Ik drink geen alcoholquote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Baileys is wel echt even iets wat ik nu bewust laat staan. Ben er gek op, maar die room er in en zo. Nee beter even niet.
I know, maar ik (normaal) wel, haha!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik drink geen alcoholwas een grapje
Neeeeequote:Op woensdag 29 juni 2022 19:35 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook weer iets fraais meegemaakt hoor
Ik doe nu dus dat trainen zonder zweten op kantoor. En 1 van die jongens die dat begeleidt stopt er mee en gaat voor zichzelf beginnen als "lifestyle coach" ofzo. Op zich een aardige gast en zeker bij die training was hij erg fijn (=streng).
Maar goed, hij zat dus steeds als ik daar was een beetje te prikken op mijn voeding. Daar zit ik niet op te wachten, dus ik hield de boot een beetje af. Maar gisteren ging ie weer. Dus ik heb m verteld dat ik best veel wist over voeding en dat mijn issue niet zozeer in gebrek aan kennis zit. Ik vertelde m ook dat ik momenteel IF doe.
Nou, dat was dus helemaal fout"Ja geen wonder dat je vaak weinig energie hebt als je nooit ontbijt!" Ik dacht al van, oké jij bent van de ontbijtmafia, dat mag. Maar hij hamerde er op dat ik dit weekend maar eens vrijblijvend naar de gezondheidsmarkt moest komen waar hij en nog een berg andere lifestylecoaches hun kennis zouden delen.
Ga ik die "markt" googlen... is het gewoon herbalife!!!
Ben best een beetje boos dat hij op deze manier zieltjes probeert te winnen. Ik wil gewoon sporten zonder herbalife gezeur, dankjewel
Oh wat dom mensen die hun dieet opdringen. Sommigen gedijen goed op een ontbijt en anderen niet!quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:35 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook weer iets fraais meegemaakt hoor
Ik doe nu dus dat trainen zonder zweten op kantoor. En 1 van die jongens die dat begeleidt stopt er mee en gaat voor zichzelf beginnen als "lifestyle coach" ofzo. Op zich een aardige gast en zeker bij die training was hij erg fijn (=streng).
Maar goed, hij zat dus steeds als ik daar was een beetje te prikken op mijn voeding. Daar zit ik niet op te wachten, dus ik hield de boot een beetje af. Maar gisteren ging ie weer. Dus ik heb m verteld dat ik best veel wist over voeding en dat mijn issue niet zozeer in gebrek aan kennis zit. Ik vertelde m ook dat ik momenteel IF doe.
Nou, dat was dus helemaal fout"Ja geen wonder dat je vaak weinig energie hebt als je nooit ontbijt!" Ik dacht al van, oké jij bent van de ontbijtmafia, dat mag. Maar hij hamerde er op dat ik dit weekend maar eens vrijblijvend naar de gezondheidsmarkt moest komen waar hij en nog een berg andere lifestylecoaches hun kennis zouden delen.
Ga ik die "markt" googlen... is het gewoon herbalife!!!
Ben best een beetje boos dat hij op deze manier zieltjes probeert te winnen. Ik wil gewoon sporten zonder herbalife gezeur, dankjewel
Frustrerend is dat he?quote:
Veel plezier op het festival! Die koolhydraten horen erbijquote:Op donderdag 30 juni 2022 07:25 schreef Lonaa het volgende:
Heb m'n Garmin net een gaatje losser gedaan. #ballon
Straks festival, dus de komende dagen veel koolhydraten. En stappen.
Jij mag de ouderdomskaart toch al trekken?quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben na mijn initiele -5 wel weer wat aangekomen en ik heb geen idee waardoor
Ik doe echt geen gekke dingen en sport en beweeg voldoende. Maar goed, ik ben nog steeds lichter dan toen ik startte, dus dat is positief.
Voorlopig, met de vakantie voor de deur, ga ik er maar vooral voor proberen te zorgen dat ik niet nog verder omhoog ga. En dan naaaa de vakantie ga ik weer proberen om toch weer wat omlaag te gaan.
Mijn lijf doet gewoon aan spierpijn bij weinig slaapquote:Op donderdag 30 juni 2022 08:55 schreef SQ het volgende:
Mijn "baby" besloot wederom dat slapen overbodige luxe was vannacht. Pluspunt: ik heb te weinig geslapen om echt spierpijn te ontwikkelen. #omdenken #
53, mag dat dan? En wat krijg ik daarvoor terug? Gerechtvaardigde "ik kan er echt niets aan doen"-excuusjes? Want dan kom maar doorquote:Op donderdag 30 juni 2022 08:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Jij mag de ouderdomskaart toch al trekken?
Ja hoor, bij 53 is dat volstrekt legitiem!quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
53, mag dat dan? En wat krijg ik daarvoor terug? Gerechtvaardigde "ik kan er echt niets aan doen"-excuusjes? Want dan kom maar door![]()
En ik doe zo mijn best om te verbrandenquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja hoor, bij 53 is dat volstrekt legitiem!
Je metabolisme is veranderd. Hormonen, altijd hormonen. En je verbrandt nou eenmaal minder als je ouder bent.
En achteraf pas beseffen en waarderen, he, dat het toen zoveel gemakkelijker was.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:47 schreef SQ het volgende:
Vind ik ook heel knap!het is ook gewoon stom.
Toen ik 23 was ging dit zo veel makkelijker echt
quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn lijf doet gewoon aan spierpijn bij weinig slaap
Echt niet. Die 34579 liter bier elke avond maakte elke afval bij voorbaat onmogelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:47 schreef SQ het volgende:
Vind ik ook heel knap!het is ook gewoon stom.
Toen ik 23 was ging dit zo veel makkelijker echt
Dat is echt echt prima!quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh vandaag zo'n dag dat ik wel wil opgeven, maar we zetten gewoon doorDat ik maar 1 á 2 kg per maand mag afvallen moet ik maar accepteren
Ik doe mijn bestquote:
Precies. Eenmaal in de flow, volhouden en dan komt het vanzelf!quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn besten heb het vandaag goed gedaan. Morgen weer een dag en dan gaat het weer gemakkelijk
Die vallen opzich qua calorieën nog wel mee als je het met ander ijs vergelijktquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:03 schreef Donna het volgende:
Note to self; Geen Mars ijsjes meer in huis halen.
Ja klopt, daarom had ik ze ook, maarja dan blijft de vriezer maar roepen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:28 schreef rena het volgende:
[..]
Die vallen opzich qua calorieën nog wel mee als je het met ander ijs vergelijkt
Is even geleden dat ik hier gepost heb, ik ging een tijdje heel goed, toen een tijdje heel slecht, weer een dikke 10 kilo aangekomen in coronatijd, woog afgelopen januari 91,5
maar heb me weer aardig weten te pakken en was vanmorgen voor het eerst in lange tijd onder de 80 kilo; 79,7
Maar wat een strijd is het toch
Hier hele goeie gordijnen, het kan hier echt pikdonker zijn maar mijn lieftallige laat dan graag een flinke kier open voor de frisse lucht.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 06:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik had gisteren geen beste dag, want afscheid van een collega. 16 jaar mee samen gewerkt, dus echt een hele tijd. Traditiegetrouw wordt er dan meer dan goed gegeten, en het was ook echt heerlijk. Maar daar geniet ik dan ook maar gewoon van. Vandaag verder.
Ik ben ook alweer een flinke tijd wakker, helaas. Weer in slaap vallen wil nooit zo lukken. We zijn wel op zoek naar extra verduisterende gordijnen in de hoop dat weer in slaap vallen beter lukt als het echt donker blijft in de kamer.
Dit klinkt mij juist als een bijzonder beste dag.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 06:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik had gisteren geen beste dag, want afscheid van een collega. 16 jaar mee samen gewerkt, dus echt een hele tijd. Traditiegetrouw wordt er dan meer dan goed gegeten, en het was ook echt heerlijk. Maar daar geniet ik dan ook maar gewoon van. Vandaag verder.
Nou ja, hele volksstammen die er last van hebben hoor. En in de natuur zie je dat ook terug, veel dieren gaan in rust zodra het donker wordt en beginnen bij het eerste ochtendgloren alweer actief te zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:29 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben amper gordijnen, net genoeg om geen zo'n vol in je bak te hebben om half 6. Ik slaap soms tijden heel goed en dan weer even niet, dat heeft nik met het licht te maken.
Beter in vel=lekker slapen. Bij goed in vel en niet lekker/veel slapen, heb ik er nauwelijks last van.
Volgens mij is donker-om-te-slapen psychisch
Ja die moeten wel, dan is het eten of gegeten worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ja, hele volksstammen die er last van hebben hoor. En in de natuur zie je dat ook terug, veel dieren gaan in rust zodra het donker wordt en beginnen bij het eerste ochtendgloren alweer actief te zijn.
Fitbit liegt. Mijn ergste gebroken nachten hadden soms een score van 93. Fuck.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 06:09 schreef BE het volgende:
Mijn werkdag gisteren begon om 8u en ik was om 20.30 weer thuis.
Het bijbehorende lijstje:
O: smoothie
L: 2 boterhammen m pindakaas
T: 2 stukjes wrap met tonijnsalade, glas smoothie
D: Big Mac menu
Ik zou alleen zo graag willen dat ik niet elke ochtend na 5u slaap wakker werd.In ieder geval zou ik dan graag weer in slaap vallen
[ afbeelding ]
![]()
Ik weet niet hoe die slaapscore werkt bij fitbit, maar dit voelt iig niet als redelijk.
Snap ik, daar heb ik dan weer een wake-up light voor zodat ik dat moment iig zelf kan bepalenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:38 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik ben ook wel een heel lichte slaper, maar daarbij heeft licht nauwelijks invloed. Wij hebben IKEA 'isolerende' zwarte rolgordijnen, maar die staan altijd helemaal open want meer frisse lucht. Dus de enige verduistering is hier de sun Eclipse screens. En witte gordijnen op de deuren, dat doet ook niks.
Dat vind ik fijner omdat ik dan, als ik toch wakker ben, iig wakker word met een wakkerig gevoel ipv alsof de wereld nog moet vergaan.
Niet genoeg licht voor mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Snap ik, daar heb ik dan weer een wake-up light voor zodat ik dat moment iig zelf kan bepalen![]()
Ik word ook meestal wakker tien minuten voordat het ding begint te fluiten, dus het werkt wel echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |