Hier ook een stevige woei. Ramen en deuren opengezet om het lekker af te koelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Flinke wind. Ik wil alles open zetten maar dat gaat zo niet echt lekker.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ook bang dat mn raam eruit vliegtquote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Die Limburgse intonatie... net alsof elke zin die ze uitspreken eindigt met een vraagteken.quote:
Haha, inderdaad nu al ja, 17 was het hier vanmorgen pas om 5:00 een keer (en dan natuurlijk ook maar heel even). Wat een verschil.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
17 graden genot. Lekker sloapen.
Hierquote:
Yep, hier ging het net voor de tweede keer in een uur goed los.quote:Op zondag 19 juni 2022 04:41 schreef Tinos85 het volgende:
Mooi onweersbuitje hoor![]()
Non-stop gedonder en een stroboscoop die aan staat buiten. Flink felle flitsen ertussen
Laagste cijfers vind je in Azie (met Zuid-Korea als laagste) en wat voormalige sovjet unie landen. Zuid-Korea waar ik zelf vertoef momenteel is echt van een klif aan het vallen. Ook zeer weinig immigratie vergeleken met Europa.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan weer helemaal mee eens
Overigens, het probleem zit m vooral in de ontwikkelingslanden. Daar kakken ze er nog idd minimaal 3 of meer per gezin uit. In veel westerse landen lopen de geboortecijfers wel terug. Maar ja, dat levert dan onder aan de streep weinig op. Maar goed dit is vast weer te heftig off-topic voor sommigen hier dussss ehhh…. Jeetje, warm vandaag hè?!
Als het klopt dat men door microplastics, bestrijdingsmiddelen, of andere chemicaliën onvruchtbaar wordt is dat dan weer geen goed nieuws.quote:Op zondag 19 juni 2022 05:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Laagste cijfers vind je in Azie (met Zuid-Korea als laagste) en wat voormalige sovjet unie landen. Zuid-Korea waar ik zelf vertoef momenteel is echt van een klif aan het vallen. Ook zeer weinig immigratie vergeleken met Europa.
Maar eigenlijk valt het geboortecijfer vrijwel overal, dat is het goede nieuws.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |