abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2022 @ 21:43:04 #101
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205036840
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Eens met dit betoog tot "hier is mercedes..." hebben we daar enig bewijs/concrete aanwijzing voor? Want ik kan het mij met de budgetcap bijna niet voorstellen.
Ik zie daar ook geen aanwijzing voor, tegelijkertijd is het natuurlijk peanuts om daar aan te (laten) werken buiten de budgetcap.
  zondag 12 juni 2022 @ 21:46:28 #102
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_205036872
BREAKING: Mercedes kondigt grote update aan voor Canada.

Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_205036873
  zondag 12 juni 2022 @ 21:48:58 #104
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_205036890
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
BREAKING: Mercedes kondigt grote update aan voor Canada.

[ afbeelding ]
:D _O-
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_205036892
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is gepast.

Dit is ongepast:

:P
pi_205036898
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus de zeer emotionele reactie van de heer Hamilton nadat hij ervoor gezorgd heeft zijn voornaamste opponent per trauma helicopter afgevoerd is.
  Moderator zondag 12 juni 2022 @ 21:50:57 #107
446930 crew  ESF1Gamer
pi_205036909
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_205036916
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 20:09 schreef vipergts het volgende:

[..]
Max moet gewoon even zo'n S klasse stoel met massage functie al laten leveren bij mercedes F1 met zijn logo of dat van Redbull op de hoofdsteun.
Die zit er waarschijnlijk al in, waars is dat trillen gewoin de massage stand die hij in standje extra strong had aangezet, net als de stoelairco toen hij klaagde dat hij het koud had.
pi_205036935
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator zondag 12 juni 2022 @ 21:56:11 #110
446930 crew  ESF1Gamer
pi_205036946
Door dat purpoising wordt de piercings en sieraden van Lewis er wel uit getrild :+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_205036952
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Eens met dit betoog tot "hier is mercedes..." hebben we daar enig bewijs/concrete aanwijzing voor? Want ik kan het mij met de budgetcap bijna niet voorstellen.
Ja zeker, dit is zijn statement in de persconferentie: "we have a technology in f1 to resolve this, with a click in our fingers, i believe. As I said, nobody is looking to take advantage over this, we are just looking for a safer and easier solutions". Hij noemt hier letterlijk het woord, technology. Daarnaast is Mercedes in de auto industrie al ver met e-active body control. Het zou me niets verbazen dat ze dit naadloos kunnen toepassen en vertalen richting hun F1 wagen. Vandaar ook de "with a click in our fingers". Enkel die klik in our finger is op dit moment verboden in de F1.
pi_205036960
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:56 schreef Mestreech1990 het volgende:

[..]
Ja zeker, dit is zijn statement in de persconferentie: "we have a technology in f1 to resolve this, with a click in our fingers, i believe. As I said, nobody is looking to take advantage over this, we are just looking for a safer and easier solutions". Hij noemt hier letterlijk het woord, technology. Daarnaast is Mercedes in de auto industrie al ver met e-active body control. Het zou me niets verbazen dat ze dit naadloos kunnen toepassen en vertalen richting hun F1 wagen. Vandaar ook de "with a click in our fingers". Enkel die klik in our finger is op dit moment verboden in de F1.
we gaan zien hoeveel macht mercedes heeft.....het zou mij echt NIKS verbazen als het er toch komt volgend jaar
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 12 juni 2022 @ 21:59:25 #113
Niet te kritisch
pi_205036975
Ik vind het lastig om mee te roepen dat Hamilton zich aanstelt en dat het acteerwerk is. Ik kan me prima voorstellen dat je ook als getraind atleet gewoon last krijgt van je rug onder deze omstandigheden, zeker als je al je hele leven opgevouwen in een auto zit. Ik wil best geloven dat Hamilton niet acteert.

Maar Hamilton en Russell richten hun pijlen verkeerd. Er zijn namelijk meerdere teams die veel minder last hebben van dat gestuiter dan Mercedes en één van die teams rijdt ook nog een seconde per ronde sneller dan Hamilton.

Dus het kan wel. Alleen de Mercedes kan het niet. En wiens schuld is dat?
pi_205036991
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind het lastig om mee te roepen dat Hamilton zich aanstelt en dat het acteerwerk is. Ik kan me prima voorstellen dat je ook als getraind atleet gewoon last krijgt van je rug onder deze omstandigheden, zeker als je al je hele leven opgevouwen in een auto zit. Ik wil best geloven dat Hamilton niet acteert.

Maar Hamilton en Russell richten hun pijlen verkeerd. Er zijn namelijk meerdere teams die veel minder last hebben van dat gestuiter dan Mercedes en één van die teams rijdt ook nog een seconde per ronde sneller dan Hamilton.

de FIA! ...... :+ :+
pi_205037026
quote:

Tuurlijk heeft Hamilton wel pijn, maar hij doet duidelijk z'n best om dit aan de buitenwereld te laten zien. Een beetje als een voetballer die een tikje krijgt en dan overdreven tegen de grond gaat om zeker te zijn dat de scheids het ook ziet.
Цой жив
  zondag 12 juni 2022 @ 22:04:41 #116
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_205037030
quote:

Norris heeft gezegd dat McLaren de wagen heeft verhoogd op verzoek van RIC en hemzelf.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_205037032
quote:

Tja ik kan ook niets bewijzen natuurlijk. Maar het is mij allemaal net ff te toevallig. We hebben een team(baas) die een historie heeft met drammen en manipuleren bij de FIA tot hij zijn zin krijgt. Vervolgens is er al vanaf donderdag een obvious (media)campagne op touw gezet en net dit weekend kruipt meneer dan als een bejaarde uit zn auto. Mij te toevallig. Kijk ik ga niet beweren dat hij nergens last van had, maar dat het allemaal zo erg is dat hij volgend weekend niet mee kan doen daar past maar een reactie op: :')
zie email 27 oktober
pi_205037042
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Norris heeft gezegd dat McLaren de wagen heeft verhoogd op verzoek van RIC en hemzelf.
Misschien moeten Russel en Hamilton eens achter hun werkgever aan gaan voor het creëren van een ongezonde werkomgeving...
zie email 27 oktober
pi_205037059
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef tripel7 het volgende:

[..]
Aldus de zeer emotionele reactie van de heer Hamilton nadat hij ervoor gezorgd heeft zijn voornaamste opponent per trauma helicopter afgevoerd is.
Het tv publiek wist al dat Verstappen geen klachten had en vanwege de hoge impact verplicht was om zich in het ZH te checken alleen Hamilton kon dit niet weten

Ofzo?
  zondag 12 juni 2022 @ 22:08:14 #120
Niet te kritisch
pi_205037066
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 22:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Misschien moeten Russel en Hamilton eens achter hun werkgever aan gaan voor het creëren van een ongezonde werkomgeving...
Dit dus precies. Ja, dan zijn ze minder snel en misschien wel niet meer het derde team op de grid. Dat is de consequentie als je een fout maakt in het ontwerp van je auto's en je daardoor een keuze moet maken tussen snelheid en je coureurs heel houden.
pi_205037070
quote:

Mercedes heeft gewoon een verkeerd concept. Geloof me maar, als het simpel was. Hadden ze het allang gevonden, daar werken genoeg knappe koppen. Desondanks zijn ze competitief, omdat ze de auto enorm laag hebben afgesteld en uiteraard nog een goede motor hebben. Indien ze de auto verhogen, komen ze ver in het middenveld terecht. Dit is natuurlijk een enorme afbreuk voor het merk en de sponsoren. Alles draait om geld uiteindelijk. Een nieuwe auto bouwen is ook niet mogelijk midden in het seizoen (budget cap). Zodoende gaan ze op zoek naar bestaande technologie die ze kunnen toepassen. Daarnaast is Mercedes al ver met deze technologie (e-active body control) , zoals ik zojuist noemde. Dit is uiteraard ook de meest goedkoopste optie, aangezien de technologie al aanwezig is.
pi_205037074
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 22:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Tja ik kan ook niets bewijzen natuurlijk. Maar het is mij allemaal net ff te toevallig. We hebben een team(baas) die een historie heeft met drammen en manipuleren bij de FIA tot hij zijn zin krijgt. Vervolgens is er al vanaf donderdag een obvious (media)campagne op touw gezet en net dit weekend kruipt meneer dan als een bejaarde uit zn auto. Mij te toevallig. Kijk ik ga niet beweren dat hij nergens last van had, maar dat het allemaal zo erg is dat hij volgend weekend niet mee kan doen daar past maar een reactie op: :')
Maat jij hebt toch ook gezien hoe die auto tekeer ging op 250km/h op dat ellenlange rechte stuk?

Dat Toto er gebruik van maakt betekent niet dat Hamilton hier een grote act speelt.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 juni 2022 @ 22:12:13 #123
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205037116
- verkeerde topic -
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 12 juni 2022 @ 22:12:48 #124
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205037126
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 22:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ze hebben vorig seizoen hun uiterste best gedaan om zoveel mogelijk incorrecte informatie naar buiten te brengen, tot het absurde aan toe. Alles om maar anderen in een kwaad daglicht te zetten, schaamteloos.

En nu moeten we de act van iemand die zo overduidelijk niet tegen zijn verlies kan dat hij niet naar het gala is gegaan ineens wél gaan geloven?
Inderdaad: :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 12 juni 2022 @ 22:16:22 #125
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205037180
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maat jij hebt toch ook gezien hoe die auto tekeer ging op 250km/h op dat ellenlange rechte stuk?

Dat Toto er gebruik van maakt betekent niet dat Hamilton hier een grote act speelt.
Ja, maar als het geen act is dan is het toch belachelijk dat een team hun coureurs zo door laat rijden? Dat vindt ik misschien nog wel erger dan als het een act is.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')