al aangegeven dat hij en ik geen breuk hadden, maar hij en ma.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Lief van je ex-stiefvader! En ik herken het gevoel van dagen over willen slaan heel goed, maar uiteindelijk gaat het allemaal voorbij. Sterkte alvast
Nou en of dat telt…quote:Op maandag 20 juni 2022 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het eerste jaar telt niet mee hoor.
ik bedoel, ik zal rustig zijnquote:
Geen idee, ik denk het wel eigenlijkquote:Op maandag 20 juni 2022 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Draait jouw neefje (of een ander familielid van je) nog steeds?
Ja, maar niet voor ons als meelezversquote:
Ja, FB is ouderwets, het is nu 'Insta'.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk het wel eigenlijk
ik las het meestal op FB maar dat is "uit" volgens mij, jongeren gebruiken instagram heb ik me laten vertellen
quote:Op maandag 20 juni 2022 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk het wel eigenlijk
ik las het meestal op FB maar dat is "uit" volgens mij, jongeren gebruiken instagram heb ik me laten vertellen
quote:Op maandag 20 juni 2022 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, FB is ouderwets, het is nu 'Insta'.
Kan je zo fijn je nieuwe navelpiercing showen...
Ik heb geen instagram-account. Ik gun mijn dochter haar privacy.quote:
Mooie contradictie, privacy en social media...quote:Op maandag 20 juni 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen instagram-account. Ik gun mijn dochter haar privacy.
Dus krijg ik nu meestal updates van mijn broer over mijn dochter, want hij heeft wel instagram.
En hoewel maar twee jaar jonger dan ik, is hij de toffe, jonge suikeroom voor wie dat volledig geaccepteerd is
Op insta laat je je toch zoveel mogelijk zien en dan vooral zeggen wat je waar gegeten hebt mét foto erbijquote:Op maandag 20 juni 2022 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooie contradictie, privacy en social media...
Precies, en dan maar hopen dat mensen je foto's likken...quote:Op maandag 20 juni 2022 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Op insta laat je je toch zoveel mogelijk zien en dan vooral zeggen wat je waar gegeten hebt mét foto erbij
Jaquote:Op maandag 20 juni 2022 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooie contradictie, privacy en social media...
Ja, er zitten ook verhaaltjes bij soms, maar het draait om de foto's.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Op insta laat je je toch zoveel mogelijk zien en dan vooral zeggen wat je waar gegeten hebt mét foto erbij
Goedenavond natuurlijkquote:
Mijn dochter loopt hier natuurlijk ook rond maar ik ga haar posts ook niet lezen hoor!quote:Op maandag 20 juni 2022 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik gun mijn dochter een leven zonder ons medeweten zou beter zijn. Ik gun het mezelf ook om niet alles te weten
Ik ben 'vrienden' met familieleden op FB, maar ik heb bij de meeste de meldingen over hun berichten uit staan...quote:Op maandag 20 juni 2022 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dochter loopt hier natuurlijk ook rond maar ik ga haar posts ook niet lezen hoor!
Ik vind het leuk om iets te lezen over mijn nichten en neven in Australë.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 'vrienden' met familieleden op FB, maar ik heb bij de meeste de meldingen over hun berichten uit staan...
In dat soort gevallen snap ik het gebruik van dat soort platforms wel.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om iets te lezen over mijn nichten en neven in Australë.
Op FB van mijn oudste broer lees ik of hij in Engeland zit of in Portugal
quote:Op maandag 20 juni 2022 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat soort gevallen snap ik het gebruik van dat soort platforms wel.
Maar als je elkaar regelmatig ziet, dan heeft het weinig toegevoegde waarde.
Het is dat veel mijn whisky evenementen en internationale contacten daaromtrent via FB lopen, anders was ik er wel af gegaan...
Oh dan krijg ik altijd het gevoel dat de zomer alweer voorbij is!quote:Op maandag 20 juni 2022 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Het is gewoon nog licht, vandaag de langste dag ook.
Hierna alweer korten...
Ik besef het me nu pas en het staat mij ook niet aan...quote:Op maandag 20 juni 2022 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dan krijg ik altijd het gevoel dat de zomer alweer voorbij is!
Jij hebt nog een mooie reis in het vooruitzichtquote:Op maandag 20 juni 2022 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik besef het me nu pas en het staat mij ook niet aan...
Ik hou gewoon eigenwijs vast aan 21 juni als langste nacht.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Het is gewoon nog licht, vandaag de langste dag ook.
Hierna alweer korten...
Poeh, dat duurt ook nog even...quote:Op maandag 20 juni 2022 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt nog een mooie reis in het vooruitzicht
hoe is het uitstapje van je dochter geweest ?quote:Op maandag 20 juni 2022 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou gewoon eigenwijs vast aan 21 juni als langste nacht.
Maar deprimerend is het wel om weer aan de terugweg te beginnen...
ja, maar tochquote:
Onze vrienden op Aruba waren vandaag toevallig hier bij ons thuis.quote:
Oh wat leukquote:Op maandag 20 juni 2022 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze vrienden op Aruba waren vandaag toevallig hier bij ons thuis.
Dei komen tussentijds nog 2 keer deze kant op...
Ze vond Kopenhagen echt geweldig! Ze kwam zaterdagochtend terug en heeft vervolgens de hele zaterdag bij liggen slapen. Het nachtleven was ook goed verkend, zeg maar.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
hoe is het uitstapje van je dochter geweest ?
Onze nieuwe kat?quote:Op maandag 20 juni 2022 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat leuk
over leuk gesproken, hebben jullie de nieuwe huisgenoot al ?
So far, so good...quote:Op maandag 20 juni 2022 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze vond Kopenhagen echt geweldig! Ze kwam zaterdagochtend terug en heeft vervolgens de hele zaterdag bij liggen slapen. Het nachtleven was ook goed verkend, zeg maar.
En toen gisteren stressen voor het inleveren van haar eindproject en presentatie vandaag. Qua timing diep ongelukkig allemaal. En nu is ze aan het stressen voor de cijfers. Het project was het eindproject van 3 vakken en ze mogen alleen deze week herkansen en dan moeten ze de hele week op school zijn. Ze moet nog van twee vakken het cijfer terugkrijgen. Van 1 weet ze in ieder geval dat ze het gehaald heeft.
quote:Op maandag 20 juni 2022 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze nieuwe kat?
Ja, al 2 weken, heb al foto's van 'm gepost hier zelfs.
Inhaalslagje: MadMaster in F&F / [Centraal] kattenfotoos deel 121
Als ik naar het westen kijk, zie ik nog een gloed boven de horizon...quote:Op maandag 20 juni 2022 22:43 schreef livelink het volgende:
Hier vind ik het inmiddels wel echt donker hoor.
Ik heb er alle vertrouwen in, ze heeft zo haar best gedaanquote:Op maandag 20 juni 2022 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze vond Kopenhagen echt geweldig! Ze kwam zaterdagochtend terug en heeft vervolgens de hele zaterdag bij liggen slapen. Het nachtleven was ook goed verkend, zeg maar.
En toen gisteren stressen voor het inleveren van haar eindproject en presentatie vandaag. Qua timing diep ongelukkig allemaal. En nu is ze aan het stressen voor de cijfers. Het project was het eindproject van 3 vakken en ze mogen alleen deze week herkansen en dan moeten ze de hele week op school zijn. Ze moet nog van twee vakken het cijfer terugkrijgen. Van 1 weet ze in ieder geval dat ze het gehaald heeft.
Dat wel, maar ik kan er nooit een peil op trekken bij haar school.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in, ze heeft zo haar best gedaan
Nee, dat begrijp ik wel hoor, wanneer krijgt ze het te horen ?quote:Op maandag 20 juni 2022 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik kan er nooit een peil op trekken bij haar school.
Tja, dat zou vandaag eigenlijk moeten zijn, gezien het feit dat ze de hele week op school moeten zijn als ze moeten herkansen. Maar dat loopt dus nu ook niet echt soepel.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik wel hoor, wanneer krijgt ze het te horen ?
quote:Op maandag 20 juni 2022 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat zou vandaag eigenlijk moeten zijn, gezien het feit dat ze de hele week op school moeten zijn als ze moeten herkansen. Maar dat loopt dus nu ook niet echt soepel.
wat bijzonder, en wat leukquote:Op maandag 20 juni 2022 22:52 schreef livelink het volgende:
De eerste avond in Kopenhagen kwamen ze langs wat straatmuzikanten en zijn toen met de hele school gaan dansen. Die filmpjes waren echt leuk. Uiteindelijk gingen de Denen zelf ook meedansen en kwam er een 90-jarige man die een klasgenootje van haar ten dans vroeg![]()
En hoewel ze nooit stijldansles heeft gehad, zag haar dansen er ook zeker niet slecht uit!
Lekker even buiten lopen Mad en dan lekker slapen, dank voor de muziekjesquote:Op maandag 20 juni 2022 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Voor zo meteen alvast welterusten en bedenk ook dat morgen de zomer officieel pas begint...
Hoe is het trouwens met de verzekering afgelopen? Had je buurvrouw gelijk en gaat het vergoed worden ?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 06:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik en tandarts brrrrr.
Ambulante hulp zei gisteren al "ik had gehoopt dat je met de fiets op je bek ging en een arm of been brak, zodat je even opgenomen werd". Ik ga op mijn bek en breek mijn tanden. Doe ik niet goed
yay, huiswarmfeestje. Oh ja, die moest ik ook nog houdenquote:Op maandag 20 juni 2022 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
subtiel wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 06:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik en tandarts brrrrr.
Ambulante hulp zei gisteren al "ik had gehoopt dat je met de fiets op je bek ging en een arm of been brak, zodat je even opgenomen werd". Ik ga op mijn bek en breek mijn tanden. Doe ik niet goed
sterkte maatjequote:
waar gingen julllie ook weer wonen?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De hele ochtend in ons nieuwe huis en in de wijk rondgehangen, dat was best leuk. Er waren vandaag toch geen werkzaamheden in ons huis, dus we mochten zelfs de hele dag blijven als we wilden. Het voelt nu wel een beetje alsof het echt van ons is. Het enige jammere is dat het bollenveld in de straat over een paar jaar verandert in een volgend stukje wijk.
Dan de komende jaren genieten van het bollenveld!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De hele ochtend in ons nieuwe huis en in de wijk rondgehangen, dat was best leuk. Er waren vandaag toch geen werkzaamheden in ons huis, dus we mochten zelfs de hele dag blijven als we wilden. Het voelt nu wel een beetje alsof het echt van ons is. Het enige jammere is dat het bollenveld in de straat over een paar jaar verandert in een volgend stukje wijk.
Niet op de muren tekenen!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:16 schreef Symphonic het volgende:
En we konden vandaag aan in de gang:
[ afbeelding ]
Doorstrepen en er random nummers onder zetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben nog overwogen om zelf ook teksten op de muren te schrijven, er staat best wat geklieder van bouwvakkers op, met name telefoonnummers enzo
Ja, dat had ik de ESF'ers vanmiddag ook al verteld.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:08 schreef just me het volgende:
Vanavond live te zien vanaf het Museumplein vanaf 20 uur met Jamala, Ruslana, Kalush Orchestra, Verka Serduchka, Conchita Wurst, Emmelie de Forest, Blind Channel, S10, Malik Harris en Jeangu Macrooy!
ESF / Embrace Ukraine: Live vanaf het Museumplein #1
nou ja...quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat had ik de ESF'ers vanmiddag ook al verteld.
Werd lauwtjes ontvangen…
Gratis S10 live kunnen zien en niet meteen bussen regelen om massaal naar het Museumplein te gaan…quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 11:47 schreef MadMaster het volgende:
Wellicht is dit al her of der binnen dit subforum besproken, maar just in case:
[..]
https://www.parool.nl/ams(...)gWORcdswPbJsFwOpCSbI
SPOILER: Miauw!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:35 schreef MadMaster het volgende:
SPOILER: Miauw!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gaat het goed, die 2 samen ?Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Perfect, ze liggen gewoon bij elkaar…quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Perfect, ze liggen gewoon bij elkaar…WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Je ziet toch wel dat dat een teckel is?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet op de muren tekenen!
Links zie ik wat het moet voorstellen maar rechts… de kop van een karper?
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Perfect, ze liggen gewoon bij elkaar…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik dacht dat het de teacher uit The Wall was…quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat dat een teckel is?
Whehehehe, krijg nou wat, sprekendquote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de teacher uit The Wall was…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierna nog eentje en dan gaan we weer verder met waar ik gebleven was...quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:41 schreef Paul het volgende:
dit is ook wel een geinige happy hardccore kneiter
Daar is mijn Oekraïnse gast nu heen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:08 schreef just me het volgende:
Vanavond live te zien vanaf het Museumplein vanaf 20 uur met Jamala, Ruslana, Kalush Orchestra, Verka Serduchka, Conchita Wurst, Emmelie de Forest, Blind Channel, S10, Malik Harris en Jeangu Macrooy!
ESF / Embrace Ukraine: Live vanaf het Museumplein #1
Dat is begrijpelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar is mijn Oekraïnse gast nu heen.
klassiek?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hierna nog eentje en dan gaan we weer verder met waar ik gebleven was...
Nee, iets meer gangbare zomerplaten.quote:
hiephoi. Even snel hallo zeggen want ik ben al een kwartier over bedtijd heen. Moet er morgen om 5:45 uit enzo, Hoofddorp, here I comequote:
Tspoon was niet gedreunquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, iets meer gangbare zomerplaten.
ik had me voorgenomen om geen gedreun te draaien, maar dat was na 1 plaat al weer verknald...
Nou gewoon vrolijk liedje heequote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond de 150 BPM is een aardige beat...
Freak out!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Met deze stuiter ik mijn bed in.
Lekkere muziekjes wel
Ik luister al even mee. Met een biertje.quote:
Het is zomer, dus bier mag.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister al even mee. Met een biertje.
Gisteren gekocht, ik ga er maar van uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zomer, dus bier mag.
En nog voor de oude lagere prijs, neem ik aan...
Niemand zal er een biertje minder om gaan drinken, denk ik...quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren gekocht, ik ga er maar van uit.
Everything counts in large amounts...quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand zal er een biertje minder om gaan drinken, denk ik...
Het kan in elk seizoen wat mij betreft. Het is seizoensloos.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Dit vind ik ook wel zomers, in deze uitvoering...
We houden hoop voor na de operatie.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Omdat het concert weer niet door gaat, Alan Parsons voor livelink...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |