SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
4 afgebroken voortanden door lomp op mn bek te gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarom? Luidruchtige vogels? Of te dansbare muziek?
Oepsquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
4 afgebroken voortanden door lomp op mn bek te gaan.
Ja, dat bemoeilijkt de zaak..quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
4 afgebroken voortanden door lomp op mn bek te gaan.
Heel fijn nummer.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:29 schreef DJ11 het volgende:
![]()
• Deborah Parlor - Driving Like A Dream Car Should
Ik vind het ook een prettig liedje. Hoort eigenlijk gewoon op Radio 2. Het is nog Nederlands ook.quote:
Nee. Het zegt me ook niks. Wat voor soort muziek is het? (Straks om 19:00 uur begint de reguliere uitzending, met ruimte voor verzoekjes en suggesties via DM)quote:
Italiaans, partner van een basisschool klasgenootje haha.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee. Het zegt me ook niks. Wat voor soort muziek is het? (Straks om 19:00 uur begint de reguliere uitzending, met ruimte voor verzoekjes en suggesties via DM)
Ja, het heeft iets zomers en vrolijks. Alleen kan ik me niks voorstellen van lekker ontspannen op de snelweg rijden in Nederland.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prettig liedje. Hoort eigenlijk gewoon op Radio 2. Het is nog Nederlands ook.
Er begint me iets te dagen. Volgens mij heb je er weleens over verteld. En ik heb het ook een keertje gedraaid, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Italiaans, partner van een basisschool klasgenootje haha.
Weg van de Snelwegquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het heeft iets zomers en vrolijks. Alleen kan ik me niks voorstellen van lekker ontspannen op de snelweg rijden in Nederland.
Ik vind autorijden in NL nergens ontspannen eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Weg van de Snelweg(was vroeger een tv-programma). Gewoon lekker de binnendoorweggetjes opzoeken.
Zeker hier in de omgeving heb je veel mooie routesquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind autorijden in NL nergens ontspannen eigenlijk.
Even een half minuutje in de magnetron?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:44 schreef Rafeiro het volgende:
Ik een nog steeds maar het is nu koud, bah!
Ik houd m'n hart vastquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:47 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn voet gaat wiebelen.
Verzxoekje in mijn hoofd maar nog 14 minuten te gaan
Het heeft inderdaad ook wat PSB-invloed, net als Depeche Mode. Er zit een stukje in (net geweest) dat lijkt op het einde van Opportunities.quote:
Dan zou je een warm hart moeten hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:50 schreef DJ11 het volgende:
• Get Well Soon - My Home Is My Heart
Stiekem: Get Well Soon - My Home Is My Heart (DJ11 edit), omdat ik 'm subtiel wat heb ingekort.
Een hart van 29 graden. Wat dan wel weer onder de lichaamstemperatuur ligtquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dan zou je een warm hart moeten hebben
Hoe bedoel je? Het is gewoon Stu Larsen met Part Time Loverquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:59 schreef Rafeiro het volgende:
Nee want ik weet welke het is, maar kan niet op de naam komen.
Ik wacht rustig afquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak, verzoekje is alweer gaan spoken, huivert voor de volgende!
Rondjes?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:01 schreef DJ11 het volgende:
De reguliere uitzending is van start
The Three Degrees - The Runner (long version)
Het is nummertje 360, dus er zitten wat liedjes in die refereren naar graden, rondjes en cirkels
quote:
quote:Het is nummertje 360, dus er zitten wat liedjes in die refereren naar graden, rondjes en cirkels
Vout?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Eén keer van wie dit een verzoekje is...![]()
EAV (Erste Allgemeine Verunsicherung) - 3 Weisse Tauben
Gelukkig heb ik altijd nog het recht om er niets mee te doenquote:
Ohquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Een postduif die pillen komt brengen?
Vind je? Ik ben toch wel een half uur weggeweest. Dat is in mijn boek eigenlijk langzaam eten.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:20 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ohwhahaha. Ik dacht dat het een potje jam was
Nummer #1 in Engeland zal wel Space man zijn. Maar dat lijkt niet op dit liedje.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Gecombineerde huiskamervraag: Waar lijkt dit liedje van een paar jaar geleden een beetje op? En wat staat er deze week op #1 in Engeland?
Het antwoord komt hierna.SPiON - Sunset
Je maakt er wel vaker een potje vanquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:20 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ohwhahaha. Ik dacht dat het een potje jam was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.... Je gaat het zo horen. En het zal je wellicht verrassen...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nummer #1 in Engeland zal wel Space man zijn. Maar dat lijkt niet op dit liedje.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je maakt er wel vaker een potje van![]()
Iemand moet dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wacht. Mijn dochter zat het laatst te kijken en toen hoorde ik het inderdaad regelmatig voorbij komen als het spannend werd, volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Dankzij de Netflix-serie Stranger Things, waarin dit nummer wordt gebruikt, is er een enorme hype ontstaan. En het is zover: 37 jaar (!) na dato staat Kate Bush op #1 in de Britse hitlijst. Ook in de Nederlandse Top 40 staat ze inmiddels in de top-20.Kate Bush - Running Up That Hill (A Deal With God)
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:28 schreef livelink het volgende:
![]()
Ze zijn weer in de Renaissance in de UK?
Bron: https://www.officialchart(...)ings-success__36605/quote:Kate boasts the longest-ever gap between Number 1 singles in Official Chart history. With 44 years between her 1978 chart topper Wuthering Heights and 2022’s Running Up That Hill, she beats Tom Jones’s 42-year gap between Green Green Grass of Home and charity single (Barry) Islands in the Stream.
Moreover, Kate now claims the record of longest time taken for a single to reach Number 1 on the Official Singles Chart. Running Up That Hill first entered the chart in August 1985 and now hits the top spot 37 years later. The record was previously held by Wham!, who saw Last Christmas top the Official Singles Chart 36 years after its release.
If that’s not enough record-smashing for one week, Kate today also becomes the oldest female artist ever to score a Number 1 on the Official Singles Chart. At 63 years and 11 months, she replaces Cher, who was 52 when Believe topped the Official Singles Chart in 1998. Kate now places fifth on the list of oldest artists to score a UK Number 1 single.
Net even met mijn dochter gedeeld. Ze moest erg lachen om het feit dat dit nummer er 37 jaar voor nodig had om op nummer 1 te komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Bron: https://www.officialchart(...)ings-success__36605/
Ik zag laatst dat ze al een keer eerder aan het ESF hadden meegedaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:32 schreef DJ11 het volgende:
The Rasmus (bekend van In The Shadows) deed namens Finland aan het Songfestival mee met Jezebel. Dit is de opvolger:The Rasmus - Rise
Volgens mij alleen het Nationale Songfestival van Finland.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat ze al een keer eerder aan het ESF hadden meegedaan.
Het volgende liedje lijkt daar wel opquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:25 schreef livelink het volgende:
Nummer #1 in Engeland zal wel Space man zijn. Maar dat lijkt niet op dit liedje.
Oh, dat klinkt logischerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen het Nationale Songfestival van Finland.
Het moet weer wennen, denk ik. Maar dat had ik ook met under your shirt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Deze had ik vorige week al min of meer aangekondigd: de nieuwe single van Metteson. En het is opnieuw zo'n nummer dat zich heerlijk ontwikkelt en dat je steeds opnieuw wilt horen.Metteson - Never Let Me Go
En toen een hele tijd in mijn hoofd heb gehadquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een verzoekje dat Livelink een week of wat geleden al had ingediend
Hoezo even?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:49 schreef Symphonic het volgende:
We zijn op luisteren, maar we zitten nog even buiten
Hier koelt het inmiddels aardig af. Windje erbij ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:49 schreef Symphonic het volgende:
We zijn op luisteren, maar we zitten nog even buiten
Minder bonen eten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier koelt het inmiddels aardig af. Windje erbij ook.
Als je wint heb je vrienden...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:49 schreef brother52 het volgende:
Mis nu zelfs een dubbele show, moet zo meedoen met een pubquiz.
Moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:49 schreef brother52 het volgende:
Mis nu zelfs een dubbele show, moet zo meedoen met een pubquiz.
Ja, fijn verzoekje van Livelinkquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:50 schreef Melting het volgende:
Lang geleden trouwens dat ik deze gehoord heb.
Ik heb er een hard hoofd inquote:
Pluspunten voor je dochter dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:57 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter had vandaag Lay all your love on me van ABBA in haar hoofd kennelijk. Ze was het de hele tijd aan het zingen. Ook een bewijs dat ABBA tijdloos is.
Absoluutquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:57 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter had vandaag Lay all your love on me van ABBA in haar hoofd kennelijk. Ze was het de hele tijd aan het zingen. Ook een bewijs dat ABBA tijdloos is.
Je zou het hem absoluut niet geven.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Deze levende legende is vandaag 80 jaar geworden. Mijn keuze is gevallen op mijn favoriete solo-nummer van hem.Paul McCartney - Once Upon A Long Ago
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Er is enorm veel goede muziek uit, zowel vorige week alsook deze week. Dit is één van de liedjes die eruit springt. Dat z'n artiestennaam doet denken aan een Nederlandse netbeheerder neem ik voor lief...Sonny Tennet - Riptide
Goed verzoekje wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Een verzoekje van Livelink:The Alan Parsons Project - The Turn Of A Friendly Card (Part 1)
Ja, kennelijk. Ik wist het ook niet totdat DJ11 het me vroeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed verzoekje wel.
Is er eigenlijk ook een part 2?
Het is kennelijk een heel muziekstuk dat 16 minuten duurt. Vandaar dat ik het bij deel 1 heb gelaten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed verzoekje wel.
Is er eigenlijk ook een part 2?
Is dit Vout die per ongeluk met het account van Melting typt?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:17 schreef Melting het volgende:
Livelink kent vast de Limburgse variant van dit nummer: Wij goan het begoaie!
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:17 schreef Melting het volgende:
Livelink kent vast de Limburgse variant van dit nummer: Wij goan het begoaie!
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit Vout die per ongeluk met het account van Melting typt?
Fijne avondquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:23 schreef Tjoent het volgende:
Fijne avond verder, peeps![]()
En bedankt voor de leuke muziek, Elf
Welterusten Tjoent.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:23 schreef Tjoent het volgende:
Fijne avond verder, peeps![]()
En bedankt voor de leuke muziek, Elf
Dat lijkt me geen lekker combinatie.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Dit is de debuutsingle van een artiest waarover ik verder weinig weet. Zelfs het land van herkomst is niet zeker: Noorwegen of Zweden is het. Zo klinkt het anders niet:Stuzzi - Chilibanana
quote:
Eigenlijk draait alles om twee sterke nieuwe nummers die nog gaan langskomen. Allebei van vertrouwde namen (voor mij dan, maar zo onderhand ook wel voor de trouwe luisteraars)quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Je valt net binnen in het feestgedeelte van DJ11's 360e show.
Is deze ook in Nederland uitgebracht?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Gebaseerd op een nummer van de Brazilaanse band Olodum, deze zomerse single uit 1996:Pet Shop Boys - Se A Vida É (That's The Way Life Is)
Ja, maar het heeft de Top 50 net niet gehaald, helaas.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is deze ook in Nederland uitgebracht?
Want kan me niet herinneren dat ik deze ooit gehoord heb.
Dat vind ik niet heel vreemd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft de Top 50 net niet gehaald, helaas.
Het album waar het op staat, Bilingual, is nogal Latijns-Amerikaans geïnspireerd. De titel is ook niet voor niets.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik niet heel vreemd.
Ik vind het ook niet echt bij de PSB passen.
Dit is niet helemaal mijn dingquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Heerlijke nieuwe plaat van een Noors duo dat gelukkig weer helemaal terug is - en volop productief:Röyksopp feat. Karen Harding - Unity (edit)
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:47 schreef livelink het volgende:
Er valt net een ijsje van het stokje zo in mijn decolleté![]()
Het koelt wel lekker af.
Het koelt wel lekker af.
Het koelt wel lekker af.
De jarige was al geweest. Ik wist dan weer niet dat hij jarig was. Dat was toch echt langs me heen gegaan tot 1 uur geleden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Fijn, eens een andere Beatle dan die jarige, je ontkomt echt niet aan die man
Ik vind ze er eigenlijk wel beter uit zien nu?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:50 schreef Dj_Vout het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien er slecht uit de laatste tijd hè, die Suzan en Freek?
Die is lekker ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
Like it
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind ze er eigenlijk wel beter uit zien nu?
Het was een van de verjaardagsbiertjes, beetje op de gok meegenomen want ik ben geen kennerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is lekker ja.
Vele malen beter dan de Vintage variant van deze.
Goede keuze dan wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was een van de verjaardagsbiertjes, beetje op de gok meegenomen want ik ben geen kenner
Ik herkende zijn stem inmiddels.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Charlie Winston - Exile
... van zijn aanstaande nieuwe album As I Am
Dat jij dat kan...... ik vind het knap.quote:
Het was wel in combinatie met de hint dat DJ11 hem de afgelopen jaren veelvuldig had gedraaid. Dus ik wist waar ik het een beetje in moest zoeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat jij dat kan...... ik vind het knap.
Goed opgelet. Zijn markante stem helpt ook wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel in combinatie met de hint dat DJ11 hem de afgelopen jaren veelvuldig had gedraaid. Dus ik wist waar ik het een beetje in moest zoeken.
Dat is echt iemand van wie ik een album zou willen hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed opgelet. Zijn markante stem helpt ook wel.
Er zijn er verschillendequote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is echt iemand van wie ik een album zou willen hebben
ha livelink, genoten van deze koelere dag ?quote:
Verstandig dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:06 schreef livelink het volgende:
Heb snel even de was opgehangen. Het waait hier inmiddels behoorlijk hard, dus hopelijk zo droog.
Je bedoeld deze kolere dag?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
ha livelink, genoten van deze koelere dag ?
Ja hoor, hier stond vrijwel de hele dag een koel briesje!quote:
Ja, eigenlijk wel. Veel buiten geweest. En mijn zitkussen op het gras gegooid en daar op gelegen. Daarna heeft mijn dochter er nog op geslapen en mijn zoon heeft er zelfs ook even op gezeten. Toch niet voor niks gekocht.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
ha livelink, genoten van deze koelere dag ?
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoor, hier stond vrijwel de hele dag een koel briesje!
Lekker hoor, ik heb me vandaag bezig gehouden met het golftoernooi en lekker in een golfkarretje rondgereden en als beloning mag ik morgen om 08.00 uur weer aanwezig zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Veel buiten geweest. En mijn zitkussen op het gras gegooid en daar op gelegen. Daarna heeft mijn dochter er nog op geslapen en mijn zoon heeft er zelfs ook even op gezeten. Toch niet voor niks gekocht.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik heb me vandaag bezig gehouden met het golftoernooi en lekker in een golfkarretje rondgereden en als beloning mag ik morgen om 08.00 uur weer aanwezig zijn
Kreeg je kolere nieuws ?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier was het afzien.
En kreeg iets na 13.00 uur minder leuk nieuws. Dus vandaar mijn vraag.
Dat is vroeg zegquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik heb me vandaag bezig gehouden met het golftoernooi en lekker in een golfkarretje rondgereden en als beloning mag ik morgen om 08.00 uur weer aanwezig zijn
Ja, pluk de dag, tel je zegeningenquote:
Ja, best wel...... of niet..... het is maar hoe je het bekijkt.quote:
Nou, vertel het dan maar als je wiltquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, best wel...... of niet..... het is maar hoe je het bekijkt.
Dat klinkt als geen goede dag.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier was het afzien.
En kreeg iets na 13.00 uur minder leuk nieuws. Dus vandaar mijn vraag.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, vertel het dan maar als je wilt
Kreeg om 13.09 dat mijn vlucht van morgen geannuleerd is.quote:
Fuck zeg. En nu?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Kreeg om 13.09 dat mijn vlucht van morgen geannuleerd is.
Oh dat is zwaar k*t, en nu ?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Wat ontzettend jammer.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:17 schreef Melting het volgende:
Ik ben naar het reisbureau gegaan, en heb de hele vakantie geannuleerd.![]()
Ik wil onbezorgd op vakantie, en anders ga ik niet.
Kreeg om 14.45 een sms dat mijn vlucht omgeboekt was. Zou eigenlijk 12.30 vliegen.
Nu zou ik ineens vliegen om 7.15 naar Parijs. En daar zou ik over moeten stappen op een vlucht naar Berlijn.![]()
Dat vertik ik dus.......
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zegquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:17 schreef Melting het volgende:
Kreeg om 14.45 een sms dat mijn vlucht omgeboekt was. Zou eigenlijk 12.30 vliegen.
Nu zou ik ineens vliegen om 7.15 naar Parijs. En daar zou ik over moeten stappen op een vlucht naar Berlijn.![]()
Dat vertik ik dus.......
Oh wat ontzettend balen, je had er zoveel zin inquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:17 schreef Melting het volgende:
Dat vertik ik dus.......
Dat is wel balen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:17 schreef Melting het volgende:
Dat vertik ik dus.......
Klopt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat ontzettend balen, je had er zoveel zin in
goed doorgepaktquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.
Maar krijg bijna alles terug, dus nu komen ze maandag kijken wat het kost om een airco te installeren.
Zo, dat is snel omdenkenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.
Maar krijg bijna alles terug, dus nu komen ze maandag kijken wat het kost om een airco te installeren.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
goed doorgepakt
en heb je je hordeuren al ?
Ja....... ik heb nu een mobiele airco, maar die is al 13/14 jaar volgens mij.quote:
Fijn dat deze show wel doorgaatquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die zouden vrijdagmorgen geplaatst worden.
Belden ze even van te voren op, dat niet alle onderdelen in de zending zaten.
Dus dat is ook nog niet doorgegaan.
Het gaat ook wel lekker allemaalquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die zouden vrijdagmorgen geplaatst worden.
Belden ze even van te voren op, dat niet alle onderdelen in de zending zaten.
Dus dat is ook nog niet doorgegaan.
Beetje afleiding is altijd fijn.quote:
Tot en met de 28e.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe lang heb je nu vakantie Melting?
quote:
Mijn was hangt buiten, hequote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker regen met dit warme weer.
die van mij hangt ook te wapperenquote:
Ik bedoelde uiteraard vannacht.quote:
Ik denk dat Symph hem wel kende van lang geleden hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is wel een bestaand nummer hoorParodie op wat Melting net draaide.
Die huisgenoot van je zeker weer?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat Symph hem wel kende van lang geleden hier.
Ik ken hem. Dingetje is leukquote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is wel een bestaand nummer hoorParodie op wat Melting net draaide.
quote:
Je zou natuurlijk ook gewoon morgen alleen de race kunnen kijken. Is het nog een verrassing.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga straks wel spijbelen trouwens.
F1 kwalificatie om 10 uur
of gewoon flauwquote:
ik neem vaker dingen met een korreltje zoutquote:
Wordt je vaak verkeerd begrepen dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:50 schreef livelink het volgende:
I am just a soul whose intentions are good, please don't let me be misunderstood.
Dat hoort bij mijn verzameling mooie songtekstregels.
Op mijn werk wel regelmatig.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt je vaak verkeerd begrepen dan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |