Ze moeten gewoon de uitkeringen hoger maken.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:01 schreef Ole het volgende:
![]()
Zoooo.. net pas en laptop ingeleverd! Op naar de volgende uitdaging, maar eerst even maandje uitkeringtrekken
Yess!!!quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon de uitkeringen hoger maken.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Yess!!!
*zoekt plaatje van probleemwijken
tnx!!!quote:
zo jammer dat niet meer is dat programma! Maar zo af en toe kijk ik terug, Tranen van het lachenquote:
evenquote:
Ja. Geen korts meer, niet meer verkouden. Alleen nog een hoestje af en toe. Voel mij een stuk beter, mede omdat ik net een lekker tukje gedaan hebquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdVoel je je al een beetje beter?
Oh dat is fijn om te horen zegquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Geen korts meer, niet meer verkouden. Alleen nog een hoestje af en toe. Voel mij een stuk beter, mede omdat ik net een lekker tukje gedaan hebgaat exht met de dag beter
Overmorgen. Dan staat de viskraam weer in mijn durp. Kan ik nog een dagje genieten van de voorpretquote:
Brrr sterktequote:Op woensdag 15 juni 2022 18:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Overmorgen. Dan staat de viskraam weer in mijn durp. Kan ik nog een dagje genieten van de voorpret
Avond liefstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, actie/komedie films maar die zijn er niet zoveel, tis allemaal schieten en oorlog op tv. Ik kijk veel Discovery en national Geographic documentaires...lekker informatief en leerzaam techniek en wetenschapquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefsteWaar kijk jij eigenlijk graag naar? Dat weet ik nog steeds niet na al die jaren. Gillis en Urk dat weet ik dan weer wel maar voor de rest
![]()
quote:Re;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:00 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tsja, actie/komedie films maar die zijn er niet zoveel, tis allemaal schieten en oorlog op tv. Ik kijk veel Discovery en national Geographic documentaires...lekker informatief en leerzaam techniek en wetenschap
[..]
Re;Ah leuk om te weten. Ik ben ook echt een docufan, vooral die met een rauw randje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avond mop. Leuk maar wel rustig aan doen hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vanavond De Race om de Ringen!
Nieuw haakboekje binnen, zodra mijn polsen beter zijn ...
Mag een maand niet knutselen van de huisartsquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond mop. Leuk maar wel rustig aan doen hoor.
quote:
Goedenavondquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vanavond De Race om de Ringen!
Nieuw haakboekje binnen, zodra mijn polsen beter zijn ...
Avond lieverd. Vandaag weer een beetje beter?quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Matig tv avondjenouja gelukkig is er genoeg op andere kanalen
Altijd luisteren naar de dokter. Nou ja, bijna altijd dan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag een maand niet knutselen van de huisarts
Dus lezen, televisie en series
Ja. Gaat goed. Beetje snel moe nog wel merk ik en beetje hoesten. Dat is alles nog. Mij lichaam voelt zich voor de rest wel hersteld.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd. Vandaag weer een beetje beter?
Tegenwoordig zijn er veel kanalen, dus veel zapsuccesquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Matig tv avondjenouja gelukkig is er genoeg op andere kanalen
Doe mijn bestquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Altijd luisteren naar de dokter. Nou ja, bijna altijd dan.
Doe je snel gelukkig. Succes met volledig herstellenquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Gaat goed. Beetje snel moe nog wel merk ik en beetje hoesten. Dat is alles nog. Mij lichaam voelt zich voor de rest wel hersteld.
Ja vanaf zondag ging het best snel. Elke dag een beetje beter. Was er wel blij meequote:Op donderdag 16 juni 2022 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe mijn best
[..]
Doe je snel gelukkig. Succes met volledig herstellen
Mooi en aangezien je toch in quarantaine zit vermoed ik kun je lekker veel uitrusten.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Gaat goed. Beetje snel moe nog wel merk ik en beetje hoesten. Dat is alles nog. Mij lichaam voelt zich voor de rest wel hersteld.
Snap ik! Gelukkig maar, van Covid kun je echt erg ziek worden (heb ik gemerkt)quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vanaf zondag ging het best snel. Elke dag een beetje beter. Was er wel blij mee
Klinkt goed Drass. Zo te horen heb je ervan genotenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:07 schreef Drass het volgende:
Boordje doner company naar binnen gewerkt en 2 biertjes.. Nu maar treinen naar huis
Minuut te vroegquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sofie NPO1
21.30; 112 vandaag RTL5
20.34; Droomhuis gezocht (H) NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/droomhuis-gezocht
Serie;
21.24; Tweede Hans NPO1 https://www.tvgids.nl/serie/tweede-hans
Docu/Reportage/Informatief;
20.25; Refolutie NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/refolutie
Amusement;
20.00; Blow up RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/blow-up
Aktueel;
21.35; Vandaag Inside SBS6
21.37; Humberto RTL4
22.00; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud.
Hey Praadje 😘quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.04; Khalid en Sofie NPO1
21.30; 112 vandaag RTL5
20.34; Droomhuis gezocht (H) NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/droomhuis-gezocht
Serie;
21.24; Tweede Hans NPO1 https://www.tvgids.nl/serie/tweede-hans
Docu/Reportage/Informatief;
20.25; Refolutie NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/refolutie
Amusement;
20.00; Blow up RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/blow-up
Aktueel;
21.35; Vandaag Inside SBS6
21.37; Humberto RTL4
22.00; OP1 NPO1
Gezellig! Ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Praadje 😘
Ik ga blow up kijken. Leuk programma.
Knap he wat ze er van kunnen maken.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Minuut te vroeg![]()
Dank je wel weer
En goedenavond iedereen!
Hier naar de ballonnen kijken vanavond. Lekker op mijn balkonnetje
Avondquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Praadje 😘
Ik ga blow up kijken. Leuk programma.
Vooral die Jeroen. Bijna blind en dan dit doen 👍🏻quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ongelooflijk en het geduld ook. Echt heel erg tof
idd, al vrees ik dat ze hem daarom laten winnen...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral die Jeroen. Bijna blind en dan dit doen 👍🏻
Ik vermoed dat hij er vandaag uit gaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
idd, al vrees ik dat ze hem daarom laten winnen...
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij er vandaag uit gaat.
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Televisie kijken op het balkon, wat een luxe
Jazeker. Gaat lekker hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan, alweer een dagje verder. Weer verder opgeknapt?
Kijk, dat zijn de goede berichtenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jazeker. Gaat lekker hoor
Nog even genieten tot woensdag en dan weer werken na 4 1/12 week
Avond liefstequote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:22 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Ik ga met een kameraad wat rondrijden....als passagier in zn leenauto30C nog nu
Wel jammer. jeroen is er uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdWe gaan het meemaken
quote:
quote:
Goedenavondquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Speelgoedavond! Eerst lego en daarna domino
Avond mop, veel plezierquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Speelgoedavond! Eerst lego en daarna domino
quote:
Tuurlijk komt dat goedquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:02 schreef Ole het volgende:
Weer drukke tijden! orienteren op ander werk.
Gaat vast goedkomen!
quote:
Ik hoop weer terug naar mijn werk vlak voor/ tijdens covid. Maar dan niet via uitzendbureau. Volgende week is er een open dag.. kan ik eerst even informeel weer kennismaken!quote:
Goh, ik kon alleen maar dit vinden. https://www.veronicasuper(...).search.yahoo.com%2Fquote:Op zondag 19 juni 2022 15:38 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Weet er wellicht iemand hier of er nog een tweede seizoen zal komen van de serie Swanenburg? In de zomer van 2021 was deze serie toch redelijk succesvol geweest.
Goedenavondquote:Op maandag 20 juni 2022 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hai
Hier gaat het even niet goed, te druk en niet slapen. Maar wel Gilles kijken vanavond en leuke dingen doenDus het komt wel goed
quote:
Ja, stilletjes maar. Ha, dan gaat de pret weer beginnen. Ben je weer helemaal fit?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]Wat een rust hier
Vanaf morgen weer werken
Ja zo goed als. Beetje snotterig soms nog, beetje last van mijn keel, maar lichamelijk voel ik mij wel weer goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, stilletjes maar. Ha, dan gaat de pret weer beginnen. Ben je weer helemaal fit?
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja zo goed als. Beetje snotterig soms nog, beetje last van mijn keel, maar lichamelijk voel ik mij wel weer goed.
Proef en ruik ook weer allesIk denk dat vrijdag weer rustig aan naar de sportschool ga,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:27 schreef Snowsquall het volgende:
Avond!
Urk vanavond
Avond liefsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier met kijken. Ik kijk het later terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefsteVeel plezier met kijken. Ik kijk het later terug.
ik hoop dat het tijdelijk is/beter wordt....ben linkshandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Ik hoop het ook lieverd, ik hoop het echt met heel mijn hartquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik hoop dat het tijdelijk is/beter wordt....ben linkshandig
Greetjequote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:19 schreef StephanL het volgende:
Kijk nu eerste aflevering van Urk. Dat accentDacht dat Volendam erg was
Wat leuk en fijn dat je je zus gesproken hebt en gelukkig kun je tegenwoordig terugkijken en hoef je niet de videorecorder te starten met zo'n VHS band.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:20 schreef Snowsquall het volgende:
Net 45min met mn zus uit canada aan de telefoon gehangen dus kan nu pas urk kijken
Hallo lieverdquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi hoi allemaal. Nog niet gesmolten? Mag ik hopen?
Het zit hier heerlijk in de tuin.quote:Op donderdag 23 juni 2022 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi hoi allemaal. Nog niet gesmolten? Mag ik hopen?
Ja! En alles tegen elkaar open. Dan is het te doen. En lekker in de tuin zitten en kijken naar de duifjes die hier elke dag eten komen halen. Zo cutequote:Op donderdag 23 juni 2022 19:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Hallo lieverdHierbinnen is het nog goed te doen.
Wat een ellende zegquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Ziggo heeft hier weer kuren (voor de derde keer in twee weken). Geen TV dus![]()
Zit nu op de hutspot van mijn bedrijfstelefoon.
Genieten is dat he, als je een tuin hebt. Of een balkon.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zit hier heerlijk in de tuin.
Dat is echt heerlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genieten is dat he, als je een tuin hebt. Of een balkon.
Ik ga overstappen naar KPN denk ik. Gedoe altijd met Zigo.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zijn weer in de lucht![]()
Morgen toch maar even met ze bellen en schooien voor korting.
Tuin voor (klein) en achter. En jij?quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is echt heerlijk.Heb jij een tuin of balkon?
Ik overweeg het ook…kreeg hier een mooie aanbieding van 35 euro/maand voor een jaar. Dat scheelt het eerste jaar al 450 euro t.o.v. ziggo. Bovendien biedt KPN hier glasvezel aan.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga overstappen naar KPN denk ik. Gedoe altijd met Zigo.
Heerlijkquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuin voor (klein) en achter. En jij?
Begrijp ik, maar ik denk er echt over hoor, want dit gedoe begint me aardig te irriteren.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik overweeg het ook…kreeg hier een mooie aanbieding van 35 euro/maand voor een jaar. Dat scheelt het eerste jaar al 450 euro t.o.v. ziggo. Bovendien biedt KPN hier glasvezel aan.
Maargoed, volgende week begint De Tour…dan heb ik eigenlijk geen zin om dan over te stappen.
Avond lief Poppeltje. Lekker hoor, geniet in je tuinquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zit hier heerlijk in de tuin.
Dat is logisch. Hoelang heb je er al last van? Hier maak ik al bijna 5 jaar met volle tevredenheid gebruik van hun diensten. Alleen de laatste weken is het ruk. Ben wel benieuwd naar hun verhaal.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar ik denk er echt over hoor, want dit gedoe begint me aardig te irriteren.
Avond praadjequote:Op donderdag 23 juni 2022 20:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Poppeltje. Lekker hoor, geniet in je tuin
Laatste tijd is het beroerd en net wat jij zegt: glasvezel.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is logisch. Hoelang heb je er al last van? Hier maak ik a bijna 5 jaar met volle tevredenheid gebruik van hun diensten. Alleen de laatste weken is het ruk. Ben wel benieuwd naar hun verhaal.
Hoe gaat het nu met jou, meissie? Want jij denkt altijd aan anderen maar jij bent ook belangrijk.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Poppeltje. Lekker hoor, geniet in je tuin
Nope, binnen is het koelerquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadjeZit jij nu ook op je balkon?
Wat lief. Hier gaat het best goed. Slapen gaat eigenlijk ook een stuk beter. En net controle van de nieren gehad, niet optimaal maar gelukkig al wel een jaar of 2 stabiel en daar zijn de nefroloog en ik heel tevreden meequote:Op donderdag 23 juni 2022 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jou, meissie? Want jij denkt altijd aan anderen maar jij bent ook belangrijk.
Goed om te horen. Hoop dat die stijgende lijn zich voortzet xquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat lief. Hier gaat het best goed. Slapen gaat eigenlijk ook een stuk beter. En net controle van de nieren gehad, niet optimaal maar gelukkig al wel een jaar of 2 stabiel en daar zijn de nefroloog en ik heel tevreden mee
quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed om te horen. Hoop dat die stijgende lijn zich voortzet x
PraadjeGodinquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppel_GodYep, zo goed als allemaal herhaling
nee niet echt....en dan ook nog die fuckhitte erbijquote:
Ach lieverd toch.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 19:33 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
nee niet echt....en dan ook nog die fuckhitte erbij, ben echt lam
ach.. overdag wel gezellig hoor! Ik wist niet dat mijn buurt onder burgwallen valt trouwensquote:
Ja overdag zal het wel mee vallen, dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:05 schreef Ole het volgende:
[..]
ach.. overdag wel gezellig hoor! Ik wist niet dat mijn buurt onder burgwallen valt trouwens
Nee.. ken meeste beveiligers en kom altijd veilig thuis, Helaas maand geleden ongeveer ijtsmijter neergestoken. Maar ik mocht gelukkig naar mijn huis toe. Rustig blijven en vriendelijk vragen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja overdag zal het wel mee vallen, dat geloof ik graag.
Als het maar niet je woongenot bederft.
Avond COSquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Avond
Hier geen televisie want er is een walgelijk feestje op de afdeling
Doe ik niet aan mee, zoveel prikkels en gedwongen gezelligheid....kom nu net een beetje uit een paniekaanval
Avond lieve Poppel_God. Veel kijkplezierquote:
Doe maar rustig aan dan. Lekker genieten van je rustquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Avond
Doe ik niet aan mee, zoveel prikkels en gedwongen gezelligheid....kom nu net een beetje uit een paniekaanval
Wat ga je dan wel doen? Op bed naar het feestje luisteren? Juist lekker tv aan en lekkers eten!! liefst gestolen van het feestjequote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Avond
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahah ik kijk nu slechte serie terwijl ik teken terwijl ik dat afwissel met lezen.
Maandag lekker naar huis. Dan kan ik gewoon weer mijn lonerzelf zelf zijn
Film over Facebook'The social network ' nu op Veronicaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
21.26; Ik vertrek; Even weg NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/ik-vertrek-even-weg
Amusement;
18.00; Lego Masters Australie RTL5
20.00; Domino Challenge RTL4
20.00; Het Jachtseizoen SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/het-jachtseizoen
20.28; The Connection NPO1
21.00; De Hollandse nieuwe: Wie wordt dé volkszanger van Nederland? SBS6
21.35; De 1% quiz RTL4
Telefilm;
0.07; Doodslag NPO3 https://www.tvgids.nl/film/doodslag
Thanks voor de tip sjoekequote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Film over Facebook'The social network ' nu op Veronica
Net begonnen!quote:
Goedemorgen lieve Stephan. Net op de valreep. Kwam om 11.00 uur pas mijn nest uit rollen, jeetje dat is een ervaringquote:
Zo laatquote:Op zondag 26 juni 2022 11:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Stephan. Net op de valreep. Kwam om 11.00 uur pas mijn nest uit rollen, jeetje dat is een ervaring
Ik was al wel eerder wakker maar nog een paar uur gedoezeld en radio geluisterd. Meestal ben ik daar te onrustig voor maar vandaag, boeiuhhh.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo laatgaat de dag lekker snel
![]()
Mag ook niet klagen. Lag rond 3 uur en werd wakker na 10en. Liefst had ik een uur of twee langer geslapen maar dat lukt mij niet
Avond mop, fijn dat je lekker naar huis mag morgenquote:Op zondag 26 juni 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Laatste avond zonder televisie. Morgen weer thuis, eindelijk
Mooi dat je morgen weer naar huis kanquote:Op zondag 26 juni 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Laatste avond zonder televisie. Morgen weer thuis, eindelijk
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat je morgen weer naar huis kan![]()
Morgen weer genieten van onze campingproleet
Hahaha ja... nu al zin om een lijstje met opties voor morgen te makenquote:Op zondag 26 juni 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat je morgen weer naar huis kan![]()
Morgen weer genieten van onze campingproleet
Avond lieve Monk.quote:
Ja, Het Dorp neem ik op. Oorlog Smeerdiek (Sommelsdijk) versus Meneerse (Middelharnis). Deel van mijn jeugd in Meneerse doorgebracht omdat mijn lieve Opoe en Opa daar woonden. Veel gelogeerdquote:Op zondag 26 juni 2022 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond
Boerderij van Dorst (met Maxim) en Het Dorp (met Johnny Flodder)
Red Mijn Vakantie, Alberto en Koosquote:Op zondag 26 juni 2022 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
De zondagavonden zijn wel eens leuker geweest.
Avond liefstequote:Op zondag 26 juni 2022 22:26 schreef Snowsquall het volgende:
Avondik heb een beetje gekut met mn laptop
ik hoop dat dat de komende dagen opgelost wordt
Hoop met je mee!quote:Op zondag 26 juni 2022 22:26 schreef Snowsquall het volgende:
Avondik heb een beetje gekut met mn laptop
ik hoop dat dat de komende dagen opgelost wordt
Fijne avond lieve Lavenderrquote:Op maandag 27 juni 2022 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop met je mee!
En allemaal een fijne avond gewenst.
Nee lieverd, de TABLET is nieuw en mn laptop is al ff oud en dat is het hart van alles waar ik op internet, tablet is bijzaak en makkelijk voor erbijquote:Op zondag 26 juni 2022 22:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefsteBalen van je laptop. Net nieuw en nu al gekloot is niet leuk.
Goedenavond liefstequote:Op maandag 27 juni 2022 20:18 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee lieverd, de TABLET is nieuw en mn laptop is al ff oud en dat is het hart van alles waar ik op internet, tablet is bijzaak en makkelijk voor erbij![]()
Lap-top inmiddels weer fatsoenlijk aan het werk gekregenmet dank aan een systeemherstel van 7 juni
![]()
PS Avond allenHet typen gaat me nog niet makkelijk af met de spierkracht op dit moment
zal nog wel ff duren ben ik bang..
het is met die benauwdheid/warmte een strijd tussen vermoeidheid en spieropbouw(trainen)quote:Op maandag 27 juni 2022 20:24 schreef praadje het volgende:
In ieder geval fijn dat het blijkbaar niet erger is geworden (hoop ik dan)
Ja, die benauwdheid zal niet mee maar eerder tegenwerken. Sterktequote:Op maandag 27 juni 2022 20:26 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
het is met die benauwdheid/warmte een strijd tussen vermoeidheid en spieropbouw(trainen)
Goedenavond mop. Kan deugd doen zo'n dutjequote:Op maandag 27 juni 2022 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen
Net wakker van een dutje op mijn eigen bank in mijn eigen huis
Graag gedaan mopquote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel weer lieverd!
Hier gaat Urk op vanavond
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel weer lieverd!
Hier gaat Urk op vanavond
goedenavondquote:
Als je kan terugkijken zou ik het doen. Prima showquote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:33 schreef StephanL het volgende:
Zeeman is een herhaling als ik de beelden zo zag. Dan maar Urk
Is eigenlijk het eerste seizoen wat ik kijk van Urk. Nu al fan van Greetje![]()
Ik zat er wel aan het te denken om te kijken of ik het ergens kan zien. Ben wel benieuwd naar eerdere seizoenen. Kijk.nl heeft dat misschien. Morgen even kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:47 schreef Drass het volgende:
[..]
Als je kan terugkijken zou ik het doen. Prima show
Jaa is echt leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zat er wel aan het te denken om te kijken of ik het ergens kan zien. Ben wel benieuwd naar eerdere seizoenen. Kijk.nl heeft dat misschien. Morgen even kijken.
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Alle seizoenen staan op Kijk.nl zie ik. Morgen dan maar beginnen aan seizoen 1
Bofkont!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Alle seizoenen staan op Kijk.nl zie ik. Morgen dan maar beginnen aan seizoen 1
We moeten je op je woord gelovenquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Oh my, ik heb me toch een heerlijke Moussaka-ovenschotel gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |