quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefsteVeel plezier met kijken. Ik kijk het later terug.
ik hoop dat het tijdelijk is/beter wordt....ben linkshandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Ik hoop het ook lieverd, ik hoop het echt met heel mijn hartquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik hoop dat het tijdelijk is/beter wordt....ben linkshandig
Greetjequote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:19 schreef StephanL het volgende:
Kijk nu eerste aflevering van Urk. Dat accentDacht dat Volendam erg was
Wat leuk en fijn dat je je zus gesproken hebt en gelukkig kun je tegenwoordig terugkijken en hoef je niet de videorecorder te starten met zo'n VHS band.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:20 schreef Snowsquall het volgende:
Net 45min met mn zus uit canada aan de telefoon gehangen dus kan nu pas urk kijken
Hallo lieverdquote:Op donderdag 23 juni 2022 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi hoi allemaal. Nog niet gesmolten? Mag ik hopen?
Het zit hier heerlijk in de tuin.quote:Op donderdag 23 juni 2022 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi hoi allemaal. Nog niet gesmolten? Mag ik hopen?
Ja! En alles tegen elkaar open. Dan is het te doen. En lekker in de tuin zitten en kijken naar de duifjes die hier elke dag eten komen halen. Zo cutequote:Op donderdag 23 juni 2022 19:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Hallo lieverdHierbinnen is het nog goed te doen.
Wat een ellende zegquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Ziggo heeft hier weer kuren (voor de derde keer in twee weken). Geen TV dus![]()
Zit nu op de hutspot van mijn bedrijfstelefoon.
Genieten is dat he, als je een tuin hebt. Of een balkon.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zit hier heerlijk in de tuin.
Dat is echt heerlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genieten is dat he, als je een tuin hebt. Of een balkon.
Ik ga overstappen naar KPN denk ik. Gedoe altijd met Zigo.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zijn weer in de lucht![]()
Morgen toch maar even met ze bellen en schooien voor korting.
Tuin voor (klein) en achter. En jij?quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is echt heerlijk.Heb jij een tuin of balkon?
Ik overweeg het ook…kreeg hier een mooie aanbieding van 35 euro/maand voor een jaar. Dat scheelt het eerste jaar al 450 euro t.o.v. ziggo. Bovendien biedt KPN hier glasvezel aan.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga overstappen naar KPN denk ik. Gedoe altijd met Zigo.
Heerlijkquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuin voor (klein) en achter. En jij?
Begrijp ik, maar ik denk er echt over hoor, want dit gedoe begint me aardig te irriteren.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik overweeg het ook…kreeg hier een mooie aanbieding van 35 euro/maand voor een jaar. Dat scheelt het eerste jaar al 450 euro t.o.v. ziggo. Bovendien biedt KPN hier glasvezel aan.
Maargoed, volgende week begint De Tour…dan heb ik eigenlijk geen zin om dan over te stappen.
Avond lief Poppeltje. Lekker hoor, geniet in je tuinquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zit hier heerlijk in de tuin.
Dat is logisch. Hoelang heb je er al last van? Hier maak ik al bijna 5 jaar met volle tevredenheid gebruik van hun diensten. Alleen de laatste weken is het ruk. Ben wel benieuwd naar hun verhaal.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar ik denk er echt over hoor, want dit gedoe begint me aardig te irriteren.
Avond praadjequote:Op donderdag 23 juni 2022 20:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Poppeltje. Lekker hoor, geniet in je tuin
Laatste tijd is het beroerd en net wat jij zegt: glasvezel.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is logisch. Hoelang heb je er al last van? Hier maak ik a bijna 5 jaar met volle tevredenheid gebruik van hun diensten. Alleen de laatste weken is het ruk. Ben wel benieuwd naar hun verhaal.
Hoe gaat het nu met jou, meissie? Want jij denkt altijd aan anderen maar jij bent ook belangrijk.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief Poppeltje. Lekker hoor, geniet in je tuin
Nope, binnen is het koelerquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadjeZit jij nu ook op je balkon?
Wat lief. Hier gaat het best goed. Slapen gaat eigenlijk ook een stuk beter. En net controle van de nieren gehad, niet optimaal maar gelukkig al wel een jaar of 2 stabiel en daar zijn de nefroloog en ik heel tevreden meequote:Op donderdag 23 juni 2022 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jou, meissie? Want jij denkt altijd aan anderen maar jij bent ook belangrijk.
Goed om te horen. Hoop dat die stijgende lijn zich voortzet xquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat lief. Hier gaat het best goed. Slapen gaat eigenlijk ook een stuk beter. En net controle van de nieren gehad, niet optimaal maar gelukkig al wel een jaar of 2 stabiel en daar zijn de nefroloog en ik heel tevreden mee
quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed om te horen. Hoop dat die stijgende lijn zich voortzet x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |