Oké man.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:31 schreef DX11 het volgende:
In 2014 voorspelde deze mevrouw het weerbericht voor 2050 (links). Recht is het weerbericht van deze week..
[ afbeelding ]
Ik denk dat we allemaal hartstikke dood zijn binnen 20 jaar. Of we moeten onder de grond / onder water gaan leven maar dat zie ik zo snel ook niet gebeuren.
Ook voor 2014 zijn er al dagen geweest dat dit de realiteit was. Kom op zeg, het is bij lange na niet de warmste dag in jaren.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:31 schreef DX11 het volgende:
In 2014 voorspelde deze mevrouw het weerbericht voor 2050 (links). Recht is het weerbericht van deze week..
[ afbeelding ]
Ik denk dat we allemaal hartstikke dood zijn binnen 20 jaar. Of we moeten onder de grond / onder water gaan leven maar dat zie ik zo snel ook niet gebeuren.
50 jaar schat ik, als er niets verandert. Ik denk dat de huidige jeugd zijn pensioen niet haalt door de aanhoudende klimaatproblemen die armoede en oorlog zullen veroorzaken.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:31 schreef DX11 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik het dan weer helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:43 schreef DX11 het volgende:
De oplossing is eigenlijk vrij simpel. Als mensen stoppen met (zo veel) kinderen nemen, en de bevolking van de aarde zou verminderen, dan zouden we minder energie gebruiken, minder uitstoten, en dan kunnen we de opwarming van de aarde terug draaien.
Maarja iedereen is zo asociaal en wil 3 kinderen. Dan komt het niet goed.
(Dit is 1 van de voornamelijkste redenen waarom ik helemaal geen kinderen wil)
Ik reed vanmorgen ook in een plensbui. Dat was toch niet helemaal voorspeld volgens mijquote:
Aiaiai....quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:43 schreef DX11 het volgende:
De oplossing is eigenlijk vrij simpel. Als mensen stoppen met (zo veel) kinderen nemen, en de bevolking van de aarde zou verminderen, dan zouden we minder energie gebruiken, minder uitstoten, en dan kunnen we de opwarming van de aarde terug draaien.
Maarja iedereen is zo asociaal en wil 3 kinderen. Dan komt het niet goed.
(Dit is 1 van de voornamelijkste redenen waarom ik helemaal geen kinderen wil)
Mensen zijn idioten.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waarom zien mensen weeralarm eigenlijk?
Jezus, ik mag niet eens genietenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:23 schreef INViCTuS het volgende:
In het noorden morgen niet eens zomer![]()
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |