Met die hitte kun je beter alles potdicht laten zodat er geen warmte naar binnen kan. Ramen dicht, gordijnen dicht, alles dicht.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo goed. Hor er uit halrn. Zo speciaal ding in het raam zetten. En dan smorgens er weer uit. Hor er in r aam weer open.
Wat is er jammer ?quote:
Dat het zo stil valt elke keerquote:
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:DJMO
Jij doet ook het weer bericht wel eens toch komt die 40 graden ook deze kant op?
dat daccht ik alquote:
Ga zo de deur uit dus meer koffie gvd !!quote:
tis 7,4 graden hier!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 05:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga zo de deur uit dus meer koffie gvd !!
23 binnen hier. ben blij dat ik de hitte kan ontvluchtenquote:
Lekker alles open even de frisse lucht binnen laten.quote:
Hey mijn geboorteplaatsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:20 schreef DJMO het volgende:
* DJMO
Inmiddels in Haarlem. Nog bijna 2 uur voor ik in Bergen op Zoom ben
Wandeling naar Roosendaal via de mozesbrug, 17 kmquote:
Derde week van juli.quote:
Word je knap van zegt men.quote:
Koffie moet zo heet mogelijk zijn.quote:
Morguh Mikeyquote:
Ja maar ik moet nu wel serieus aan de bak en kilometers maken. Die vierdaagse loopt zichzelf nietquote:
O, laat naar bed gegaan?quote:
Warme chocolademelk met slagroomquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vind dat niks. Thee ook niet chocolademelk ook niet
Gisteren druk geweestquote:
Dan vandaag maar een beetje rustig aan doen, wordt warm van de week dus beetje energie sparenquote:
De onze wordt morgen geïnstalleerdquote:Op maandag 13 juni 2022 20:39 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Met die hitte kun je beter alles potdicht laten zodat er geen warmte naar binnen kan. Ramen dicht, gordijnen dicht, alles dicht.
Ik twijfel nog. Ben toch haast nooit thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |