Als de FIA niet meewerk, dan moeten ze wel voor de eerste optie gaanquote:Op zondag 12 juni 2022 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kunnen de auto wel verbeteren, maar dat kost veel tijd en moeite. De FIA zal wel de makkelijkere route zijn
Nee ik denk echt dat ze met dit design niet veel meer kunnen. Achter de topteams maar voor het middenveld is het beste wat er uit deze auto gehaald kan worden. Ik denk dat men vrij vroeg gaat opgeven en dan voor 2023 een compleet nieuwe auto gaat bouwen.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kunnen de auto wel verbeteren, maar dat kost veel tijd en moeite. De FIA zal wel de makkelijkere route zijn
ze hebben nu weer een machtig pionnetje in de FIA geplaatst he....quote:Op zondag 12 juni 2022 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als de FIA niet meewerk, dan moeten ze wel voor de eerste optie gaan
En denk eens na waarom Lewis bovenaan de ladder staat bij het team? Misschien eens kijken naar wat hij het team heeft gebracht de afgelopen 9 jarenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:57 schreef DKUp het volgende:
Russell is gewoon veel beter en dan alleen de nadruk op Hamilton, walgelijk act van bijna het gehele team.
het zou heel goed kunnen dat elke oplossing ten koste gaat de snelheidquote:Op zondag 12 juni 2022 16:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee ik denk echt dat ze met dit design niet veel meer kunnen. Achter de topteams maar voor het middenveld is het beste wat er uit deze auto gehaald kan worden. Ik denk dat men vrij vroeg gaat opgeven en dan voor 2023 een compleet nieuwe auto gaat bouwen.
Een compleet nieuwe auto bouwen is misschien de beste optie, maar dan loop je 1-2 jaar achter op de ontwikkeling van Red Bull / Ferrari.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee ik denk echt dat ze met dit design niet veel meer kunnen. Achter de topteams maar voor het middenveld is het beste wat er uit deze auto gehaald kan worden. Ik denk dat men vrij vroeg gaat opgeven en dan voor 2023 een compleet nieuwe auto gaat bouwen.
Easy wins met de auto/motor op 80% of waar doel je precies op?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En denk eens na waarom Lewis bovenaan de ladder staat bij het team? Misschien eens kijken naar wat hij het team heeft gebracht de afgelopen 9 jaren
Fixed !quote:Op zondag 12 juni 2022 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En denk eens na waarom Lewis bovenaan de ladder staat bij het team? Misschien eens kijken naar wat hij de motor met 4 jaar voorsprong op de rest het team heeft gebracht de afgelopen 9 jaren
maar ook dat kan alleen maar als ze weten wat de oorzaken van de problemen met deze auto zijn, blijkbaar was dit concept in de windtunnel heel goed maar komt het er in de praktijk niet uitquote:Op zondag 12 juni 2022 16:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Spijt komt altijd later.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En denk eens na waarom Lewis bovenaan de ladder staat bij het team? Misschien eens kijken naar wat hij het team heeft gebracht de afgelopen 9 jaren
mwah, dat hoort ook bij de sportquote:Op zondag 12 juni 2022 17:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Een compleet nieuwe auto bouwen is misschien de beste optie, maar dan loop je 1-2 jaar achter op de ontwikkeling van Red Bull / Ferrari.
Aan het begin van het seizoen zou je dit nog kunnen zeggen. Maar nadat hij 7 van de 8 races kansloos achter zijn teamgenoot is geëindigd mag hij wel even een paar treden naar beneden gezet worden op de ladder.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wellicht, maar het kan ook leiden tot nieuwe inzichten. Ferrari en Red Bull gaan waarschijnlijk hun huidige concepten voortzetten en dan ligt tunnelvisie op de loer.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Een compleet nieuwe auto bouwen is misschien de beste optie, maar dan loop je 1-2 jaar achter op de ontwikkeling van Red Bull / Ferrari.
Bij Toto en Mercedes moet je natuurkijk niet zomaar geloven wat ze zeggen, maar als het wel waar is, mogen ze ook wel de hand in eigen boezem steken;ze brengen zelf de gezondheid van hun eigen coureur in gevaar om niet op snelheid in te leveren.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk is het echt heeeeel erg![]()
https://www.gpfans.com/nl(...)-wegens-rugklachten/
Die oplossing is heel simpel Toto..
daarom en als je het gewoon pragmatisch bekijkt hebben ze ruimte naar achterenquote:Op zondag 12 juni 2022 17:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Bij Toto en Mercedes moet je natuurkijk niet zomaar geloven wat ze zeggen, maar als het wel waar is, mogen ze ook wel de hand in eigen boezem steken;ze brengen zelf de gezondheid van hun eigen coureur in gevaar om niet op snelheid in te leveren.
Exact. Zoals al zovaak gebeurd is. Laatste keer bij de recente Mercedes-dominantie.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dat hoort ook bij de sport
Lewis en Max zijn gewoon van hetzelfde niveauquote:Op zondag 12 juni 2022 16:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
samenvatting van de afgelopen 7 jaar bijna elke race van lewis.....
Dat zeggen we met een flink aantal users al het hele weekendquote:Op zondag 12 juni 2022 17:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Bij Toto en Mercedes moet je natuurkijk niet zomaar geloven wat ze zeggen, maar als het wel waar is, mogen ze ook wel de hand in eigen boezem steken;ze brengen zelf de gezondheid van hun eigen coureur in gevaar om niet op snelheid in te leveren.
momenteel niet denk ik maar dat Hamilton van dat niveau was is wel zoquote:Op zondag 12 juni 2022 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lewis en Max zijn gewoon van hetzelfde niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |