Avond mop, fijn dat je lekker naar huis mag morgenquote:Op zondag 26 juni 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Laatste avond zonder televisie. Morgen weer thuis, eindelijk
Mooi dat je morgen weer naar huis kanquote:Op zondag 26 juni 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Laatste avond zonder televisie. Morgen weer thuis, eindelijk
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat je morgen weer naar huis kan![]()
Morgen weer genieten van onze campingproleet
Hahaha ja... nu al zin om een lijstje met opties voor morgen te makenquote:Op zondag 26 juni 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat je morgen weer naar huis kan![]()
Morgen weer genieten van onze campingproleet
Avond lieve Monk.quote:
Ja, Het Dorp neem ik op. Oorlog Smeerdiek (Sommelsdijk) versus Meneerse (Middelharnis). Deel van mijn jeugd in Meneerse doorgebracht omdat mijn lieve Opoe en Opa daar woonden. Veel gelogeerdquote:Op zondag 26 juni 2022 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond
Boerderij van Dorst (met Maxim) en Het Dorp (met Johnny Flodder)
Red Mijn Vakantie, Alberto en Koosquote:Op zondag 26 juni 2022 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
De zondagavonden zijn wel eens leuker geweest.
Avond liefstequote:Op zondag 26 juni 2022 22:26 schreef Snowsquall het volgende:
Avondik heb een beetje gekut met mn laptop
ik hoop dat dat de komende dagen opgelost wordt
Hoop met je mee!quote:Op zondag 26 juni 2022 22:26 schreef Snowsquall het volgende:
Avondik heb een beetje gekut met mn laptop
ik hoop dat dat de komende dagen opgelost wordt
Fijne avond lieve Lavenderrquote:Op maandag 27 juni 2022 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop met je mee!
En allemaal een fijne avond gewenst.
Nee lieverd, de TABLET is nieuw en mn laptop is al ff oud en dat is het hart van alles waar ik op internet, tablet is bijzaak en makkelijk voor erbijquote:Op zondag 26 juni 2022 22:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond liefsteBalen van je laptop. Net nieuw en nu al gekloot is niet leuk.
Goedenavond liefstequote:Op maandag 27 juni 2022 20:18 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee lieverd, de TABLET is nieuw en mn laptop is al ff oud en dat is het hart van alles waar ik op internet, tablet is bijzaak en makkelijk voor erbij![]()
Lap-top inmiddels weer fatsoenlijk aan het werk gekregenmet dank aan een systeemherstel van 7 juni
![]()
PS Avond allenHet typen gaat me nog niet makkelijk af met de spierkracht op dit moment
zal nog wel ff duren ben ik bang..
het is met die benauwdheid/warmte een strijd tussen vermoeidheid en spieropbouw(trainen)quote:Op maandag 27 juni 2022 20:24 schreef praadje het volgende:
In ieder geval fijn dat het blijkbaar niet erger is geworden (hoop ik dan)
Ja, die benauwdheid zal niet mee maar eerder tegenwerken. Sterktequote:Op maandag 27 juni 2022 20:26 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
het is met die benauwdheid/warmte een strijd tussen vermoeidheid en spieropbouw(trainen)
Goedenavond mop. Kan deugd doen zo'n dutjequote:Op maandag 27 juni 2022 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen
Net wakker van een dutje op mijn eigen bank in mijn eigen huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |