Bedoel je met balansen minder of juist meer eten?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een heel slechte eetdag, morgen even balansen
B: Naar mijn meoder fietsen en terug, ongeveer een uur in totaal
L. Makreel weet niet hoeveel precies
T. Kersen + raketje
D. Brood
Zou wel eten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:02 schreef SQ het volgende:
Ik hoop toch op meer, tenzij het om 2 makrelen en een heel brood gaat.
Oke...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:46 schreef SQ het volgende:
Dan eet je morgen lekker weer groenten en straf je jezelf nu niet met dingen als "heel slechte dag" want dat is natuurlijk helemaal niet waar
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een heel slechte eetdag, morgen even balansen
B: Naar mijn meoder fietsen en terug, ongeveer een uur in totaal
L. Makreel weet niet hoeveel precies
T. Kersen + raketje
D. Brood
Ik was nog niet bijgelezen, maar...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh mijn salade is ijsbergsla vier Cherry tomaatjes en 1/5 komkommer. En een eitje dus
Kwark is 200gr. 8 gram cornflakes 5gram muesli
Avondeten is 200gr groente + vega burger
2x fruit
Ik heb besloten mijn salade als lunch te nemen en dus een keer minder kwark met rommeltjes.
And that's it. Misschien helpt het
En makreel en brood, toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik was nog niet bijgelezen, maar...
Wacht even. Dus je eet nu een "salade" van 90 kcal, kwark (vast magere, jou kennende) met muesli van pak m beet 150 kcal totaal, avondeten van, zeg, 350 kcal en dan nog voor 100 kcal aan fruit.
Je ziet toch hopelijk wel wat hier gebeurt he? Een dagmenu van 700 kcal is pure uithongering en dan wil je nóg minder eten?
Ik zou het toch nog eens met de diëtist overleggen. Kan me niet voorstellen dat ze dit bedoelen met gezond eten.
Ik kan je wel vertellen waarom ik weinig afval hoor, en ik denk dat dit voor de meeste mensenmet dit probleem wel geldt: onze lijstjes zijn vaak niet representatief. Ik kan het hier prima trots vertellen als ik een dag full blown gezond eet en lekker sport en de weegschaal was aardig.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik de lijstjes hier zie, dan zie ik erg gezonde dieten. Ik kan me moeilijk inbeelden hoe je dan niet of moeilijk kunt afvallen.
Zelf eet ik wel wat meer, ben ik wat zwaarder geweest, maar met dergelijke dieten is het er ook zo weer af gegaan. Wellicht heeft het iets te maken met mijn leeftijd.
Ik eet eigenlijk zelden vlees, drink geen suiker en beweeg iedere dag na het thuiswerken wel. En ja op zondag heb ik een punthoofd en eet ik zes broodjes bal. Of een paar turkse pizza's.
Nee dat was vandaag, dat andere ging om een gemiddeld dagmenu volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:33 schreef Viv het volgende:
[..]
En makreel en brood, toch?![]()
(Wel eens met dat gezond eten geen uithongeren moet zijn hoor.)
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dat was vandaag, dat andere ging om een gemiddeld dagmenu volgens mij.
Je zou op zich ook kunnen kijken of je beter afvalt op 6 gram cornflakes en 4 gram muesli.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |