Spanje nog heterquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:05 schreef INViCTuS het volgende:
frankrijk wordt ook wel tyfus heet de komende dagen
Pfooeehh.. hopelijk nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:56 schreef Pvt.Webster het volgende:
Mag hopen dat er nog wat van die schroeihitte af gaat in het weekend. Met name voor zuidoost in de nacht van zaterdag op zondag. Oper-run EC geeft daar 30 graden voor middernacht
Dan hoop ik dat het zondag in Rotterdam losgaatquote:Op woensdag 15 juni 2022 06:34 schreef lily het volgende:
Vanaf vandaag 5 dagen tussen de 27 en 35. Bah
Ben benieuwd of er nog wat onweer bijzit zondag. Voor Pinkpop is dat wellicht niet zo handig.
Waartegenquote:Op woensdag 15 juni 2022 06:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het zondag in Rotterdam losgaatDaar vind een klimaatmars van Greenpeace plaats. (Ik ga er ook wel even kijken, maar zorg wel dat ik op veilige afstand blijf en beschermd sta
)
https://www.greenpeace.org/nl/acties/klimaatmars-2022/quote:
quote:Krimp luchtvaart ✈️
Greenpeace organiseert samen met andere organisaties het Krimp Luchtvaart-blok in de Klimaatmars. Loop je met ons mee?
Wetenschappers slaan keer op keer alarm, maar ondertussen mogen grote bedrijven zoals Schiphol en KLM gewoon doorgaan met vervuilen. En verbloemen ze hun vervuiling met misleidende reclame over duurzaam vliegen. Dat mogen we niet laten gebeuren.
De oplossing is duidelijk: de luchtvaart moet krimpen. Voor meer rust, meer natuur en minder klimaatschade.
Tijd & locatie
19 juni, 13:00 uur (verzamelen om 12:30)
Binnenrotte, Rotterdam
Ik zie nog geen direct gevaarquote:Op woensdag 15 juni 2022 06:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.greenpeace.org/nl/acties/klimaatmars-2022/
[..]
Zeker. Alleen jammer dat ie zo onvolwassen reageert.quote:Op woensdag 15 juni 2022 06:58 schreef Drass het volgende:
Had die gek op Twitter nog best aardig met zijn panieklijntjes. Zuid Limburg gaat richting 35c inmiddels..
Maargoed het is pas woensdag, kan nog veel veranderen in de runs.
Ach, hij gaat altijd op de bandwagon van de extreme lijntjes in de modellen. Leuk voor roeptoeter tweets. Het is niet dat hij extra informatie of modellen heeft. Soms heb je natuurlijk wel gelijk dan. Een beetje alsof je een loterij met vijf nummers hebt en dan elke keer roept het het winnende lot nummer 5 gaat zijn, op een gegeven moment heb je wel een keer gelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2022 06:58 schreef Drass het volgende:
Had die gek op Twitter nog best aardig met zijn panieklijntjes. Zuid Limburg gaat richting 35c inmiddels..
Maargoed het is pas woensdag, kan nog veel veranderen in de runs.
Met jouw vakantieschema is het lastig medelijden te hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:12 schreef dick_laurent het volgende:
Ach ja, ik zit over 2 weken weer in Spanje. Wat zaken regelen daar en ook beetje vakantie vieren uiteraard. Dus “tyfushitte” ga ik sws wel ervaren dan. Dit wordt een mooi voorproefje.
Haha, och... genoeg mensen hier die liever het Hollandsche gematigde zomerweer prefereren denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met jouw vakantieschema is het lastig medelijden te hebben.
Er is inderdaad een behoorlijk temperatuurverschil, voor deze run vooral tussen noord-zuid (plaatje van het ECMWF model):quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:14 schreef Kettlebell het volgende:
Ik lees juist erg veel onzekerheid over zaterdag? Met name voor west/midden en noord. Wordt gesproken dat de 20c nog niet eens gehaald wordt (bron : weer.nl)
Dit geeft wel een beetje hoop dat het hier lekker ipv ranzig heet wordtquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is inderdaad een behoorlijk temperatuurverschil, voor deze run vooral tussen noord-zuid (plaatje van het ECMWF model):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |