Met die hitte kun je beter alles potdicht laten zodat er geen warmte naar binnen kan. Ramen dicht, gordijnen dicht, alles dicht.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo goed. Hor er uit halrn. Zo speciaal ding in het raam zetten. En dan smorgens er weer uit. Hor er in r aam weer open.
Wat is er jammer ?quote:
Dat het zo stil valt elke keerquote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:DJMO
Jij doet ook het weer bericht wel eens toch komt die 40 graden ook deze kant op?
dat daccht ik alquote:
Ga zo de deur uit dus meer koffie gvd !!quote:
tis 7,4 graden hier!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 05:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga zo de deur uit dus meer koffie gvd !!
23 binnen hier. ben blij dat ik de hitte kan ontvluchtenquote:
Lekker alles open even de frisse lucht binnen laten.quote:
Hey mijn geboorteplaatsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:20 schreef DJMO het volgende:
* DJMO
Inmiddels in Haarlem. Nog bijna 2 uur voor ik in Bergen op Zoom ben
Wandeling naar Roosendaal via de mozesbrug, 17 kmquote:
Derde week van juli.quote:
Word je knap van zegt men.quote:
Koffie moet zo heet mogelijk zijn.quote:
Morguh Mikeyquote:
Ja maar ik moet nu wel serieus aan de bak en kilometers maken. Die vierdaagse loopt zichzelf nietquote:
O, laat naar bed gegaan?quote:
Warme chocolademelk met slagroomquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vind dat niks. Thee ook niet chocolademelk ook niet
Gisteren druk geweestquote:
Dan vandaag maar een beetje rustig aan doen, wordt warm van de week dus beetje energie sparenquote:
De onze wordt morgen geïnstalleerdquote:Op maandag 13 juni 2022 20:39 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Met die hitte kun je beter alles potdicht laten zodat er geen warmte naar binnen kan. Ramen dicht, gordijnen dicht, alles dicht.
Ik twijfel nog. Ben toch haast nooit thuisquote:
We schaffen hem ook aan om het verwarmende deel, scheelt straks gasquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Ben toch haast nooit thuis
Heb 3x dual inventer in huis van LG.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]
We schaffen hem ook aan om het verwarmende deel, scheelt straks gas
Geen last vanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:20 schreef aloa het volgende:
Mijn dekbed maar even omruilen voor wat minder warm iets.
Ja idd. Jammer hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:39 schreef PLY het volgende:
Wat een dooie boel op fok trouwens. Niks aan zonder dts
schoonmaakster weer bezig zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kabel zat er niet goed in denk ik
Kreeg hier ook even een error.quote:
Het is op heel FOK! Rustig momenteel. Denk veel mensen buiten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:39 schreef PLY het volgende:
Wat een dooie boel op fok trouwens. Niks aan zonder dts
ik ben voor halve nudist aan het spelen in m'n woonkamer. Nu is het afgekoeld naar 24, maar toen ik thuis kwam was het 26 graden binnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is op heel FOK! Rustig momenteel. Denk veel mensen buiten.
O dat is al heel warm. Dat word nog wat als het straks echt warm word.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben voor halve nudist aan het spelen in m'n woonkamer. Nu is het afgekoeld naar 24, maar toen ik thuis kwam was het 26 graden binnen.
Hopelijk is hij er weer snel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:39 schreef PLY het volgende:
[..]
He vriend van me
[..]
Onze gangmaker @:freshfruit is er niet hemerk je gelijk op heel fok...
Hier is het 19,8quote:
Wanneer houdt het op he.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-wegens-verkrachting
Sc heeft nooit hard gelopen. Het is overal zo rustig momenteel. En ik diik mijn bed inquote:
DTS was een stuk leukere sfeer.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sc heeft nooit hard gelopen. Het is overal zo rustig momenteel. En ik diik mijn bed in
Dts zou ze wel teveel van de servers vragenquote:
Wat een slet hequote:
BS.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dts zou ze wel teveel van de servers vragen
Hey Sennquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:23 schreef Senn88 het volgende:
Airco aanVanmiddag naar de tandarts heb dr gewoon buikpijn van.
Het is toch woensdag, kinderbezoekdag?quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:21 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet gek. Ik ben een hoepel
Straks 15 km lopen met dat ding op m'n rug
Jup. Maar combineren kun je lerenquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch woensdag, kinderbezoekdag?
O goed uitgekiendquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jup. Maar combineren kun je lerenhoef pas om drie uur in Rotterdam te zijn. Ben om kwart voor elf in Gouda. Dat geeft me 4 uur tijd om 15 km te wandelen naar m'n jongens.
Ja, ik zal zelfs tempo in moeten houden, anders ben ik nog te vroeg ookquote:
Dat wordt weer een mooie uitdaging danquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik zal zelfs tempo in moeten houden, anders ben ik nog te vroeg ook
Och, pleegmoeder maakt er nooit een punt van als ik wat vroeger ben, gelukkig. Vaak ben ik rond half één al in Rotterdam, en breng dan gerust een uur in de buurt door tot het tijd is. Soms hebben ze me dan al eerder in de smiezen en ben ik gewoon welkom.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer een mooie uitdaging dan
Altijd fijn als de band goed isquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och, pleegmoeder maakt er nooit een punt van als ik wat vroeger ben, gelukkig. Vaak ben ik rond half één al in Rotterdam, en breng dan gerust een uur in de buurt door tot het tijd is. Soms hebben ze me dan al eerder in de smiezen en ben ik gewoon welkom.
Onderweg een stukje hula hoopen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:50 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik een handige rugzak en is die hoelahoep in handzame delen.
Ik heb er wel aan zitten denken inderdaadquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb er wel aan zitten denken inderdaadhij is vrij makkelijk uitneembaar en ik heb tijd zat
Zelf gekocht. Ik wil m'n buikspieren versterken en hopelijk wat buikvet kwijtraken. Ook bij mij beginnen de jaren te tellenquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Is het een cadeau of heb je hem voor jezelf gekocht?
Ik heb er ook eentje en hoop af en toe nog. Heb er zelfs lessen in gevolgd voor allerlei trucs en handigheidjes. En het is goede lichaamsbeweging. Maar die heb jij al genoeg met het wandelen.
quote:
Ja dat was voor mij ook de reden. En hula hoopen kan heel goed in de buitenlucht. Binnen is zelfs lastig met al je meubels. Er zijn ook Facebook-groepen van en met mooi weer worden er ook wel eens oproepen gedaan om ergens af te spreken om te hoopen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zelf gekocht. Ik wil m'n buikspieren versterken en hopelijk wat buikvet kwijtraken. Ook bij mij beginnen de jaren te tellen
Ik beweeg inderdaad wel voldoende, maar wandelen is een nogal eenzijdige beweging natuurlijk. Daarom dus een hoela aangeschaft. Heb thuis overigens ook een fitness matje en foam roller, maar die neem je niet zo makkelijk mee. Wil overigens ook weer gaan zwemmen.
Ik hoop dat je een grapje maakt en anders vind ik het raar dat je gaat zitten 'huilen' om je ban.quote:
Meh. Kleine Groepjes is echt niks voor mij. Ben echt liever compleet op mezelf. Massale mensenmassa's heb ik dan weer minder moeite mee. Daar verdwijn ik gewoon tussen en heb ik niet het idee dat er op mij gelet wordt. Iedereen heeft het dan te druk met zichzelfquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat was voor mij ook de reden. En hula hoopen kan heel goed in de buitenlucht. Binnen is zelfs lastig met al je meubels. Er zijn ook Facebook-groepen van en met mooi weer worden er ook wel eens oproepen gedaan om ergens af te spreken om te hoopen.
Gewoon doen waar je je zelf lekker bij voelt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh. Kleine Groepjes is echt niks voor mij. Ben echt liever compleet op mezelf. Massale mensenmassa's heb ik dan weer minder moeite mee. Daar verdwijn ik gewoon tussen en heb ik niet het idee dat er op mij gelet wordt. Iedereen heeft het dan te druk met zichzelf
Ik legde het uit, omdat mensen het vaak niet begrijpen. Zo kreeg ik laatst op Facebook ook commentaar op mijn opmerking dat ik niet naar een sportschool wil omdat ik me daar enorm ingesloten en bekeken voel. Men vroeg zich af waarom ik dan wel aan de vierdaagse mee kon doenquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je je zelf lekker bij voelt.
Ik kan me voorstellen dat mensen vragen waarom, als je zo'n opmerking post, kun je daar vragen op verwachten, maar dat kan op een gewone manier. Zolang anderen er geen last van hebben moet je lekker doen wat je zelf wil toch.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik legde het uit, omdat mensen het vaak niet begrijpen. Zo kreeg ik laatst op Facebook ook commentaar op mijn opmerking dat ik niet naar een sportschool wil omdat ik me daar enorm ingesloten en bekeken voel. Men vroeg zich af waarom ik dan wel aan de vierdaagse mee kon doen
Ja daarom. Als je trouwens nog tips hebt voor leuke oefeningen met die hoela, dan zijn ze van harte welkomquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen vragen waarom, als je zo'n opmerking post, kun je daar vragen op verwachten, maar dat kan op een gewone manier. Zolang anderen er geen last van hebben moet je lekker doen wat je zelf wil toch.
Zal eens kijken of ik een linkje ofzo heb. Maar allereerste tip is om beide kanten op te hoopen. Je hebt een voorkeurskant, maar het is belangrijk om dat af te wisselen en die hoepel ook de andere kant op te laten draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja daarom. Als je trouwens nog tips hebt voor leuke oefeningen met die hoela, dan zijn ze van harte welkom
Thnx, zal het onthouden. Lopen doe je over het algemeen ook niet op één been, dus beide kanten trainen is wel van belang.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik een linkje ofzo heb. Maar allereerste tip is om beide kanten op te hoopen. Je hebt een voorkeurskant, maar het is belangrijk om dat af te wisselen en die hoepel ook de andere kant op te laten draaien.
Ik heb er nu 2quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb 3x dual inventer in huis van LG.
Zomers hele huis koel en cool
In de winter verwarmen. Kreeg na een jaar al 400e gas terug
quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:09 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Had voor de vorm ook die ring af gedaan..
Dat roep ik ook als iemand te lang op de plee zitquote:
Poep je dan beter?quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat roep ik ook als iemand te lang op de plee zit
Nee dat de persoon moet drukken omdat ik te lang wachtquote:
Ah zo..quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dat de persoon moet drukken omdat ik te lang wacht
Beetje maarquote:
volgende keer toch maar zonder jas gaan wandelen..quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Beetje maar't is duidelijk te zien dat ik m'n jasje aangehad heb tijdens het wandelen
Dan was ik helemaal een Kreeft geweestquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
volgende keer toch maar zonder jas gaan wandelen..
Ik heb een witte streep van mijn horloge..
Ook als je insmeert met factor 50?quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan was ik helemaal een Kreeft geweestnu valt de schade nog mee
Ja, heb last van zonne allergiequote:Op woensdag 15 juni 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook als je insmeert met factor 50?
Ik begreep dat het niet uitmaakt. Factor 30 of 50...quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook als je insmeert met factor 50?
Je moet alleen eerder meer smeren volgens mij iddquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik begreep dat het niet uitmaakt. Factor 30 of 50...
Jep.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je moet alleen eerder meer smeren volgens mij idd
Kijk, dat is een goed begin.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:05 schreef DJMO het volgende:
@:-Shii-
Pleegmoeder was benieuwd hoe groot en zwaar mijn hoela was, dus even in elkaar gezet en uitgeprobeerd vanmiddag. Volgens haar was ik een natuurtalent
Oef, dat is me voorlopig nog te hoog gegrepen hoor, ik had vanmiddag ook al de slappe lacht met pleegmoeder samen toen ik dat ding uit probeerde.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kijk, dat is een goed begin.![]()
Dus straks doe je zonder moeite met één hand al hoopend de hoepel omhoog langs je bovenlichaam en dan boven je hoofd draaien en dan zo weer terug. Ik heb het gekund, maar zal me nu niet meer lukken denk ik. Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan.
Heerlijk toch.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oef, dat is me voorlopig nog te hoog gegrepen hoor, ik had vanmiddag ook al de slappe lacht met pleegmoeder samen toen ik dat ding uit probeerde.
g0dm0rg0nquote:
Mogguh Maa(n)tjequote:
quote:
Jullie zijn er vroeg bij vandaagquote:
quote:
Wat is er zo kut dan?quote:
de muggehquote:
Och ik las Mogguh ipv muggenquote:
dat maakt ze niet minder kutquote:
Wat gaat dat toch hard, zijn de gebroken nachten nu achter de rug?quote:
Gaat nu 3 dagen achter elkaar goed, half 7 vind ik een Christelijke tijdquote:Op donderdag 16 juni 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaat dat toch hard, zijn de gebroken nachten nu achter de rug?
Ik mag morgen weer oppassen op kleindochter van 4 maanden alweer ppffff lijkt alsof de dag van gisteren dat ze geboren is.
heb ik ook met mijn neefje en nichtje gehad toen ze nog jonger waren, je ziet ze 2 wkeen niet en dan kunnen ze ineens weer een heel stuk meerquote:Op donderdag 16 juni 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gaat dat toch hard, zijn de gebroken nachten nu achter de rug?
Ik mag morgen weer oppassen op kleindochter van 4 maanden alweer ppffff lijkt alsof de dag van gisteren dat ze geboren is.
O dat is netjes, hopelijk houdt de kleine dat volquote:Op donderdag 16 juni 2022 07:53 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Gaat nu 3 dagen achter elkaar goed, half 7 vind ik een Christelijke tijd
Ja echt he, ik zie het nu bij haar ook, zie haar meestal alleen op vrijdag en dan zie ik een week later dat ze alweer groter is gewordenquote:Op donderdag 16 juni 2022 07:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb ik ook met mijn neefje en nichtje gehad toen ze nog jonger waren, je ziet ze 2 wkeen niet en dan kunnen ze ineens weer een heel stuk meer
Waar is @Rob gebleven. Zie hem helemaal niet meerquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:04 schreef DJMO het volgende:
Zucht. Veel te vroeg bij de fysio. Maar even een schaduwplekje zoeken om te wachten
Sjah, niet iedereen voelt de behoefte om in onz te posten. Kan hem moeilijk hierheen dwingen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is @:Rob gebleven. Zie hem helemaal niet meer
Dat is waar. Maar af en toe zag ik hem wel hier. Dacht misschien is hij ziek. Maar geen zin dus dat kan ookquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sjah, niet iedereen voelt de behoefte om in onz te posten. Kan hem moeilijk hierheen dwingen.
Is die ook voor ajax die fysio?quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:02 schreef DJMO het volgende:
Kut.
Ik m'n tas helemaal klaar, en sta op het punt de deur uit te gaan, kom ik erachter dat ik pas om 10:30 bij de fysio hoef te zijn, ipv 09:30_!
Hoe moet ik dat weten?quote:
Nou je kunt het hem vragen.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:46 schreef Maanvis het volgende:
Doen artsen / kappers toch altijd.. Hoe was je weekend jaaaa anog naar ajax gewist heehehhehehehe jajajaa
Mgoed dan kun je hem een Fysijood noemen wou ik zeggen
Ah ik ben blij dat je ook zulke flauwe humor als ik hebtquote:
Autist he.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ah ik ben blij dat je ook zulke flauwe humor als ik hebt
dat lijkt van een afstandje wel een beetje op een hagedis op een broodjequote:
Ik dacht wormen 😮quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat lijkt van een afstandje wel een beetje op een hagedis op een broodje
Een visquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:02 schreef Maanvis het volgende:
van links naar rechts een kop, 2 pootjes en een staart
Een vliegende ?quote:
Nee, met een snavelquote:
Klik die link aan danquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Godverzo simpel kan het zijn, domme ik
stil op fok
Ja, Jippie zei het net. Ben jaloers.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Morgen lekker met de fam het alkmaardermeer op.![]()
mooi natuur gebied ook nog
Lekker man! Geniet ervan!quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Morgen lekker met de fam het alkmaardermeer op.![]()
mooi natuur gebied ook nog
Heb een tank benzine gehad voor vaderdagquote:
Wel genoeg water meenemen!quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:12 schreef PLY het volgende:
[..]
He lief klein konijntjethanks man komt goed
quote:
Je kan ook vodka in je drinkfles doenquote:
Ben meer van de rum cola, maar morgen bierquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ook vodka in je drinkfles doen
Hertog Jan zijn prima biertjequote:Op donderdag 16 juni 2022 19:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben meer van de rum cola, maar morgen bier
Hertog Jan van de tap en zootje blikjes mee.
Meer weer af op mij erf, die 20m naar binnen lukt welen anders de tuinbank
![]()
Dat heb ik na 10 normale biertjes ook al welquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Lentebok vind ik het lekkerst.ga je echt van zwezen na 10
Nee ik heb dat niet zo maar daar wel mee.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik na 10 normale biertjes ook al wel
Dat is wel lekker dichtbij!quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee ik heb dat niet zo maar daar wel mee.
Niet dat ik een zuip Schuit ben maar 1x in de week wel zitten en gaan. Vaak in het dorpskroegje hier 200m vandaan. Lekker dichtbij
Ben ook een ouwe lulquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel lekker dichtbij!
Ik heb dat eigenlijk alleen zo dichtbij gehad in het dorp waar ik ben opgegroeid. Maar in die tijd gingen we tijd in andere dorpen stappen, in "onze" kroeg zaten eigenlijk alleen de oude lullen van het dorp.
He greysquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
Mijn 2 liefjes gezamenlijk hier aanwezig
Dat is dan wel weer een leuk dynamisch gezelschap!quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben ook een ouwe lulmaar hier alles door elkaar jong en oud en harry slinger en wolter kroes zingen weleens daar
wilde staptijd is allang weg bij mij, vroeger nachten doorhalen.
Ik ook hoor, zit vaak buiten achter met fam.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een leuk dynamisch gezelschap!
Laatste keer dat ik echt ben gaan stappen was ook pre corona. Ik vind het tegenwoordig leuker om gewoon thuis met vrienden drankje te doen met wat lekker voer erbij.
Tis ook stilquote:
Corona heeft het idd geen goed gedaan. Ik ben er in april 2020 zelfs mijn toenmalige bijbaan door verloren in een restaurant.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zit vaak buiten achter met fam.
Dat corona gezeik heeft er weinig goed aan gedaan idd.
Je begon toch helemaal vervreemd te raken?
Heftig die stress danquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Corona heeft het idd geen goed gedaan. Ik ben er in april 2020 zelfs mijn toenmalige bijbaan door verloren in een restaurant.
Heel gedoe toen. Overheid compenseerde op een gegeven moment wel lonen voor een deel, maar mijn half jaar contract liep eind april 2020 af en een verlenging daarvan werd als de overheid gezien als een nieuw contract en daardoor viel het niet onder de compensatie regeling. En dat terwijl ik het toen wel redelijk nodig had voor vaste lasten en zulks
Hoi hoiquote:
Ja, echtquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Alles oke? Vind het maar stil op fok. Mis fresh ook wel eigenlijk.
Blijft echt heel raarquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen liever lui dan moe zijn.
Leeuwardenquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen liever lui dan moe zijn.
Misschien hebben zij ook notesquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Proest, mensen mogen hier hun gal uiten over posten van ons omdat we boos zijn dat DTS dicht is, maar erop antwoorden levert notes op.
zullen we voor elke note die geplaatst wordt een kitten verzuipen?quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Proest, mensen mogen hier hun gal uiten over posten van ons omdat we boos zijn dat DTS dicht is, maar erop antwoorden levert notes op.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zullen we voor elke note die geplaatst wordt een kitten verzuipen?
Fijnquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie alleen wat ik heb en ik moest lachen.
Yep heb ze ook, en interesseert mij geen ene malle moer. Ze noten hun maar een slag in het rond.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Slaat nergens op. Ze doen maar hoorquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Yep heb ze ook, en interesseert mij geen ene malle moer. Ze noten hun maar een slag in het rond.
Kinderachtig gedoe idd
quote:
Zal jou verzuipen!quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zullen we voor elke note die geplaatst wordt een kitten verzuipen?
Rare gang van zaken.quote:Op donderdag 16 juni 2022 20:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb er ook 3. En waarvoorquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die muts die moest janken omdat Wilders "te persoonlijk" werdquote:
Daar kon ze niets aan doen ja, beter troost je haarquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die muts die moest janken omdat Wilders "te persoonlijk" werd![]()
Ja, die. Ongeschikt dus. En al die andere mensen die door hun moesten bloeden vind ik veel erger. Avond foshiquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die muts die moest janken omdat Wilders "te persoonlijk" werd![]()
Ben geen troostmeisjequote:Op donderdag 16 juni 2022 21:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar kon ze niets aan doen ja, beter troost je haar
Troost die mensen van die blasting toeslag affaire maar. Veel ergerquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Daar kon ze niets aan doen ja, beter troost je haar
Avond PLYtje!quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, die. Ongeschikt dus. En al die andere mensen die door hun moesten bloeden vind ik veel erger. Avond foshi![]()
Ja ik kom nog nauwelijks op FOK om te posten, meestal op MUZ dan, enquote:
Idem dito ik. Tot laterquote:Op donderdag 16 juni 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik kom nog nauwelijks op FOK om te posten, meestal op MUZ dan, en
lees soms een beetje mee en dat is het wel
Ik ben er ook zelden, geen zak aan idd.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik kom nog nauwelijks op FOK om te posten, meestal op MUZ dan, en
lees soms een beetje mee en dat is het wel
Lolquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Animeermeisje?
En over 20 jaar een kanniemeermeisje
Wie is diegene met die boerka achter jequote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:33 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Aju paraplu, ik ben op de vlucht!
ROFL das een paraplu, die ik als parasol gebruik.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wie is diegene met die boerka achter je
Heel verstandig!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ROFL das een paraplu, die ik als parasol gebruik.
Hitte des doods op komst: Rijkswaterstaat stelt hitteprotocol in werkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |