SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
4 afgebroken voortanden door lomp op mn bek te gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarom? Luidruchtige vogels? Of te dansbare muziek?
Oepsquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
4 afgebroken voortanden door lomp op mn bek te gaan.
Ja, dat bemoeilijkt de zaak..quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
4 afgebroken voortanden door lomp op mn bek te gaan.
Heel fijn nummer.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:29 schreef DJ11 het volgende:
![]()
• Deborah Parlor - Driving Like A Dream Car Should
Ik vind het ook een prettig liedje. Hoort eigenlijk gewoon op Radio 2. Het is nog Nederlands ook.quote:
Nee. Het zegt me ook niks. Wat voor soort muziek is het? (Straks om 19:00 uur begint de reguliere uitzending, met ruimte voor verzoekjes en suggesties via DM)quote:
Italiaans, partner van een basisschool klasgenootje haha.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee. Het zegt me ook niks. Wat voor soort muziek is het? (Straks om 19:00 uur begint de reguliere uitzending, met ruimte voor verzoekjes en suggesties via DM)
Ja, het heeft iets zomers en vrolijks. Alleen kan ik me niks voorstellen van lekker ontspannen op de snelweg rijden in Nederland.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prettig liedje. Hoort eigenlijk gewoon op Radio 2. Het is nog Nederlands ook.
Er begint me iets te dagen. Volgens mij heb je er weleens over verteld. En ik heb het ook een keertje gedraaid, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Italiaans, partner van een basisschool klasgenootje haha.
Weg van de Snelwegquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het heeft iets zomers en vrolijks. Alleen kan ik me niks voorstellen van lekker ontspannen op de snelweg rijden in Nederland.
Ik vind autorijden in NL nergens ontspannen eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Weg van de Snelweg(was vroeger een tv-programma). Gewoon lekker de binnendoorweggetjes opzoeken.
Zeker hier in de omgeving heb je veel mooie routesquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind autorijden in NL nergens ontspannen eigenlijk.
Even een half minuutje in de magnetron?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:44 schreef Rafeiro het volgende:
Ik een nog steeds maar het is nu koud, bah!
Ik houd m'n hart vastquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:47 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn voet gaat wiebelen.
Verzxoekje in mijn hoofd maar nog 14 minuten te gaan
Het heeft inderdaad ook wat PSB-invloed, net als Depeche Mode. Er zit een stukje in (net geweest) dat lijkt op het einde van Opportunities.quote:
Dan zou je een warm hart moeten hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:50 schreef DJ11 het volgende:
• Get Well Soon - My Home Is My Heart
Stiekem: Get Well Soon - My Home Is My Heart (DJ11 edit), omdat ik 'm subtiel wat heb ingekort.
Een hart van 29 graden. Wat dan wel weer onder de lichaamstemperatuur ligtquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:52 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dan zou je een warm hart moeten hebben
Hoe bedoel je? Het is gewoon Stu Larsen met Part Time Loverquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:59 schreef Rafeiro het volgende:
Nee want ik weet welke het is, maar kan niet op de naam komen.
Ik wacht rustig afquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak, verzoekje is alweer gaan spoken, huivert voor de volgende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |