leuk, maar Sjors hoefde niet meer voluit te rijdenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iedereen kan wel roepen dat Lewis 25s achter George finishte maar kijk even naar het feit dat Lewis ook veel meer in verkeer zat, omdat die bijvoorbeeld achter Vettel uitkwam tijdens VSC nummertje 1. Daarna nog eens achter Tsunoda en Gasly. Hij had net ff wat meer pech.
auto hoger afstellen en achteraan meerijdenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk is het echt heeeeel erg![]()
https://www.gpfans.com/nl(...)-wegens-rugklachten/
Die oplossing is heel simpel Toto..
Nyck de Vries in de Mercedesquote:Op zondag 12 juni 2022 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
In Canada ging hij winnen tochquote:Op zondag 12 juni 2022 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
boehoe...altijd maar die excuses, hij word gewoon elke race zoek gereden manquote:Op zondag 12 juni 2022 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iedereen kan wel roepen dat Lewis 25s achter George finishte maar kijk even naar het feit dat Lewis ook veel meer in verkeer zat, omdat die bijvoorbeeld achter Vettel uitkwam tijdens VSC nummertje 1. Daarna nog eens achter Tsunoda en Gasly. Hij had net ff wat meer pech.
Geloof ik niet.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Yups, 1 grote actquote:Op zondag 12 juni 2022 16:48 schreef tripel7 het volgende:
[..]
De derde act van het grote Merecedes toneelspel, eerst Russell die zegt dat het gevaarlijk is en de FIA er mee moet doen, Daarna Hamilton die z'n grootouders nadoet bij het uitstappen, en nu Toto even als slotact zeggen dat hun 'god' wellicht niet meedoet volgend weekend
En dat al (bijna) elke race dit seizoen. Een keer kan, twee keer is toeval en meer keer is een patroon.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dus omdat hij rugklachten veinst, waar niemand anders écht last van heeft, zou het een GOAT-waardige comeback zijn?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geloof ik niet.
Ik schatte de kansen voor Mercedes juist hoog in in Canada, dus ik denk dat die gewoon instapt. Dat zou echt een GOAT-waardige comeback zijn.
Reageer nou niet. Laat hem lekker in de leegte roepen.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
boehoe...altijd maar die excuses, hij word gewoon elke race zoek gereden man
quote:Op zondag 12 juni 2022 16:44 schreef RealistAtheist het volgende:
-zo gaan we niet reageren naar elkaar toe-
Een geit op de baanquote:Op zondag 12 juni 2022 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geloof ik niet.
Ik schatte de kansen voor Mercedes juist hoog in in Canada, dus ik denk dat die gewoon instapt. Dat zou echt een GOAT-waardige comeback zijn.
Als een groundhog ook mag..quote:
die fans zijn net zo kansloos als het teamquote:Op zondag 12 juni 2022 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat al (bijna) elke race dit seizoen. Een keer kan, twee keer is toeval en meer keer is een patroon.
de Vries in de Mercedes. Stoffel heeft zijn F1 kans al gehadquote:
Of Godzilla mag ook op de baanquote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat al (bijna) elke race dit seizoen. Een keer kan, twee keer is toeval en meer keer is een patroon.
Denk niet meer dat ze dat gaat lukkenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:53 schreef MoreDakka het volgende:
Mercedes heeft inmiddels door dat ze de auto niet meer kunnen verbeteren dus gaan ze het anders proberen. Op zich niet onverwacht, hoort bij het politieke spelletje.
Mercedes blijft Merdedes......eens kijken hoe dit uit gaat pakkenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:53 schreef MoreDakka het volgende:
Mercedes heeft inmiddels door dat ze de auto niet meer kunnen verbeteren dus gaan ze het anders proberen. Op zich niet onverwacht, hoort bij het politieke spelletje.
meer ditquote:Op zondag 12 juni 2022 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geloof ik niet.
Ze kunnen de auto wel verbeteren, maar dat kost veel tijd en moeite. De FIA zal wel de makkelijkere route zijnquote:Op zondag 12 juni 2022 16:53 schreef MoreDakka het volgende:
Denk het ook niet, maar er zijn ook andere teams die (wellicht wat minder) last hebben van soortgelijke problemen. Dus helemaal kansloos zie ik het ook niet, al was het alleen al voor aanpassingen voor volgend jaar.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk niet meer dat ze dat gaat lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |