En toen Max het deed mocht het ineens niet meerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bahrein. Maar toen kwam hij ook steeds buiten de baan in zijn poging Verstappen achter zich te houden.
in de eerste race begon het hele gezeik al vind je het logisch dat max zo agressief reed verder in het seizoen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toen Max het deed mocht het ineens niet meer
Volgens mij was Brazilië voor Bahrein toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toen Max het deed mocht het ineens niet meer
Ik zou niet de wedstrijdleiding verantwoordelijk houden voor een kartonnen flapje op een achtervleugel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:25 schreef nixxx het volgende:
Is er trouwens al discussie geweest in dit topic over hoe de race directie Yuki’s race verknald heeft door hem zijn “kapotte” achtervleugel te laten repareren?
Of heeft het team zelf Yuki met een brakke achtervleugel de baan opgestuurd?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:25 schreef nixxx het volgende:
Is er trouwens al discussie geweest in dit topic over hoe de race directie Yuki’s race verknald heeft door hem zijn “kapotte” achtervleugel te laten repareren?
Bahrein was de eerste race van het seizoen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij was Brazilië voor Bahrein toch?
Het is niet dat er een stuk loshing en eraf zou vliegen… als ze al iets hadden moeten doen, dan zou het voldoende zijn geweest om de opdracht te geven om geen DRS meer te gebruiken. Lijkt me dat race control dat zelf ook nog wel kan regelen zonder tussenkomst van het team toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou niet de wedstrijdleiding verantwoordelijk houden voor een kartonnen flapje op een achtervleugel.
Leclerc kan ook nog wel wat stabieler worden, als die moet pushen wil die nog wel eens over de scheef gaan en een fout maken (zoals GP Emilia)quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:57 schreef Fer het volgende:
Ja en Verstappen heeft 4 jaar meer ervaring en al reeds een WDC gevecht gehad. Dat telt ook wel. LeClerc laat bij vlagen mooie dingen zien, maar de toekomst zal het uitwijzen.
Mits de Ferrari het niet voor hem verkloot.
Weet niet of ze DRS voor 1 specifieke auto kunnen uitschakelen. Maar die hele vleugel was gescheurd dus is er een risico dat die hele vleugel uit elkaar waait als die toch al zo zwak blijkt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is niet dat er een stuk loshing en eraf zou vliegen… als ze al iets hadden moeten doen, dan zou het voldoende zijn geweest om de opdracht te geven om geen DRS meer te gebruiken. Lijkt me dat race control dat zelf ook nog wel kan regelen zonder tussenkomst van het team toch?
Interessant incident was dat inderdaad. Vorig jaar was de meatball flag denk ik niet gezwaaid.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:25 schreef nixxx het volgende:
Ik denk dat ze gewoon te ambitieus zijn in het lichter maken van die vleugel, waardoor het niet stevig genoeg is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat ook opviel is dat het weer een RB auto met een kapotte DRS was. We hebben afgelopen jaar meermaals de vleugel van Verstappen zien trillen en wapperen en nu deze... Dit is wel heel hard speculeren maar RB denkt iets gevonden te hebben alleen het werkt nog niet naar behoren?
Ze zouden vaker zo goed moeten ingrijpenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:25 schreef nixxx het volgende:
Reed hij ook niet een keer rond met 1 hand aan zijn spiegel? Dat was enerzijds heel knap, aan de andere kant vrij domquote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze zouden vaker zo goed moeten ingrijpen
Paar jaar geleden kon leclerc ook nog bewust rondes door blijven rijden met een kapotte voorvleugel. Levensgevaarlijk
Volgens mij heeft hij vorig jaar ofzo ook zonder harnas om rondgereden:quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Reed hij ook niet een keer rond met 1 hand aan zijn spiegel? Dat was enerzijds heel knap, aan de andere kant vrij dom
Nee, hoor. Ik vermaak me prima dit seizoen.quote:
Ja, het is een leuk seizoen hč. Echt wekelijks genieten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik vermaak me prima dit seizoen.![]()
Jij?
wat dacht je van lewis finishen op 3 wielen.....quote:Op dinsdag 14 juni 2022 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze zouden vaker zo goed moeten ingrijpen
Paar jaar geleden kon leclerc ook nog bewust rondes door blijven rijden met een kapotte voorvleugel. Levensgevaarlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |