Avond COSquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Avond
Hier geen televisie want er is een walgelijk feestje op de afdeling
Doe ik niet aan mee, zoveel prikkels en gedwongen gezelligheid....kom nu net een beetje uit een paniekaanval
Avond lieve Poppel_God. Veel kijkplezierquote:
Doe maar rustig aan dan. Lekker genieten van je rustquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Avond
Doe ik niet aan mee, zoveel prikkels en gedwongen gezelligheid....kom nu net een beetje uit een paniekaanval
Wat ga je dan wel doen? Op bed naar het feestje luisteren? Juist lekker tv aan en lekkers eten!! liefst gestolen van het feestjequote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Avond
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahah ik kijk nu slechte serie terwijl ik teken terwijl ik dat afwissel met lezen.
Maandag lekker naar huis. Dan kan ik gewoon weer mijn lonerzelf zelf zijn
Film over Facebook'The social network ' nu op Veronicaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border Security VER
21.26; Ik vertrek; Even weg NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/ik-vertrek-even-weg
Amusement;
18.00; Lego Masters Australie RTL5
20.00; Domino Challenge RTL4
20.00; Het Jachtseizoen SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/het-jachtseizoen
20.28; The Connection NPO1
21.00; De Hollandse nieuwe: Wie wordt dé volkszanger van Nederland? SBS6
21.35; De 1% quiz RTL4
Telefilm;
0.07; Doodslag NPO3 https://www.tvgids.nl/film/doodslag
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
@:Drass
@:ChildoftheStars
Typefouten onder voorbehoud.
Thanks voor de tip sjoekequote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Film over Facebook'The social network ' nu op Veronica
Net begonnen!quote:
Goedemorgen lieve Stephan. Net op de valreep. Kwam om 11.00 uur pas mijn nest uit rollen, jeetje dat is een ervaringquote:
Zo laatquote:Op zondag 26 juni 2022 11:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Stephan. Net op de valreep. Kwam om 11.00 uur pas mijn nest uit rollen, jeetje dat is een ervaring
Ik was al wel eerder wakker maar nog een paar uur gedoezeld en radio geluisterd. Meestal ben ik daar te onrustig voor maar vandaag, boeiuhhh.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zo laatgaat de dag lekker snel
![]()
Mag ook niet klagen. Lag rond 3 uur en werd wakker na 10en. Liefst had ik een uur of twee langer geslapen maar dat lukt mij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |