SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Damn, kijkt u uit mijnheer?quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
GVD straks op mijn nieuwe fiets pal voor de deur gevallen.
Neus kapot, tanden gebroken![]()
Mocht van de buren niet eens meer opstaan, daarna nog 2 uur inclusief wachten met de abulance broeders bezig geweest. Gaat weer duur geintje worden bij de tandarts.
Môgge ModMasterquote:
Oh hi therequote:
le morning of goodnessquote:
lijkt me wel zo verstandigquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:17 schreef knokkels het volgende:
Oh, misschien maar eens inloggen in de online lesomgeving
checkquote:
en dan hier uitcheckenquote:
af en toe even binnenkijken, maar tot 12:30 lessenquote:
Nee hoor meneer de roosteraar, ik ben vet hard aan het luisteren en oplettenquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Normaal zijn dit mijn rustigste weken van het schooljaar. Nou, niets is minder waar dit schooljaar.
@:Rafeiro damn, doe je wel voorzichtig
Knokkels, moeten we streng kijken?
Ben jij vandaag ook een brokkenpiloot ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Brokkenpiloten united hier. Beterschap Raf. Heb je veel pijn?
ik was dat 7 novquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij vandaag ook een brokkenpiloot ?
Nee, ik ben nog heel. Ik stoot alleen bijna elke dag mijn schenen wel aan iets, ze zijn lekker blauw en geel en ontveld enzoquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ben jij vandaag ook een brokkenpiloot ?
quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog heel. Ik stoot alleen bijna elke dag mijn schenen wel aan iets, ze zijn lekker blauw en geel en ontveld enzo
gewoon een tip. Niedoenquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog heel. Ik stoot alleen bijna elke dag mijn schenen wel aan iets, ze zijn lekker blauw en geel en ontveld enzo
Suiker rond de 30. Dan kan je blijkbaar omvallen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:38 schreef just me het volgende:
@:Rafeiro enig idee waarom je gevallen bent? Weet je al wanneer je bij de tandarts terecht kunt ?
Het is dat je mijn zoon niet bent maar anders zou ik je verbieden om op de E-bike te gaan zolang je suiker niet onder controle is. Wordt wel tijd hè dat de suiker onder controle komt !quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Suiker rond de 30. Dan kan je blijkbaar omvallen.
Tandarts moet ik nog bellen, laat dat nou net een van mijn grootste angsten zijn.
Dit kwam semi positief binnen via buuf. Maar nog eng.quote:Dit valt onder verzekering want je bent namelijk gevallen omdat je suiker niet goed was 😉. En dan word het vergoed
Misschien handig om je verzekering nu te bellen dan weet je precies hoe het zit, lukt het je niet dan moet je je zus vragen dit voor je te doenquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit kwam semi positief binnen via buuf. Maar nog eng.
Ik heb ook een keer in Haarlem mijn voortanden gebroken. Kennen jullie dat glazen gebouw wat daar voor het station stond, staat? knokkels ging daar door de deur naar binnen. Alleen was die deur aan de ANDERE kant.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
*zend goeiste vibes naar Raf want omdat dat kanquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door knokkels op 16-06-2022 11:02:48 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Bij mij kwamen er gewoon 2 ambu's en een motoragent.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had wel redelijk wat publiek, buuf, buuf, buuf, buurman zusje, 2 agenten en 2 ambulance broeders
En Ketamine zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bij mij kwamen er gewoon 2 ambu's en een motoragent.
Eerste ambu was een evenementenambu uit circa 1930, compleet handmatig, best pijnlijk. Daarna werd er een andere ambu aangevraagd en die was wel volledig automatisch met inladen
Neequote:
vandaar de drukte, dit gebeurt natuurlijk maar 1 x in het jaarquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:32 schreef DJ11 het volgende:
Goedemorgen, wat een drukte hier!
En ook nog @:Knokkels terug
pas op met zware wind. Of wind in het algemeen. Die zenuwen liggen natuurlijk bloot en uit eigen ervaring weet ik dat dat echt niet fijn is, dat gevoel. Sterkte kerelquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
Huhu nog even geslapen, jaja geslapen.
Leve de mix van paracetamol, oxazepam en lorezepam en een nacht wakker liggen van pijn aan je bakkus.
Zo het telefoonnummer van de tandarts eens opzoeken.
Dit ligt wat anders. Dit is een spoedje.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
Oké dat is leuk blijkbaar zijn dit geen kantooruren voor ze.
Ze zeggen niks over "wegens vakantie gesloten" maar puur en alleen dat ik tijdens kantoor uren moet bellen, jah duh dat doe ik dus al.
En ik heb al zulke "nachtmerries" van een oude tandarts waar deze en de ex van moeders me doorheen gesleept hebben.
Ik weet het even niet meer....
Niet in Amsterdam, maar ga eens verder loeren. Stomme angst is erger dan de pijn, haha.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:58 schreef knokkels het volgende:
Nu weet ik niet in welk deel van amsterdam jij woont, maar zoek even een spoedtandarts in je eigen buurt eventueel
wahey! Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschlandquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag,
En welkom terug knokkels
quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
Het bakkie pleur dat nooit om zal vallen
Goede avond.... je kan meteen gaan swingen!quote:
zou kunnen maar ik ga eerst koffie pakkenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.... je kan meteen gaan swingen!
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
zou kunnen maar ik ga eerst koffie pakken
nee, wel een leuk stofje gekocht maar het is niet zo dat ze geen kleren hoor, dus geen haastquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Verslaafde!
Al begonnen met de kleding voor de kabouter?
Ik geloof meteen dat er geen blote kabouter rondloopt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
nee, wel een leuk stofje gekocht maar het is niet zo dat ze geen kleren hoor, dus geen haast
eerlijk gezegd ben ik heel veel in de schaduw geblevenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat er geen blote kabouter rondloopt.
Wel lekker genoten van het zonnetje vandaag?
Denk dat dat heel verstandig is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
eerlijk gezegd ben ik heel veel in de schaduw gebleven
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:16 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik speel morgenmiddag pas om 17.30 uur maar ik zal me zeker goed insmeren!
Het is eigenlijk nu al te heet. Ik heb een adresje gekregen van een collega van iemand die airco's plaatst.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:26 schreef just me het volgende:
Kun je het hoofd een beetje koelhouden Melting ?
en dan voor in je huiskamer ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nu al te heet. Ik heb een adresje gekregen van een collega van iemand die airco's plaatst.
Dus misschien toch maar eens informeren of deze persoon een offerte kan maken.
Ik wil eigenlijk splitsen. Huiskamer en slaapkamer.quote:
Je hebt groot gelijk, en dan zou de unit op het balkon komen ?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk splitsen. Huiskamer en slaapkamer.
Dan kan die oude mobiele airco eruit. Maar ligt ook aan de prijs natuurlijk.
Ik ga proberen illegaal te doen, en deze op het dak te laten plaatsen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, en dan zou de unit op het balkon komen ?
of aan het werk, of naar de tandartsquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:32 schreef Melting het volgende:
Het is nog rustig in het topique.
Iedereen zal nog wel buiten bezig zijn.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
of aan het werk, of naar de tandarts
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Terug van het strand.
Was wel even lekker. We hoorden net de Spaanse versie van deze in de auto.
Fragile
Romantisch op het strand gewandeld?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Terug van het strand.
Was wel even lekker. We hoorden net de Spaanse versie van deze in de auto.
Fragile
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ook gedraaid bij de crematie van mijn vader.
Was toepasselijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |