Ok en nu?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo, heeft Lewis inmiddels al z'n Oscar opgehaald? Of is Angela nog druk aan het werk?
Het is toch wat, eerst die ongelofelijke wederopstanding na z'n COVID in '21 en nu in '22 een nieuwe miraculeuze wederopstanding in de maak met z'n rugproblemen.
Shit bono man.......quote:
De gebruikelijke Danny Ric divebomb waarbij de andere coureur moet uitwijken om een dikke crash te voorkomen bedoel je? Neuh ik ben al lang blij dat hij de auto nu niet heeft om die achterlijke capriolen continu uit te voeren. Laat dat maar lekker achterwege.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk laat die meer mooie dingen zien die hij eerder liet zien, met vechten en uitremmen
Liever een dive dan een saaie DRS overtakequote:Op zondag 12 juni 2022 16:33 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
De gebruikelijke Danny Ric divebomb waarbij de andere coureur moet uitwijken om een dikke crash te voorkomen bedoel je? Neuh ik ben al lang blij dat hij de auto nu niet heeft om die achterlijke capriolen continu uit te voeren. Laat dat maar lekker achterwege.
quote:Op zondag 12 juni 2022 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar schelden ze meer met het achterste
Wat vond je trouwens van Verstappens race als zelfverklaarde grootste Verstappen fan? Ik heb je er nog geen woord over horen zeggen. Ja wel over zijn "onfatsoenlijke" uitspraken bij de persconferentie maar nog niet over de race. Of heb je het nog te druk met de analyse van de fantastische 4e plaats van Hamilton?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liever een dive dan een saaie DRS overtake
Wat was ie goed he.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:38 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat vond je trouwens van Verstappens race als zelfverklaarde grootste Verstappen fan? Ik heb je er nog geen woord over horen zeggen. Ja wel over zijn "onfatsoenlijke" uitspraken bij de persconferentie maar nog niet over de race. Of heb je het nog te druk met de analyse van de fantastische 4e plaats van Hamilton?
Die race winst van Max? Ja was appeltje eitje toch. 2 Ferrari's die uitvallen en Perez die als een slak reed en hem er moeiteloos voorbij liet. Was niet heel spannend hoor, wel goede pace.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:38 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat vond je trouwens van Verstappens race als zelfverklaarde grootste Verstappen fan? Ik heb je er nog geen woord over horen zeggen. Ja wel over zijn "onfatsoenlijke" uitspraken bij de persconferentie maar nog niet over de race. Of heb je het nog te druk met de analyse van de fantastische 4e plaats van Hamilton?
Max is gewoon de GOAT!quote:Op zondag 12 juni 2022 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die race winst van Max? Ja was appeltje eitje toch. 2 Ferrari's die uitvallen en Perez die als een slak reed en hem er moeiteloos voorbij liet. Was niet heel spannend hoor, wel goede pace.
Hij heeft inderdaad een hele goede auto.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Max is gewoon de GOAT!![]()
Je hoorde het het eerst van mij,
Sow, hoor ik je nou zeggen dat hij een goede race reed????? Wauw. Dat is het meest positieve wat ik je ooit over Verstappen hebt horen zeggen. Je hebt gelijk. Je bent echt de grootste Verstappenfan.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die race winst van Max? Ja was appeltje eitje toch. 2 Ferrari's die uitvallen en Perez die als een slak reed en hem er moeiteloos voorbij liet. Was niet heel spannend hoor, wel goede pace.
samenvatting van de afgelopen 7 jaar bijna elke race van lewis.....quote:Op zondag 12 juni 2022 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké bedankt denk ikquote:Op zondag 12 juni 2022 16:42 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Sow, hoor ik je nou zeggen dat hij een goede race reed????? Wauw. Dat is het meest positieve wat ik je ooit over Verstappen hebt horen zeggen. Je hebt gelijk. Je bent echt de grootste Verstappenfan.
quote:Op zondag 12 juni 2022 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-wegens-rugklachten/
De derde act van het grote Merecedes toneelspel, eerst Russell die zegt dat het gevaarlijk is en de FIA er mee moet doen, Daarna Hamilton die z'n grootouders nadoet bij het uitstappen, en nu Toto even als slotact zeggen dat hun 'god' wellicht niet meedoet volgend weekendquote:Op zondag 12 juni 2022 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk is het echt heeeeel erg![]()
https://www.gpfans.com/nl(...)-wegens-rugklachten/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |