awhh...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:09 schreef Meke het volgende:
Dan vertel ik ook niet wat me vandaag belemmerde op het fietspad!
HET IS HIER BEREGEZELLIGquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:09 schreef Meke het volgende:
Ik had zin in een gezellig avondje SC'en maar zie dat het me niet gegund is
En de jinxquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
Jeroen Grueter heeft het over dubbele cijfer.![]()
Die sterft als opportunist.
Hij bedoelde dat Nederland tot nu toe negen keer gewonnen heeft van Wales, dus met een overwinning vandaag komt dat in dubbele cijfers.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
Jeroen Grueter heeft het over dubbele cijfer.![]()
Die sterft als opportunist.
Vogels die van lauwe kroketten houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:14 schreef Meridiaan het volgende:
Altijd zo gek als er vogels voorbij de camera vliegen in zo’n stadion. Die hebben vast nesten daar ergens in de nok.
Duiven dacht ik te zien.quote:
Batshuayi speelt voor België.quote:
Als ze nou in de Grolsch Veste nestelen hebben ze broodjes beenham.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vogels die van lauwe kroketten houden.
Nee net ineens veel tragerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zo vliegen ze niet, dus dat lijkt mij niet
Er zal ook vast een Belgisch team dat Red Bats genoemd wordt bestaanquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Batshuayi speelt voor België.
* Ik laat mezelf wel even uit.
Daar hebben ze een hele lekkere sausquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als ze nou in de Grolsch Veste nestelen hebben ze broodjes beenham.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er zal ook vast een Belgisch team dat Red Bats genoemd wordt bestaan
Niet eens met het protest, maar wel mooi dat ze de passagiers naar de eindbestemming brengen!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:18 schreef Meridiaan het volgende:
Intussen hebben boeren in de Achterhoek treinen aan de ketting gelegd![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-zij-ook~ad48a2ad/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |