evenquote:
Ja. Geen korts meer, niet meer verkouden. Alleen nog een hoestje af en toe. Voel mij een stuk beter, mede omdat ik net een lekker tukje gedaan hebquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdVoel je je al een beetje beter?
Oh dat is fijn om te horen zegquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Geen korts meer, niet meer verkouden. Alleen nog een hoestje af en toe. Voel mij een stuk beter, mede omdat ik net een lekker tukje gedaan hebgaat exht met de dag beter
Overmorgen. Dan staat de viskraam weer in mijn durp. Kan ik nog een dagje genieten van de voorpretquote:
Brrr sterktequote:Op woensdag 15 juni 2022 18:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Overmorgen. Dan staat de viskraam weer in mijn durp. Kan ik nog een dagje genieten van de voorpret
Avond liefstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, actie/komedie films maar die zijn er niet zoveel, tis allemaal schieten en oorlog op tv. Ik kijk veel Discovery en national Geographic documentaires...lekker informatief en leerzaam techniek en wetenschapquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefsteWaar kijk jij eigenlijk graag naar? Dat weet ik nog steeds niet na al die jaren. Gillis en Urk dat weet ik dan weer wel maar voor de rest
![]()
quote:Re;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:00 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tsja, actie/komedie films maar die zijn er niet zoveel, tis allemaal schieten en oorlog op tv. Ik kijk veel Discovery en national Geographic documentaires...lekker informatief en leerzaam techniek en wetenschap
[..]
Re;Ah leuk om te weten. Ik ben ook echt een docufan, vooral die met een rauw randje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |