SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Damn, kijkt u uit mijnheer?quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
GVD straks op mijn nieuwe fiets pal voor de deur gevallen.
Neus kapot, tanden gebroken![]()
Mocht van de buren niet eens meer opstaan, daarna nog 2 uur inclusief wachten met de abulance broeders bezig geweest. Gaat weer duur geintje worden bij de tandarts.
Môgge ModMasterquote:
Oh hi therequote:
le morning of goodnessquote:
lijkt me wel zo verstandigquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:17 schreef knokkels het volgende:
Oh, misschien maar eens inloggen in de online lesomgeving
checkquote:
en dan hier uitcheckenquote:
af en toe even binnenkijken, maar tot 12:30 lessenquote:
Nee hoor meneer de roosteraar, ik ben vet hard aan het luisteren en oplettenquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Normaal zijn dit mijn rustigste weken van het schooljaar. Nou, niets is minder waar dit schooljaar.
@:Rafeiro damn, doe je wel voorzichtig
Knokkels, moeten we streng kijken?
Ben jij vandaag ook een brokkenpiloot ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Brokkenpiloten united hier. Beterschap Raf. Heb je veel pijn?
ik was dat 7 novquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij vandaag ook een brokkenpiloot ?
Nee, ik ben nog heel. Ik stoot alleen bijna elke dag mijn schenen wel aan iets, ze zijn lekker blauw en geel en ontveld enzoquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij vandaag ook een brokkenpiloot ?
quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog heel. Ik stoot alleen bijna elke dag mijn schenen wel aan iets, ze zijn lekker blauw en geel en ontveld enzo
gewoon een tip. Niedoenquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog heel. Ik stoot alleen bijna elke dag mijn schenen wel aan iets, ze zijn lekker blauw en geel en ontveld enzo
Suiker rond de 30. Dan kan je blijkbaar omvallen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:38 schreef just me het volgende:
@:Rafeiro enig idee waarom je gevallen bent? Weet je al wanneer je bij de tandarts terecht kunt ?
Het is dat je mijn zoon niet bent maar anders zou ik je verbieden om op de E-bike te gaan zolang je suiker niet onder controle is. Wordt wel tijd hè dat de suiker onder controle komt !quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Suiker rond de 30. Dan kan je blijkbaar omvallen.
Tandarts moet ik nog bellen, laat dat nou net een van mijn grootste angsten zijn.
Dit kwam semi positief binnen via buuf. Maar nog eng.quote:Dit valt onder verzekering want je bent namelijk gevallen omdat je suiker niet goed was 😉. En dan word het vergoed
Misschien handig om je verzekering nu te bellen dan weet je precies hoe het zit, lukt het je niet dan moet je je zus vragen dit voor je te doenquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit kwam semi positief binnen via buuf. Maar nog eng.
Ik heb ook een keer in Haarlem mijn voortanden gebroken. Kennen jullie dat glazen gebouw wat daar voor het station stond, staat? knokkels ging daar door de deur naar binnen. Alleen was die deur aan de ANDERE kant.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
*zend goeiste vibes naar Raf want omdat dat kanquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door knokkels op 16-06-2022 11:02:48 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Bij mij kwamen er gewoon 2 ambu's en een motoragent.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had wel redelijk wat publiek, buuf, buuf, buuf, buurman zusje, 2 agenten en 2 ambulance broeders
En Ketamine zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bij mij kwamen er gewoon 2 ambu's en een motoragent.
Eerste ambu was een evenementenambu uit circa 1930, compleet handmatig, best pijnlijk. Daarna werd er een andere ambu aangevraagd en die was wel volledig automatisch met inladen
Neequote:
vandaar de drukte, dit gebeurt natuurlijk maar 1 x in het jaarquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:32 schreef DJ11 het volgende:
Goedemorgen, wat een drukte hier!
En ook nog @:Knokkels terug
pas op met zware wind. Of wind in het algemeen. Die zenuwen liggen natuurlijk bloot en uit eigen ervaring weet ik dat dat echt niet fijn is, dat gevoel. Sterkte kerelquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
Huhu nog even geslapen, jaja geslapen.
Leve de mix van paracetamol, oxazepam en lorezepam en een nacht wakker liggen van pijn aan je bakkus.
Zo het telefoonnummer van de tandarts eens opzoeken.
Dit ligt wat anders. Dit is een spoedje.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
Oké dat is leuk blijkbaar zijn dit geen kantooruren voor ze.
Ze zeggen niks over "wegens vakantie gesloten" maar puur en alleen dat ik tijdens kantoor uren moet bellen, jah duh dat doe ik dus al.
En ik heb al zulke "nachtmerries" van een oude tandarts waar deze en de ex van moeders me doorheen gesleept hebben.
Ik weet het even niet meer....
Niet in Amsterdam, maar ga eens verder loeren. Stomme angst is erger dan de pijn, haha.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:58 schreef knokkels het volgende:
Nu weet ik niet in welk deel van amsterdam jij woont, maar zoek even een spoedtandarts in je eigen buurt eventueel
wahey! Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschlandquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag,
En welkom terug knokkels
quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
Het bakkie pleur dat nooit om zal vallen
Goede avond.... je kan meteen gaan swingen!quote:
zou kunnen maar ik ga eerst koffie pakkenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.... je kan meteen gaan swingen!
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
zou kunnen maar ik ga eerst koffie pakken
nee, wel een leuk stofje gekocht maar het is niet zo dat ze geen kleren hoor, dus geen haastquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Verslaafde!
Al begonnen met de kleding voor de kabouter?
Ik geloof meteen dat er geen blote kabouter rondloopt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
nee, wel een leuk stofje gekocht maar het is niet zo dat ze geen kleren hoor, dus geen haast
eerlijk gezegd ben ik heel veel in de schaduw geblevenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat er geen blote kabouter rondloopt.
Wel lekker genoten van het zonnetje vandaag?
Denk dat dat heel verstandig is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ben ik heel veel in de schaduw gebleven
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:16 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik speel morgenmiddag pas om 17.30 uur maar ik zal me zeker goed insmeren!
Het is eigenlijk nu al te heet. Ik heb een adresje gekregen van een collega van iemand die airco's plaatst.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:26 schreef just me het volgende:
Kun je het hoofd een beetje koelhouden Melting ?
en dan voor in je huiskamer ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nu al te heet. Ik heb een adresje gekregen van een collega van iemand die airco's plaatst.
Dus misschien toch maar eens informeren of deze persoon een offerte kan maken.
Ik wil eigenlijk splitsen. Huiskamer en slaapkamer.quote:
Je hebt groot gelijk, en dan zou de unit op het balkon komen ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk splitsen. Huiskamer en slaapkamer.
Dan kan die oude mobiele airco eruit. Maar ligt ook aan de prijs natuurlijk.
Ik ga proberen illegaal te doen, en deze op het dak te laten plaatsen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, en dan zou de unit op het balkon komen ?
of aan het werk, of naar de tandartsquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:32 schreef Melting het volgende:
Het is nog rustig in het topique.
Iedereen zal nog wel buiten bezig zijn.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
of aan het werk, of naar de tandarts
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Terug van het strand.
Was wel even lekker. We hoorden net de Spaanse versie van deze in de auto.
Fragile
Romantisch op het strand gewandeld?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Terug van het strand.
Was wel even lekker. We hoorden net de Spaanse versie van deze in de auto.
Fragile
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ook gedraaid bij de crematie van mijn vader.
Was toepasselijk wel.
en al contact met je verzekering opgenomen ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Net lasagne naar binnen weten te werken hoop op een spoedig spoedje bij de tandarts, dit is echt ruk.
Morgen foto's en dan zien we wel
Goede avond.quote:
Neequote:Op donderdag 16 juni 2022 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
en al contact met je verzekering opgenomen ?
Oeh, die had ik goed kunnen gebruiken om wat af te koelen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Je hebt wel een kerstliedje gemist.
Dat geloof ik graag. Toch niet in dat warme weer aan de wandel geweest?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Oeh, die had ik goed kunnen gebruiken om wat af te koelen.
Je weet dat er zoiets bestaat als pijnstillers?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Neemaar het boeit me op het moment ook echt niet die pijn moet weg en ik weer kauwen.
Ik ga er vanuit dat het wel vergoed word, maar zo overleef ik het echt niet.
Ja, toch wel. Maar was inderdaad iets te warm om echt lekker te kunnen lopen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Toch niet in dat warme weer aan de wandel geweest?
Ja keta, tramadol, morfine allemaal al gehadquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet dat er zoiets bestaat als pijnstillers?
En ja.... die hebben ze in heel sterk.
geen ijs op je tandenquote:
Leermomentje.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, toch wel. Maar was inderdaad iets te warm om echt lekker te kunnen lopen.
het gaat om nu hè...quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja keta, tramadol, morfine allemaal al gehad
als ik zou zeggen stompies zou het niet zo aardig overkomenquote:
Ibuprofen (800mg meen ik) in poeder vorm helpen meestal wel.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja keta, tramadol, morfine allemaal al gehad
dan kijk je op de verpakking hoeveel je mag nemen, het helpt vast wel wat tegen de pijnquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb in mijb thuisapotheek alleen maar paracetamol geloof ik.
Zo debiel veel pillen en geen pijnstillers
quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb in mijb thuisapotheek alleen maar paracetamol geloof ik.
Zo debiel veel pillen en geen pijnstillers
Verpakking zegt 6 ziekenhuis 8quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
dan kijk je op de verpakking hoeveel je mag nemen, het helpt vast wel wat tegen de pijn
Je mag als volwassene 8 paracetamol 500mg per dag hebben.quote:
Met de assistente, ik hoop dat ze zo mooi is als ze klonk.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:31 schreef livelink het volgende:
Heb je vandaag nog geen contact gehad met een tandarts, Raf?
Doe ik ook wel eensquote:
Snap ik wel.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Bij dit nummer moet ik ook altijd aan Golden years van Bowie denken
quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:58 schreef just me het volgende:
Oh jee, de rookmelder wil niet met dubbelzijdig plakband opgehangen worden
Hij heeft niks te willen, zeg hem dat maarquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:58 schreef just me het volgende:
Oh jee, de rookmelder wil niet met dubbelzijdig plakband opgehangen worden
eerst kijken of hij de val op de stenen vloer overleefd heeftquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen, zeg hem dat maar
ik had het eerder moeten zeggen, het ging 2 dagen goedquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft niks te willen, zeg hem dat maar
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik had het eerder moeten zeggen, het ging 2 dagen goed
Wel een goede reminder. Wij moeten ook nog rookmelders gaan ophangen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik had het eerder moeten zeggen, het ging 2 dagen goed
Ik ook.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een goede reminder. Wij moeten ook nog rookmelders gaan ophangen.
ik moet eens kijken wat een vluchtroute kan zijn...quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook.
Na mijn vakantie maar eens kijken. Ook meteen voor bij mijn vader.
Anders heb ol er nog wel een paarquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij moeten de rookmelders ook nog ophangen, we hebben van die magnetische plaatjes erbij die we eerst moeten plakken, ik hoop dat de tape beter is dan die bij just me
Ook een bijzondere ervaring lijkt mequote:Op donderdag 16 juni 2022 21:44 schreef brother52 het volgende:
Show gemist![]()
Maar het portret is op zijn plek.
Zeker, dit zijn de dingen die het zo leuk maken.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook een bijzondere ervaring lijkt me
Oeis, lekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:10 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen binnenkomers.
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Bastogne koeken:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Niet alles opeten, just me. Ook iets voor anderen over laten.quote:
Ik neem er één.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet alles opeten, just me. Ook iets voor anderen over laten.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem er één.
Of twee of drie of…
Bij Bastogne koeken eet ik zo het hele pak leeg.
Goedemorgen!
Klinkt als een heel bijzonder bezoekquote:Op donderdag 16 juni 2022 23:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeker, dit zijn de dingen die het zo leuk maken.
En dan ook nog dat het bij zo’n bijzonder mens terecht komt (ze heeft o.a. dingen gedaan voor Fluxus, vooral samengewerkt met Willem de Ridder). Alleen jammer dat ze ontzettend warrig was, halverwege een antwoord was ze de vraag kwijt of had het ineens over iets heel anders, sommige foto’s wel 3 keer gezien. Maar weet nu wel best veel over die familie ook al moest ik de stukjes zelf ontwarren en weer aan elkaar knopen.
Was het ook maar wel erg vermoeiend.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klinkt als een heel bijzonder bezoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Wim T Schippers en Phil Bloom zijn denk ik het meest bekend in Nederland die er bij zaten.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had wel eens van Fluxus gehoord, maar wist niet dat het in Nederland ook was
ben ik nog op tijd?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem er één.
Of twee of drie of…
Bij Bastogne koeken eet ik zo het hele pak leeg.
Goedemorgen!
Ik lees net een interview met de dame waar je was, boeiend typequote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wim T Schippers en Phil Bloom zijn denk ik het meest bekend in Nederland die er bij zaten.
Is de een vrij recent interview? Dan is het waarschijnlijk hetzelfde interview waardoor we met haar in contact zijn gekomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik lees net een interview met de dame waar je was, boeiend type
Zeker wel, maar ik was niet de bekende leuke DJ Knokkels. Ik was een cynische sarcastische lul. En daar wilde ik jullie niet aan bloot gaan stellenquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
En in die 7 maanden bankhangen lukte het niet om het forum te vinden?
Broeder!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is de een vrij recent interview? Dan is het waarschijnlijk hetzelfde interview waardoor we met haar in contact zijn gekomen.
Zei daar iemand "wortels" ?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:36 schreef Rafeiro het volgende:
Zo bij de tandarts geweest, vandaag foto gemaakt de wortels zijn nog goed iig, dinsdag gaan ze met het metselen wel veel gelachen met de assistente ondanks het ongemak en de spanning Verder heeft ze het hele gebit schoon gemaakt.
Gelukkig maar. Dat metselen is niet heel vervelend.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:36 schreef Rafeiro het volgende:
Zo bij de tandarts geweest, vandaag foto gemaakt de wortels zijn nog goed iig, dinsdag gaan ze met het metselen wel veel gelachen met de assistente ondanks het ongemak en de spanning Verder heeft ze het hele gebit schoon gemaakt.
quote:
Als je UI weer aanpast naar een niet zo psycho versie, dan ben je helemaal weer leuk…quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik was niet de bekende leuke DJ Knokkels. Ik was een cynische sarcastische lul. En daar wilde ik jullie niet aan bloot gaan stellen
SPOILER: even mega rant dus als je geen zin hebt niet klikken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
Die capabele mensen die kunnen communiceren zijn er; namelijk je ambulante hulpverleners. Leg het bij hen neer om samen met jou met hen te praten.SPOILER: even mega rant dus als je geen zin hebt niet klikken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja daar praat ik ook mee en die zitten ook een beetje met hun handen in hun haar.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Die capabele mensen die kunnen communiceren zijn er; namelijk je ambulante hulpverleners. Leg het bij hen neer om samen met jou met hen te praten.
Doe nu geen overhaaste dingen. Dat vertraagt het allemaal alleen maar verder. Probeer een nieuwe afspraak te maken en neem dan iemand mee om je te helpen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja daar praat ik ook mee en die zitten ook een beetje met hun handen in hun haar.
Maar heb zovaak aangegeven dat ik hulp nodig heb en wil.
Dat die psych dan met zo'n onzin aankomt.
Heb ook al aangegeven dat ik overdracht wil naar een andere omdat ik nog 0 vertrouwen in hem heb.
Heb je een beetje uit kunnen slapen?quote:
Nou...... ik heb in bed gelegen. Maar geslapen kan ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 07:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je een beetje uit kunnen slapen?
Hier vind ik het eigenlijk nog wel lekker.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou...... ik heb in bed gelegen. Maar geslapen kan ik het niet noemen.
Hoe is het daar? Hier is het al erg warm.
Nog even genieten dan, voordat het te warm is.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier vind ik het eigenlijk nog wel lekker.
Zeker. Ga zometeen in het zonnetje mijn boek uitlezen en dan naar de bieb.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog even genieten dan, voordat het te warm is.
Goedemorgen just me. Het was ook veel te warm om te golfen!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:33 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
zo.. mijn golfdag van gisteren ga ik snel vergeten, wat heb ik slecht gespeeld!
Goedemorgen just me.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:33 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
zo.. mijn golfdag van gisteren ga ik snel vergeten, wat heb ik slecht gespeeld!
Niet alleen dat maar ik had ook de hele middag achter de inschrijftafel gezeten en dat is "hangen" geworden dus ik was totaal niet meer geconcentreerd. Maar mijn flight genoten hebben super gespeeld en dat was ook leuk!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. Het was ook veel te warm om te golfen!
goed om te horen Raf!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:01 schreef Rafeiro het volgende:
Goede smorgens deze morgen.
Begin meer en meer te wennen aan dat deken van negen kilo.
En dan is het toch wel echt slaapverwekkend
en toen mijn benen nog echt auwie deden van de smakkerd was het wel lastig om er onder te komen, maar het begint nu eindelijk weg te trekken.![]()
Goedemorgen Raf.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:01 schreef Rafeiro het volgende:
Goede smorgens deze morgen.
Begin meer en meer te wennen aan dat deken van negen kilo.
En dan is het toch wel echt slaapverwekkend
en toen mijn benen nog echt auwie deden van de smakkerd was het wel lastig om er onder te komen, maar het begint nu eindelijk weg te trekken.![]()
Ik heb nu in 2 nachten meer geslapen als voorheen in twee maanden weken.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:12 schreef brother52 het volgende:
Net frambozen geplukt (en ongeveer 1/3 bij het plukken al opgegeten)![]()
Yep, ben eigenlijk wat te laat met plukken, had er vorig weekend mee moeten beginnen maar er hangen er nog meer dan genoeg die nog goed zijn om jam van te maken.quote:
quote:Kortom, het programma voor vandaag:
18:00 uur: DJ11 - Recent New Music (songs from 2022)
19:00 uur: DJ11 - 360 Degrees
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
"Een mens lijdt dikwijls 't meest door het lijden dat hij vreest"quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben angsthaar 1e klas, heb zelfs al contact gehad met de ex van mijn moeder, die ging voorheen soms mee en hij was niet onwelwillend. Hij kneep toen soms even in mijn voet, puur om de aandacht te verleggen. Sportmasseur geweest enzo, dus die weet dat soort truckjes.
Oh ik ben 100% content met de huidige tandarts. Angst is ook een van hun specialiteiten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
"Een mens lijdt dikwijls 't meest door het lijden dat hij vreest"
Ik heb sinds kort een nieuwe tandarts en die is echt prima. Laatst een gaatje gevuld en dat was nagenoeg helemaal pijnloos.
Zegt me zo niksquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
Dit doet me zo aan monkey channel denken.
Leukquote:
Hoe krijg je het voor elkaar om het zo koel te houden?quote:
Kachel nooit aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om het zo koel te houden?
Het feit dat je in de winter geen kachel aan hebt gehad helpt het niet koeler houden als het buiten 30 graden is. Maar dan zal het wel de schaduw zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kachel nooit aan.
En woon radelijk in de schaduw.
Je gezicht verbergen is lekker anoniemquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:18 schreef DJ11 het volgende:
Het is een beetje een nummer waarvoor je in de stemming moet zijn, maar mooi is het zeker. Een nogal wazige artiest, die z'n gezicht verbergt achter een rode hoed met draadjes...
• Red Leather - The Only Time It Rains In Hollywood
Moet je dan gaan raden waar de schaduw is?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kachel nooit aan.
En woon radelijk in de schaduw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |