Dat is wel heel netjes hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:58 schreef arvensis het volgende:
Morgen gaan we op vakantie en m’n doel tot morgen was - 7,7 kg. Helaas niet gehaald. Maar wel -5,7 kg gehaald in 7 weken. Ook heel tevreden mee.
Aankomende week lekker volvreten en daarna opnieuw beginnen voor de vakantie in september.![]()
Super knap gedaan hoor in 7 weken. Poeh!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:58 schreef arvensis het volgende:
Morgen gaan we op vakantie en m’n doel tot morgen was - 7,7 kg. Helaas niet gehaald. Maar wel -5,7 kg gehaald in 7 weken. Ook heel tevreden mee.
Aankomende week lekker volvreten en daarna opnieuw beginnen voor de vakantie in september.![]()
Niet zo zeer 8 kilo, maar wel een rond getal (60). Nu dus 62 kilo.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:03 schreef SQ het volgende:
Was je doel om bijna 8 kilo te verliezen in 7 weken
Dat is voor mensen met serieuze obesitas al ambitieus hoor. 5,7 kilo is echt bizar veel bij jouw lengte/gewicht, knap gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Prachtig resultaatquote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:58 schreef arvensis het volgende:
Heel mooi resultaat al!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:04 schreef BE het volgende:
[..]
Dat is wel heel netjes hoor!
Ook ik ga morgen op vakantie, 3 weken naar het land van 'supersize = normaal' dus ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat zijn na terugkomst. We gaan best wat wandelen, dus dat zal wel meevallen en ik ga ook echt niet overschakelen van water en thee naar elke dag minstens 3 liter cola.![]()
Ik hang nog steeds tussen -7/8 kilo dus op zich niet ontevreden vooralsnog. Nu de 2e helft van het jaar minstens hetzelfde er nog eens af, dat is het doel.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:19 schreef arvensis het volgende:
[..]
Niet zo zeer 8 kilo, maar wel een rond getal (60). Nu dus 62 kilo.
Ik wil het liefst terug naar m’n gewicht van voor de bevallingen. Dat schommelde zo rond de 55 kilo. Met mijn lengte is dat een prima gewicht.Het gewicht an zich is niet bizar, het tempo welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alsnog knap. Ik ben bijna even lang als jij en mijn streefgewicht is hoger dan jouw startgewichtmeer zit er gewoon ook niet in en ga ik niet naar streven.
disclaimer
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:19 schreef arvensis het volgende:
[..]
Niet zo zeer 8 kilo, maar wel een rond getal (60). Nu dus 62 kilo.
Ik wil het liefst terug naar m’n gewicht van voor de bevallingen. Dat schommelde zo rond de 55 kilo. Met mijn lengte is dat een prima gewicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG! Dat lijkt me echt zo bizar, en vooral op jouw postuur! Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent!
Ik hang nog altijd ergens tussen B en C en dat heeft dan vnml met de omtrek te maken dat dat nog wel eens wisselt. En ik hoop dat die een beetje blijven zeg maar, maar helaas... die vetjes smelten idd snel.
Ja, nee, die reet gaat dus ook als laatste.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:48 schreef Donna het volgende:
Toen ik in 2016 ruim 20 kilo afgevallen was, waren m'n boobies nog wel oké. Ze zijn nu groter door zwangerschappen en vetjes, maar ben toch wel een beetje bang voor het theezak effect. Maar goed, dat weet ik pas als het zover is.
Zou mooi zijn als die buik en benen als eerste gaan haha!
Verrek, zeg dat. Tijd vliegt jonge.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:12 schreef SQ het volgende:
Ik was 10 jaar geleden toch wel aardig obees, bijna 25 kilo zwaarder dan nu, dus in dat opzicht gaat het stukken beter. Ben nog steeds te dik maar wel minder te dik. Overigens ben ik zo tien jaar geleden wel weer serieus begonnen met afvallen omdat ik ging trouwen
Bedoel je met balansen minder of juist meer eten?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een heel slechte eetdag, morgen even balansen
B: Naar mijn meoder fietsen en terug, ongeveer een uur in totaal
L. Makreel weet niet hoeveel precies
T. Kersen + raketje
D. Brood
Zou wel eten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:02 schreef SQ het volgende:
Ik hoop toch op meer, tenzij het om 2 makrelen en een heel brood gaat.
Oke...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:46 schreef SQ het volgende:
Dan eet je morgen lekker weer groenten en straf je jezelf nu niet met dingen als "heel slechte dag" want dat is natuurlijk helemaal niet waar
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een heel slechte eetdag, morgen even balansen
B: Naar mijn meoder fietsen en terug, ongeveer een uur in totaal
L. Makreel weet niet hoeveel precies
T. Kersen + raketje
D. Brood
Ik was nog niet bijgelezen, maar...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh mijn salade is ijsbergsla vier Cherry tomaatjes en 1/5 komkommer. En een eitje dus
Kwark is 200gr. 8 gram cornflakes 5gram muesli
Avondeten is 200gr groente + vega burger
2x fruit
Ik heb besloten mijn salade als lunch te nemen en dus een keer minder kwark met rommeltjes.
And that's it. Misschien helpt het
En makreel en brood, toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik was nog niet bijgelezen, maar...
Wacht even. Dus je eet nu een "salade" van 90 kcal, kwark (vast magere, jou kennende) met muesli van pak m beet 150 kcal totaal, avondeten van, zeg, 350 kcal en dan nog voor 100 kcal aan fruit.
Je ziet toch hopelijk wel wat hier gebeurt he? Een dagmenu van 700 kcal is pure uithongering en dan wil je nóg minder eten?
Ik zou het toch nog eens met de diëtist overleggen. Kan me niet voorstellen dat ze dit bedoelen met gezond eten.
Ik kan je wel vertellen waarom ik weinig afval hoor, en ik denk dat dit voor de meeste mensenmet dit probleem wel geldt: onze lijstjes zijn vaak niet representatief. Ik kan het hier prima trots vertellen als ik een dag full blown gezond eet en lekker sport en de weegschaal was aardig.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik de lijstjes hier zie, dan zie ik erg gezonde dieten. Ik kan me moeilijk inbeelden hoe je dan niet of moeilijk kunt afvallen.
Zelf eet ik wel wat meer, ben ik wat zwaarder geweest, maar met dergelijke dieten is het er ook zo weer af gegaan. Wellicht heeft het iets te maken met mijn leeftijd.
Ik eet eigenlijk zelden vlees, drink geen suiker en beweeg iedere dag na het thuiswerken wel. En ja op zondag heb ik een punthoofd en eet ik zes broodjes bal. Of een paar turkse pizza's.
Nee dat was vandaag, dat andere ging om een gemiddeld dagmenu volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:33 schreef Viv het volgende:
[..]
En makreel en brood, toch?![]()
(Wel eens met dat gezond eten geen uithongeren moet zijn hoor.)
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dat was vandaag, dat andere ging om een gemiddeld dagmenu volgens mij.
Je zou op zich ook kunnen kijken of je beter afvalt op 6 gram cornflakes en 4 gram muesli.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |